ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره رایگان کنکور 1402 { فرم پر کن تا رتبه ها تماس بگیرن! }

مشاوره رایگان کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استفاده از مشاوره رایگان کنکور مسیر موفقیت در کنکور را برای شما هموار می کند. مشاور کنکور رایگان می تواند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان با مشاوره و راهنمایی های خود شما را از دام استرس ها و اضطراب های آزمون رها سازد و راه حل های ارزشمند و مفیدی را برای موفقیت در این آزمون را به شما ارائه دهد.

یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات اندک کمک آموزشی کنکور برخوردار هستند، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از شرایط و روند تحصیل در رشته مورد علاقه شان است. اشکالات و سوالاتی که فقط یک مشاور تحصیلی با تجربه می تواند به آنها جواب دهد، ممکن است از عهده خودتان برنیاد. از سوی دیگر هزینه های مشاوره تحصیلی حضوری از رفتن به یک کلاس کنکور خصوصی هم شاید بیشتر شود، اما در مشاوره رایگان کنکور این امکانات به رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مشاور کنکور رایگان با ارائه راه حل های درست و برنامه ریزی دقیق مسیر موفقیت در آزمون را برای شما هموار می کند. تیم مجرب آکادمی ایران تحصیل متشکل از اساتید و مشاوران متخصص کنکور می تواند با ارزنده ترین راهنمایی ها، راه شما را در مسیر انتخاب رشته و برنامه ریزی کنکور کوتاه تر نماید.

استفاده از یک مشاور کنکور خبره و بهره گیری از برنامه ریزی درسی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر داوطلب، می تواند سبب موفقیت در آزمون سراسری شود. آکادمی ایران تحصیل با همکاری با نخبگان ایران و بهره گیری از به روز ترین متدهای  مشاوره از جمله انجام تست شخصیت شناسی، علاقه سنجی به مشاغل مختلف، همراهی با  خانواده داوطلبان، قبولی شما داوطلبان عزیز را تضمین می کند.

جهت دریافت خدمات مشاوره ای کافیست بر روی لینک کلیک کنید. 

مشاوره رایگان کنکور سراسری

کنکور سراسری، مسیر پر فراز و نشیبی است که در دهه های اخیر به یکی از مهم ترین دغدغه های متقاضیان تبدیل شده تا جایی که غالباً اطرافیان فرد اوطلب نیز تحت تأثیر این مسئله قرار خواهند گرفت. در ارتباط با این آزمون رقابتی باید اشاره کرد که اساسی ترین و مهم ترین گام در این راه، اعتماد به مجموع توانایی های بالقوه و بالفعل خود است. دومین گام نیز اتخاذ یک نقشه راه و یا به عبارتی چراغ راهی است که با ایجاد انگیزه و هدف گذاری واقع بینانه و درست، ناجی شما در موقعیت های سخت از جمله فرایند برنامه ریزی و انتخاب رشته باشد. مشاوره رایگان کنکور بهترین راه رسیدن به هدف است.

جهت رسیدن به قله موفقیت در کنکور نیاز به شرایطی داریم که مسیر ما را هموارتر سازد. از اصلی ترین عوامل، بهره گیری از مشاوره رایگان کنکور مناسب و استفاده از برنامه ریزی اصولی و منظم می باشد. داوطلبانی که در مسیر رسیدن به اهداف خود، از توصیه های افراد مجرب و قابل اعتماد بهره می برندیا از تکنیک های ارزشمند و کلیدی در طرح ریزی برنامه مطالعاتی استفاده می کنند، شانس پیروزی خود در این ماراتون مهم را چند برابر خواهند کرد.

