ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره کنکور هنر 1403 | ایران تحصیل

مشاوره کنکور هنر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شاید بتوان گفت داوطلبان گروه هنر کمی مورد بی مهری مشاوران و یا مؤسسات قرار گرفته‌ اند. متأسفانه دید عموم مردم در رابطه با کنکور هنر، بسیار دید متفاوتی با سایر رشته ها است. با توجه به تعداد داوطلبان کمی که این گروه دارند، مشاوره و برنامه ریزی کمتری نیز برای این رشته قرار داده شده است. مشاوره کنکور هنر از جمله خدماتی است که مشاوران ما مایلند برای کمک به داوطلبان این گروه آزمایشی داشته باشند. برعکس دید عموم مردم، کنکور هنر با توجه به نامشخص بودن منابع آن برای داوطلبان کمی سخت خواهد بود.مشاوره کنکور هنر به کلیه داوطلبان کمک می‌ کند تا با توجه به علایق و استعداد خود بهترین گزینه ها را در زمان انتخاب رشته برگزینند.

امکان استفاده از مشاوره کنکور هنر برای کلیه داوطلبان وجود دارد و هیچ گونه محدودیتی برای تعداد تماس و یا انجام مشاوره تحصیلی تلفنی نیست. اگر شما هم می خواهید که در کنکور هنر شرکت کنید، بهتر است که حتما از یک مشاور خوب کمک بگیرید. زیرا، شما می تونید با داشتن یک مشاور خوب، شانس قبولی خود را در کنکور هنر افزایش دهید. برای برقراری ارتباط با بهترین مشاوران، می توانید وارد سامانه زیر شده و با مشاوران ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید. 

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با برگزاری آزمون های دوره ای آنلاین و ارائه گزارش نموداری پیشرفت، قبولی شما داوطلبان را تضمین می کنند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما و شرکت در این آزمون ها کافی است بر روی لینک کلیک نمایید.

مشاوره کنکور هنر

 

چرا باید در کنکور هنر از مشاور کمک بگیریم؟

ممکن است سوال بپرسید که چرا باید در کنکور هنر از یک مشاور کمک بگریم؟ شما عزیزان برای کسب نمره قبولی در کنکور هنر، بهتر است که از یک مشاور خوب و با تجربه، کمک بگیرید. زیرا، کنکور هنر منبع مشخصی ندارد و یک مشاور خوب به شما کمک می کند تا با همه منابع معتبر این آزمون آشنا شوید. علاوه بر این، روش مطالعه در کنکور هنر، کمی متفاوت با سایر گروه‌های دیگر است و مشاور به شما کمک می کند تا نحوه مطالعه درست را بیاموزید. همچنین، با توجه به کم بودن ظرفیت رشته های این گروه، مطالعه زیاد و دقیق در زمان از جمله ضروریاتی است که مشاور به شما آموزش می دهد. 

برای اطلاع از منابع کنکور هنر، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که علاوه بر رشته اصلی خود همزمان در کنکور هنر شرکت کرده اید، نیاز به برنامه ریزی ویژه ای دارید که مشاور در این زمینه نیز به شما یاری خواهد کرد. اما، شما عزیزان برای دریافت یک مشاوره تحصیلی کنکور خوب، باید شرایطی را دارا باشید که در ادامه تمامی آن ها را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

 

 

چرا باید در کنکور هنر از مشاور کمک بگیریم؟

 

 

شرایط دریافت مشاوره کنکور هنر

اولین و مهمترین شرط ما برای ارائه مشاوره، میل و تلاش درونی داوطلب برای قبولی در کنکور هنر است. اگر به خواسته دیگران می خواهید به اجبار درس بخوانید و رغبتی ندارید، حتی با پرداخت هزینه هم، ما نمی توانیم به شما خدمات لازم را ارائه دهیم. زیرا، داوطلبان زیادی هستند که عمیقا مطالعه می‌کنند و برای رسیدن به هدف خود برنامه دارند و اولویت را ما به این افراد خواهیم داد. اگر شما شرط لازم را برای مشاوره تلفنی کنکور هنر دارید، ما روش های مختلفی را برای ارائه خدمات مشاوره ای در نظر گرفته ایم. مرکز مشاوره ما از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. ما هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات تلفنی به داوطلبان عزیز قرار نداده ایم به همین دلیل می توانید چندین و چند بار از مشاوره ما بهره مند شود.

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

نوع دیگر مشاوره صورت گرفته برای داوطلبان عزیز به صورت حضوری می باشد، برخی از افراد مشاوره حضوری را نسبت به مشاوره تلفنی، ترجیح می دهند. به همین منظور با رزرو نوبت در زمان تعیین شده، می توانند به صورت حضوری با مشاوران تحصیلی و یا رتبه های برتر رشته هنر ایران تحصیل در ارتباط باشند. هدف ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل برای ارائه خدمات مشاوره کنکور هنر این است که هر یک از داوطلبان در هر شرایطی بتوانند از خدمات لازم بهره مند شوند.

 

12 گام طلایی برای رسیدن به موفقیت و قبولی در کنکور هنر 

رسیدن به موفقیت، نیازمند تلاش گام به گام و مستمر می باشد. اگر بتوانید 12 گام طلایی موفقیت را بدانید و به آن عمل کنید، به راحتی می توانید مسیر موفقیت را طی کرده و در نهایت در زمان کنکور رتبه دلخواه خود را کسب کنید. این 12 گام، شامل موارد زیر می باشند: 

 

1. هدف گذاری

بهتر است قبل از شرکت در کنکور ابتدا انتخاب رشته کنید. شاید کمی تعجب کنید چرا که ما در مشاوره کنکور هنر این مرحله را بعد از انتشار کارنامه و دریافت آن توسط داوطلب قرار می دادیم. اما منظور ما در این موقعیت این است که آیا رشته مورد هدف خود را تعیین نموده اید؟ آیا می دانید برای رسیدن به رشته مورد نظرتان چه رتبه ای را باید کسب کنید؟ درصد های شما در هر یک از دروس باید چگونه باشد؟ پاسخ به تمام این سوالات در واقع همان مسیری است که شما باید طی کنید. در این مسیر، بهتر است که ابتدا با رشته های هنر آشنا شده و سپس هدف گذاری کنید. 

 

برای آشنایی با پرطرفدارترین رشته های کنکور هنر، بر روی لینک مربوطه کلیک راست کنید. 

 

2. منابع کنکور هنر را به درستی بشناسید

منابع کنکور هنر همانند سایر گروه‌های آزمایشی نیست. بنابراین بسیار مهم است که شما بتوانید بهترین منابع کنکور هنر را بشناسید. گاهی حتی سازمان سنجش و آموزش کشور در طراحی سوالات جابه جایی‌ هایی در معرفی منابع دارد. بنابراین این موضوع ضرورت دریافت مشاوره کنکور هنر را به داوطلبان می رساند. پس از دریافت مشاوره در رابطه با منابع کنکور هنر آنچه بسیار ضروری به نظر می رسد نحوه مطالعه و برنامه ریزی شما برای قبولی خواهد بود.

 

2. منابع کنکور هنر را به درستی بشناسید

 

 

3. برنامه ریزی دقیق و درستی داشته باشید

برنامه ریزی پایه و اساس قبولی شما را تعیین می کند. یکی از مشکلاتی که داوطلبان کنکور هنر با منابع مطالعاتی خود دارند این است که تعداد این منابع زیاد می باشد و به همین دلیل نحوه برنامه ریزی برای آن ها سخت خواهد بود. همین مسئله باعث می‌شود که از دروس عمومی غافل شوند و یا برعکس مدت زمان بیشتری را برای مطالعه دروس عمومی قرار دهند که در هر دو مورد آن، نحوه برنامه ریزی باعث می‌ شود که نتوانند رتبه دلخواه خود را کسب کنند. مشاوران ما در ایران تحصیل برنامه ای را متناسب با شرایط هر فرد طراحی کرده و از طریق آن افراد می توانند هم به اندازه درس بخوانند و هم استراحت و تفریح داشته باشند.

مشاوران ما در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل پس از ارائه برنامه ای مناسب، به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می نمایند. برای ثبت نام در سامانه، کافی است تا بر روی لینک کلیک نمایند.

 

 

4. اصول مطالعه صحیح را به کمک مشاوره کنکور هنر بشناسید

ما همیشه در مشاوره کنکور هنر این موضوع را به تمام داوطلبان تذکر می‌دهیم که قبولی در کنکور تنها بستگی به مطالعه ندارد. گاهی اوقات مهم ترین اقدام برای قبولی این است که بر تغییر روش های نادرست مطالعه تسلط لازم را داشته باشید. نحوه مطالعه، نقش بسیار مهمی در قبولی شما خواهد داشت. یک مطالعه اصولی و درست، تلاش بر متمرکز شدن بر نکات اصلی کتاب خواهد داشت و توانایی شناخت مهمترین نکات برنامه ریزی درسی می باشد. برای آشنایی با این روش های نادرست، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

برای مطالعه مقاله روش های نادرست مطالعه، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

5. از دروس عمومی غافل نشوید

همان طور که ذکر شد، یکی از اشتباهات داوطلبان این است که تصور می کنند تنها دروس تخصصی مهم است و نیازی نیست بر روی دروس عمومی متمرکز بشوند. ما در طی سال‌ها مشاوره، شاهد این موضوع بوده‌ایم که برخی از داوطلبان با وجود درصدهای بالا در دروس تخصصی، به دلیل همین اشتباه نتوانسته اند رتبه خوبی را کسب کنند. آن ها یک سال تحصیلی عقب افتاده اند و از رشته مورد علاقه خود دور شده‌اند. بنابراین، با داشتن یک برنامه ریزی درسی خوب، در کنار دروس تخصصی، دروس عمومی را نیز مطالعه نمایید. 

 

6. خلاصه نویسی را فراموش نکنید

همان طور که ذکر شد دروس تخصصی رشته های کنکور هنر، زیاد می باشند به همین دلیل یکی از مشکلاتی که داوطلبان به هنگام مطالعه دارند این است که باید تمام دروس را به خوبی مطالعه کنند و همچنین مرور خوب و مناسبی داشته باشند. یکی از مهم ترین گام های موفقیت و قبولی در کنکور هنر که می توانیم به شما معرفی کنیم، همین خلاصه نویسی است. لذا، شما عزیزان باید خلاصه نویسی را در برنامه خود از قرار دهید. یکی از روش‌های خوب مطالعه که می‌تواند به شما در زمینه خلاصه نویسی کمک کند، این است که خلاصه هایتان به زبان خودتان نوشته شود. این موضوع باعث می‌شود علاوه بر یادگیری دروس به هنگام مرور نیز شما راحت‌تر مطالب درسی را به خاطر بیاورید.

 

7. اصول تست زنی را از مشاوره کنکور هنر یاد بگیرید

مهم ترین کار شما این است که تست زنی را به صورت درست و اصولی یاد بگیرید. برخی از دروس تخصصی کنکور هنر محاسباتی می باشند. به همین دلیل، یادگیری روش های تست زنی سریع، از جمله مواردی مهم برای شما محسوب می‌ شوند. تست زنی علاوه بر اینکه موجب می شود تا مطالب در ذهن شما به خوبی تثبیت شوند، به شما کمک می کند تا شما بتوانید به بهترین وجه به سوالات کنکور پاسخ دهید.

 

 

7. اصول تست زنی را از مشاوره کنکور هنر یاد بگیرید

 

8. اطلاع از بودجه بندی کنکور هنر

در صورتی که از بودجه بندی دروس هنر اطلاع داشته باشید، می توانید گام مهمی را در رابطه با قبولی خود در کنکور، بردارید. با این کار اولا در زمان خود صرفه جویی نموده اید و ثانیا در برنامه ریزی خود تمرکز بیشتری را برای مباحث مهم اختصاص داده اید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که ضرایب هر یک از دروس برای زیر گروه های مختلف، متفاوت می باشد و طراحان سوال همیشه توجه ویژه ای به برخی مباحث دارند.

 

9. کارنامه داوطلبان سال های گذشته را بررسی کنید

زمانی که ما در مشاوره کنکور هنر این موضوع را با داوطلبان مطرح می‌کنیم، برخی از آن‌ها می‌گویند که مسلم است برای قبولی و کسب یک رتبه خوب ما باید درصد های مناسبی داشته باشیم. اما، زمانی که شما درصدهای فرد قبول شده را مشاهده کنید، این درصد ها می تواند به عنوان یک الگو برای شما باشند. به همین دلیل، تلاش می کنید تا خود را به حداقل فاصله با این فرد برسانید و گاهاً از آن پیشی بگیرید.

