ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 1403 | ایران تحصیل

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین این امکان را میدهد که کلیه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری می‌توانند برای بدست آوردن بهترین نتیجه در انتخاب رشته از شانس بالایی بهره مند شوند. این برهه زمانی از زندگی تحصیلی اشخاص حساسیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل دقت و اطلاع دقیق از شرایط آن می‌تواند موجب رسیدن داوطلبان به اهداف و رشته مورد نظرشان شود.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین این امکان را برای کلیه داوطلبان فراهم می‌نماید تا پاسخ آنلاین به سؤالات را در مسیر انتخاب رشته آنلاین کنکور دریافت نمایند. استفاده از این نوع مشاوره با مزایای بسیاری از جمله استفاده بهینه از زمان همراه است و می‌تواند در زمان فرد بسیار صرفه‌جویی شود. 

بی‌شک دسترسی به بهترین مشاوره برای کلیه داوطلبان بخصوص افرادی که در شهرهای کوچک و محروم زندگی می‌کنند، میسر نیست؛ به همین سبب مشاوره انتخاب رشته آنلاین به کمک این افراد آمده است و داوطلبان مناطق محروم هم می‌توانند با استفاده از مشاوره تلفنی در کنکور خود به بهترین نتیجه دست یابند. مشاوران ما در ایران تحصیل هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین به داوطلبان خدمات را ارائه می‌دهند. برای داشتن تعیین رشته‌ای خوب می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در این مسیر بطور اصولی و دقیق شما عزیزان را یاری کنند.

بنر انتخاب رشته

مشاوره تحصیلی  انتخاب رشته آنلاین کنکور 1403

به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی، مزایای متنوعی به افراد جامعه تعلق گرفته است، توانسته تا در افزایش کیفیت خدمات و پیشرفت آن تأثیر زیادی داشته باشد. این موضوع دنیای کنکور و آزمون سراسری را هم در خود جای داده است و به نوعی افراد می‌توانند پس از  اعلام نتایج آزمون از سوی سازمان سنجش با راهنمایی‌های مشاوره انتخاب رشته تحصیلی آنلاین آینده کاملاً درخشانی را برای خود رقم بزنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوره انتخاب رشته آنلاین کنکور عبارت است از:

  • صرفه جویی در وقت 
  • گستردگی امکانات 
  • کاهش هزینه‌ها 
  • حذف محدودیت‌ها 
  • حذف حضور فیزیکی و مشکلات آن 

مشاوره آنلاین انتخاب رشته کنکور

اطلاعیه

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین علاوه بر استعدادیابی داوطلبان در رشته‌های مختلف، در رابطه با رشته‌های جدید دانشگاهی و همچنین آموزش صحیح و اصولی به داوطلبان کمک می‌نمایند.

 

خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 1403

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین در سه مرحله صورت می‌پذیرد. در مرحله اول پس از انتشار کارنامه کنکور سراسری و اعلام نتایج کنکور برای کلیه داوطلبان انجام می‌شود. در این مرحله ما با دو دسته انتخاب کد رشته رو به رو خواهیم بود که شامل رشته های با کنکور و بدون کنکور است. برای انتخاب کردن رشته های با کنکور با توجه به رتبه کسب شده داوطلب در هر گروه آزمایشی صورت می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات درباره بهترین مشاوره تحصیلی در تهران وارد شوید.

 

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه مجاز برای رشته‌های با آزمون دانشگاه‌های سراسری شوند، می‌توانند با استفاده از رتبه کسب شده در هر یک از زیرگروه‌ها و با توجه به میزان ظرفیت رشته‌ها در هر یک از دانشگاه‌ها و همچنین نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط آن، اقدام به انتخاب رشته کنند. ارائه اطلاعات در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور از وظایف مشاورین ایران تحصیل است.

