ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاور تحصیلی خانم + چت آنلاین با تضمین کیفیت

مشاور تحصیلی خانم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر کدام از دانش آموزان و دانشجویان برای موفقیت در مسیر تحصیلی خود نیاز به مشاور تحصیلی خانم یا آقا دارند تا با دانش و تخصص آن ها بتوانند مسیر خود را انتخاب کنند. مشاور تحصیلی باید قابلیت ها و توانایی داشته باشد تا بتواند این مسیر را برای شما هموار کند. راه حل آن برای هر کدام از دانش آموزان و دانشجویان با توجه به موقعیت آن ها منطقی باشد و سرنوشت خوبی را برای آن ها رقم بزند.

اهمیت مشاوره تحصیلی به قدری زیاد است که قبل از مراجعه به آن لازم است در مورد مشاور خود تحقیق کنید. به طوری که اگر نیاز داشته باشید با افراد متخصص در این زمینه جهت دریافت لیست بهترین مشاوران تحصیلی خانم با تضمین کیفیت داشته باشید می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید. آن ها در کمترین زمان بهترین مشاوران تحصیلی شهرتان را برای شما معرفی خواهند کرد.

اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی

امروزه هر کدام از دانش آموزان و دانشجویان در مسیر تحصیلی خود با چالش های مختلفی مواجه می شوند که برای عبور از آن ها نیاز به یک راهنما دارند. مشاور تحصیلی خانم یا آقا می تواند در این مسیر آن ها را بهتر راهنمایی کند؛ زیرا آن ها می توانند موقعیت شما را بررسی کنند، خلایق و علایق شما را بسنجند و با در نظر گرفتن موارد دیگر بهترین راه حل را برای شما ارائه دهند؛ زیرا انتخاب مسیر درست تاثیر زیادی در سرنوشت و آینده شما دارد. لذا لازم است شما در موقعیت های حساس انتخاب رشته، کنکور و غیره از راهنمای تحصیلی کمک بگیرید.

با برنامه درس بخوانید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید کلیک کنید.

البته به یاد داشته باشید که راهنمای تحصیلی خانم یا آقا تنها با هدف ارائه راه حل مناسب برای مشکلات شما فعالیت نمی کنند. بلکه آن ها می توانند مهارت های یادگیری را در شما تقویت کنند. به طوری که شما در روزهای نزدیک به کنکور یا قبل از آن که نیاز به مطالعه دقیق با یادگیری بالایی دارید می توانید به نزد مشاوران تحصیلی مراجعه کرده و از آن ها بخواهید که تکنیک های افزایش مطالعه و سرعت یادگیری را به شما آموزش دهند؛ زیرا اگر شما نتوانید تکنیک های مطالعه را یاد بگیرید نمی توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. در نتیجه از پیشرفت تحصیلی خود باز خواهید ماند و آن گونه که شایسته شما است نمی توانید گام بردارید.

اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی

 

 

اهداف مشاوره تحصیلی و آموزشی

با توجه به مطالب ذکر شده در بالا حتما تاکنون به اهداف مشاوره تحصیلی رسیده باشید؛ اما با این حال در ادامه به صورت کلی اهداف مشاور تحصیلی را برای شما بیان می کنیم:

⭐️ هدایت تحصیلی

⭐️ آموزش مهارت های مطالعه و یادگیری

⭐️ حل مشکل افت تحصیلی

⭐️ استرس و اضطراب امتحانات

⭐️ رفع رفتارهای ناهنجار

⭐️ ارائه راهکار برای حل مشکلات روحی و روانی

⭐️ هموار کردن مسیر دانش آموزان برای موفقیت در تحصیلات

علاوه بر موارد بالا راهنمای تحصیلی خانم می تواند به شما کمک کند تا توانایی ها و محدودیت های خود را شناسایی کنید و با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارید از موقعیت ها و فرصت های طلایی بهره ببرید. مشاوران تحصیلی می توانند با کمک تست ها و آزمون هایی که از شما می گیرند یا سوال هایی که می پرسند استعدادهای شما را شناسایی کنند و به سمت اهدافتان سوق دهند. آن ها در صورت لزوم برای این کار می توانند با معلمان، خانواده، مسئولان مدرسه و افراد ذی ربط دیگر همکاری کرده تا به بهترین مسیر تحصیلی شما را هدایت کنند.

جهت اطلاع در مورد مشاوره تحصیلی تلفنی کلیک کنید.

وظایف مشاور تحصیلی خانم

هر مشاور تحصیلی که شما با آن صحبت می کنید، اهداف و وظایفی دارد که اطلاع در مورد آن ها می تواند به شما کمک کند تا بهتر  با آن ها تعامل کنید. در ادامه به چند مورد از اهداف راهنمای تحصیلی خانم اشاره می کنیم.

تعیین هدف تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

برقراری حس آرامش و خونسردی

در شما این حس را القا می کنند که به صحبت های دیگران اهمیت کمتری بدهید.

افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان و دانشجویان

القای حس پیروزی بعد از انجام تلاش و برنامه ریزی

کمک به حذف کردن کلیه موارد منفی در زندگی دانش آموزان

با در نظر گرفتن وضعیت تحصیلی، روحی، معنوی و غیره دانش آموزان بتوانند یک برنامه جامع و هدفمند تدوین کنند.

 

 

دریافت مشاور تحصیلی خانم در مقاطع مختلف تحصیلی و آموزشی

شما می توانید راهنمای تحصیلی خانم را برای مقاطع مختلف تحصیلی خود دریافت کنید. آن ها می توانند از همان ابتدای شروع تحصیلات در مدارس ابتدایی شما را راهنمایی کنند. شما در انتخاب راهنمای تحصیلی خانم خود باید دقت کنید.

مشاور تحصیلی را انتخاب کنید که امکان دسترسی به آن آسان بوده و دانش و مهارت کافی در حوزه تحصیلی شما داشته باشد؛ زیرا با توجه به زیاد بودن مسیرهای تحصیلی در حال حاضر مشاوران تحصیلی مختلفی نیز وجود دارند که شما باید قبل از مراجعه به آن ها در مورد رزومه کاری آن ها تحقیق کنید. در این مورد مشاوران ایران تحصیل می توانند در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی شما باشند. البته آن ها نیز با توجه به تجربه ای که در زمینه ارائه راهنمایی های لازم در زمینه تحصیلات، مهاجرت دانشجویی و انتخاب رشته دارند می توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی دانشگاهی و مراحل مختلف آن کلیک کنید.

فاکتورهای مهم در انتخاب مشاور تحصیلی

شما برای این که بتوانید یک راهنمای تحصیلی خانم خوبی را انتخاب کنید باید معیارهایی را در نظر بگیرید و بر اساس آن ها بهترین مشاور تحصیلی خانم را انتخاب نمایید.

 

ارائه برنامه های درسی متناسب با شرایط هر کدام از دانش آموزان

در صورتی که می خواهید به نزد یک راهنمای تحصیلی خانم بروید باید دقت کنید که برای دانش آموزان مختلف خود برنامه درسی متفاوتی را ارائه دهد؛ زیرا شرایط هر کدام از دانش آموزان برای تحصیل متفاوت است. لذا باید موقعیت هر کدام از آن ها را در نظر بگیرد و متناسب با آن یک برنامه درسی و تحصیلی تدوین کند؛ در صورتی که اگر از یک برنامه درسی برای همه دانش آموزان خود استفاده کند می توانید متوجه شوید که زمان کافی برای موفقیت شما صرف نمی کند.

 

پیگیر بودن مشاور تحصیلی

یکی از فاکتورهایی که در انتخاب راهنمای تحصیلی خانم یا آقا باید به آن توجه کنید این است که مشاور شما پیگیر برنامه های درسی و کاری باشد. به طوری که دائم با شما تماس گرفته و نحوه پیشرفت برنامه درسی و تحصیلی شما را جویا شود. سپس در صورت لزوم در آن ها تجدید نظر کند.

جهت دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته و بهترین رشته های تحصیلی بر اساس علایق کلیک کنید.

 

ارائه برنامه های درسی متغیر

راهنمای تحصیلی خانم شما نباید یک برنامه درسی طولانی مدت ارائه دهد؛ زیرا شما نمی توانید در موقعیت های مختلف یک برنامه درسی را به پیش ببرید؛ زیرا هر چه به امتحانات درسی نزدیک تر می شوید باید ساعات زیادی را برای مطالعه صرف کنید، به عنوان مثال شما نمی توانید ۲ ماه قبل امتحانات هر روز ۱۰ ساعت مطالعه کنید؛ اما وقتی نزدیک امتحانات شوید باید ساعات مطالعه خود را افزایش دهید؛ بنابراین باید به نزد مشاور تحصیلی خانم بروید که برنامه درسی کوتاه مدت و متناسب با شرایط کنونی شما ارائه دهد.

همچنین برنامه های طولانی مدت باعث می شوند که ارتباط شما با راهنمای تحصیلی خانم از بین برود که در نتیجه موجب افت تحصیلی شما خواهد شد. در واقع مشاور تحصیلی باید دائم با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کند و در صورت بروز مشکل، آن را حل نماید.

پیگیر بودن مشاور تحصیلی

مسلط به مباحث انگیزشی

راهنمای تحصیلی خانم باید بتواند به دانش آموزان و دانشجویان خود انگیزه و امید دهد تا برنامه تحصیلی خود را ادامه دهند. در صورتی که دانش آموز در طول برنامه درسی دچار تزلزل شود آن را رفع کند و او را برای ادامه کار امیدوار کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی کنکور سراسری کلیک کنید.

مزایا مشاور تحصیلی خانم با چت آنلاین

در حال حاضر شما به روش های مختلف حضوری، تلفنی و آنلاین می توانید با راهنمای تحصیلی خانم ارتباط برقرار کنید. در میان آن ها روش چت آنلاین مزایای زیادی نسبت به دو روش قبل دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

صرفه جویی در وقت و انرژی دانش آموز

در روش چت آنلاین شما در زمان و انرژی خود صرفه جویی می کنید. به طوری که شما تنها با اتصال به اینترنت گوشی خود می توانید با مشاوران تحصیلی در تماس باشید؛ اما در روش حضوری باید قبل از شروع جلسه از خانه خارج شوید و در ترافیک و شلوغی های جمعیت به جلسه مشاوره خود بروید. سپس در آن جا مدتی را منتظر بمانید تا نوبت شما شود.  

صرفه جویی در وقت و انرژی

 

دسترسی شبانه روزی به مشاور تحصیلی آنلاین

در مشاور تحصیلی آنلاین شما می توانید دسترسی ۲۴ ساعته داشته باشید و مشکلات خود را در تمام ساعات شبانه روز با مشاور مطرح کنید، در حالی که در مشاوره حضوری یا تلفنی شما باید تنها در زمان شروع جلسه خود می توانید مشکلات و دغدغه هایتان را با راهنمای تحصیلی خانم در میان بگذارید. بارها پیش آمده است که برخی از مراجعه کنندگان به هنگام حضور در جلسه، همه مطالبی که باید ذکر کنند را فراموش می کنند. لذا این کار می تواند موجب ناراحتی مراجعه کنندگان شود.

همچنین ساعات مشاوره حضوری محدود است و شما تنها چند ساعت فرصت دارید تا با مشاور تحصیلی خود صحبت کنید و خارج از آن نمی توانید با آن ها مشورت نمایید، در حالی که در مشاوره تحصیلی آنلاین چنین محدودیتی وجود ندارد.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی روی لینک کلیک کنید.

دسترسی آسان به بهترین مشاوران تحصیلی

اگر شما در شهرهای کوچکی زندگی می کنید دسترسی به مشاور تحصیلی خانم با مهارت بالا بسیار سخت است و ممکن است شما ساعاتی را برای جابجایی در میان شهرهای مختلف صرف کنید، در حالی که اگر شما با راهنمای تحصیلی خانم به صورت چت آنلاین ارتباط برقرار کنید می توانید بدون محدودیت مکانی با آن ها صحبت کنید. لذا امکان برقراری چت آنلاین با تضمین کیفیت در سراسر کشور با مشاوران مجرب وجود دارد.

 

صرفه جویی در هزینه مشاوره تحصیلی خانم

هزینه مشاور تحصیلی حضوری نسبت به مشاوره های آنلاین بیشتر است؛ زیرا در آن به صورت حضوری با مشاوران خود صحبت می کنید که هیچ گونه تفاوتی در ارائه کیفیت خدمات آن ها با مشاوران آنلاین وجود ندارد. لذا بهتر است شما برای این که بتوانید در هزینه دریافت مشاوره تحصیلی خانم صرفه جویی کنید، آن را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

 

امکان مشاوره گروهی در چت آنلاین

در برخی مواقع مشاهده شده است که راهنمای تحصیلی خانم برای خود گروه های مختلفی را تشکیل می دهد که در آن دانش آموزان و دانشجویان زیادی حضور دارند که سوال های خود را از مشاور تحصیلی می پرسند. لذا مشاور نیز جواب آن ها را در همین گروه ارائه می دهد. در این صورت نیز شما می توانید از تجارب دیگران برای نیل به موفقیت بیشتر در مسیر تحصیلی خود استفاده کنید.  

برای دریافت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین کلیک کنید.

خلاصه مطلب

افرادی که قصد دارند از مشاور تحصیلی خانم یا آقا استفاده کنند می توانند از مشاوران آنلاین بهره ببرند. مشاوران آنلاین می توانند به صورت ۲۴ ساعته با صرف هزینه و زمان کمتری در دسترس شما باشند. در واقع شما نیاز ندارید برای دسترسی به آن ها ساعات زیادی را در ترافیک بمانید و منتظر تمام شدن جلسه آن ها با دانش آموزان قبلی باشید. در راهنمای تحصیلی خانم به صورت چت آنلاین تضمین کیفیت وجود دارد؛ زیرا آن ها مراجعه کنندگان زیادی دارند لذا در ارائه خدمات خود کوشا هستند. البته استفاده از راهنمای تحصیلی خانم آنلاین مزایای دیگری نیز دارد که در بالا به آن اشاره کردیم.

شما به هنگام انتخاب مشاور تحصیلی خود باید معیارهایی را در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال باید دقت کنید که مشاور شما برای همه دانش آموزان خود یک برنامه درسی ارائه ندهد و پیگیر کارهای خود با همه دانش آموزان باشد. همچنین توانایی این را داشته باشد که به دانش آموزان خود انگیزه بدهد و آن ها را برای عبور از چالش های تحصیلی کمک کند.

حال با توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد آیا امکان دریافت مشاوره تحصیلی خانم برای دانش آموزان و دانشجویان خارج از ایران نیز وجود دارد؟ آیا این مشاوران نسبت به روش های تدریس در خارج از کشور مسلط هستند؟ شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا همه افراد می توانند از مشاور تحصیلی خانم استفاده کنند؟

بله؛ کلیه افراد می توانند از مشاور تحصیلی خانم با توجه به مقطع تحصیلی خود استفاده کنند؛ اما باید دقت کنند که تخصص و حوزه کاری مشاور با رشته تحصیلی آن ها سازگار باشد.

هزینه مشاور تحصیلی آنلاین چقدر است؟

هزینه مشاور تحصیلی آنلاین بستگی به تعداد جلسات و خدماتی که برای شما در طول دوره ارائه می شود، متفاوت است. به طوری که شما برای مشاوره تحصیلی 9 ماهه باید هزینه بیشتری را نسبت به مشاوره تحصیلی 5 ماهه بدهید.

آیا در زمینه مشکلات روحی نیز می توان با مشاور تحصیلی صحبت کرد؟

شما در این مورد می توانید با روانشناسان صحبت کنید تا آن ها بهتر شما را راهنمایی کنند. حال اگر مشاور تحصیلی شما روانشناس تحصیلی باشد می توانید با او در این مورد نیز صحبت کنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «مشاور تحصیلی خانم + چت آنلاین با تضمین کیفیت»

  1. Avatar photo پریا گفت:

    سلام من دهم تجربی هستم معدل پارسالم ۱۹/۸۶شد من برای به دست اوردن این معدل خیلی تلاش کردم و کلی فیلم هایی اموزشی دیدم تا درس ها را کامل متوجه شم من خیلی جزئی درس میخونم و همین باعث شد که امسال به مشکل بربخورم یک چند هفته است که مدرسه نمیرم و واقعا نمیدونم درس های تجربی را چه شکلی بخونم و خیلی افت درسی داشتم لطفا کمکم کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای جبران روزهای از دست رفته باید بر اساس برنامه پیش رفته و دروس را مطالعه تا به آمادگی برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور