ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

مشاوره تحصیلی تلفنی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده از این نوع مشاوره دارند. لازم به ذکر است در این مقاله مواردی همچون مزایای این نوع از مشاوره، جزئیات خدمات این نوع از مشاوره، استفاده از مشاوره رایگان تحصیلی و بسیاری از موارد دیگر را به شما ارائه خواهیم کرد که می‌تواند به شما کمک کند تا یک مشاوره تحصیلی منحصر به فرد را دریافت نمایید.

در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که مشاوران تحصیلی زیادی وجود دارند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید، اما ایران تحصیل با داشتن مشاورینی مجرب و متخصص در هر حوزه می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه کند. برای مسائل مربوط به کنور و دانشگاه و استخدام در دستگاه‌های اجرایی، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در تماس باشید و هرگونه نگرانی که دارید را رفع کنید.

 

🧷 آکادمی ایران تحصیل با بهره گیری از جدیدترین متدهای مشاوره و با پشتیبانی 24 ساعته قبولی شما داوطلبین گرامی را تضمین می کنند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافی است روی لینک کلیک کرده و فرم مشاوره را پر کنید. 🧷

 

فقط به یک رقمی شدن فکر کن

تفاوت مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره حضوری

بین مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره حضوری تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در گام اول بهتر است ذکر کنیم مشاوره تحصیلی تلفنی هیچ محدودیت زمانی ندارد و شما به راحتی می‌توانید در هر زمان از شبانه روز با مشاور تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی بهره‌مند شوید. اما این مسئله در مورد مشاوره حضوری صدق نمی‌کند زیرا شما باید در زمان مشخص به دفتر مراکز مشاوره حضوری مراجعه نمایید.

در ادامه بهتر است به صرفه جویی در زمان اشاره کنیم که این روزها برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری پیدا کرده است. قابل توجه است بدانید برای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی نیازی به طی کردن مسافت تا رسیدن دفتر مشاوره ندارید اما برای استفاده از مشاوره حضوری باید حتما در دفتر مشاور حاضر شوید.

از سوی دیگر مشاورین که در مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی فعالیت می‌کنند از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و اکثراً معروف هستند. در نتیجه می‌توانند شما را به هدفتان نزدیک‌تر کنند. در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی آسان‌تر است، زیرا شما تنها با تماس گرفتن با مرکز مشاوره ایران تحصیل به راحتی می‌توانید از مشاوره تحصیلی بهره‌مند شوند.

 

📎 شما می توانید از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور و با صرفه جویی در وقت و هزینه خود از مهمترین مسائل در زمینه تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی مطلع شوید. 📎

 

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی

در این بخش از مقاله تصمیم داریم 13 نوع از خدماتی که توسط مشاوره تحصیلی تلفنی به داوطلب ارائه می‌شود را به شما معرفی کنیم. در این صورت شما می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل برای استفاده از این نوع مشاوره اقدام نمایید.

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی

🔸 آگاه شدن افراد از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون‌های دانشگاه‌های سراسری، پیام نور، آزاد، غیر انتفاعی در تمامی مقاطع تحصیلی

🔹 تخمین رتبه و تراز در تمامی آزمون‌ها

🔸 مشاوره انتخاب رشته و انجام انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری، آزاد، پیام نور و… در تمامی مقاطع تحصیلی 

🔹 معرفی بهترین منابع کمک آموزشی و آزمون‌های آزمایشی در مقاطع مختلف

🔸 نمونه کارنامه قبولی کنکور سراسری در  رشته‌های تحصیلی مختلف همچون: تجربی، ریاضی و انسانی

🔹 برنامه‌ریزی تحصیلی، مشاوره افت تحصیلی و برنامه‌ریزی کنکور در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی 

🔸 کسب اطلاع از حداقل درصد و کارنامه آخرین رتبه قبولی تمامی رشته‌ها در دانشگاه دولتی

🔹 آگاه شدن افراد از زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون‌های المپیاد، آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی در تمامی استان‌ها

🔸 اطلاع افراد از شرایط  پذیرش با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها در تمامی مقاطع

