ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد + ورود نرم افزار | ایران تحصیل

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر آزمون کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است. بنابراین اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳  و دانشگاه آزاد همزمان با هم اعلام می‌گردد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد با توجه به لیست رشته‌های دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد. داوطلبان کنکور سراسری برای انتخاب رشته مجازی لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. بنابراین انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد  به صورت جداگانه امکان‌پذیر می‌باشد.

محاسن زیادی را می‌توان در رابطه با انتخاب رشته مجازی  برشمرد. به همین دلیل، بسیاری از متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد مایل به استفاده از این امکان می‌باشند. انتخاب رشته قوانین و اصول خود را دارد که برخی از داوطلبان با این اصول ناآشنا می‌باشند. خوشبختانه دانشگاه آزاد امکان‌پذیرش بدون کنکور را برای داوطلبان فراهم نموده است.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیز شانس دوباره‌ای برای ورود به این دانشگاه فراهم نموده است. اما بهتر این است که نهایت دقت عمل را به هنگام انتخاب رشته داشته باشید تا از مشکلات آینده جلوگیری نمایید. انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزادمطابق با تراز و نمره قبولی هر یک از شما عزیزان رشته‌های قبولی را محاسبه می‌نماید.

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد

خوشبختانه امکان انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد  برای کلیه داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده‌اند به وجود آمده است. تمامی داوطلبان گرامی با توجه به انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد می‌توانند از رشته‌هایی که با احتمال کم و یا احتمال زیاد پذیرفته خواهند شد، آگاه شوند.

برخی از نرم افزارهایی که در رابطه با انتخاب رشته وجود دارند، با توجه به رشته‌ها و شرایط سختی و آسانی کنکور سال‌های قبل می‌باشند. بنابراین نمی‌توانند محک خوبی برای انتخاب رشته سال جاری باشد. انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد ، با توجه به شرایط آزمون همان سال می‌باشد و به همین دلیل کاملاً معتبر و قابل اطمینان است.

برای استفاده از امکان انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد کلیه متقاضیان عزیز می‌توانند با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. مشاورین ما برای شما، انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد را انجام می دهند. برای انجام انتخاب رشته مجازی رشته‌های دانشگاه آزاد، کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

برای استفاده از انتخاب رشته مجازی نباید در جلسه کنکور سراسری غیبت داشته باشید و کارنامه اولیه برای شما صادر شده باشد و همچنین مجاز به انتخاب رشته شده باشید. بنابراین و با توجه به رتبه و تراز شما در هر یک از زیر گروه‌ها ، رشته‌های پیشنهادی را به شما اعلام می‌نماید. در مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، کلیه رشته‌های احتمالی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

هر زیر گروه شامل رشته‌های مختلفی می‌باشد که با توجه به رتبه کسب شده و تراز قبولی ، انتخاب رشته صورت می‌پذیرد. نحوه استفاده این نوع انتخاب رشته نیز ، نیازمند آموزش می‌باشد. چرا که برخی از داوطلبان به دلیل عدم آشنایی با انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، دچار اشتباهاتی می‌گردند که منجر ورود به رشته‌ای غیر از رشته موردعلاقه می‌باشد.

برای انتخاب رشته درست و اصولی می‌توانید از رشته‌های پیشنهادی انتخاب رشته مجازی رایگان استفاده نمایید. با توجه به محدودیتی که دانشگاه آزاد در تعداد رشته محل‌های انتخابی برای داوطلبان در نظر دارد، موجب حساسیت بیشتر انتخاب رشته در این زمینه شده است که باید توجه و دقت بیشتری در رابطه با انتخاب رشته رعایت شود.

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه در سایت دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

اینفوگرافی مزایای انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد با توجه به تأثیر سهمیه‌ها صورت می‌پذیرد. بنابراین در فرایند انتخاب رشته این نوع سهمیه‌ها محاسبه می‌شوند. در دانشگاه آزاد همانند دانشگاه سراسری سهمیه خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان در نظر گرفته می‌شود اما برخلاف دانشگاه سراسری که بر اساس سهمیه مناطق رتبه‌ها را مشخص می‌نماید ، دانشگاه آزاد این سهمیه‌ها را در نظر نمی‌گیرد.

