ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور ۱۴۰۳

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از پرطرفدارترین رشته در گروه انسانی، رشته حقوق است. به همین دلیل، پذیرش در این رشته از طریق شرکت در کنکور سراسری کمی دشوار است. اما، افراد می توانند بر اساس سوابق تحصیلی نیز در دانشگاه های مختلف پذیرفته شده و در این رشته درس بخوانند. آن ها برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور، باید معدل بالایی داشته و شرایط خاصی را دارا باشند. ثبت نام رشته حقوق بدون آزمون در دانشگاه های مختلفی همچون: دانشگاه آزاد و علمی کاربردی امکان پذیر است. لازم به ذکر است تا بدانید که شهریه رشته حقوق، برای هر یک از دانشگاه های ذکر شده متفاوت می باشد. اما، شهریه رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه ها، کمی بیشتر است. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید اقدام به ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور کنید، بهتر است بدانید که انجام ثبت نام در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است. برای ثبت نام، شما عزیزان باید مدارکی را با خود به همراه داشته و تمامی شرایط را دارا باشید.

 

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

 

معرفی رشته حقوق

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، رشته حقوق یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین رشته‏ های داوطلبان گروه علوم انسانی است. دامنه گرایش ‏های رشته حقوق گسترده و در کلیه روابط زندگی امروز قابل ملاحظه است. این روابط می‏ تواند مربوط به روابط دولت و مردم باشد که به حقوق عمومی معروف است و یا روابط خصوصی مردم را در برمی ‏گیرد که حقوق خصوصی نامیده می‏ شود. حقوق عمومی شامل حقوق قوای سه ‏گانه کشور، حاکمیت و آنچه که مربوط به اداره کشور است، می‏ شود. حقوق خصوصی به روابط بین خود مردم می‏ پردازد که مهم ترین آن ها روابط تجاری است که عامل ایجاد رشته حقوق تجارت شده است. همچنین، ممکن است مسائل مربوط به حقوق مدنی باشد که می توان به اموال، مالکیت، قراردادها و… اشاره کرد.

هرساله رتبه های برتر گروه انسانی در رشته حقوق دانشگاه های برتر ایران پذیرش می شوند. این رشته بسیار گسترده است و جنبه ها و ابعاد مختلف زندگی بشر را در سطح خرد و کلان دربر می گیرد و همه افراد به گونه های مختلف به دانش حقوق نیازمندند و از آن بهره می برند. جسارت، قدرت استدلال، خلاقیت ذهنی و فن بیان خوب لازمه موفقیت در این رشته است. ممکن است که به دست آوردن لیسانس حقوق کار دشواری نباشد اما حقوقدان شدن بسیار مشکل است. افراد می توانند از دو طریق در این رشته پذیرفته شه و درس بخوانند. در واقع، آن ها می توانند از طریق شرکت در کنکور سراسری و هم از طریق سوابق تحصیلی در دانشگاه های مختلف پذیرفته شده و در رشته حقوق درس بخوانند. 

 

معرفی رشته حقوق

 

 

نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور 

انتخاب رشته حقوق همزمان با انجام ثبت نام برای تمامی دانشگاه های بدون کنکور صورت می پذیرد. همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، فرایند ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های مختلف، در دو ترم مهر و بهمن انجام می شود. لذا کلیه داوطلبان می توانند با توجه به ظرفیت تعیین شده برای هر یک از دانشگاه های مختلف اقدام نمایند. اگر می خواهید که در دانشگاه آزاد ثبت نام کنید، ابتدا به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایید و پس از آن، نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام اقدام نمایید. لازم به ذکر است تا بدانید که پذیرش داوطلبان در دانشگاه های آزاد اسلامی، بر اساس بالاترین معدل صورت خواهد گرفت.

برای انتخاب رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی، شما عزیزان می توانید بدون نیاز به مرتبط بودن رشته مورد نظر با رشته انتخابی خود، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که انجام ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی در مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته امکان پذیر است. دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام برای تمامی داوطلبان ضروری می باشد. بهتر است بدانید که اولویت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی با داوطلبانی خواهد بود که از شرط معدل بهتری برخوردار باشند.