🔹 آگاهی از میزان شهریه تمامی دانشگاه‌ها از جمله آزاد، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و پیام نور 

🔸 کسب اطلاعات درباره بهترین مدارس دولتی، تیزهوشان و غیر انتفاعی در تمامی استان‌ها

🔹 اطلاع از زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌ها

🔸 شرایط تحصیل در خارج از کشور و آگاهی از میزان هزینه تحصیل و زندگی در تمامی کشورها

 

📌 برای کسب اطلاعات درباره بهترین مشاوره تحصیلی در تهران روی لینک آبی کلیک کنید. 📌

 

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی

همان‌طور که در ابتدا مقاله ذکر کردیم مزایای این نوع از مشاوره تحصیلی بسیار زیاد است اما شاید بهتر باشد اطلاعات کاملی نسبت به مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی به دست بیاورید. مشاوره تحصیلی به روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد که این روش‌ها، بنا به دلایل خاصی همچون شرایط متفاوت دانش آموزان و داوطلبان مستلزم شرایط خاصی است. علاوه بر این، هر یک از آنان در گوشه‌ای از کشور سکونت دارند. به همین دلیل امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ حضوری برای تمامی آنان وجود نخواهد داشت.

☎️ یکی از محاسن دریافت مشاوره تلفنی را می‌توان دسترسی آسان آن برای تمامی داوطلبان دانست. امکان استفاده از مشاوره رایگان برای کلیه داوطلبان رشته‌های تحصیلی وجود دارد. دانش آموزان عزیزی که مایلند در مدارس تیزهوشان ثبت نام نمایند اما در رابطه با فنون مطالعه و قبولی در این رشته آگاهی ندارند، می‌توانند از مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان بهره‌مند گردند.

☎️ از دیگر خدمات و مزایای مشاوره تحصیلی می‌توان به معرفی بهترین منابع مطالعه کنکور، تخمین رتبه در همه آزمون‌های آزمایشی، دریافت نمونه کارنامه قبولی سال‌های گذشته، زمان توزیع کارت ورود به جلسه و غیره اشاره کرد. امکان استفاده از این خدمات و بسیاری دیگر با استفاده از مشاوره تحصیلی فراهم گردیده است. همچنین مشاوره تلفنی با بهترین مشاوران، موجب می‌شود که به راحتی بتوانید در آزمون تیزهوشان پذیرفته شوید.

☎️ بعلاوه هنگامی که شما با یک مشاور از این طریق صحبت می‌کنید، درواقع همکاران ما همزمان که با شما صحبت می‌کنند، در لحظه به تمامی سامانه‌ها و اطلاعیه‌ها دسترسی دارند و پشت یک سیستم متصل به اینترنت نشسته‌اند. این بدین معناست که ضمن مطرح کردن مشکلی که دارید، می‌توانید از ایشان بخواهید مواردی همچون ثبت نام، دریافت کارت، دریافت اطلاعات ثبت نام و نتایج و … را برایتان انجام دهند. 

 

📱 برای کسب اطلاع از نحوه استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید. 📱

 

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

یکی از آپشن‌هایی که مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان است. توجه داشته باشید هر یک از دانش آموزان و داوطلبان می‌توانند با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان از کلیه خدمات بهره‌مند گردند. مشاوره تحصیلی مقطع دبیرستان از جمله خدماتی است که در مشاوره تحصیلی تلفنی به صورت رایگان انجام می‌پذیرد. داوطلبان کنکور به دنبال راهی هستند تا بتوانند قبولی خود را تضمین نمایند به همین دلیل می‌توانند از مشاوره تضمینی کنکور سراسری استفاده نمایند.

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

برخی از داوطلبان پسر که مشکلات معافیت تحصیلی دارند و یا به دنبال معافیت دائم هستند، می‌توانند از مشاوره تخصصی نظام وظیفه اخذ معافیت بهره‌مند گردند. خدماتی که در مشاوره تلفنی ارائه می‌شود، مربوط به تمام اموری است که تحصیل هر فردی بدان وابسته است در نهایت برای استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان تنها کافی است با شماره تماس موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

 

چگونه از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنیم؟

جهت استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی لازم است از شماره مشاور تحصیلی برخوردار باشید. شماره‌ تماس مشاوره تلفنی متخصصین ایران تحصیل  برای تلفن‌های ثابت است که در انتهای مقاله درج شده و یا در وب سایت موجود است.