اهمیت استفاده از مشاوره رایگان کنکور 

شاید این پرسش مهم در ذهن شما خطور کند که دریافت مشاوره کنکور از مشاور خصوصی یا مشاور رایگان کنکور، برای داوطلبان آزمون سراسری چه اهمیتی دارد و چرا باید از این مشاوره استفاده نمایند. هنگامی که داوطلبی قصد شرکت در کنکور سراسری را دارد، حتماً باید با موارد و نکات مهمی نیز آگاهی کافی پیدا کند، به عنوان مثال باید بداند که چه منابعی را باید برای مطالعه انتخاب نماید و کدام منابع در دسته بهترین و کامل ترین منابع قرار دارند. پس بهره مندی از مشاروه رایگان کنکور بدون صرف هزینه می تواند بهترین گزینه وی باشد.

علاوه بر این با توجه به کمبود زمان برای درس خواندن باید بداند که کدام یک از روش های مطالعه برای وی بهترین می باشند و حتی در خصوص با انواع روش های تند خوانی نیز اطلاعات دست اول را به دست آورد. در همین مرحله است که نقش مشاور کنکور رایگان و دریافت این مشاوره رایگان کنکور آن هم با به صرفه ترین قیمت ارزش بسیار زیادی برای هر کدام از داوطلبان علاقه مند به شرکت در انواع گروه های آزمایشی پیدا می کند.

مشاوره رایگان کنکور می تواند جامعه آماری وسیع متقاضیان شرکت در آزمون سراسری را در مراحل مختلف برنامه ریزی و انتخاب رشته یاری نماید. دانش آموزان دبیرستانی، داوطلبان پشت کنکوری، دانشجویان انصرافی دانشگاه ها، افراد میانسالی که قصد ادامه تحصیل دارند، همگی نیازمند استفاده از این نوع مشاوره هستند و می توانند در دوران آماده سازی آزمون، زمان جمع بندی، ایام انتخاب رشته و… با استفاده از توصیه های ارزشمند مشاوران از طریق مشاوره رایگان کنکور، خود را برای مواجه موثر با آن مرحله آماده کنند.

برای اطلاع از چگونگی بهره مندی از مشاوره تحصیلی بر روی لینک کلیک کنید.

اهمیت استفاده از مشاوره رایگان کنکور 

ویژگی های بهترین مشاور رایگان کنکور

بازه زمانی آماده سازی داوطلبان کنکور جهت حضور در جلسه آزمون سراسری، نسبتاً محدود است. در نتیجه نمی توان در این مسیر از ده ها مشاور متفاوت و چند شیوه مشاوره ای مختلف بهره برد و خود را در مسیرهایی قرار داد که فقط باعث گمراهی شما می شوند. از این رو شناخت ویژگی های مناسب یک مشاور کنکور رایگان، می تواند متقاضیان را در راه انتخاب مشاور، راهنمایی کند و تأثیر بسیار زیادی در کسب بهترین رتبه قبولی کنکور داشته باشد. در صورت بروز هر گونه پرسش در زمینه مشاوره رایگان کنکور، می توانید با آکادمی ایران تحصیل تماس برقرار کنید.

برجسته ترین ویژگی های مثبت یک مشاور:

  • مشاوران کنکوری که از تجربه بالایی برخوردارند، اساس کار خود را بر مبنای شناخت توانایی ها و نقاط ضعف داوطلب قرار می دهند و با لحنی دلسوزانه و با محبت نسبت به تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف این افراد اقدام می نمایند.
  • بهترین مشاوران کنکور، هیچ گاه یک برنامه معمولی و از پیش نوشته شده را برای استفاده تمامی مراجعه کنندگان ارائه نمی دهند و هر فردی را در وهله اول با استعدادها و ظرفیت درونی همان فرد می سنجند و بعد از آن نسبت به ارائه برنامه ای شخصی و کاملاً اختصاصی اقدام می نمایند.
  • پیگیری مداوم و سنجش و پایش تغییرات مراجعه کننده، یکی دیگر از محاسن یک مشاور حرفه ای کنکور است. اگر برنامه ای که توسط مشاور به شما داده شده، از استانداردهای کافی برخوردار باشد، سبب ایجاد تغییرات سازنده خواهد شد و این تغییرات باید به طور مداوم توسط ارائه دهنده، پیگیری شده و توصیه های کامل نیز در اختیار متقاضی شرکت در کنکور قرار گیرد. این امر در جای خود سبب ایجاد شوق و انگیزه در فرد می شود و وی را نسبت به آینده تحصیلی خود امیدوارتر می کند.
  •  ترساندن، نا امید کردن، اغراق و بزرگنمایی در مورد کنکور، عدم توجه به توانایی های داوطلب و بی توجهی به حرف های وی، لحن آمرانه و…از آن رفتارهایی است  که می تواند مشاور غیر حرفه ای را از حرفه ای متمایز سازد.

