ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این مقاله از سایت ایران تحصیل به موضوع رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ، نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون ، اخذ لیسانس رشته حقوق بدون کنکور تهران ،رشته حقوق بدون کنکور اصفهان ، شهریه رشته حقوق بدون کنکور اختصاص داده‌ایم. در ادامه به نحوه پذیرش دانشگاه‌های رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ، اشاره خواهیم نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و اخذ مدرک معتبر لیسانس رشته حقوق بدون آزمون با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پذیرش رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

 

رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شامل لیست متنوعی از رشته ها در گروه های آزمایشی مختلف می‌باشد که به تناسب علاقه و شرایط ، هر یک از داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته مورد نظر اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که دانشگاه های آزاد تهران شامل چندین دانشگاه می‌باشد که هر یک از این دانشگاه ها در برخی از رشته ها داوطلبان را پذیرش می نمایند.

همان‌طور که در نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون ملاحظه خواهید نمود، ثبت نام به صورت اینترنتی و با استفاده از مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد صورت خواهد پذیرفت. خبر خوبی که می‌توانیم به متقاضیان رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدهیم این است که پذیرش برای واحد تهران غرب خوشبختانه با تأثیر معدل صفر می‌باشد. لذا داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی برای پذیرش و شرایط معدل نخواهند داشت.

در بین رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد متقاضیان در تمام گروه های آزمایشی مایل به انتخاب رشته های پرطرفدار می باشند. ثبت نام ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ، امکان مشاهده لیست تمامی رشته های دانشگاه آزاد را فراهم نموده است. در ادامه به ارائه راهنمای ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون دانشگاه آزاد برای سهولت و آشنایی داوطلبان اشاره خواهیم نمود.

 

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

لیسانس رشته حقوق بدون کنکور تهران

 

رشته حقوق بدون کنکور تهران
رشته حقوق بدون کنکور تهران

 

دانشگاه آزاد اسلامی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش داوطلبان در تمامی رشته می نماید. رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران نیز همانند سایر دانشگاه های دیگر ، در سه مقطع کاردانی ، کارشناسی پیوسته  کارشناسی ناپیوسته به صورت ترکیب زن و مرد با توجه به ظرفیت هر دانشگاه ، اقدام به پذیرش دانشجویان و داوطلبان می نماید.

چنانچه به هنگام وارد نمودن کد رشته حقوق بدون کنکور تهران دچار اشتباهی شده اید ، با استفاده از ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد خواهید توانست به ویرایش کد موجود اقدام نمایید. شایان ذکر است که ثبت نام دانشگاه آزاد تهران غرب در دو ترم مهر و ترم بهمن صورت می پذیرد و برای ثبت نام کافی است در زمان مقرر اقدامات لازم را انجام دهید.

دانشگاه های واقع در تهران که اقدام به پذیرش رشته حقوق بدون کنکور می نمایند شامل : دانشگاه های تهران غرب ، رباط کریم ، شهریار و… می باشند. شایان ذکر است که هر ساله بر تعداد دانشگاه های رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران که اقدام به پذیرش داوطلبان می نمایند افزوده می گردد. به همین دلیل لازم است از لیست جدید و تغییرات ایجاد شده در پذیرش این دانشگاه ها آگاه گردید و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایید.

 

رشته حقوق بدون کنکور اصفهان

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه مند به شرکت در رشته حقوق بدون کنکور اصفهان می باشند می توانند با توجه به فراخوان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر ثبت نام ، در زمان مقرر اقدام نمایند. برخی از واحدهای دانشگاه آزاد در استان اصفهان نیز ، اقدام به پذیرش داوطلبان به صورت بدون کنکور می نمایند، کافی است از شرایط پذیرش در این دانشگاه برخوردار باشید .

 

برای اطلاع دقیق از نرخ شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

متقاضیان عزیز رشته حقوق بدون کنکور اصفهان توجه داشته باشند که ثبت نام در این دانشگاه همانند رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت خواهد پذیرفت. آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در ترم مهر نشده اند ، می توانند در ترم بهمن اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

شهریه رشته حقوق بدوون کنکور

 

شهریه رشته حقوق بدوون کنکور
شهریه رشته حقوق بدوون کنکور

 

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هزینه دانشگاه را از دانشجویان خود اخذ می نماید، بنابراین میزان شهریه این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های بدون کنکور ، بالاتر می باشد. شهریه رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر می باشد.

میزان شهریه دانشگاه آزاد در رشته علوم انسانی نسبت به سایر رشته ها و گروه آزمایشی دیگر پایین تر می باشد. اما با توجه به افزایش چند درصدی شهریه دانشگاه آزاد که هر ساله شاهد آن هستیم، آگاهی از هزینه هر واحد بسیار مهم می باشد. در واقع محاسبه میزان شهریه رای هر ترم و یا کل دوران تحصیلی با توجه به در نظر گرفتن میزان شهریه ها امکان پذیر می باشد.