برای انجام ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در هر یک از دانشگاه ها، حتما ابتدا باید برای خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایید. پس از آن در سایت مخصوص به هر یک از دانشگاه ها که برای دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و سراسری، سایت سازمان سنجش می باشد، مراجعه نمایید و دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نماید. اما انجام ثبت نام برای هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد، در سایت دانشگاه آزاد امکان پذیر خواهد بود. بنابراین ابتدا دفترچه این دانشگاه را به درستی مطالعه نموده و سپس برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

 

نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

 

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای انجام ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی، پیام نور و آزاد، شما داوطلبان گرامی باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده باشید. برخی از مهم ترین این شرایط عمومی و اختصاصی، شامل موارد زیر می باشند: 

شرایط عمومی پذیرش در رشته حقوق بدون کنکور

✔️داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

✔️عدم اشتهار به فساد اخلاقی

✔️عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم وابستگی، عضویت، هواداری و پرداخت کمک مالی به گروهک های محارب

✔️پذیرفتن قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران

✔️پذیرفتن کلیه مقررات دانشگاه

✔️ممنوعیت نقل و انتقال در صورت پذیرفته شدن بر اساس سوابق تحصیلی

✔️پرداخت شهریه بر اساس مصوب سالانه

✔️پذیرش بر اساس معدل مدرک پایه

📌 لازم به ذکر است تا بدانید که دارا بودن مدرک دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم و جدید جهت ثبت نام  رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی الزامی می باشد.

 

 

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

✔️ داوطلبان نظام قدیم ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد و پیام نور، حتما باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند؛ در غیر این صورت، امکان ثبت نام را نخواهند داشت. همچنین فارغ التحصیلان هنرستان و فنی و حرفه ای نیز، باید حتما دارای مدرک کاردانی باشند تا بتوانند در ثبت نام این دانشگاه اقدام نمایند.

✔️در صورت پذیرش در برخی از دانشگاه های آزاد که فراخوان ثبت نام و جذب دانشجو داده اند، امکان انتقالی وجود نخواهد داشت. لذا در انتخاب واحد دانشگاهی مورد نظر، نهایت دقت را داشته باشید.

✔️فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و یا پیراپزشکی که دارای تعهد خدمت می باشند، امکان ثبت نام را نخواهند داشت.

✔️اولویت پذیرش بر اساس انتخاب رشته داوطلبان با رشته های ابتدایی و اولی خواهد بود.

✔️متقاضیانی که دیپلم آنان غیر مرتبط باشد، اما در رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران یا هر دانشگاه دیگری موفق به پذیرش شوند، لازم است دروس جبرانی مربوط به رشته مورد نظر را بگذرانند.

 

 

چگونگی ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

 

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های مختلف

ممکن است سوال کنید که در کدام دانشگاه های می توان برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور اقدام کرد؟ در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که شما برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور، می توانید در دانشگاه های مختلف اقدام به انجام این کار کنید. در واقع، شما داوطلبان عزیز به جز دانشگاه های سراسری می توانید در مابقی دانشگاه ها در رشته حقوق بدون کنکور، ثبت نام کرده و درس بخوانید. به یاد داشته باشید که این امکان فقط برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر می باشد. برخی از دانشگاه هایی که می توانید در آن ها نسبت به ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور، اقدام نمایید، شامل موارد زیر می باشند: 

 

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های آزاد 

وقتی نام ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی به گوش می رسد، همه افراد اولین دانشگاهی که به ذهنشان می آید، دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. لذا، یکی از دانشگاه هایی که شما متقاضیان گرامی می توانید در آن برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور اقدام کنید، دانشگاه آزاد می باشد. برای ثبت نام در این دانشگاه ها، شما عزیزان باید به سایت اصلی خود این دانشگاه به نشانی الکترونیکی azmoon.org مراجعه کرده و سپس مراحل ذکر شده که بخش های پیشین بیان کردیم، را به خوبی انجام دهید. لازم به ذکر است تا بدانید که شما عزیزان می توانید در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و کاردانی در این دانشگاه ها در رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کنید. به یاد داشته باشید که اگر قصد ثبت نام در این دانشگاه ها را دارید، شهریه رشته حقوق بدون کنکور در آن ها نسبت به سایر دانشگاه ها بیشتر است. 

 

 

👈 برای آشنایی بیشتر با سایت azmoon.org بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 👉

 

 

 

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های غیر انتفاعی

یکی دیگر از دانشگاه هایی که ما عزیزان می توانید در آن در رشته حقوق بدون آزمون پذیرفته شوید، دانشگاه های غیر انتفاعی می باشند. شما عزیزان می توانید در این دانشگاه های در گرایش های مختلفی از رشته حقوق ثبت نام کرده و درس بخوانید. برخی از این گرایش ها، شامل موارد زیر می باشند:

🔰فقه و حقوق امامی

🔰فقه و حقوق حنفی

🔰فقه و حقوق شافعی

🔰فقه و مبانی حقوق اسلامی

🔰فقه و حقوق اسلامی

📍 لازم به ذکر است تا بدانید که شهریه رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های غیر انتفاعی نسبت به سایر دانشگاه ها، کم تر است. 