از موارد دیگری که در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ملاحظه می‌شود ، بومی گزینی می‌باشد. بومی گزینی نیز از مواردی است که در انتخاب رشته  و همچنین تأثیری در فرایند قبولی انتخاب رشته اصلی نخواهد داشت. بنابراین انتخاب رشته لازم است با توجه به تمامی این موارد صورت پذیرد.

شاید با خواندن این مطلب برایتان این سؤال مطرح شود که دانشگاه آزاد بر اساس چه معیاری به این انتخاب مبادرت می‌نماید؟ حقیقت این است که ملاک پذیرش و عدم پذیرش سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد ، تراز قبولی فرد می‌باشد. تمامی موارد گفته شده نیز در انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد رعایت می‌گردد.

 

 

برا ی استفاده ازسامانه بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روی عبارت کلیک نمایید .

 

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

سامانه انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

کلیه متقاضیان محترم  می توانند با استفاده از سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ایران تحصیل، به فرایند انتخاب رشته اقدام نمایند. تفاوتی ندارد که شما با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد ( azmoon.org ) به انجام انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد  اقدام نموده اید و یا با استفاده از سامانه ایران تحصیل، زیرا این سامانه کار شما را راحت تر می نماید و در عین حال راهنمایی و مشاوره های لازم را نیز به شما ارائه می نماید.

قطعا انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد  کار بسیاری از داوطلبان را راحت نموده است. اما همچنان مشکل عدم آشنایی داوطلبان با گزینش و انتخاب در این لیست ارائه شده را می توان باقی و سرجای خود دانست. به همین دلیل ما انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد را فراهم نموده ایم تا بتوانیم آگاهی های لازم را به کلیه متقاضیان گرامی ارائه نماییم.

سامانه انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد  ایران تحصیل ، تنها با استفاده از شماره های مندرج در سایت قابل دسترس خواهد بود. بنابراین با توجه به برقراری ارتباط با مشاورین ایران تحصیل ، امکان انتخاب رشته رایگان  و ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد  برای تمامی داوطلبان به وجود می آید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

به طور کلی انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

پس از دریافت کارنامه اولیه و قبول شدن در این مرحله شماوارد سامانه azmoon.iau.ir  شده و دفترچه انتخاب رشته را دانلود نمایید.

سپس، بعد از مطالعه این دفترچه شما باید کد رشته ای مورد نظر خود را اولویت بندی کرده و یادداشت نمایید.

در مرحله بعد شما باید هزینه انتخاب رشته را پرداخته و سپس فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل نمایید.

بنر انتخاب رشته

رشته های دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برخی از رشته های 5 گروه آزمایشی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

انتخاب رشته  دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
رشته ریاضی رشته تجربی رشته انسانی هنر زبانهای خارجه
مهندسی عمران پرستاری حقوق عکاسی زبان و ادبیات آلمانی
مهندسی داخلی زیست شناسی سلولی و مولکولی روان شناسی ارتباط تصویری زبان و ادبیات انگلیسی
حسابداری علوم تغذیه حسابداری مترجمی زبان انگلیسی
مدیریت بازرگانی بهداشت عمومی علوم و صنایع غذایی آموزش زبان انگلیسی
علوم کامپیوتر حسابداری مدیریت بازرگانی
مهندسی هسته ای زیست شناسی جانوری مدیریت مالی
مدیریت مالی علوم و مهندسی شیلات مدیریت دولتی
مدیریت دولتی علوم ورزشی مدیریت صنعتی
مهندسی برق تکنولوژی پرتوشناسی گردشگری
مهندسی پلیمر مامایی اقتصاد
مهندسی مکانیک علوم و مهندسی صنایع غذایی علوم ورزشی
مهندسی کامپیوتر بهداشت مواد غذایی علوم سیاسی
مهندسی نقشه برداری بهداشت عمومی (گرایش بهدداشت خانواده) – کاردانی هتلداری
مهندسی نفت مدیریت بازرگانی مهندسی اقتصاد کشاورزی
مهندسی شیمی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
مهندسی انرژی مدیریت صنعتی
هتلداری گردشگری
مهندسی نفت مهندسی فضای سبز
مهندسی معماری شیمی کاربردی
مهندسی شهر سازی تکنولوژی اتاق عمل
مهندسی مواد و متالوژی علوم آزمایشگاهی
مهندسی هوا و فضا مهندسی بهداشت محیط
مهندسی ورزش علوم و مهندسی محیط زیست
اقتصاد مهندسی گیاه پزشکی
علوم ورزشی مدیریت مالی
مهندسی صنایع علوم و صنایع غذایی
مهندسی پزشکی مهندسی اقتصاد کشاورزی
روان شناسی شیمی کاربردی
مهندسی ساخت و تولید تکنولوژی اتاق عمل
عاوم و مهندسی آب علوم آزمایشگاهی
مهندسی دریا مهندسی بهداشت محیط
مدیریت صنعتی علوم و مهندسی محیط زیست
گردشگری مهندسی گیاه پزشکی