اطلاعیه

یکی از مهم ترین توصیه های مشاوران کنکور در حین ارائه مشاوره رایگان کنکور، حول محور معرفی بهترین منابع کمک درسی برای آماده سازی و تقویت داوطلبان است.

cta 1

مشاوره حضوری کنکور رایگان

از جمله خدمات مهم آموزشی در مجموعه ایران تحصیل ارائه مشاوره حضوری به صورت رایگان است. باید اشاره کنیم که این خدمت به وسیله هر مؤسسه ای ارائه نمی گردد و استفاده از آن می تواند برای فرد بسیار مفید فایده باشد.

ارتباط دانش آموز و مشاور در مشاوره رایگان کنکور به صورت حضوری از مشاوره تلفنی قوی تر و بهتر است. در نتیجه، توصیه ما این است که در صورت نزدیکی و داشتن وقت از مشاوره حضوری استفاده کنید.

خدمات ارائه شده در رابطه با کنکور سراسری در جلسات مشاوره حضوری شامل موارد زیر می شود:

. ارائه مشاوره انگیزشی فردی به دانش آموز

. ارائه بهترین برنامه ریزی درسی به داوطلب

. آشنایی داوطلب با بودجه بندی دروس

. پرسش و پاسخ بین اولیاء دانش آموز و مشاور

. ارائه انواع تکنیک های تست زنی، تندخوانی و روش های مطالعه

مشاوره حضوری کنکور رایگان

 

برنامه ریزی کنکور سراسری 

هر یک از افراد متقاضی در پروسه دریافت مشاوره رایگان کنکور، در قدم اول برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح کرده و به آن ها پاسخ دهد. این کار به مشخص کردن اهداف آموزشی و تحصیلی وی کمک شایانی خواهد کرد. به عنوان مثال داوطلب باید این سوال را در ذهن خود داشته باشد این که قصد تحصیل در چه رشته و چه دانشگاهی را دارد؟ و در نهایت علاقه مند به اشتغال در چه زمینه ای است؟ و دلیل او از انتخاب این رشته یا این حرفه چیست؟

برنامه ریزی مستمر و پیگیری آن به صورت تخصصی از سوی مشاور پشتیبان با تجربه یکی از اصلی ترین گام ها در راه موفقیت کنکور می باشدبه شما توصیه می کنیم برای بهره مندی از برنامه تخصصی تحصیلی در سال کنکور با مراجعه به لینک زیر، همراه با رتبه های تک رقمی از برنامه ریزی تخصصی کنکور بهره مند شوید. 

نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری

برنامه ریزی کنکور را می توان به مثابه یک نقشه راه قلم داد کرد که هرچه دقیق تر ترسیم شده باشد، مخاطبان خود را با آگاهی بالاتری به سوی هدف رهنمون می کند. در این رابطه بهتر است که دروس عمومی و اختصاصی خود را به چند قسمت مختلف تقسیم کنید و آن ها را به شکلی دقیق در برنامه ریزی خود جای دهید. قرار دادن دروس عمومی در میان ساعات مطالعه دروس تخصصی می تواند سبب استراحت ذهن داوطلب و همچنین آمادگی آن برای مطالعه مجدد محتویات سنگین آموزشی شود.

ذکر این نکته ضروری است که یک برنامه ریزی کنکور، توازنی متعادل بین ساعات مطالعاتی و ساعات استراحت فرد است. به این معنا که حتما باید در برنامه درسی خود، جایی برای استراحت، تفریح، تغذیه کافی، گذراندن اوقات با خانواده و دوستان، مسافرت و… خالی بگذارید. مطالعه سنگین و بدون استراحت، نتیجه ای جز خستگی جسم و ذهن داوطلب را در بر ندارد و فرایندحرکت وی به سمت اهداف تعیین شده را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. علاوه بر این باید زمان کوتاهی در برنامه برای جبران وقت های اتلاف شده، در نظر بگیرید. 

نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری

مشاوره رایگان کنکور گروه های آزمایشی مختلف

بصورت کلی مشاوره و برنامه ریزی فوایدی بسیاری دارد. از جمله این که، مشاوره رایگان کنکور سراسری گروه های آزمایشی مختلف موجب می شود که به یک سری از استعدادها و ویژگی های خود پی ببرد که شاید قبلاً به آن توجهی نداشته یا اصلاً آن ها را نمی دانسته است.

شخص به اشکالات خود در روش مطالعه درسی یا روش مطالعه کنکور پی برده و می تواند آنها را رفع کند. بعلاوه، مشاوران به شخص مورد نظر راه حل های اصولی مطالعه و تکنیک های تست زنی کنکور را ارائه می دهند.

این موارد کمک بسیاری به شخص می کند تا ویژگی های خود را به راحتی بشناسد و در جهت تحصیل بهتر و مؤفق تر قدم بردارد. 

مرکز مشاوره ایران تحصیل با داشتن تجربه بالا در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور و فعالیت های آموزشی و نیز داشتن کارشناسان و مشاوران عالی و مجرب، قادر است در زمینه هایی همچون مشاوره تحصیلی آنلاین – مشاوره رایگان کنکور تجربی – مشاوره رایگان کنکور هنر – مشاوره رایگان کنکور ریاضی  – روش های تست زنی کنکور – روش های مطالعه کنکور –  و … انجام وظیفه کند.

اطلاعیه

با دریافت خدمات مشاوره رایگان کنکور چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری می توانید آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید. 

بسیاری از دانش آموزان کنکوری گروه های آزمایشی مختلف با مشکلات زیادی از جمله عدم تمرکز، نداشتن انگیزه کافی برای تحصیل ، و عدم آشنایی کامل با فضای کنکور و غیره روبه رو هستند. این مشکلات بسیاری از داوطلبین کنکوری را از رقابت در کنکور باز می دارد.

کال ت اکشن رتبه

لازم به ذکر است مسئله مهم و قابل توجه که باید به آن پرداخت نحوه جمع بندی کنکور در ماه های آخر مانده به کنکور است. در مورد این موضوع نباید دچار وسواس فکری شد و بیشترین زمان خود را باید صرف تست های کنکور سالهای قبل کرد و مطابق با آن ها جلو رفت. 

به نحوی که اگر در طول سال نکات مهم را یادداشت کرده باشید، جمع بندی ساده تر اما اگر این کار را انجام نداده اید، جمع بندی کنکور در یک ماه کمی دشوار خواهد شد. پس در این مرحله بهره مندی از مشاوره رایگان کنکور را فراموش نکنید.

داوطلبان کنکور گروه های آزمایشی مختلف که مایل به بهرمندی از مشاوره رایگان آزمون دانشگاه ها هستند، می توانند در زیر همین مطلب و در قسمت نظرات سؤالات خود را بپرسند و ایمیل خود را نیز وارد نمایند تا از مشاوره رایگان تجربی ، مشاوره رایگان هنر ، مشاوره رایگان ریاضی و غیره توسط کارشناسان مرکز بهره مند شوند.

مشاوره رایگان آزمون سراسری برای تمام داوطلبان کنکور مفید و مؤثر است. زیرا بدون کوچکترین هزینه ای می توانند سؤالات و مشکلات خود را بپرسند و جواب بگیرند.

جهت کسب اطلاع از آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکوربر روی لینک کلیک کنید. 

مشاوره رایگان کنکور گروه آزمایشی تجربی

رشته علوم تجربی همواره، به عنوان یکی از کاربردی ترین و مهم ترین رشته ها در میان تمامی رشته های گروه نظری بوده و طرفداران خاص خود را در میان داوطلبان و دانش آموزان کنکور سراسری دارد. اما نکته قابل توجه آشنایی با فوت و فن پذیرش در رشته های سطح بالای این گروه آزمایشی و اطلاع از راه کسب موفقیت و پیشرفت است. مشاوره رایگان کنکور تجربی می تواند بسیار راهگشا باشد. 

برنامه ریزی کنکور تجربی نیز یکی از موارد بسیار کلیدی است که حتما در جلسات مشاوره رایگان کنکور در مورد آن صحبت می شود. به عبارت دیگر داشتن برنامه ریزی برای کنکور تجربی و استفاده از مشاور کنکور رایگان به قدری اهمیت دارد که در صورت عدم وجود آن نمی توانید انتظار پذیرش در یکی از بهترین رشته های این گروه و دانشگاه های معتبر را داشته باشید. بسیاری از داوطلبان علیرغم وضع درسی نه چندان مناسب و معدل نسبتاً پایین توانسته اند با داشتن برنامه ریزی دقیق و ملزم کردن خود به اجرای آن، به موفقیت های بسیار چشمگیری در فرایند انتخاب رشته کنکور تجربی برسند و پذیرش در رشته های سطح بالایی همچون پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی و یا دندان پزشکی را در بهترین دانشگاه ها از آن خود کرده اند.

 

اطلاعیه: هرگز بدون برنامه ریزی و بهره گیری از راهنمایی های یک مشاور کنکور رایگان مطالعه را آغاز نکنید که در این صورت هیچ نتیجه مطلوبی را به دست نمی آورید.

مشاوره رایگان کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی

یکی دیگر از گروه هایی که داوطلبان آن می توانند از مشاوره رایگان کنکور بهره مند شوند، گروه علوم انسانی است. گروه علوم انسانی از دیگر گروه های آزمایشی می باشد که متقاضیان خاص خود را در میان داوطلبان کنکور سراسری دارد. از رشته های بسیار محبوب ارائه شده در این گروه آزمایشی می توان رشته حقوق، روانشناسی و هچنین رشته های مدیریتی را نام برد که هر کدام مورد توجه  داوطلبان و متقاضیان کنکور هستند. در این گروه آزمایشی هم نظیر گروه آزمایشی علوم تجربی هر فرد نیاز به دریافت مشاوره رایگان کنکور برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد تقاضای خود را دارد.

مشاوره رایگان کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی

مشوار کنکور رایگان که بتواند داوطلب را از بهترین منابع مورد نیاز و انواع کتب کمک درسی برای مطالعه آشنا سازد و مناسب ترین و دقیق ترین شیوه مطالعه هر یک از دروس ارائه شده در این رشته از جمله ریاضیات، روانشناسی، زبان انگلیسی و دروس دیگر را در اختیار وی قرار دهد.

مشاوره رایگان کنکور برای قبولی و پذیرش در گروه علوم انسانی یکی از موارد مهمی است که برای رسیدن به بهترین نتیجه در آزمون و ورود به رشته های پرطرفداری چون حقوق نباید از آن غافل بود. از طرف دیگر دقت داشته باشید که این مشاوره کنکور علوم انسانی باید دقیقاً بر مبنای هدف نهایی داوطلب که قبولی و پذیرش در رشته و دانشگاه معینی است، تنظیم شود. از سوی دیگر، استعداد ذاتی داوطلب نیز باید مد نظر قرار بگیرد و مشاوره طوری تنظیم شود که فرد داوطلب بتواند به آسانی و بدون هیچ گونه سختی آن را اجرا نماید. علاوه بر موارد ذکر شده، برای رسیدن به بهترین نتیجه در کنکور انسانی، قرارد دادن ساعاتی برای تست زنی و همچنین مرور مطالب برای هر کدام از افرادی که به دنبال کسب موفقیت هستند، ضروری و پر اهمیت است. 

اگر شما داوطلب گرامی خود را برای رقابتی سخت با رقبای خود در کنکور انسانی آماده ساخته اید، از توجه به بودجه بندی دروس و اطلاع از آن ها از طریق مشاور کنکور رایگان و دریافت مشاوره رایگان کنور سراسری، با پرداخت بهترین قیمت مشاوره کنکور انسانی غافل نشوید، چرا که در این شرایط است که امکان آگاهی از سوال های پر تکرار را در هر یک از ضرایب دروس عمومی و اختصاصی کنکور پیدا می کنید و بر همین اساس این امکان را دارید که به هر یک از فصول کتاب نیز پی ببرید.

به کمک سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، داوطلبان می توانند با بهترین مشاوران در ارتباط بوده و برنامه ای متناسب با شرایط خود داشته باشند. داوطلبان برای ورود به سامانه مشاوره کنکور ایران تحصیل، بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

مشاوره رایگان کنکور گروه آزمایشی ریاضی فیزیک

گروه ریاضی فیزیک و رشته های ارائه شده در آن یکی از بهترین و پر طرفدار ترین رشته هایی هستند که داوطلبان می توانند برای انتخاب آن ها، از طریق مشاوره رایگان کنکور اقدام نمایند. از آن جا که راه یافتن به رشته و دانشگاه مورد علاقه، آگاهی از بهترین و معروف ترین منابع درسی و کمک درسی و به علاوه درس خواندن آن هم با برنامه ریزی دقیق برای هر کدام از داوطلبان این گروه آزمایشی اهمیت به سزایی دارد. به همین جهت اخذ خدمات مشاوره کنکور ریاضی از مشواران مجرب بسیار مهم و ضروری است.

یکی از موارد بسیار مهمی که در جلسات مشاوره رایگان کنکور ریاضی فیزیک، توجه به بهترین رشته های معرفی شده در گروه ریاضی فیزیک و آشنایی با زیر گروه های رشته ریاضی است. غالباً داوطلبان گروه ریاضی از انتخاب و تحصیل در رشته های گروه مهندسی مانند کامپیوتر، مهندسی برق، نفت و صنایع استقبال بیشتری می کنند. علاوه بر این باید گفت رشته های مدیریتی هم در میان داوطلبان گروه ریاضی جایگاه برجسته ای دارد و داوطلبان بسیاری تمایل زیادی به انتخاب این رشته ها از خود نشان می دهند.

 

بهترین منابع کمک آموزشی کنکور سراسری 

استفاده از برترین منابع کنکور در کنار مشاوره رایگان کنکور، یکی از راه های تقویت مهارت تست زنی و آشنایی با نحوه طراحی سوالات کنکور است. از آن جا که  بهره گیری از منابع کمک آموزشی بسیار صرفاً باعث آشفتگی ذهن شما خواهد شد، لذا توصیه می شود که بعد از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی دقیق، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت کنید.

اطلاعیه

لازم به ذکر است که اسامی منابع اصلی مورد مطالعه برای آزمون سراسری هر سال از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

بهترین منابع کمک آموزشی کنکور سراسری 

تضمین قبولی با دریافت مشاوره رایگان کنکور 

دوستان عزیز چیزی تا مارتون کنکور سال آینده یعنی سال 1402 باقی نمانده است. اگر تاکنون آن طور که باید و شاید مطالعه نکرده اید… اگر فکر می کنید دنیا تمام شده است و در چند ماه باقی مانده هیچ کاری از دستتان برنمی آید…

اگر با خود می گویید من با این همه مطلب نخوانده و تست های نزده چه کنم باید بگوییم تمام این بحث ها را کنار بگذارید. وقت را برای دریافت مشاوره رایگان کنکور از دست ندهید. 

الان وقت فکرکردن به این موارد نیست. گذشته هر چه بوده گذشته و تمام شده است. باید به فکر آینده بود.

آینده ای که می تواند با قبولی شما در بهترین رشته و دانشگاه برایتان رقم بخورد. آینده ای که همه با دیدن مؤفقیت شما انگشت به دهان بمانند. 

اما مطمئن باشید اگر قرار به رخ دادن معجزه در زندگی شما باشد مطمئناً در این مدت کوتاه هم می توان شق القمر کرد. 

اگر هنوز هم نمی دانید کجای راه هستید…. اگر هنوز هم نمی دانید برای کدام دروس برای قبولی باید وقت بیشتری بگذارید… اگر نیاز به یادگیری روش های تست زنی و یا روش های مطالعه دارید گوشی تلفن را بردارید و از مشاوران مرکز ما راهنمایی بخواهید. یا اگر امکان مراجعه حضوری دارید در جلسات حضوری مشاوره کنکور شرکت کنید. 

دوستان عزیز مطمئن باشید که ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هیچ وقت برای رسیدن به مؤفقیت دیر نیست.

اگر دیگران توانسته اند پس حتماً شما هم می توانید. شک نکنید. فقط کافیست آستین ها را بالا بزنید و با عزم و اراده در کنار مشاوری آگاه با قدرت جلو بروید.

مشاوری که تا آخرین لحظه همگام و هم قدم شماست و برنامه مطالعاتی شما را پیگیری می کند. 

فقط یادتان نرود که باید به توصیه های مشاور خود در جلسات مشاوره رایگان کنکور توجه کنید و آن ها را مو به مو انجام دهید.

در این صورت، محال است که نتوانید به رؤیای خود یعنی قبولی در یکی از دانشگاه های سطح بالای کشور و در یکی از رشته های شناخته شده همچون رشته های مهندسی و یا پزشکی برسید و نتیجه زحمات چند ماهه خود را نبینید. 

برای تسلط بیشتر و یادگیری بهتر مطالب مهم ارائه شده در کتب اختصاصی و عمومی، هرگز از مرور مکرر آن ها در طول هفته و ماه غافل نشوید.

مشاوره رایگان کنکور آکادمی ایران تحصیل

در میان آموزشگاه مشاوره رایگان کنکور، آموزشگاه های متعددی وجود دارند که انواع مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین و … را در برمی گیرد و با مسئولیت پذیری بسیار سعی در یاری رساندن به داوطلبان در انتخاب رشته مناسب هسند. آکادمی ایران تحصیل یکی از مراکزی است که با داشتن کادری کارآزموده همواره در پی ارائه راهنمایی های ارزشمند به داوطلبانی است نیارمند مشاوره مناسب هستند.

ایران تحصیل، با داشتن مشاور کنکور رایگان در کنار شماست تا بهترین خدمات مشاوره ای را ارائه دهد. با توجه به در دسترس بودن مشاوره آنلاین، هر کدام از داوطلبان می توانند جهت بهره مندی از خدمات و دریافت راهنمایی های لازم با مشاوران ما در ارتباط باشند.

مشاوره رایگان کنکور از جمله خدمات چشم گیر مرکز مشاوره ایران تحصیل به شمار می آید که داوطلبان می توانند با ورود به سایت ایران تحصیل و با گذاشتن کامنت و نظر در زیر پست هایی سایت، می توانید سوالات و اشکالات خود را بپرسید و مشاوران و کارشناسان ما در اسرع وقت جواب نظرات شما را خواهند داد و یا آن را به ایمیل شما ارسال می کنند.

البته ناگفته نماند از جمله خدمات شایسته ای که مرکز مشاوره ایران تحصیل در اختیار مخاطبین کنکوری قرار داده ارائه  تخفیفات ویژه مشاوره ای است که تنها مخاطبین کنکوری می توانند با شماره گیری شماره  9099075307 ( استان تهران)  از آن برخوردار باشند.

