ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد

رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد اقدامات لازم برای ثبت نام را در این قبیل از رشته های دانشگاهی انجام دهند. البته هر یک از افراد متقاضی الزاماً باید قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام در این قبیل از رشته های دانشگاهی آزاد مطلع شوند و به این موضوع توجه لازم را مبذول دارند.

 

در این نوشته، بحثی مفصل با شما در رابطه با رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد را داریم. بعلاوه، بهتر است درباره زمان، شرایط و البته نحوه ثبت نام در این رشته ها نیز توضیحاتی را خدمت شما عزیزان همیشه همراه ارائه دهیم. البته ارائه اطلاعاتی در رابطه با این که رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد در کدام مقاطع تحصیلی از دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود نیز به مراتب مهم و ضروری به نظر می رسد. ما را همراهی کنید تا کلیه اطلاعات لازم را در رابطه با رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد بدست آورید.

 

 

برای آشنایی با لیست رشته های غیرحضوری و مجازی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

لیست کامل رشته های مجازی دانشگاه آزاد

 

 

رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد در کدام مقاطع تحصیلی ارائه می شوند؟

دوره های غیرحضوری دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل در این قبیل از رشته ها فرصتی استثنایی برای افرادی است که زمان کافی برای شرکت در کلاس های درس را ندارند و تمایل بیشتری به شرکت در دوره های غیرحضوری دارند.

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز خواننده این مقاله نیز مطرح شود که رشته های غیرحضوری آزاد در کدام گروه های آزمایشی خدمت داوطلبان ارائه می شوند؟

در پاسخ به این سؤال باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کنیم که رشته های غیرحضوری آزاد تنها در مقطع کارشناسی و همین طور مقطع ارشد به داوطلبان و متقاضیان شرکت در این دوره ارائه می شود.

در نتیجه سراغ ارائه رشته های غیرحضوری آزاد را در سایر مقاطع از جمله کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته را نگیرید.

 

 

برای ورود به سامانه ساهم دانشگاه آزاد اسلامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد به صورت با آزمون یا بدون آزمون؟

شاید در اینجا این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب شرکت در دوره های غیرحضوری دانشگاه آزاد مطرح شود که آیا رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد به صورت با آزمون ارائه می شوند یا به صورت بدون آزمون؟

در جواب باید خدمت شما عرض کنیم که رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد آن هم در مقطع کارشناسی به صورت بدون کنکور و همین طور مقطع کارشناسی ارشد خدمت داوطلبان و متقاضیان ورود به این رشته های تحصیلی ارائه می شود.

در واقع، با نگاهی به دفترچه بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی می توانید از لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد به خوبی مطلع شوید.

 

 

زمان ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی

دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله اقدام به حذب دانشجویان دوره های کارشناسی در واحدهای الکترونیکی خود می کند.

کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد کلیه اقدامات لازم برای ثبت نام را در این واحدهای الکترونیکی انجام دهند.

در این میان اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد در دوره کارشناسی برای هر فرد الزامی به نظر می رسد. آیا شما هم قصد شرکت در دوره مجازی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی را دارید؟

آیا می دانید چه زمانی می توان برای ثبت نام در لیست رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی اقدام کرد؟

 در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند شما را از زمان دقیق ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد در این مقطع تحصیلی مطلع کنند.

 

 

شرایط ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد کارشناسی شامل چه مواردی می شوند؟

ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی تحت شرایطی برای هر فرد متقاضی ثبت نام انجام می شود.

شرایطی بسیار مهم که در صورت عدم برخورداری از آن ها به هیچ وجه امکان ثبت نام در این رشته های الکترونیکی آزاد برای فرد وجود ندارد.

آیا اطلاعی از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد دارید؟ آیا شرایط ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد موارد خاصی را شامل می شود؟

اگر شما هم از متقاضیان ثبت نام در لیست رشته های غیرحضوری آزاد هستید اما از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این رشته های الکترونیکی آزاد در دوره کارشناسی اطلاعی ندارید می توانید از کمک مشاورانی خبره و کارکشته در این رابطه بهره بگیرید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

 

 

 

برای اطلاع از نحوه و زمان انتخاب واحد هر ترم تحصیلی در دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد کارشناسی به چه شکل انجام می شود؟

ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی بدون کنکور به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه تعیین شده برای هر فرد متقاضی انجام می شود.

در واقع، هر فرد داوطلب الزاماً باید برای ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد در زمان انتخاب رشته به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کند.