 

 

نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون

 

میزان تقاضا برای رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد بسیار زیاد می باشد. در واقع رشته حقوق در تمامی دانشگاه ها از جمله رشته های پرطرفدار محسوب می گردد. اگر بخواهیم به نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون بپردازیم به ترتیب مراحلی که داوطلبان لازم است طی نمایند بدین صورت خواهد بود. ابتدا لازم است از شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاع دقیقی حاصل نمایند.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام و واحدهای دانشگاهی دارای رشته حقوق بدون کنکور می توانید از طریق دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد از واحدهای پذیرش آگاه شوید. نکته مهمی که لازم است در رابطه با نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون لازم است بدانید این است که دانشگاه هایی که به صورت فراخوان اقدام به ثبت نام داوطلبان در رشته های مختلف می نمایند امکان نقل و انتقال و مهمانی برای پذیرفته شدگان وجود نخواهد داشت.

جهت ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور لازم است ابتدا اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون به صورت الکترونیکی و با استفاده از کاره های عضو شبکه شتاب بپردازید . پس از وارد نمودن اطلاعات هویتی و همچنین ارائه مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران نمایند.

 

زمان ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نام دانشگاه آزاد در دو ترم مهر و بهمن صورت می پذیرد همچنین علاوه بر آن برخی از واحدهای این دانشگاهی در زمان های جداگانه ای اقدام به ثبت نام داوطلبان و متقاضیان می نمایند. که اطلاع از زمان دقیق آن برای متقاضیان ضروری می باشد.

حداقل معدل لازم برای قبولی در رشته حقوق بدون کنکور چند است؟

همانطور که ذکر گردید برخی از دانشگاه های تهران شرایط معدلی برای پذیرش را با تاثیر صفر درصد در نظر می گیرند به همین دلیل نیازی به بالا بودن معدل برای قبولی نخواهد بود.

آیا می توان با یپلم های غیر مرتبط در ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام نمود؟

ظرفیت پذیرش رشته های بدون آزمون حقوق در نیمسال اول و نیمسال دوم چه تعدادی است؟

زمان اعلام نتایج رشته حقوق بدون کنکور چه زمانی اعلام می گردد؟

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه بدون کنکور تهران از چه زمانی آغاز می گردد؟

 

جهت یافتن پاسخ سوالات ذکر شده می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

کانال رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
کانال رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

 

 

 

مطالب مرتبط

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 98

بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه پرستاری بدون کنکور

لیست شهرهای پرستاری بدون کنکور

دانشگاه افسری بدون کنکور

دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

رشته حقوق بدون کنکور تهران

رشته حقوق بدون کنکور اصفهان

شهریه رشته حقوق بدون کنکور

نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

2.7/5 - (12 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

70 دیدگاه دربارهٔ «رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران»

  1. Avatar photo علی بای قری گفت:

    سلام میخام بدونم هچ کدوم از واحد های تهران مرکز شرق قرب جنوب شمال حقوق ر اراعه نمیدن بی کنکور

    و یه سوعال دیگه اخه من کنکور دادم معدل کتبی که وارد کردم با معدل واقعی فرق خیلی کمی داره در حد یک صدم ولی فرق میکنه مشکل پیش میاد اگه با کنکور بزنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      واحد تهران شرق در دوره ی پاره وقت ارایه داده است .
      خیر مشکلی در حد چند صدم ایجاد نمی کند

  2. Avatar photo Sh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    امسال کدوم دانشگاه های آزاد بدون کنکور رشته حقوق را دارند؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت دریافت لیست دانشگاه های بدون کنکور با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  3. Avatar photo سپیده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید میشه با دیپلم تجربی برای رشته حقوق دانشگاه آزاد تهران ثبت نام کرد؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله با سوابق تحصیلی خود می توانید در د انشگاه های تهران تحصیل کنید.

    2. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله محدودیتی در این مورد وجود ندارد.

  4. Avatar photo امیر گفت:

    سلام خسته نباشید لطف میکنید به سوال جواب بدید میخاستم بدونم دانشگاه ازاد تهران شمال رشته حقوق رو بدون کنکور ارائه میده و اینکه فقط معدل ترم اخر دوازدهم مهم است دیگه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ملاک پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معدل کتبی و کل دیپلم است.برای مطمئن شده از ارائه این رشته در دانشگاه مد نظر باید دفترچه راهنمای ثبت نام بررسی شود.

  5. Avatar photo نامیرا گفت:

    سلام
    توروخدا بهم جواب بدید
    سوالم اینه که ترمیم معدل بزنم تاثیری برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور داره؟ یا ترمیم فقط روی کنکور تاثیر داره

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ترمیم معدل برای تاثیر سوابق کنکور سراسری اعمال می شود.

  6. Avatar photo Pegah گفت:

    سلام وقتتون بخیر من کاردانی مترجمی دارم و میخوام که برای حقوق ثبت نام کنم آیا این امکانش هست؟دیپلم نظام قدیم گرفتم ولی دانشگاه مترجمی خوندم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      مشکلی ندارید می تونید کنکور انسانی بدید برای رشته حقوق.
      برای بررسی دقیق تر شرایط تون تماس بگیرید

      1. Avatar photo Pegah گفت:

        متشکرم ولی من نمیخوام کنکور بدم برای همین پرسیدم میشه بدون کنکور خوند یا نه

        1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

          سلام وقت بخیر
          دوست گرامی بله میتونید بخونید. باید بررسی بشه که واحدی که میخوایین اون رشته رو ارائه میده یا نه.

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله امکانش است ولی شرایط شما باید مورد بررسی قرار گیرد

      1. Avatar photo Pegah گفت:

        میشه لطفا بگید چه شرایطی باید بررسی بشه؟ممنون میشم

        1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

          سلام وقت بخیر
          دوست گرامی معدل و سال تخذ دیپلم و رشته ای که میخوایین دیپلم بگیرین مهمه.

  7. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام..رشته حقوق بدون آزمون کدوم دانشگاه ازاد تهران میشه رفت؟

    1. Avatar photo bahraii گفت:

      سلام وقت بخیر شما میتوانید در دانشگاه های تهران واحد واحد پرند واحد پرديس واحد رباط کريم واحد ملارد مرکز شهريار واحد صفادشت واحد رودهن مرکز صباشهر واحد ورامين واحد اسلامشهر واحد دماوند واحد شهر قدس واحد تهران شرق و واحد الکترونیکی هر سال متغیر است

  8. Avatar photo مبین گفت:

    سلام
    امسال کدوم دانشگاه ازاد ها حقوق می‌پذیرند؟

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس فرمایید

  9. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام من دیپلم تجربی دارم. با معدل کتبی ۱۷.۵ شانس قبولیم در حقوق بدون کنکور ازاد چقدر هستش و احتمال قبولیم در کدوم شهر و دانشگاه بیشتر هست؟

    1. Avatar photo ranjbar گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ورود به دانشگاه ازاد بر اساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم لحاظ میشود .
      و هر چقدر معدل شما بالاتر باشد شانس پذیرش شما به همان اندازه افزایش می یابد .
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله سایت را مطالع بفرمایید .

  10. Avatar photo اليكا گفت:

    سلام خسته نباشيد
    امسال تهران غرب رشته حقوق بدون ازمون داره؟

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام رشته حقوق بدون کنکور دانشپاه ازاد تهران دفترچه بدون ازمون را چک کنید

  11. Avatar photo Sheyda گفت:

    سلام من رشتم گرافیک هستش از فنی میخام وکالت بخونم میش بدون آزمون و کنکوربرم دانشگاه؟

    1. Avatar photo aghazade گفت:

      سلام
      شما اگر نظام جدید باشید این امکان وجود دارد که در رشته های تحصیلی که بدون ازمون ارایه میشود اقدام به تحصیل کنید که نیازه شرایط شما دقیق تر بررسی شود

  12. Avatar photo مبین گفت:

    اصلا امکانش هست با این شرایط یه دانشگاه آزاد خوب تو تهران قبول شد؟

    1. Avatar photo fattahi گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما میتوانید باتوجه به رتبه بندی دانشگاه های آزاد بعد از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور در بیست واحد دانشگاهی به صورت تمام وقت و در بیست واحد دانشگاهی به صورت پاره وقت شانس خودتون را برای پذیرش در رشته حقوق امتحان نمایید.

  13. Avatar photo مبین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من رشته ام تجربی و تصمیم دارم حقوق بخونم
    با سوابق تحصیلی خوب میشه آزاد تهران غرب قبول شد؟

    1. Avatar photo fattahi گفت:

      سلام روزبخیر
      شما میتوانید در صورتی که واحد تهران غرب رشته حقوق رو بدون آزمون ارائه داد شانس خودتان را برای ورود به این رشته امتحان کنید .

  14. Avatar photo آرشام گفت:

    سلام
    رشته حقوق بدون کنکور مقطع کارشناسی چه دانشگاه هایی در تهران میتونم مراجعه کنم ؟!

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      نیازه برای مشاوره در این زمینه با مرکز تماس بگیرید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

    رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 + واحد دانشگاهی

    متقاضیان پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع داشته باشند که قبولی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. در هر یک از این مقاطع، دانشجویانی که واجد شرایط هستند...
  • رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

    رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف

    در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور تجربی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسری، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نیز به دغدغه بسیاری از داوطلبان تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری دارای...
  • اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

    اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول 1403 + مشاهده | azmoon.org

    زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد...
  • رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

    رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

    دانشگاه آزاد، هر ساله در نوبت مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویانی که قصد دارند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند باید...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)