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر ساله چند رو ز بعد از انتشار کارنامه اولیه صورت می گیرد و افراد واجد شرایط باید در زمان مقرر برای انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در سال گذشته زمان انتخاب رشته در مرداد ماه بوده است و امسال به محض اعلام زمان این مقاله به روز خواهد شد.

برای مطالعه برای دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

اخبار پیرامون دانشگاه آزاد

* آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + نتایج، زمان انتخاب رشته و دانلود دفترچه راهنما

نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ساعتی پیش روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. انتخاب رشته آزمون ارشد ۱۴۰۳ دانشگاهای آزاد و دولتی مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

* روش مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید.

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد روی لینک بزنید.

خلاصه مطلب

پس از اینکه نتایج اولیه کنکور اعلام شد و زمان انتخاب رشته فر رسید و یا افراد قصد شرکت در رشته های بدون آزمون را داشته و در زمان انتخاب رشته قرار می گیرند، باید این مرحله را بسیار با دقت انجام داده، زیرا این مرحله مهمترین قسمت می باشد و افراد با انتخاب درست می توانند آینده شغلی خود را تضمین نمایند. ما در این مقاله در خصوص انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد مطالبی را بیان نمودیم تا افراد بتوانند با کمک نرم افزار بهترین و خوشبینانه ترین انتخاب خود را داشته باشند و در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوند. اگر در خصوص انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد نیاز به راهنمایی بیشتر دارید حتما با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

برای دانلود و مطاعه مقاله بر روی لینک کلیک نمایید.

 

2.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین انتخاب رشته‌ مجازی چیست ؟

نرم افزار انتخاب رشته‌ رایگان سازمان سنجش می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد.

آیا دانشگاه آزاد دارای نرم افزار انتخاب رشته‌ رایگان است ؟

نرم افزار انتخاب رشته‌ رایگان دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org قابل دسترسی است.

انتخاب رشته‌ مجازی بر اساس رتبه به چه صورت است؟

شما با درج رتبه خود در نرم افزار انتخاب رشته‌ مجازی رایگان سازمان سنجش می توانید از رشته‌ های دارای شانس قبولی مطلع شوید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد + ورود نرم افزار | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo شاملی گفت:

    سلام خسته نباشید. انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد رو میشه شخصی هم انجام داد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      انتخاب رشته از طریق سامانه ثبت نام انجام می شود.

  2. Avatar photo زری. گفت:

    انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد توسط موسسه شما هم انجام میشه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      ما مرکز مشاوره هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    اطلاع از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه کاملاً ضروری و مهم به نظر می رسد. ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد یکی از مراحل مهم برای ورود به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است....
  • azmoon.org-+-ورود-سیستم-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد-مهر-۱۴۰۳

    azmoon.org + ورود سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳

    ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر است. این سایت، به عنوان سامانه ثبت نام، انتخاب رشته و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. متقاضیانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

    ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 1403 + لینک تغییر | ایران تحصیل

    دانشگاه‌ های آزاد سراسر کشور هر ساله به صورت با آزمون و سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می‌ کنند. برای پذیرش دانشجو در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور لازم است دانشجویان اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در...
  • دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد

    دفترچه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + pdf دانلود | azmoon.org

    دانشگاه آزاد یکی از پر متقاضی ترین و پر شعبه ترین دانشگاه های ایران است که در مقاطع تحصیلی مختلف از کاردانی  پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد تا دکتری حرفه ای، پذیرای دانشجویان رشته های مختلف...
تماس با مشاور