سایتی به نشانی azmoon.org که دسترسی به آن در زمان ثبت نام برای هر فرد متقاضی و داوطلب وجود دارد و وی می تواند در این سامانه برای انتخاب رشته های غیرحضوری آزاد اقدامات لازم را انجام دهد.

البته باید عرض کنیم که این ثبت نام با طی مراحل و فرآیندهایی مشخص برای هر فرد متقاضی صورت می گیرد.

مراحل و فرآیندهایی که باید قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی اطلاعاتی را در رابطه با آن ها بدست آورید.

اگر به دنبال اطلاع از کلیه مراحل و فرآیندهای انتخاب رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ایران تحصیل می توانند شما را از نحوه ثبت نام در رشته های غیرحضوری آزاد در دوره کارشناسی به طور دقیق و کامل مطلع کنند.

 

 

رشته های مجازی آزاد

 

لیست کامل رشته های مجازی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی

در ابتدا باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه این موضوع مهم را عرض کنیم که رشته های غیرحضوری آزاد هم برای دوره مهر ماه و هم دوره بهمن خدمت داوطلبان ارائه می شوند.

در این بخش، با ذکر لیست کامل رشته های مجازی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

 پس ما را همراهی کنید تا با لیست کامل رشته های مجازی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی به طور دقیق آشنا شوید.

دقت داشته باشید که رشته های ذکر شده در زیر براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته مهر و بهمن ماه در مقطع کارشناسی منتشر شده در سال گذشته نوشته شده است.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست کامل رشته های مجازی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی در سال جاری هستید می توانید از کمک مشاورانی کاردان و حرفه ای در این زمینه بهره بگیرید.

مشاورانی که با داشتن اطلاعاتی به روز در رابطه با لیست رشته های غیرحضوری آزاد می توانند تا حد زیادی شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

 

رشته های غیرحضوری آزاد در دوره مهر ماه
مهندسی کامپیوتر مدیریت دولتی
حسابداری روانشناسی

 

رشته های غیرحضوری آزاد در دوره بهمن ماه
مهندسی کامیپوتر مدیریت دولتی
مشاوره مدیریت بیمه
مدیریت امور کمرگی مدیریت بازرگانی
حسابداری تاریخ
مدیریت کسب و کارهای کوچک اقتصاد
مدیریت مالی علوم سیاسی
مدیریت صنعتی روانشناسی
علوم تربیتی برنامه ریزی اجتماعی و تعاونی
روابط عمومی روزنامه نگاری
علوم ارتباطات اجتماعی مددکاری اجتماعی
مردم شناسی جامعه شناسی
تاریخ و تمدن ملل اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی
ادیان و عرفان علوم قرآن و حدیث
فلسفه و حکمت اسلامی زبان شناسی
زبان و ادبیات ارمنی زبان و ادبیات آلمانی
مترجمی زبان آلمانی زبان فرانسه-مترجمی
زبان فرانسه-ادبی آموزش زبان انگلیسی
زبان و ادبیات انگلیسی زبان و ادبیات عربی
زبان و ادبیات فارسی

 

 

در مورد رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی ارشد چه می دانید؟

همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کردیم رشته های غیرحضوری و الکترونیکی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد هم ارائه می شوند.

آیا اطلاعی از لیست رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع ارشد دارید؟ آیا می دانید این رشته ها شامل چه مواردی می شوند؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست رشته های غیرحضوری آزاد در مقطع کارشناسی ارشد هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در تماس باشید.

 مشاوران ما قادر به ارائه اطلاعات خوب و مفیدی در این رابطه به شما دوستان و عزیزان متقاضی ورود به رشته های کارشناسی ارشد در دوره غیرحضوری هستند.

 

 

 

در صورت نداشتن وقت کافی برای شرکت در دوره های حضوری دانشگاه های آزاد می توانید در دوره های غیرحضوری ثبت نام بفرمایید

 

 

در مورد ظرفیت رشته های غیرحضوری آزاد چه می دانید؟

به جز کسب شناخت رشته های غیرحضوری آزاد کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت این قبیل از رشته های دانشگاهی در دوره کارشناسی و همین طور کارشناسی ارشد نیز برای هر فرد متقاضی الزامی به نظر می رسد.

به هر حال شما در زمان انتخاب رشته باید بدانید که رشته مورد نظرتان چه تعداد دانشجو را جذب می کند.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت رشته های غیرحضوری آزاد هستید می توانید در این رابطه از کمک مشاوری خبره و کاردان در این زمینه بهره بگیرید.

