ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + مشاهده نتیجه monada

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۳۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چنانچه به هنگام دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شما متوجه عدم موافقت با درخواست خود شدید، می توانید از قسمت پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از نتایج آن آگاه شوید. جواب انتقالی دانشگاه آزاد به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر ارائه می گردد. برای پیگیری جواب انتقالی دانشگاه آزاد می توانید به صورت الکترونیک اقدام نمایید. به علاوه می توانید با شماره تماس پشتیبانی دانشگاه آزاد نیز در ارتباط باشید تا جزییات بیشتر را در ارتباط با نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد را در اختیار شما قرار دهند.

برای گرفتن انتقالی از یک شعبه دانشگاه به شعبه دیگر لازم است کلیه شرایط را رعایت کنید و تمامی مدارک مورد نیاز را ارائه نمایید. به علاوه باید در مدت زمان های مشخص شده اقدام کنید و اگر کمی زودتر یا دیرتر اقدام نمایید، ممکن است درخواست شما رد شود. از آنجایی که تمامی مدارک به دقت بررسی شده و شرایط شما قبل از موافقت در نظر گرفته می شود، بهتر است قبل از اقدام حتماً از تمامی این موارد اطلاعات لازم را به دست آورید. به همین منظور می توانید با شماره تماس 9099075307 تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات در اختیار شما قرار داده شود.

زمان پیگیری نتایج نقل و انتقلات دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد دو بار در سال می توانند برای نقل و انتقال به دانشگاه های دیگر تقاضا دهند. مسئولین دانشگاه نیز مدارک و پرونده دانشجویی افراد را بررسی کرده و طی دو هفته پس از ثبت درخواست، نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام می‌شود.

با توجه به اینکه دانشجویان ممکن است در بازه های زمانی متفاوتی درخواست انتقالی داشته باشند، از این رو نمی توان زمان دقیقی برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام کرد. به این منظور شما می توانید با مراجعه به سامانه منادا درخواست خود را پیگیری نمایید و از نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آژاد مطلع شوید.

زمان پیگیری نتایج نقل و انتقلات دانشگاه آزاد

نحوه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

خبر خوب برای دانشجویانی که اقدام به ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نموده‌اند. جهت پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. دانشگاه آزاد جهت رفاه حال دانشجویان خود، گزینه‌های متعددی را برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در نظر گرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی برای سهولت در مراجعه و کاهش مراجعات به سازمان مرکزی جهت پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و همچنین جهت بالا بردن رضایت ارباب رجوعان خود، سامانه پاسخگویی را تدارک دیده است.

یکی از خدماتی که دانشگاه آزاد به منظور پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در نظر گرفته است، ارائه شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

داوطلبینی که شرایط عمومی و اختصاصی آیین‌نامه نقل و انتقال را دارند و همچنین ثبت نام دانشگاه آزاد آن‌ها به صورت کامل صورت گرفته است، می‌توانند در این مرحله نقل و انتقال خود را پیگیری نمایند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای شما مطالبی را ارائه دهیم.

پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

راهنمای تصویری پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

👈🏽برای پیگیری درخواست انتقالی دانشگاه آزاد ، متقاضیان می توانند در زمان اعلام نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد بر اساس راهنمای زیر اقدام نمایند.

✔️ در گام اول باید وارد سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir شده و بعد از مطالعه قوانین و تایید آن وارد صفحه بعد شوید.

 راهنمای تصویری مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1

✔️ پس از ثبت کد ملی و شماره دانشجویی، می توانید مراحل پیگیری را انجام داده و نتیجه درخواست خود را مشاهده کنید.

 راهنمای تصویری مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 2

 

مشاوره پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

دانشجویان برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد باید در زمان مقرر که معمولا دو بار در سال است، مدارک خود را بارگذاری کرده و درخواست خود را ثبت کنند. غالبا پس از دو هفته از بررسی مدارک، نتایج در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و می توانند پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را انجام دهند.

افرادی که با درخواست انتقالی آنها رد شده باشد، می توانند دوباره درخواست خود را در سامانه منادا دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کرده و پیگیری های لازم را با ورود به پنل کاربری و ثبت کد ملی خود انجام دهند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

از آنجا که هر کدام از دانشجویان در بازه زمانی متفاوتی برای مهمانی یا انتقالی درخواست می دهند، از این رو نمی توان زمان مشخصی برای پیگیری نتایج اعلام کرد.

چنانچه شما دانشجویان گرامی در ارتباط با نحوه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی سوال و ابهامی دارید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید و از مشاوره آنلاین و تلفنی مرکز مشاوره ایران تحصیل بهره مند شوید.

مدارک لازم برای دانشجویان انتقالی یا میهمانی بر اساس ازدواج یا متارکه

خلاصه مقاله پیگیری نقل و انتقال دانشگاه آزاد

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با پیگیری نقل و انتقال دانشگاه آزاد اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای مشاهده نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد دانشجویان باید مراحلی را در سامانه منادا طی کنند. زمان مشاهده نتیجه نقل و انتقالات مشخص نیست و افراد باید طبق تاریخ درخواست خود در سامانه منادا پیگیری های لازم را انجام دهند.

در صورتی که دچار هرگونه مشکلی در رابطه با دریافت جواب انتقالی دانشگاه آزاد، نحوه مشاهده نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد و شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شدید، می توانید سوالات خود را از طریق شماره 9099075307 با مشاوران ما مطرح نمایید.

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای پیگیری نقل و انتقال دانشگاه آزاد به کدام قسمت دانشگاه آزاد باید مراجعه نماییم؟

برای پیگیری مهمانی دانشگاه آزاد باید به صورت الکترونیک در سامانه منادا درخواست دهید.

نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود؟

دریافت نتیجه نقل و انتقال دانشگاه آزاد قبل از شروع ترم جدید امکان پذیر است.

آیا می توان مجددا برای نقل و انتقالات دانشگاه آزاد درخواست داد؟

بله، در صورت رد درخواست، دانشجویان می توانند دوباره از سامانه منادا اقدام کنند.

نظرات

331 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + مشاهده نتیجه monada»

  1. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام بنده درخواست مهمانی یک ترم دانشگاه آزاد رو دادم که دانشگاه مقصد قبول کرد اما دانشگاه مبدا میگه باید کمیسیون تشکیل بدیم که خیلیها رو همینطوری رد کردند براساس هم ترازی در خواست دادم ایا این کمیسیون یه چیز فرمالیته است که قبول نکنند امکانش هست راهنمایی بفرمایید متشکرم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر شما برای نقل و انتقال و مهمانی به تایید دانشگاه مبدا و مقصد نیازمند هستید، بنابراین کمیسیون فرمالیته نیست. در سایت فقط دانشگاه مقصد مجوز به شما داده است

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر من درخواست انتقالی زدم ولی الان چند هفته هست که تو سامانه که میرم نوشته مدارک در حال بررسی توسط دانشگاه مبدا میباشد پس کی موافقت یا عدم موافقت رو میزنن

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در مورد زمانش مجموعه ی ما نمیتواند نظری بدهد. باید از طریق واحد دانشگاهیتون پیگیری کنید.

  3. Avatar photo کیارش کریوند گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دو هفته پیش میتونستم وارد سایت بشم اما الان میزنه باید شهریه پرداخت بشه در صورتی که پرداخت شده. میخوام درخواست ترم مهمان رو یک ترم دیگه تمدید کنم. میشه راهنمایی کنید؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای پیدا کردن مشکل شما
      با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتان کنند.
      9099075307

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور