ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، پس از اعلام نتایج اولیه و همین طور کارنامه کنکور صورت می گیرد. شما می توانید با کمک نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به راحتی و صرفا با وارد نمودن تراز و رتبه خود، رشته هایی که می توانید بیشترین شانس قبولی را در آن ها داشته باشید را شناسایی کنید.

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به شما کمک می کند تا فقط تراز و رتبه خود را وارد کنید، سپس کد رشته محل هایی که بیشترین درصد قبولی شما در آن ها محتمل تر است را به شما معرفی می کند. مشاوران ما در ایران تحصیل می توانند با استفاده از این نرم افزار به شما عزیزان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد کمک کنند. 

انتخاب رشته بر اساس الویت ها و علاقه فردی شما در 13 مرحله به کمک بهترین مشاورین و رتبه های برتر سال های قبل در آکادمی ایران تحصیل انجام  می شود، برای اطلاع از هزینه انتخاب رشته و نحوه استفاده از این خدمات در آکادمی ایران تحصیل  کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

معرفی نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد، دسته بندی رشته های مختلف را برای شما مشخص کرده است. سپس شما می توانید با انتخاب سهمیه مورد نظر خود و همچنین رتبه ای که در کنکور آزاد و یا سراسری کسب کرده اید، رشته محل هایی که شانس قبولی در آن ها را دارید را مشاهده کنید.

این نرم افزار تا به امروز، با رشته محل هایی که به متقضیان و داوطلبان معرفی نموده است، 86 درصد شانس قبولی شما تضمین می کند. به طور کلی نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳، سه دسته بندی مختلف که شامل موارد زیر می شود را برای شما نشان خواهد داد:

  • رشته محل هایی که به صورت خوش بینانه در آن ها شانس قبولی دارید.
  • رشته محل هایی که به صورت منطقی در آن ها شانس قبولی دارید.
  • رشته محل هایی که به صورت بد بینانه در آن ها شانس قبولی دارید.

شما می توانید با بررسی کد محل دانشگاه که در این موارد نشان داده می شوند، در مناسب ترین دانشگاه آزاد ثبت نام کنید.

 

سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کلیک کنید.

 

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

توجه داشته باشید که استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳، مزایای مختلفی را برای داوطلبین و متقاضیان به همراه دارد. در این بخش از مطلب به صورت کامل مزایای آن را برای شما شرح می دهیم:

  • کوتاه تر شدن مسیر انتخاب رشته
  • بررسی دقیق تراز و رتبه متقاضیان و داوطلبان.
  • در نظر گرفتن سهمیه هر متقاضی
  • معرفی رشته هایی که متقاضیان بیشترین شانس قبولی در آن ها را دارند.

انتخاب رشته کنکور بر اساس متغیر هایی مانند رتبه، اولویت، دانشگاه مورد علاقه و … توسط رتبه های برتر سال های قبل و مشاورین خبره در آکادمی ایران تحصیل انجام می شود، آکادمی ایران تحصیل با سابقه 16 ساله در زمینه انتخاب رشته و کسب رضایت 93% دانش آموزان از نتیجه انتخاب رشته ضامن تحصیل شما در مناسب ترین دانشگاه و رشته خواهد بود، برای کسب اطلاع از هزینه و نحوه استفاده از این خدمات کافیست روی لینک رزرو آنلاین کلیک کنید.

معرفی نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

نکاتی در مورد استفاده از نرم افزار انتخاب رشته

پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری و آزاد، متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند، در تکاپوی بررسی شانس قبولی خود در دانشگاه های ازاد می باشند تا چیدمان فرم انتخاب رشته خود را بر اساس آن تکمیل کنند.

به همین خاطر سامانه مشاوره ایران تحصیل با به کار گیری آخرین آمار منتشر شده از سوی دانشگاه آزاد که بر اساس آنالیز سال های گذشته می باشد، نرم افزاری را تحت عنوان نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برنامه نویسی کرده است تا متقاضیان بتوانند با وارد نمودن اطلاعات گروه آزمایشی امتحانی، نوع سهمیه و ترازی که کسب کرده اند، در زیر گروه 1 و زیر گروه 2 و رتبه کشوری خود، رشته و دانشگاه هایی که در آن شانس قبولی دارند را در سه محدوده که پیش تر آن ها را توضیح دادیم، مشاهده کنند.

 

آشنایی با نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که این نرم افزار، برای داوطلبان تمامی سهمیه های آزاد و ایثارگران مناسب می باشد. اطلاعات به دست آمده از این نرم افزار، صرفا نشان دهنده شانس قبولی متقاضی با در نظر گرفتن تراز های به دست آمده توسط او می باشد. لازم است بدانید که قبولی داوطلبان در هر کد رشته و با توجه به سهمیه های موجود در هر سال تغییر پیدا می کند.

داوطلبان می توانند با استفاده از سامانه تخصصی انتخاب رشته آکادمی ایران تحصیل و با کمک بهترین مشاورین، با تمامی نکات به خوبی آشنا شده و رشته مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. برای بهره مندی از خدمات انتخاب رشته در آکادمی ایران تحصیل روی لینک زیر کلیک کنید.

نکاتی در مورد نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

نحوه کار با نرم افزار انتخاب رشته

اگر تمایل دارید تا با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید، لازم است پیش از هر کاری، نحوه کار با آن را به خوبی آموزش ببینید.

به طور کلی شما در زمان استفاده از این نرم افزار، 3 فیلد را مشاهده می کنید. در فیلد اول باید گروه تحصیلی خود که شامل ریاضی، هنر، تجربی، انسانی و زبان می شود را انتخاب نمایید. سپس فیلد دوم نشان دادن سهمیه (منطقه) شما می باشد که در 3 منطقه دسته بندی شده است.

 

"معرفی

 

پس از انتخاب سهمیه، باید در فیلد آخر رتبه ای که کسب کرده اید را وارد نمایید. سپس گزینه جست و جو را انتخاب کنید. سپس رشته محل های مناسب با رتبه شما نمایش داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که تا کنون افرادی که از این نرم افزار استفاده کرده اند، تا 86 درصد از آن ها در رشته های معرفی شده، شانس قبولی داشته و اکنون در حال تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود می باشند.

 

نحوه کار با نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

خلاصه مطلب

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد با 86 درصد شانس قبولی، گزینه مناسبی برای بررسی رشته محل هایی می باشد که شما می توانید در آن ها ادامه تحصیل بدهید. این نرم افزار به صورت تخصصی برنامه نویسی شده است تا متقاضیان و داوطلبان بتوانند تنها با انتخاب گروه تحصیلی، منطقه و وارد کردن رتبه در سهمیه، به راحتی رشته محل هایی که در آن ها شانس قبولی را دارند، مشاهده کنند. در این صورت داوطلبان می توانند با دقت بیش تری فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

 

 

برای دانلود پی دی اف این مطلب کلیک کنید.

 

 

 

 

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی لارم داریم؟

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد به تراز کسب شده، گروه اصلی و منطقه نیاز می باشد.

پس از نشان دادن رشته محل ها، آنه ا بر چه اساسی دسته بندی می شوند؟

رشته محل های نشان داده شده با 3 وضعیت بیشترین شانس قبولی، منطقی ترین شانس قبولی و بد بینانه ترین حالت قبولی مشخص می شود.

نحوه کار با نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد چگونه است؟

در این مطلب به صورت کامل نحوه کار با نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد را برای شما شرح داده ایم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    اطلاع از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه کاملاً ضروری و مهم به نظر می رسد. ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد یکی از مراحل مهم برای ورود به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است....
  • azmoon.org-+-ورود-سیستم-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد-مهر-۱۴۰۳

    azmoon.org + ورود سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳

    ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر است. این سایت، به عنوان سامانه ثبت نام، انتخاب رشته و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. متقاضیانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

    ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 1403 + لینک تغییر | ایران تحصیل

    دانشگاه‌ های آزاد سراسر کشور هر ساله به صورت با آزمون و سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می‌ کنند. برای پذیرش دانشجو در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور لازم است دانشجویان اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در...
  • دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد

    دفترچه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + pdf دانلود | azmoon.org

    دانشگاه آزاد یکی از پر متقاضی ترین و پر شعبه ترین دانشگاه های ایران است که در مقاطع تحصیلی مختلف از کاردانی  پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد تا دکتری حرفه ای، پذیرای دانشجویان رشته های مختلف...
تماس با مشاور