 افرادی که بتوانند شما را به بهترین نحو ممکن برای اطلاع از لیست رشته ها و همین طور کسب اطلاعاتی جزئی در رابطه با آن ها راهنمایی کنند.

 

 

مزیت های تحصیل در رشته های الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست؟

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین واحدهای دانشگاهی کشور هر ساله اقدام به جذب دانشجویان در دوره های الکترونیکی در دو مقطع کارشناسی و همین طور کارشناسی ارشد می کند.

در واقع، این دانشگاه از طریق استفاده و بهره گیری از آخرین فناوری های جدید سعی در برگزاری کلاس های درس به صورت آنلاین را برای دانشجویان دارد.

نحوه آموزش در این دوره های الکترونیکی به وسیله فایل های صوتی، متنی، اتاق گفتگو و همین طور ارتباط تصویری آنلاین است.

اما آیا می دانید شرکت در دوره های مجازی دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل در رشته های غیرحضوری آزاد چه مزیت هایی را می تواند برای هر فرد دانشجو به دنبال داشته باشد؟

در ادامه با ذکر مزیت های شرکت در دوره های مجازی و آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه هستیم.

. امکان برقراری ارتباط و داشتن تعامل با بهترین اساتید ایران در رشته تحصیلی دانشجو

. امکان اجرای انواع ویدئو کنفرانس ها و همین طور سمینارها به شکل حضوری و همین طور آنلاین در یک زمان

. نیاز نداشتن به برترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها جهت دسترسی و ورود به کلاس های درس

 

 

آیا مدرک دوره های الکترونیکی دانشگاه آزاد اعتبار دارد؟

شاید این سؤال مهم برای شما دوستان و عزیزان مطرح شود که آیا مدرک دوره های الکترونیکی دانشگاه آزاد معتبر است؟

آیا می توان برای استخدام در شرکت یا ارگانی به آن اعتماد کرد؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که مدرک دوره های الکترونیکی دانشگاه آزاد از اعتبار برخوردار است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

در نتیجه، اگر مایل به ادامه تحصیل در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد در دوره های کارشناسی و همین طور کارشناسی ارشد هستید نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

 

شهریه رشته های غیرحضوری آزاد چقدر است؟ 

اطلاع از شهریه رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در این دوره از این دانشگاه جامع الزامی به نظر می رسد. آیا از مبلغ شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیلی الکترونیکی دانشگاه آزاد اطلاعی دارید؟ 

آیا این مبلغ در مقایسه با دوره های غیرحضوری تفاوت دارد؟ آیا هر فرد باید مبلغ بیشتر و یا کمتری را برای ثبت نام در رشته های غیرحضوری کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در این دانشگاه بپردازد؟ 

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با مبلغ شهریه ثابت و همین طور متغیر پرداختی برای تحصیل در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد هستید می توانید در این رابطه با مشاوری خبره و با تجربه در این رابطه تماس حاصل فرمایید. 

 

 

جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در رشته های مجازی و غیرحضوری دانشگاه آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سامانه ساجد دانشگاه آزاد

ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد آزمون آنلاین

سامانه مجازی دانشگاه آزاد

رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد

2.7/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم از لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد مطلع شوم؟ 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های مجازی دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد چگونه است؟ 

ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد صورت می گیرد.

شرایط ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد چیست؟ 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام در رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

128 دیدگاه دربارهٔ «رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام وقت بحیر
    اموزش مجازی رشته های معدن در کدام دانشگاه تدریس می شود
    با تشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای مشاوره با مشاوران موسسه تماس بگیرید

  2. Avatar photo زهرا محمدی گفت:

    سلام .اگر هنوز دفاع ارشد انجام ندادیم امکان تحصیل در دکترا مجازی هست ؟

  3. Avatar photo محدثه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من سال ۹۵دیپلم حسابداری رو گرفتم قصد دارم الان ادامه تحصیل بدم در مقطع مدیریت مالی آیا امکانش هست غیر حضوری?

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به سال فارغ التحصیلی تان دیپلم شما نظام قدیم می باشد در دانشگاه و رشته های محدود می توانید پذیرش شوید برای پذیرش در رشته مدیریت مالی به صورت مجازی بهتر است دیپلم نظام جدید داشته باشید برای دریافت دیپلم نظام جدید پیشنهاد می کنم با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  4. Avatar photo فرنوش قدیری گفت:

    سلام در رابطه با رشته روانشناسی
    ایا در اینده برای اخذ جواز مطب از جانب سازمان نظام روانشناسی به مشکل نمیخوریم؟
    چراکه این سازمان اعلام کردند تحصیل در دانشگاه مجازی در این رشته مورد تایید نمیباشد

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شامل مجوز نمی باشد

  5. Avatar photo خانم الف گفت:

    رشته مجازی تاریخ در کدوم دانشگاه وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      واحد الکترونیکی و مجازی غیر انتفاعی این رشته را ارائه دادند

  6. Avatar photo ساینا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    رشته علوم دامی را میشه مجازی خوند تا حدودی ؟
    و اینکه اگر دروس رشته های مجازی را فشرده انتخاب واحد کنیم زود تر میشه به اتمام رساند ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز اگر واحد الکترونیک این رشته رو ارائه بدهد میتونید ادامه تحصیل بدید. باید از طریق دفترچه پیگیری کنید.

  7. Avatar photo صبا گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من کاردانی مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم میتونم کارشناسی ناپیوسته علوم تربیتی الکترونیکی شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید

  8. Avatar photo مرضیه گفت:

    سلام من خرداد ۹۷ درسم تمام شده یعنی کاردانی رشته مدیریت و برنامه ریزی خانواده رو گرفتم الان میتونم کارشناسی ناپیوسته غیرحضوری رشته اموزش ابتدایی رو بخونم ؟؟اگه میتونم کی زمان ثبت نام هستش؟؟بنده دریکی ازشهرستان های استان اصفهان ساکنم .

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله این امکان رو دارید. زمان انتشار دفترچه های کارشناسی ناپیوسته مشخص نمیباشد باید منتظر باشید.

  9. Avatar photo الهام گفت:

    سلام…من دانشجو رشته مهندسی پزشکی دانشگاه ازاد هستم..میتونم مابقی ترم هارو به صورت غیر حضوری یا مجاز بخونم؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله باید مهمانی یا انتقالی به واحد الکترونیکی در سامانه منادا بگیرید

  10. Avatar photo ارغوان گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من میخاستم بهمن ماه رشته جامعه شناسی رو بصورت غیر حضوری بخونم ولی به مدت یه ماه
    بعد میخام حضوری برم
    میشه یه ماه غیرحضوری بخونم بعدشو حضوری برم؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این امکان را ندارید مگر این که با اساتید خود صحبت کنید که غیبت شمارا لحاظ نکنند

  11. Avatar photo رباب پورشهباز گفت:

    سلام من یه ترمم مونده بردارم کاردانی هستم میتونم مجازی بردارم فقط برای امتحان برم دانشگاه
    دانشگاه آزاد هستم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر خیر امکانش نیست

  12. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام من ترم دوم آموزش زبان انگلیسی هستم میشه ترم بعدی را غیر حضوری بخونم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      می توانید به واحد الکترونیکی مهمانی یا انتقالی بگیرید . برای بررسی شرایط شما با مشاوران ما تماس بگیرید

  13. Avatar photo محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من میتونم یه ترم تو آزاد بخونم بعد برم پیام نور بخونم چون تموم شده وقتش

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خیر این شکل از انتقالی امکان پذیر نمیباشد.

  14. Avatar photo فاعزه گفت:

    سلام وقتتون بخیر . میخواستم بدونم برای رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد میشه به صورت مجازی خوند ؟ کاردانیمو گرفتم برای کارشناسی و اگر میشه ورودی مهر یا بهمن و چجوری باید ثبت نام کرد؟ منتظر جوابتون هستم

    1. Avatar photo moradian گفت:

      وقت بخیر
      درصورتی که رشته جزو رشته بدون آزمون برای نیمسال مهر و یا بهمن باشد امکان اقدام وجود دارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

    رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 + واحد دانشگاهی

    متقاضیان پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع داشته باشند که قبولی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. در هر یک از این مقاطع، دانشجویانی که واجد شرایط هستند...
  • رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

    رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف

    در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور تجربی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسری، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نیز به دغدغه بسیاری از داوطلبان تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری دارای...
  • اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

    اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول 1403 + مشاهده | azmoon.org

    زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد...
  • رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

    رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

    دانشگاه آزاد، هر ساله در نوبت مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویانی که قصد دارند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند باید...
تماس با مشاور