 

برای آشنایی با مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین بر روی لینک کلیک نمایید. 

مشاوره رایگان کنکور آکادمی ایران تحصیل

جدیدترین اخبار مشاوره رایگان کنکور

تاثیر انتخاب رشته بر آینده داوطلبان کنکور

بعد از برگزاری کنکور سراسری،فرایند انتخاب رشته می تواند به عنوان مرحله ای سرنوشت ساز برای داوطلبان کنکور محسوب شود و ضرروی است برای پشت سر گذاشتن آن به روشی اصولی و درست، حتمًا از افراد مجرب و کارشناسان تحصیلی راهنمایی دریافت نمایند.

اخذ مبالغ سنگین برای مشاوره انتخاب رشته دانش آموزان قابل قبول نیست

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: نظارت ویژه در بحث نرخ مشاوره و انتخاب رشته بویژه در بخش خصوصی باید انجام و با اخذ مبالغ خارج از عرف جلوگیری شود.

خلاصه مطلب
در این مقاله به طور مفصل و کامل به بررسی مشاوره رایگان کنکور و نقش بهره گیری از راهنمایی های یک مشاور کنکور رایگان در فرایند انتخاب رشته پرداختیم. لازم به یادآوری است که اگر در هر یک از گروه های انسانی، ریاضی و یا تجربی هستید، برای داشتن یک انتخاب رشته مناسب بهتر است از یک مشاور مجرب و کار بلد کمک بگیرید. مشاوران دلسوز  شرایطی را فراهم می کنند که هم با منابع و سوالات آزمون و هم با شیوه صحیح تست زنی آشنا شوید.
مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با داشتن سال ها سابقه و تجربه، می توانند تمامی این موارد را به شما داوطلبان گرامی آموزش داده و به بهترین نحو مسیر موفقیت شما عزیزان را با ارائه مشاوره رایگان کنکور هموار سازند و سوالات شما را در هر مرحله از فرایند برنامه ریزی و انتخاب رشته برطرف نمایند. 
جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 
4.2/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا مشاوره رایگان کنکور با توجه به رایگان بودن آن از کیفیت بالایی برخوردار است؟ 

بله. صددرصد. رایگان بودن مشاوره به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. این نوع مشاوره برای افرادی در نظر گرفته شده که از اوضاع مالی مناسبی برخوردار نیستند.

آیا در مشاوره حضوری دانش آموز با روش های مطالعه کنکور و روش های تست زنی هم آشنایی لازم را پیدا می کند؟ 

بله. تمامی جزئیات و نکات مرتبط با روش های مطالعه کنکور و روش های تست زنی کنکور در مشاوره حضوری ارائه می شوند.

آیا امکان دریافت مشاوره رایگان کنکور به صورت تلفنی و غیرحضوری هم برای من وجود دارد؟ 

بله. در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره تلفنی و غیرحضوری هم استفاده کنید.

 

نظرات

167 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره رایگان کنکور 1402 { فرم پر کن تا رتبه ها تماس بگیرن! }»

  1. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر ، من قبلا کنکور کاردانی دادم و IT دانشکده شهید شمسی پور قبول شدم ولی بنا به دلایلی بعد از 3 ترم دیگه نرفتم دانشگاه و حکم اخراجم اومد حالا چند تا سوال دارم :

    با مدرک فنی حرفه ای میتونم کنکور دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم یا نه ؟
    چون از دانشگاه دولتی اخراج شدم اصلا این امکان فراهمه که بتونم دوباره کنکور بدم ( برای دانشگاه فرهنگیان ) یا نه ؟
    برای اطلاع از منابع کنکور دانشگاه فرهنگیان هم باهاتون تماس میگیرم حتما اگر امکان کنکور دادنم باشه
    ممنون میشم همینجا و خیلی سریع جوابمو بدید خیلی ذهنم درگیره .. ممنون .

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید در کنکور هنر شرکت کنید لطفا برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با مشاوران موسسه تماس حاصل فرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)