 

10. سوالات کنکور هنر را به کمک مشاور تحلیل کنید

به هنگام مراجعه به مشاور کنکور هنر، حتماً به خاطر داشته باشید که بانک سوالات کنکور هنر را از او دریافت نمایید. مطالعه بانک سوالات کمک می کند تا با نکات هر درس آشنا شوید. حقیقت این است که هر چقدر شما بهترین منبع تستی را انتخاب کنید، اما باز هم ممکن است طراحان سوال کنکور تغییراتی در نحوه طرح سوالات داشته باشند. به همین دلیل، ممکن است که شما در زمان کنکور و با دیدن سوالات، دچار استرس شوید و همین مسئله بر عملکرد شما بسیار تاثیرگذار شود.

 

برای مشاهده بانک سوالات کنکور هنر، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

11. جمع بندی و مرور

گاهی نحوه نوشتار یک درس برای شما ممکن است سخت باشد و به همین دلیل به خوبی متوجه مسئله نشوید. در این شرایط بهترین توصیه این است که مطلب مورد نظر را به زبان خود بنویسید. حاشیه نویسی در اطراف کتاب، بالا و پایین کتاب و یا چپ و راست آن می تواند علاوه بر اینکه موجب تثبیت مطلب در ذهن شما شود، به هنگام مرور یکی از مواردی است که سرعت و عملکرد شما را بسیار بالا می برد.

 

 

11. جمع بندی و مرور

 

 

12. آمادگی برای کنکور

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید مسیری را طی کنید و فردی، انتهای مسیر را به شما نشان دهد که شما با دیدن مسافت آن، تصور کنید این کار بسیار سخت خواهد بود. اما زمانی که با آرامش و گام به گام پیش می روید به راحتی می توانید به نقطه مورد نظر و انتهای آن برسید. این مسئله دقیقا در کنکور نیز اتفاق می‌افتد. ممکن است شما با دیدن فردی که رتبه خوبی دریافت کرده است، تصور کنید که فاصله شما با او بسیار زیاد است و نمی توانید به راحتی شما نیز به این رتبه دست یابید. اما اگر بتوانید از مشاوره کنکور هنر به خوبی بهره مند شوید، حتماً خواهید توانست به آن رشته‌ای که مدنظر خود دارید جامعه عمل بپوشانید.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با مشاوره VIP در تمامی موارد ذکر شده شما را یاری کرده و به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می کنند. برای دریافت مشاوره VIP کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

مشاوره کنکور هنر

 

مشاوره کنکور هنر شامل چه خدماتی است؟

یک مشاور خوب و با تجربه و دانش، به شما عزیزان خدمات زیادی ارائه می دهد که برخی از آن ها را در ابتدا مقاله بیان کردیم. اما، علاوه بر آن ها، یک مشاور خوب، خدمات دیگری نیز به شما عزیزان ارائه می دهد که برخی از بهترین این خدمات، شامل موارد زیر می باشند: 

 

ارائه جزوه های مفید و مختصر

داشتن یک جزوه خوب که بتواند معرف نکات مهم درس باشد، برای کسب یک رتبه خوب بسیار کمک کننده خواهد بود. جزوه هایی که در مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه می شود توسط افرادی نوشته شده است که در سال های گذشته موفق به کسب رتبه و یا پذیرش در رشته مورد نظر شما شده اند. جزوه ها، در کنار منابع مطالعاتی شما می تواند موفقیت تان را تضمین کند.

 

آموزش نحوه صحیح مطالعه

همان گونه که ذکر گردید، مطالعه صحیح داوطلبان یکی از مهم ترین موارد می باشد. ما برای نحوه مطالعه، ابتدا از داوطلبان می خواهیم تا شرح حالی از نحوه مطالعه خود را ارائه دهند. پس از آن، به بررسی مشکلات مطالعاتی آن ها می پردازیم و سپس به آموزش نحوه صحیح مطالعه آن ها کمک می‌کنیم تا اصول صحیح را جایگزین کنند.

 

آموزش نحوه صحیح مطالعه

 

 

ارائه مشاوره کنکور هنر رایگان

ما برای آن دسته از داوطلبانی که به مرکز ما مراجعه می‌ کنند و جزو مراجعین مرکز ما هستند، برخی از خدمات خود را به صورت رایگان به آن ها ارائه می‌ دهیم. علاوه بر این ارائه نمونه برنامه ریزی های مشاوره ای و مطالعاتی جمله خدمات مرکز ما خواهد بود.

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر

سایت ایران تحصیل خدمات متنوع و مختلفی را به داوطلبان و دانش آموزان در تمامی رشته ها و گروه های آزمایشی مختلف ارائه می دهد. با توجه به سوالات مختلفی که داوطلبان در رابطه با انتخاب رشته دارند، ما مشاوره کنکور هنر را به صورت تلفنی و حضوری در اختیار داوطلبان متقاضی قرار داده ایم. مشاوره کنکور هنر شامل مباحثی همچون مطالعه اصولی و درست با توجه به دروس مختلف، اطلاع از مباحث مهم در تمامی دروس و همچنین ضرایب دروس با توجه به زیر گروه های انتخابی شما می شود. لذا کلیه داوطلبان می توانند با توجه به سوالات خود، در زمینه های مختلف ، اطلاعات لازم را کسب نمایند.مشاوران ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که شما مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند. 

 

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور هنر

 

سهم ۳۸ درصدی شرکت کنندگان گروه تجربی در کنکور امسال/ داوطلبان هنر تنها ۱۱ درصد از جمعیت کنکوری‌ها

یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در کنکور سراسری ۱۴۰۳ شرکت خواهند کرد که از هشتم تا یازدهم تیر برگزار می شود و نسبت به سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۱۶۶ نفر افزایش داوطلب داشته ایم.

 

جزئیات آزمون عملی برای رشته­ های هنر و علوم ورزشی در کنکور ۱۴۰۳

آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری در روزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

 

منابع کنکور کارشناسی ارشد هنر و کنکور دکتری هنر ۱۴۰۳

منابع کنکور کارشناسی ارشد هنر ۱۴۰۳ و منابع کنکور دکتری هنر ۱۴۰۳ اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه ها است.

 

مشاوره کنکور هنر

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با خدمات مشاوره کنکور هنر آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که مهم ترین اصل در قبولی کنکور هنر، داشتن انگیزه و پشتکار خود شما است. پس از آن، می توانید با داشتن یک مشاور با تجربه و ماهر، شانس قبولی خود را در این کنکور افزایش دهید. البته، به یاد داشته باشید که تمامی مشاوران نمی توانند به شما در این زمینه کمک کنند. بلکه، مشاورانی که چندین سال سابقه دارند و دانش کافی برای انجام این کار را دارند می توانند به شما عزیزان کمک کنند. لذا، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید و بدون هیچ شکی در این زمینه موفق شوید. برای برقراری ارتباط کافی است تا با ما تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان کمک خواهند کرد. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

 

4.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با دریافت مشاوره کنکور هنر می توانم به کیفیت عالی این نوع مشاوره اعتماد کنم؟

مشاوران ما تجربه خود را در مسیر موفقیت با شما در میان می گذارند، لذا، موفقیت شما از همین جا شروع می شود.

چه زمانی می توانم برای مشاوره کنکور هنر اقدام نمایم؟

دریافت مشاوره در مرکز ایران تحصیل هیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت و هر یک از داوطلبان، در بازه زمانی 8 صبح الی 12 شب، می توانند خدمات لازم را دریافت نمایند.

آیا شرکت در کنکور هنر و تجربی همزمان امکان پذیر می باشد؟

بله هیچ مشکلی برای شرکت همزمان در 2 زیرگروه وجود ندارد البته تا زمانی که قوانین تغییری نکند.

 

 

نظرات

24 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره کنکور هنر 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo آرام گفت:

    سلام من امسال یازدهم هستم توی یه سری از سایت ها نوشته بودند که رتبه قبولی در دانشگاه هنر تهران زیر 300 می باشد آیا این برای تمامی رشته ها صدق می‌کنه من خودم می‌خوام برای بازیگری بخونم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا برای رقبولی در رشته های پرمتقاضی با رتبه های برتر پذیرش صورت می گیرد

    2. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام اگر هدف شما دانشگاه هنر تهران باشد بله باید در این حدود رتبه رو کسب کنید.

  2. Avatar photo آیسان گفت:

    سلام وقتتون بخیر.منابع کنکور ۱۴۰۳ چیا هستن؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز سوال شما نیاز به مشاوره ی تلفنی دارد. لطفا با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید.

  3. Avatar photo دانشجو گفت:

    من دیپلم فنی عمران دارم.باید کنکور هنر بدهم یا ریاضی؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بستگی به رشته ی انتخابی شما دارد

  4. Avatar photo مهرآسا گفت:

    دیپلم انسانی دارم می خواهم در دانشگاه فیلم نامه نویسی بخوانم چه کار باید بکنم؟آیا باید درس هارا معادل سازی کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما می توانید درکنار کنکور انسانی کنکور هنر را هم بدهید.

    2. Avatar photo عسل گفت:

      سلام، ایا امکان تحصیل دوباره در رشته طراحی پارچه دانشگاه سراسری رو دارم، در شرایطی که لیسانس طراحی لباس از دانشگاه غیرانتفاعی رو در حال حاضر دارم… تشابه دو رشته مشکلی ایجاد میکنه؟

      1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

        سلام وقت بخیر
        برای بررسی دقیق تر وضعیت تون میتونید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  5. Avatar photo teyeb گفت:

    سلام
    تماس گرفتم با پشتیبانی پ شماره هایی که گذاشتین اما پاسخی ندادین
    من امسال کنکور هنر دارم چنتا کتاب فراهم کردم اما میخاستم بدونم پیشنهاد شما برای موفقیت توی کنکورهنر خوندن چه کتاب هایی هست؟
    مشاورین انلاین دقیقا شمارشون چیه که بشه توی تلگرام یا واتساپ بهشون پیام بدیم که تا موقه کنکور از مشاوره هاشون استفاده کنیم؟
    هزینه مشاوره چقدر هستش ؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام تنها راه ارتباط مشاوران مرکز شماره 9099075307 با خط تلفن ثابت بدون پیش شماره

  6. Avatar photo Abbas گفت:

    سلام وقت بخیر من ترم یک کارشناسی کارگردانی تئاتر شیرازم بنظرتون همینجا کارشناسیمو بگیرم یا کنکور بدم واسه دولتی تهران؟ ممنون

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام و درود عباس عزیز بستگی داره چه هدفی رو دنبال میکنی و چه انتظاری از مدرک دریافتی داری برای مشاوره کنکور هنر به روش تلفنی بهتر می تونم راهنمایت کنم در خدمتیم .

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام برای مشاوره خیلی تلاش کردم اما خب یه چیزی که بده اینه فقط به شماره هاتون میشه با تلفن ثابت زنگ زد و من تلفن ثابت نداریم و نمیتونم با مشاور تماس بگیرم و برام مشکله نمیدونم چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام با شماره پشتیبانی 02146018960 تماس حاصل نمایید تا مشکل شما رو بر طرف نمایند موفق باشید .

  8. Avatar photo مانی عبدالمالکی گفت:

    سلام من رشته ریاضی فیزیک هستم و میخوام کنکور هنر بدم و وارد فیلمسازی بشم بخصوص بخش کارگردانی و نویسندگی ولی به کلی گیج شدم که چیکار کنم و احساس میکنم دارم زمانمو از دست میدم

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام شما نیاز به مشاوره تحصیلی تخصصی دارید برای بهرمندی از مشاوره تحصیل با بهترین مشاوران ایران تماس حاصل نمایید .

  9. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید من با رتبه ۲۴۳۱ هنر چه رشته ای میتونم بزنم .؟؟

  10. Avatar photo پانیذ گفت:

    سلام من امسال انتخاب رشته دارم می خواستم درباره ی رشته ی مرمت بناهای تاریخی و مرمت اثار تاریخی از شما بپرسم
    اشتغال در زمینه ی کدام رشته بهتر است؟
    کدوم دانشگاه سطح بالاتری از این رشته را ارایه می دهند وتحصیل در ان بهتر است؟
    ضمنا رتبه کنکور هنر من505است

  11. Avatar photo حنانه مختاری مقدم گفت:

    سلام وقت بخیر من سال دواردهم رشته نقشه کشی معماری هستم خواستم در درجه اول بدوم سوالات عمومی از دروس دبیرستان میاد یا هنرستان؟ و اینکه جزو کدوم گروه بندی کنکور هنر هستش؟
    آیا می تونم با دادن کنکور خودم مستقیم کارشناسی بخونم یا نه حتما باید کنکور هنر بدم؟

  12. Avatar photo Zaahraa گفت:

    سلام خسته نباشید من سال دوازدهم رشته تجربی هستم میخوام کنککر هنر شرکت کنم،برای طراحی دوخت باید دیپلم خیاطی داشت ؟

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر شما با مدرک تجربی هم میتونید تو کنکور هنر ازمون بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...