 

 

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های پیام نور

اگر می خواهید که در دانشگاه های پیام نور در شته حقوق درس بخوانید، به یاد داشته باشید که باید در مقطع کارشناسی ثبت نام نمایید. در مقطع کارشناسی در این دانشگاه می توانید در گرایش های مختلفی همچون:  فقه، حقوق، مبانی حقوق اسلامی، حقوق اسلامی و …. بدون شرکت در آزمون درس خوانید. همان طور که در بخش های قبلی مقاله بیان شده است، برای ثبت نام در این دانشگاه باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. 

 

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی

شما داوطلبان عزیز علاوه بر دانشگاه های ذکر شده، می توانید در دانشگاه های علمی کاربردی نیز فرایند ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور را انجام دهید. برای ثبت نام در این دانشگاه، باید دیپلم سه ساله نظام قدیم و یا دیپلم نظام جدید خود را ارائه دهید. برای ثبت نام در این دانشگاه نیز باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. دانشگاه علمی کاربردی، در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد در رشته حقوق بدون آزمون، دانشجو می پذیرد. لازم به ذکر است تا بدانید که در دانشگاه علمی کاربردی شما داوطلبان گرامی می توانید در گرایش های متنوعی از رشته حقوق ادامه تحصیل دهید. گرایش هایی مختلف رشته حقوق در این دانشگاه ها، شامل: ارشاد و معاضدت قضایی، حقوق قضایی، حقوق ثبتی، شورای حل اختلاف و … می باشند. 

 

 

👈 برای آشنایی کامل با سایت سازمان سنجش Sanjesh.org بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 👉

 

 

لیست دانشگاه های دارای رشته حقوق بدون کنکور

هم اکنون که دانستید در کدام نوع از دانشگاه ها می توانی بدون شرکت در کنکور در رشته حقوق ثبت نام کنید، ممکن است سوال کنید که اسامی دانشگاه های ذکر شده کدامند؟ برای پاسخ به این سوال شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با لیست اسامی دانشگاه های دارای رشته حقوق بدون کنکور، آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با اسامی هر یک از این دانشگاه ها، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

اسامی دانشگاه های پیام نور دارای رشته حقوق بدون آزمون

دانشگاه پيام نور استان چهار محال و بختياري
دانشگاه پيام نور استان خراسان جنوبي
دانشگاه پيام نور استان خراسان رضوي
دانشگاه پيام نور استان خراسان شمالي
دانشگاه پيام نور استان خوزستان
دانشگاه پيام نور استان زنجان
دانشگاه پيام نور استان سمنان
دانشگاه پيام نور استان سيستان و بلوچستان

 

اسامی دانشگاه های غیر انتفاعی دارای رشته حقوق بدون کنکور

استان تهران – موسسه غير انتفاعي مجازي ايرانيان
استان تهران – موسسه غير انتفاعي مجازي فاران مهر دانش
استان تهران – موسسه غير انتفاعي مجازي نور طوبي
استان چهارمحال وبختياري – موسسه غير انتفاعي نور هدايت
استان خراسان رضوي – موسسه غير انتفاعي ابن يمين
استان خراسان رضوي – موسسه غير انتفاعي بيهق 
استان خراسان رضوي – موسسه غير انتفاعي پارس رضوي
استان خراسان رضوي – موسسه غير انتفاعي حكيم نظامي
استان سمنان – دانشگاه غير انتفاعي ايوانكي 
استان خراسان رضوي – موسسه غير انتفاعي سناباد
استان سمنان – موسسه غير انتفاعي مولوي
استان سمنان – موسسه غير انتفاعي اديبان

 

لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته حقوق بدون کنکور

استان فارس – واحد کازرون 
استان فارس – واحد لارستان 
استان فارس – واحد مرودشت 
استان فارس – واحد نورآباد ممسنی 
استان فارس – واحد نی ریز 
استان قزوین – واحد تاکستان 
استان قم – واحد قم 
استان کردستان – واحد بانه 
استان کردستان – واحد سنندج 
استان کردستان – واحد قروه 
استان کرمان – واحد بافت 
استان کرمان – واحد بم 
استان کرمان – واحد جیرفت 
استان کرمان – واحد رفسنجان 
استان کرمان – واحد کرمان 
استان کرمان – واحد سیرجان 
استان کرمانشاه – واحد اسلام آباد غرب

 

