ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره کنکور آنلاین 1403 + راهنما برنامه ریزی

مشاوره کنکور آنلاین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این روزها بسیاری از افراد، مشاوره کنکور آنلاین  را به مشاوره کنکور حضوری ترجیح می‌دهند، زیرا مشاوره کنکور آنلاین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در مشاوره حضوری وجود ندارد. به همین دلیل ما تصمیم داریم در این مقاله اطلاعات کاملی را نسبت به مشاوره کنکور آنلاین در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با استفاده از آن آینده شغلی و تحصیلی خود را تضمین کنید.

در این مقاله تفاوت مشاوره کنکور آنلاین با مشاوره حضوری مورد بررسی قرار داده خواهد شد. از سوی دیگر یکی از بهترین مراکز مشاوره که در حوزه ارائه مشاوره آنلاین کنکور فعالیت می کند به شما معرفی می شود. توجه داشته باشید شما در این مقاله مطالبی در مورد مشاوره تخصصی کنکور تجربی، مشاوره تخصصی کنکور ریاضی، مشاوره تخصصی کنکور انسانی و غیره به شما ارائه خواهد شد که می تواند به شما کمک شایانی کند. حال اگر در هر کدام از مسائل مشکلی داشتید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

فواید مشاوره کنکور آنلاین چیست؟

مشاوره کنکور آنلاین فواید بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما در این بخش چند نمونه از فواید آن را ذکر کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما با دید باز برای استفاده از مشاوره و برنامه ریزی کنکور اقدام کنید. ابتدا بهتر است بدانید که استفاده از این نوع از مشاوره به هیچ وجه محدودیت مکانی ندارد. در واقع مهم نیست که شما در کجای کشور ساکن هستید، زیرا می توانید از سراسر ایران از مشاوره کنکور آنلاین بهره ببرید.

نکته مهم دیگر دسترسی آسان شما به این نوع از مشاوره است، زیرا این مسئله برای بسیاری از افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. به این نکته توجه کنید زمانی که شما از مشاوره کنکور آنلاین استفاده می کنید به ساده ترین روش با مشاور خود ارتباط برقرار می کنید. این در صورتی است که در مشاوره کنکور حضوری باید مسافتی را طی کنید، از قبل زمان مشخص نمایید و غیره تا با مشاوره کنکور ارتباط برقرار کنید.

استفاده از مشاوره کنکور آنلاین دارای محدودیت زمانی نیست و به هیچ وجه زمان کاری آن مانند دفاتر مشاوره حضوری نخواهد بود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مشاوره کنکور آنلاین استفاده از مشاورین معتبر و معروف است. در واقع به دلیل وجود داوطلبان زیاد برای استفاده از مشاوره کنکور آنلاین اکثر مراکز مشاوره آنلاین از مشاورین معتبر و معروف استفاده می کنند در نتیجه به دلیل وجود این ویژگی مراکز مشاوره آنلاین همچون ایران تحصیل می تواند خدمات بهتری را به شما ارائه کند.

اطلاعیه: مشاوره آنلاین برای کنکور دارای محدودیت زمانی نیست و شما می توانید در هر زمان از این مشاوره استفاده کنید.

خدمات مشاوره کنکور آنلاین چیست؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط اکثر افراد مطرح می شود. به همین دلیل بهتر است ذکر کنیم که خدمات مشاوره کنکور آنلاین به داوطلبان ارائه می شود برنامه ریزی درسی، مشاوره تخصصی کنکور تجربی، مشاوره تخصصی کنکور ریاضی، مشاوره تخصصی کنکور انسانی، نحوه مطالعه کنکور، آموزش تکنیک های تست زنی، مشاوره انتخاب رشته کنکور و غیره هستند. حال اگر قصد دارید اطلاعات کاملی نسبت به هر یک از پارامتر های ذکر شده به دست بیاورید ما را همراهی کنید.

خدمات مشاوره کنکور آنلاین چیست

مشاوره تخصصی کنکور تجربی

رقابت در گروه آزمایشی علوم تجربی در سال های اخیر بسیار سخت و نفس گیر شده است. به همین دلیل قبولی در این رشته خصوصا رشته پزشکی آن، نیازمند تلاش و برنامه ریزی بسیار زیاد و اصولی است. یکی از خدماتی که در مشاوره کنکور آنلاین صورت می پذیرد، پاسخ به این سوال است که برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟ که این پاسخ برای تمامی دانش آموزان ضعیف تا قوی می تواند متفاوت باشد.

مشاوره آنلاین برای کنکور ریاضی

قبولی در کنکور ریاضی نیز با سختی های مخصوص به خود همراه است. قطعا دانشگاه های آزاد و پیام نور و همچنین غیر انتفاعی با توجه به اینکه به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند، می توانند از سایر راه های دیگر در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. اما اگر همه چیز درباره کنکور ریاضی را بدانید، می توانید به راحتی در دانشگاه های دولتی پذیرفته شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره کنکور تجربی روی لینک کلیک کنید.

مشاوره تخصصی کنکور انسانی

قبولی در کنکور سراسری انسانی با استفاده از مشاوره کنکور امکان پذیر است. با توجه به اینکه تعداد دروس رشته علوم انسانی بسیار زیاد است. به همین دلیل برنامه‌ریزی هفتگی کنکور انسانی با استفاده از تجربه رتبه های برتر یک از روش هایی خواهد بود که می توانید با استفاده از آن بهترین رتبه را کسب نمایید. خوشبختانه به دلیل آنلاین بودن آن در هر کجای کشور عزیزمان ایران می توانید به راحتی از مشاوره های لازم برخوردار شوید.

مشاوره تخصصی کنکور انسانی

برای کسب اطلاعات نسب به مشاوره تحصیلی کنکور بر روی لینک رنگی کلیک کنید

نحوه مطالعه کنکور

مطالعه کنکور با درس خواندن برای امتحان کاملا متفاوت است. به همین دلیل برای قبولی در کنکور، روش صحیح درس خواندن کنکور کمک می نماید تا به راحتی بر نحوه مطالعه آگاه شوند و به صورت دقیق به مطالعه بپردازند.  قبولی شما تا حدود زیادی به نحوه مطالعه شما بستگی خواهد داشت، بنابراین در قدم اول بهتر است که نحوه مطالعه را به صورت دقیق آموزش ببینید.

آموزش تکنیک های تست زنی

شرایط قبولی در کنکور را می توان به دو قسمت تقسیم نمود. یکی از قسمت ها را می توان در رابطه با قبل از برگزاری آزمون دانست که دانش آموزان لازم است برنامه ریزی نمایند تا مقدمات لازم را فراهم نمایند. قسمت دوم را می توان به زمان کنکور مربوط دانست که در این زمان داوطلبان باید بتوانند آنچه را در زمان یکساله مطالعه نموده اند را پیاده کنند. به همین دلیل آموزش تکنیک های تست زنی می تواند در این مورد نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور

یکی دیگر از خدماتی که مشاوره کنکور آنلاین صورت می پذیرد، مشاوره انتخاب رشته کنکور است. با توجه به این مشاوره کلیه داوطلبان می توانند با توجه به علایق و همچنین استعداد های خود و رتبه کسب شده، در بهترین رشته ها را پذیرفته شوند و همچنین با علم به تکنیک های انتخاب رشته با توجه به رتبه خود، بهترین انتخاب را داشته باشند.

جهت اطلاع از مشاوره رایگان کنکور روی لینک کلیک کنید.

مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور

همانطور که اشاره شد، مشاوره و برنامه ریزی کنکور تمامی موانعی را که برخی از داوطلبان برای استفاده از خدمات مشاوره با آن روبه رو می باشند را برطرف خواهد نمود. به همین دلیل هیچ محدودیتی برای شما که در دور افتاده ترین روستا هستید و یا در بهترین شهرهای ایران سکونت دارید قرار داده نشده است. در واقع آنلاین بودن مشاوران تمامی کشور را به یک مکان یکسان تبدیل نموده است.

 

مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور

یکی از محاسن مشاوران آنلاین، تفاوتی است که شما برای مراجعه به مشاور خواهید داشت این تفاوت هم به لحاظ زمان مراجعه و هم از نظر مکان مراجعه می تواند بسیار جبران پذیر باشد.

تفاوت مشاوره کنکور آنلاین با مشاوره حضوری

در این بخش از مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی را در مورد تفاوت مشاوره کنکور آنلاین با مشاوره حضوری در اختیار شما قرار دهیم، زیرا یکی از فرآیند های مهمی که داوطلبان کنکور با آن مواجه خواهند شد، مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری است. آینده و سردرگمی هایی که برخی از داوطلبان در رابطه با انتخاب های خود دارند، موجب تعیین سرنوشت آنان می گردد.

لازم به ذکر است بدانید تمامی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی، خصوصا در مقطع دبیرستان، نیازمند مشاوره و برنامه ریزی هستند، اما متاسفانه امکان استفاده از مشاوره برای تمامی داوطلبان با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف وجود نخواهد داشت. آنچه مشاورین ایران تحصیل بدان بسیار متعهد و معتقد می باشند این است که تمامی داوطلبان حق استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری را خواهند داشت. در این زمینه هیچ گونه ممنوعیت و محدودیتی نباید برای داوطلبان وجود داشته باشد. هدف مشاوره کنکور آنلاین ایران تحصیل ارائه خدمات شبانه روزی است.

به همین دلیل هر یک از داوطلبان و دانش آموزان که در هر مقطع زمانی دچار مشکل شوند، می توانند با برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل در هر زمان و ساعت بدون نیاز به صبر کردن و منتظر ماندن از بهترین مشاوران کشور، راهنمایی و مشاوره تحصیلی دریافت نمایند، بنابراین حتما بر لینک زیر کلیک کنند.

برای مشاوره تلفنی کنکور روی لینک کلیک نمایید.

اخبار پیرامون مشاوره کنکور آنلاین

زمان ثبت نام کنکور سراسری نوبت اول 1403 تغییر کرد

طبق برنامه های جدید سازمان سنجش، زمان ثبت نام کنکور در نوبت اول و رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی سال ۱۴۰۳ تغییر کرد. زمان ثبت نام آن ها از ۵ تا 11 آدر ماه 1402 خواهد بود.

 

خلاصه مطلب

در این جا شما اطلاعات کاملی نسبت به مشاوره کنکور آنلاین به دست آورده‌ اید. به طوری که تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم دید شما را نسبت به مشاوره کنکور بازتر کنیم، زیرا در این صورت شما می توانید با آگاهی کامل برای استفاده از این نوع از خدمات اقدام نمایید. در واقع در این مقاله شما با فواید مشاوره کنکور آنلاین آشنا شده‌اید. اطلاعات کاملی نسبت به خدمات مشاوره به دست آورده اید و حتی در حال حاضر می دانید خدمات مشاوره کنکور دارای چه جزئیاتی هستند.

در ادامه از تفاوت مشاور کنکور آنلاین و حضوری مطلع شدید که این بخش بسیار کاربردی است. در نهایت امیدواریم مطالب موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا آینده روشن در بخش تحصیل و شغل برای خود بسازید. حال برای صحبت در مورد هر کدام از بخش های کنکور سراسری و مشاوره آن می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای دانلود پی دی اف این مقاله مشاوره کنکور آنلاین کلیک کنید.

 

 

 

4.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا مشاوره کنکور مختص به رشته خاصی است؟

خیر! مشاوره کنکور برای تمامی افراد امکان پذیر است. هر یک از آنان می توانند با توجه به رشته تحصیلی خود برای مشاوره اقدام نمایند.

مزایای استفاده از مشاوره آنلاین چیست؟

صرفه جویی در زمان و هزینه، قابل دسترس بودن در هر زمانی و راحت بودن هنگام مکالمه

مشاوره آنلاین در چه زمان هایی قابل استفاده است؟

داوطلبان عزیز می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به مشاور آنلاین دسترسی داشته باشند.

نظرات

488 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره کنکور آنلاین 1403 + راهنما برنامه ریزی»

  1. Avatar photo H گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنظرتون میشه از الان تا تیر پرستاری شهید بهشتی تهران بیارم؟! الان ۱۴۰۲/۱۱/۶
    و من پشت کنکوریم منطقه 3

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا برنامه ریزی ها انجام شود

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)