📞 دانش آموزانی که در دبیرستان‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند با توجه به تغییرات به وجود آمده در طی سال‌های اخیر در رابطه با نحوه پذیرش آنان در دانشگاه‌های مختلف، ممکن است کمی در انتخاب رشته و دانشگاه سردرگم باشند. به همین دلیل دانش آموزان عزیز نیازمند مشاوره کنکور سراسری فنی و حرفه‌ای هستند، در مشاوره تحصیلی تلفنی با شرایط و پذیرش و همچنین حداقل معدل لازم برای قبولی در هر یک از رشته‌ها آشنا می شوند.

📞 مشاوره برای دانش آموزان و دانشجویان در حوزه انتخاب رشته و مسائل مشابه آن به صورت‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. بنابراین، در صورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی لازم است شماره مشاوره تلفنی را در اختیار داشته باشید. در مقطع دکتری با شماره گیری شماره مورد نظر خواهید توانست از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دکتری بهره‌مند گردید. بنابراین در این زمینه به راحتی خواهید توانست به تمامی آنچه که می‌خواهید دست یابید.

📞آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک لیسانس هستند و مایل به ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی هستند، می‌توانند از مشاوره کنکور در لیسانس به پزشکی بهره‌مند شوند. کلیه آقایانی که در سن مشمولی خدمت سربازی قرار دارند نیز می‌توانند با استفاده از مشاوره رایگان سربازی از مشاوره‌های لازم برای قبولی در هر یک از رشته‌ها بهره مند گردند.

 

📌 مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری در ایران تحصیل به کمک بهترین مشاوران ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل آزمون سراسری به دانش آموزان کنکوری ارائه می‌شود؛ جهت استفاده از این خدمات روی لینک کلیک نمایید. 📌

 

یک گام تا رتبه شدن

تفاوت مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل با مراکز مشاوره دیگر 

اگر قصد دارید از تفاوت مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره ایران تحصیل با مابقی مراکز مطلع شوید، بهتر است ذکر کنیم مرکز مشاوره ایران تحصیل از مشاورینی منحصر به فرد استفاده می‌کند. تمامی مشاوران ما در هر زمینه‌ای که تماس گیرنده مشکلی دارد، دارای تخصص و اطلاعات به روز هستند.  💎در مورد کنکور سراسری در هر رشته‌ و مقطعی، مشاوری با رتبه و تجربه بالا در آن کنکور پاسخ دهنده سوالات شما خواهد بود. بعلاوه در هر مورد فقط یک مشاور با تجربه حضور ندارد و تمامی تیم مرکز تماس ایران تحصیل، در رسته خود متخصص محسوب می‌شوند. 

تفاوت مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل با مراکز مشاوره دیگر 

💎 این نکته را در نظر داشته باشید مشاورین مرکز مشاوره ایران تحصیل دارای تخصص و تسلط به امور مشاوره می‌باشند. اما در بسیاری از مراکز مشاوره، مشاورین از تخصص کافی در مشاوره برخوردار نیستند و نمی‌توانند یک مشاوره ارزشمند به داوطلب ارائه کنند. در تمامی مواردی که تماسی از سوی شما گرفته می‌شود، با یک مشاور باتجربه در آن مورد صحبت خواهید کرد.

💎 مورد بعدی وجود تنوع در تخصص مشاورین ما است. در هر زمینه‌ای از تحصیلات مدرسه یا تحصیلات تکمیلی و مهاجرت تحصیلی که بخواهید، ما مشاوری با تجربه و متخصص در آن حوزه داریم. علاوه بر این، خدمات ایران تحصیل فقط شامل حال دانش آموزان نمی‌شود. اساتید دانشگاه هم موارد مربوط به ثبت نام یا انتقالی و … را می‌توانند از ایران تحصیل دریافت کنند.

 

📝 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی چیست؟ وارد شوید. 📝

 

اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی تلفنی

مراکز مشاوره تحصیلی بهزیستی آماده ارائه راهنمایی‌های انتخاب‌ رشته 

بهزاد وحیدنیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد مشاوره تحصیلی برای پذیرفته‌ شدگان کنکور به‌ صورت تلفنی از طریق تلفن ۱۴۸۰ امکان پذیر است.

فعالیت ۲۷۰ مرکز تحصیلی تربیتی بهزیستی در کشور

بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، در حال حاضر 270 مرکز تحصیلی تربیتی به مردم خدمات رسانی می کنند.

خلاصه مطلب

شاید تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به مشاوره تحصیلی تلفنی نداشته‌اید اما سعی کردیم اطلاعات کاملی نسبت به تفاوت این نوع از مشاوره با مشاوره حضوری در اختیار شما بگذاریم. در مشاوره تحصیلی تلفنی چه خدماتی به متقاضی ارائه می‌شود و چگونه مشکل شما حل خواهد شد. در این مقاله شما با مزایای این نوع از مشاوره آشنا شدید و در حال حاضر یکی از بهترین مراکز فعال در مشاوره تحصیلی را می‌شناسید که حتی حاضر است مشاوره تحصیلی رایگان را هم به داوطلبان خود ارائه کند. مرکز مشاوره ایران تحصیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که قصد دارند آینده شغلی و تحصیلی خود را بسازند.

اگر در هر موردی از کنکور سراسری، دانشگاه‌های خارجی و نحوه ورود به دانشگاه‌های اروپا بدون کنکور و… پرسشی دارید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی‌تان کنند یا در صورت نیاز، به صورت اینترنتی آن مورد را برایتان انجام دهند.

 

برای دریافت PDF این مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

 

4.6/5 - (17 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا مشاوره تحصیلی تلفنی همان کیفیت مشاوره حضوری را دارد؟

بله. شما می توانید مشاوره تحصیلی تلفنی را با همان کیفیت مشاوره حضوری دریافت کنید و رضایت کاملی داشته باشید.

آیا مشاوره تحصییل تلفنی برای تمامی مقاطع ارائه می‌شود؟ 

بله. در تمامی مقاطع پایه های تحصیلی مدارس و دانشگاه ها امکان ارائه مشاوره تحصیلی تلفنی به دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد.

من در روستا زندگی می‌کنم و امکان مراجعه به تهران برای دریافت مشاوره حضوری را ندارم چه پیشنهادی برای من دارید؟ 

شما می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل استفاده نمایید.

نظرات

235 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام،میخاستم بدونم از نظر شما دانشگاه آزاد بهتره یا دانشگاه علمی کاربردی

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      قطعا دانشگاه ازاد
      چون مدرک علمی کاربردی پایین تره و قابل ترجمه نیست.

  2. Avatar photo گفت:

    سلام ببخشید مزاحم شدم میخواستم بپرسم برای رفتن به رشته تجربی معدل مهمه یا نمره ریاضی و علوم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. هم معدل ملاک میباش و هم نمره ی کسب شده در هر درس.

  3. Avatar photo لیلا گفت:

    سلام میخاستم ببینم اگر یک ترم در دانشگاه ازاد بخونیم بعد از ان میتوانیم با شرط معدل به دانشکده فنی برویم و تطبیق بدیم و از ترم ۲ شروع کنیم چگونه است؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای تطبیق واحد داشتن واحد های یکسان کسب میانگین بالای 12 و موافقت دانشگاه لازم است جهت ثبت نام در دانشکده فنی می بایست از دانشگاه خود انصراف دهید

  4. Avatar photo ماهور گفت:

    من یازدهم طراحی دوخت هستم؛ امکانش هست تغییر رشته بدم به کامپیوتر؟ ولی از دهم شروع به خوندن نکنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام معمولا تغییر رشته در پایه دهم به یازدهم انجام میشه

  5. Avatar photo ست گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید به این شماره زنگ بزنیم مشاوره رایگان میدن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این امکان را دارید تماس بگیرید تا در هر زمینه ای مشائره رایگان دریافت کنید

  6. Avatar photo Zahra گفت:

    سلام ،امیدوارم جواب سوالمو بدونید ، طبق رفع محدودیت برای کسانی که ارشد روزانه قبول شدن و انصراف دادن از دانشگاه . در صورت مجاز شدن در دوره روزانه سال بعد دیگه نمیتونم همون رشته ای که قبول شدم رو دوباره انتخاب کنم؟؟؟؟؟ تو رو خدا اگه میدونید بگید ، من امسال ارشد روزانه قبول شدم ثبت نام هم انجام دادم اما بنا به دلایلی بعد از یک هفته که رفتم دانشگاه انصراف دادم و الان برگشتم شهر خودم ، الان من میخوام سال بعد همین رشته ای که انصراف دادمو انتخاب کنم ، این امکان وجود داره ، یا دیگه نمیتونم این رشته رو انتخاب کنم چون ازش انصراف دادم . 🙏🙏🙏🙏

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما می توانید از گزینه بازگشت به تحصیل استفاده کنید یا مجدد در آزمون شرکت کرده و رشته قبلی را انتخاب نمایید

  7. Avatar photo مجتبی گفت:

    سلام خسته و نباشید سوالی داشتم من دانش آموز کلاس هشتم هستم و در پیش ثبت نام اینترنتی مدرسه به اشتباه به جای کلاس هشتم ، نهم رو ثبت نام کردم ولی الان کلاس هشتم میرم میخواستم بپرسم ایا مشکلی پیش میاد یا راهی برای ویرایش پیش ثبت نام اشتباه خودم دارم یا خیر ممنون میشم پاسخ بدید .

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      به آموزش و پرورش مراجعه حضوری نمایید.

  8. Avatar photo آتنا گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آیا دانشگاه های سراسری تهران دانشجو از رشته معماری داخلی فنی حرفه ای با شرط معدل جذب میکنند یا خیر؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      خیر

  9. Avatar photo نازنین گفت:

    سلام خواستم بدونم میتونم با تعهد در دانشگاه غیرانتفاعی درس بخونم و دروس افتاده رو دی پاس کنم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خیر این امکان وجود ندارد.

  10. Avatar photo نازنین گفت:

    سلام خسته نباشید
    من انتخاب رشته با ازمون دانشگاه غیرانتفاعی انجام دادم و دی باید دروس افتاده رو پاس کنم خواستم بدونم اگر قبول بشم میتونم تعهد بدم و دی پاس کنم یا باید بهمن ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خیر این امکان وجود ندارد.

  11. Avatar photo رها گفت:

    سلام با رتبه ۱۹۰۰ ۵ درصد امکان قبولی در رشته حقوق دانشگاه های شهید مدنی،زنجان و ارومیه وجود دارد؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام شانس دارید

  12. Avatar photo محمد گفت:

    سلام پیش شماره تلفن ثابت شما چه عددی هستش اگه میشه بگید که تماس بگیرم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیش شماره لازم نیست. 9099075307 را شماره گیری بفرمایید.

  13. Avatar photo Hosein گفت:

    سلام وقت بخیر بنده کلاس هشتم بودم وامسال که دوباره مدرسه ها داره شروع میشه میرم نهم ومن چیز زیادی از پایه هشتم یادم نیست و یاد هم تلاش نکردم برای این که خوب بخونم پایه هشتم والان میترسم که نمرات درسی ام خوب نشه لطفاً اگه کسی هست که بتونه بهم برنامه درسی بده بده خیلی ممنون میشم کمکم کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین

  14. Avatar photo نازنین گفت:

    سلام خواستم بدونم نمرات امتحان شهریور کی اعلام میشه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام نمرات اعلام شده است میتونید از مدرسه پیگیری کنید.

  15. Avatar photo غلامی گفت:

    با سلام در مصاحبه علمی مقطع دکترا رشته فیزیولوژی ورزشی مردود شدم، آیا با اعتراض شانس قبولی دارم؟ یا با وجود اینکه در سالهای اخیر اعلام تکمیل ظرفیت نکردند، احتمال اینکه امسال اعلام کنند برای تکمیل ظرفیت وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما اعتراض بزنید
      ولی شانس کمی در قبولی‌دارید
      زیرا هنوز اعلام نکردند که تکمیل ظرفیت دارند یانه.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)