چارت درسی رشته حقوق 

شما عزیزان در صورتی که موفق به ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های ذکر شده شوید، دروس مختلفی را باید پاس کنید. حال ممکن است سوال کنید که چه تعداد دروسی را باید در ترم های مختلف پاس کنیم؟ شما عزیزان باید برای فارغ التحصیلی در این رشته، حدود 135 واحد درسی را پاس کنید. تعداد دروس عمومی و پایه و …. این رشته به شرح زیر می باشند:

📚 تعداد کل واحدها : 135 واحد
📙 دروس عمومی : 20 واحد
📕 دروس پایه : 15 واحد
📑 دروس اصلی و تخصصی : 94 واحد
📖 دروس اختیاری : 6 واحد

 

رشته حقوق بدون کنکور

 

 

دروس عمومی رشته حقوق

نام درس تعداد واحد نام درس تعداد واحد
دو درس ازدروس مبانی نظری اسلام 4 ادبیات فارسی 3
یک درس از دروس اخلاق اسلامی 2 زبان عمومی 3
یک درس از دروس انقلاب اسلامی 2 تربیت بدنی 1 1
یک درس ازدروس تاریخ وتمدن اسلامی 2 تربیت بدنی 2 1
یک درس از دروس آشنایی با منابع اسلامی 2 جمع 20

 

دروس پایه رشته حقوق

نام درس نام درس
مقدمه علم حقوق حقوق جزاي عمومي 1
حقوق اساسي 1 حقوق مدني1 – اشخاص و حمايت از محجورين
مباني علم اقتصاد عربي
ماليه عمومي مباني جامعه شناسي

 

دروس اصلی و تخصصی رشته کارشناسی حقوق

نام درس نام درس
حقوق اساسي 2  حقوق جزاي عمومي 2
حقوق جزاي عمومي 3 حقوق بين الملل عمومي 1و2
حقوق سازمان هاي بين المللي حقوق اداري 1و2
اصول فقه 1و2 متون فقه 1و2 و3 و4
حقوق تجارت 1- اشخاص حقوق تجارت2- شرکتها
حقوق تجارت 3- اسناد تجاري حقوق تجارت 4- ورشکستگي
حقوق مدني2- اموال و مالکيت حقوق مدني 3- کليات قراردادها
حقوق مدني4- الزامات خارج از قراردادها حقوق مدني 5- خانواده
حقوق مدني 6- عقود معين قسمت الف حقوق مدني7- عقود معين قسمت ب
حقوق مدني8- شفعه، وصيت و ارث آئين دادرسي مدني 1و2و3
متون حقوقي 1- به زبان خارجي متون حقوقي2- زبان خارجي تخصصي
آئين دادرسي کيفري1و2 کار تحقيقي 1و2
حقوق بين الملل خصوصي 1و2 جرم شناسي
حقوق جزاي اختصاصي 1و2و3 قواعد فقه 1و2
حقوق تطبيقي ادله اثبات دعوي
حقوق کار پزشکی قانونی

 

دروس اختیاری رشته کارشناسی حقوق

نام درس نام درس
بزهکاري اطفال 1و2 پليس علمي
کيفرشناسي حقوق دريايي
حقوق هوايي داوري بين المللي
اصول روابط بين الملل آيات الاحکام
حقوق ثبت حقوق بيمه
حقوق بانکي اصطلاحات حقوقي به زبان عربي
تامين اجتماعي حقوق بشر در اسلام
احوال شخصيه در فقه عامه دادرسي هاي اختصاصي کيفري
تاريخ حقوق مالکيت معنوي
فلسفه حقوق کارآموزي قضايي (عملي)
جامعه شناسي حقوق رويه قضايي
حقوق و کامپيوتر حقوق قضايي
حقوق ارتباطات آمار

بازار کار رشته حقوق

از بهترین کارهایی که شما فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانید در آن به کار کردن به پردازید، وکالت است که نیازمند گذراندن آزمون کانون وکلا و گرفتن پرونده وکالت است. بعد از اینکه شما در آزمون قضاوت شرکت کردید و مصاحبه شفاهی را نیز قبول شدید، می توانید با استفاده از آزمون های استخدامی در اداره های مختلف مشغول به کار شوید. به علت ازدیاد فارغ التحصیلان در این رشته در حال حاضر شاغل شدن کار آسانی نیست و با محدودیت‌های زیادی مواجه است. اما اگر دانشجویی در کار خود بسیار خوب و توانمند ظاهر شود می تواند به شاغل شدن در دادگستری و مشاور حقوقی بانک، شهرداری و شرکت های مختلف امید داشته باشد. شخصی که در آزمون ورودی کانون وکلا قبول شود بعد از این که دو سال کار آموزی را با موفقیت سپری کند می تواند پروانه وکالت گرفته و دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین اگر مدرک دکترای معتبری از دانشگاه دریافت کنند می‌توانند این رشته را در دانشگاه ها تدریس کند.

 

 

👈 برای آشنایی بیشتر با بازار کار رشته حقوق، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 👉

 

 

شهریه رشته حقوق بدون کنکور

شهریه رشته حقوق بدون کنکور، در دانشگاه های مختلف، متفاوت می باشد. در واقع، شهریه رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه های غیر انتفاعی، دانشگاه های علمی کاربردی و پیام نور، کمی بیشتر است. در مقابل، دانشگاه غیر انتفاعی نسبت به تمامی این دانشگاه ها شهریه کمتری را از دانشجویان رشته حقوق دریافت می کند. به یاد داشته باشید که شهریه ثابت هر یک از این دانشگاه ها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارند و سالانه برای ورودی های مختلف، تغییر می نمایند. اگر که می خواهید اطلاع دقیقی از شهریه هر یک از این دانشگاه ها دریافت کنید، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. مشاوران ما به شما عزیزان به طور دقیق شهریه رشته حقوق بدون کنکور را در تمامی دانشگاه های ذکر شده، بیان خواهند کرد. 
شهریه رشته حقوق بدون کنکور

جدیدترین اخبار پیرامون رشته حقوق بدون کنکور 

📝 امنیت شغلی در رشته حقوق نسبت به سایر رشته های علوم انسانی بیشتر است

دبیر انجمن علمی حقوق دانشگاه شیراز با بیان اینکه امنیت شغلی در رشته حقوق نسبت به سایر رشته‌های علوم انسانی بیشتر است، گفت: وکالت، قضاوت، سردفتری و مشاوره حقوقی به شرکت‌ها مهم‌ترین مشاغلی است که برای حقوق‌ خوانان وجود دارد.

📝 پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه علوم قضائی آغاز شد

دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از بین دانش آموختگان و دانشجویان کارشناسی سایر دانشگاه‌ها ( مشروط به اینکه تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ دانش آموخته شوند )، بر اساس « آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره ۳۰۰۴۳۰/ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ » با شرایط مندرج دانشجو می‌پذیرد.

📝 از حضور بیش از صد هزار دانشجوی بین‌الملل در مراکز آموزشی کشور تا افزایش حقوق استادان حق التدریس

محمد علی زلفی‌ گل, وزیر علوم با انتشار نامه و پیامی در فضای مجازی از تصویب طرح تاسیس شبکه ملی آزمایشگاهی در کمیسیون شورای‌ عالی علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: تفاهم‌ نامه حمایتی این طرح با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسیده است.

زمان ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

📜 خلاصه مطلب 📜

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های مختلف آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که پیش از ثبت نام در این رشته در دانشگاه های مختلف، حتما اطلاعات دقیقی را در رابطه با شهریه رشته حقوق بدون کنکور به دست آورید. علاوه بر این، بهتر است که برای انتخاب رشته علاقه خود را در نظر داشته و سپس گرایشی را از رشته حقوق انتخاب کنید، که به آن علاقمند هستید. اگر در این زمینه به کمکی احتیاج دارید و یا سوالی در رابطه با شهریه رشته حقوق بدون کنکور دارید، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافی است تا با شماره های درج شده در مقاله تماس گرفته و یا برای ما در زیر این مقاله، کامنت بگذارید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن سوالات شما را پاسخ داده و شما داوطلبان عزیز و گرامی را یاری خواهند کرد. 

 

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 📥

 

3.8/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور ۱۴۰۳ از چه زمانی آغاز می شود؟

امکان ثبت نام در این رشته در دو ترم مهر و بهمن در مقاطع کارشناسی (لیسانس) و کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است.

میزان شهریه رشته حقوق بدون کنکور چقدر است؟

شهریه رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه های دیگر بالاتر می باشد و در دانشگاه علمی کاربردی نیز مبلغ پایین تری را شامل می شود.

حداقل معدل لازم برای پذیرش در رشته حقوق بدون کنکور به په میزان است؟

برای اطلاع دقیق از میزان شهریه، لطفا مقاله را مطالعه کنید.

 

 

نظرات

69 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo محمدخانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از ثبت نام رشته حقوق در سایت جا موندم احتمال دقیق چه زمانی سایت سازمان سنجش باز میتونم ثبت نامم انجام بدم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما یا حضوری تشریف ببرید دانشگاه اگر ثبت نام انجام دادند در غیر این صورت ثبت نامی ها در شهریور 1403 باز میشود

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور