ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی دانشگاهی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویانی که در رشته های مختلف پذیرفته شده اند نیازمند مشاوره تحصیلی دانشگاهی می باشند، هر یک از دانشجویان در طول دوران تحصیل خود با مشکلات مختلفی روبه رو می شوند که مشاوره تحصیلی دانشگاهی تلفنی در هر زمانی که مایل باشند به آن ها کمک خواهد نمود تا نسبت به حل آن اقدام نمایند.

مشاوره کنکور آنلاین نوعی دیگری از مشاوره تحصیلی برای کمک به دانشجویان در هر مقطع تحصیلی می باشد. با توجه به بالا بودن میزان هزینه های مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی در سال های اخیر، امکان مشاوره تحصیلی رایگان برای دانشجویانی که از بضاعت مالی برخوردار نیستند فراهم شده است.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی دانشگاهی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ضرورت مشاوره تحصیلی دانشگاهی

 

مشاوره تحصیلی دانشگاهی رایگان

 

اکثر برنامه های تلویزیونی، سایت های مختلف و همچنین مشاورین مختلف، به ارائه راهکارهای مناسب برای داوطلبان کنکوری می پردازند و کمتر مشاوری ممکن است در رابطه با مشکلاتی دانشگاهی و لزوم مشاوره تحصیلی صحبت نماید. در حالی که بسیاری از دانشجویان در سال های اولیه پس از ورود به دانشگاه، دچار مشکلاتی می شوند که نیازمند کمک می باشند.

داوطلبانی که در کنکور پذیرفته می شوند را می توان به دو دسته تقسیم نمود: یک دسته شامل داوطلبانی می باشد که در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده اند و کاملا در رابطه با رشته پذیرفته شده آگاهی دارند.

اما پس از ورود به دانشگاه، آنچه را که در رابطه با این رشته انتظار داشته اند، محقق نمی گردد و همین مسئله موجب دلسردی آنان از تحصیل و یا حتی انصراف می گردد.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی بدان ها کمک می نماید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب نمایند و در رابطه با لزوم و یا عدم لزوم انصراف، اطمینان لازم را به دست بیاورند.

 

جهت استفاده از مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا کلیک کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات درباره بهترین مشاوره تحصیلی در تهران وارد شوید.

 

 

دسته دوم را داوطلبانی شامل می شود که بدون علاقه وارد رشته تحصیلی خود شده اند و عدم علاقه موجب می شود تا برای تغییر رشته اقدام نمایند.

یا اینکه چنانچه اقدام به انصراف ننمایند، صرفا بر اساس گذراندن واحدهای خود مطالعه می نمایند و همین مسئله موجب می شود پس از فارغ التحصیلی در رشته خود مهارتی نداشته باشند.

 

مشاوره تحصیلی دانشگاهی در تمامی مقاطع تحصیلی برای دانشجویان کلیه رشته ها صورت می پذیرد.

 

زمان برگزاری آزمون های دانشگاهی

اگر می خواهید که در دانشگاه های مختلف مانند دانشگاه های سراسری، آزاد و غیره ادامه تحصیل دهید حتما باید در آزمون ورودی آن دانشگاه ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در دانشگاه های سراسری سال آینده، باید در بهمن ماه سال جاری اقدام کرده و دفترچه های راهنمای ثبت را از سایت سنجش تهیه و آن را به صورت کامل مطالعه کنید.

برخی از رشته های که در دانشگاه ها ارائه می شوند به صورت بدون آزمون هستند و در دو ترم مهر و بهمن ارائه می شوند.

در دانشگاه های علمی کاربردی پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مرداد و آذر انجام شده و آزمون ورودی جهت پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برگزار نمی شود.

 

مشاوره تحصیلی دانشگاهی تلفنی

 

مشاوره دانشگاه

 

آیا بین خدمات مشاوره تحصیلی دانشگاهی تلفنی با مشاوره آنلاین در نوع خدمات تفاوتی وجود دارد؟ دانشجویان مشکلات تحصیلی مختلفی دارند، مانند استرس زیاد و یا عدم مطالعه صحیح که موجب می شود در دانشگاه درخشش لازم را نداشته باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کمک می نماید تا دانشجویان بتوانند استرس های خود را شناسایی نمایند و همچنین راه های تسلط بر این اضطراب را آموزش ببینند.

چنانچه مایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشید، لازم است در ابتدا از مشاوره تحصیلی دانشگاهی بهره مند گردید.

 

برای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری کلیک کنید.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی رایگان

 

مشاوره دانشگاهی

 

پذیرش در دانشگاه مقصد نهایی ما نخواهد بود. پس از پذیرش در دانشگاه، شاید بتون گفت تازه راه ما آغاز شده است. تا به حال با خود به این سوال فکر کرده اید که چرا با توجه به این همه تعداد ظرفیت در تمامی رشته های دانشگاهی باز هم ما هر ساله شاهد تعداد زیاد فارغ التحصیلان بیکار می باشیم؟ چرا کمتر فردی پس از فارغ التحصیلی در رشته خود مشغول به کار می شود؟

مشاوره و برنامه ریزی تنها مختص به قبولی در کنکور سراسری نیست. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در دوران تحصیل خود لازم است چه کاری انجام دهید تا پس از فارغ التحصیلی بتوانید به فردی متخصصی در حوزه رشته خود تبدیل شوید و همچنین بتوانید از آینده شغلی مناسبی برخوردار گردید؟ آنچه در مشاوره تحصیلی دانشگاهی رایگان صورت می پذیرد، مربوط به همین آموزش ها خواهد بود.

 

کانال مشاوره تحصیلی دانشگاهی

امروزه نقش شبکه های اجتماعی را در اطلاع رسانی ها و آموزش های مختلف نمی توان نادیده گرفت. کانال مشاوره تحصیلی دانشگاه چندین مزیت دارد.

اول اینکه بدون نیاز به مراجعه به سایت های مختلف، در اسرع وقت تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و دوم اینکه می توانید آموزش های لازم را در زمینه های مختلف دریافت نمایید.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی آنلاین به شما کمک می نماید تا چنانچه نیازمند دریافت مرخصی از دانشگاه باشید، به بهترین وجه شما را راهنمایی کند.

چنانچه بخواهید نسبت به انتقالی اقدام نمایید و یا از شرایط مهمانی بهره مند گردید، این کمک را خواهد نمود تا از ضوابط لازم در این خصوص اطلاعات کافی را به دست آورید.

همچنین مشاوره تحصیلی دانشگاهی با استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری برای دانشجویان جدید الورود امکان تغییر رشته را فراهم می نماید.

 

مشاوره تحصیلات دانشگاهی

 

مشاوره تحصیلی دانشجویان

 

مشاوره تحصیلات دانشگاهی در مقاطع مختلفی صورت می پذیرد، برای دانشجویان دوره کارشناسی بسیار مهم است که بتوانند در رشته خود و در مقطع ارشد بدون آزمون و یا با آزمون پذیرفته شوند.

برای دانشجویان کارشناسی ارشد مهارت در نوشتن یک پایان نامه عالی که بتوانند نمره کامل را دریافت نمایند بسیار مهم می باشد.

مشاوره تحصیلات دانشگاهی آنلاین برای آن دسته از داوطلبان مقطع دکتری که مایل به ادامه تحصیل در رشته تخصصی می باشند نیز مشاوره قبولی در آزمون تافل را شامل می گردد.

خدمات مختلفی برای کلیه داوطلبان وجود دارد که می توانند با استفاده از آن، موفقیت لازم را به دست آورند. کافی است با متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی وارد شوید.

 

آیا امکان پذیرش در رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور وجود دارد؟

در دانشگاه های مختلف مقاطع تحصیلی متفاوتی وجود دارد. چنانچه در دانشگاه شما رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود داشته باشد، در صورت دارا بودن شرایط استعداد درخشان، می توانید بدون کنکور در مقطع ارشد پذیرفته شوید. همچنین امکان ثبت نام در سایر دانشگاه های دیگر در صورت اعلام فراخوان نیز وجود خواهد داشت.

 

آیا بهتر است برای ادامه تحصیل در رشته خود در مقطع ارشد ادامه دهیم یا تغییر رشته دهیم؟

ادامه تحصیل در هر رشته در مقطع ارشد در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که شما اطلاعات کافی در زمینه رشته تحصیلی خود را داشته باشید.

در مقطع کارشناسی ارشد تحقیق و پژوهش است که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد به همین دلیل چانچه شما اطلاعات کافی را نداشته باشید، نخواهید توانست موفقیت لازم را داشته باشید.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی دانشگاهی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایای استفاده از مشاوره تحصیلی دانشگاهی چیست؟

با استفاده از مشاوره تحصیلی، داوطلبان می توانند استعدادهای خود را در رشته های مختلف شناسایی کرده و بر استرس های دوران تحصیل خود غلبه کنند.

پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی چه زمانی و به چه صورت انجام می شود؟

بر اساس سوابق تحصیلی در مرداد و آذر انجام شده و آزمون ورودی جهت پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برگزار نمی شود.

پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه ها چه زمانی انجام می شود؟

پذیرش در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها در مهر و بهمن انجام می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه مراجعه کرده یا با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمائید.

نظرات

33 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تحصیلی دانشگاهی»

  1. Avatar photo امین گفت:

    سلام من از دانشگاه اخراج شدم خواستم بدونم چون هنگام اخراج معافیت تحصیلی هم باطل میشود من میتونم مرداد برای رشته های بدون کنکور ثبت نام کنم؟از نظر معافیت تحصیلی مشکلی برام پیش نمیاد،یعنی چون باطل شده مشکلی برای ثبت نام دوباره م پیش نمیاد؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      از تاریخ اخراج یکسال معافیت تحصیلی برا شما وجود دارد
      ولی شرایط دیگه ی شما باید بررسی بشه

  2. Avatar photo غز گفت:

    سلام من ترم دو دکتری حرفه ای دامپزشکی روزانه هستم. امکان تغییر رشته درون دانشگاهی به مهندسی کامپیوتر وجود داره؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای تغییر رشته یه مقدار دانشگاه سخت گیری داردبرای اطلاعات بیشتر با مرکز تماس یگیرید

  3. Avatar photo Zamani گفت:

    سلام من یک بار ثبت‌نام کردم اسم دانشگاه اشتباه زدم و رمز ورودم یادم نمیاد و الان هربار که میزنم فراموشی رمز رمز جدید درست نمیشه چیکار باید کنم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با تو جه به اطلاعاتی که شما دادید امکان پاسخگویی وجود ندارد

  4. Avatar photo 🙏🙏🙏 گفت:

    سلام
    میشه جواب بدید
    من سال یازدهم رشته اموراداری کارودانش هستم و میتونم کنکور سراسری در رشته تجربی یا انسانی شرکت کنم؟!؟
    لطفاً جواب بدید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیر در صورت فارق تحصیل شدن تا قبل ذاز کنکور 1401 مشکلی ندارید برای ثبتنام ولی در سال 1402 کنکور ها متفاوت خواهد بود

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)