آیا مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین توسط ربات یا نرم افزار مجازی سازمان سنجش صورت می‌پذیرد؟ خیر! مشاوره تحصیلی آنلاین با توجه به متخصصینی که آنلاین هستند به داوطلبان کمک می‌نمایند تا با توجه به علایق و استعداد و همچنین راهنمایی و معرفی رشته‌های دانشگاهی به شما کمک کنند تا به راحتی به موفقیت دست یابید.

خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

پاسخ آنلاین به سؤالات انتخاب رشته کنکور

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، داوطلبان زمان محدودی برای انتخاب و ثبت کد رشته های مورد نظر خود دارند. به همین دلیل بسیار مهم است که از مشاوری استفاده نمایند که بتوانند به سرعت به پاسخ خود دست یابند. برای دست یابی به این مورد، امکان پاسخ آنلاین به سؤالات انتخاب رشته کنکور یکی از بهترین گزینه‌هاست و داوطلبان را در هر زمان یاری می‌کند.

هر ساله برخی از رشته‌ها در هر گروه آزمایشی افزوده می‌گردد که کسب اطلاع از رشته‌های جدید برای داوطلبان بسیار لازم و ضروری به نظر می‌رسد. ما در پاسخ آنلاین به سؤالات انتخاب رشته کنکور به داوطلبان در رابطه با انتخاب یا عدم انتخاب این رشته‌ها پاسخ‌هایی را مبنی بر شرایط و شخصیت داوطلبان می‌دهیم.

نوع دیگری از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین مربوط به داوطلبانی است که در رابطه با رشته‌های جدید دانشگاه موردنظرشان دچار مشکل هستند. ما در پاسخ آنلاین به این دست سؤالات این موضوع را مطرح می‌کنیم که با توجه به مشکلاتی که برای ورودی‌های اول هر دانشگاه وجود دارد، داشتن سعه صدر را می‌توان از عوامل اصلی اینگونه انتخاب‌ها دانست. بنابراین، اگر سوالی دارید نگران نباشید؛ می‌توانید  از مشاوران ما بپرسید. مشاوران ما در سامانه ایران تحصیل در هر ساعت از شبانه روز، به سؤالات شما پاسخ می‌دهند. 

برای آشنایی با بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران روی لینک کلیک کنید.

 

مزایای مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 1403

مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوره انتخاب رشته آنلاین کنکور

تمامی افرادی که مشاوره تحصیلی آنلاین دارند، از مزایایی برخوردار هستند که این مزایا سبب شده‌اند تا افراد زیادی به سراغ انتخاب مشاوره آنلاین بروند. برخی از مهم‌ترین این مزایا، شامل موارد زیر می‌باشند: 

صرفه جویی در زمان

استفاده از این مشاوره آنلاین می‌تواند از حضور فیزیکی در جلسات و اتلاف وقت در زمان‌های رفت و آمد، به ویژه در شهرهای شلوغ و بزرگ‌تر بکاهد و هزینه‌های اضافی در این راستا را نیز کاهش دهد.

 کاهش هزینه‌ها

یکی دیگر از موارد مهمی که این نوع از مشاوره برای داوطلب به همراه دارد، کاهش هزینه‌ها به دلیل امکان شرکت تعداد بیش‌تری از دانش آموزان به صورت غیر حضوری، کاهش هزینه‌های جانبی و موارد دیگر می‌باشد که سبب می‌گردد هزینه‌های متحمل شده به داوطلب کاهش محسوسی داشته باشد.

گستردگی امکانات

مشاوره انتخاب رشته آنلاین این امکان را فراهم می‌آورد تا شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور با شرایطی کاملاً برابر با دیگر افراد، از مشورت با بهترین و مجرب‌ترین مشاوران بهره مند شوند. در این نوع از مشاوره، هیچ داوطلبی به علت کمبود امکانات در محل زندگی خود، از رسیدن به اهداف اصلی که با شرکت در کنکور سراسری قصد رسیدن به آن‌ها را داشته است، باز نخواهد ماند.

حذف محدودیت‌ها

مشاوره انتخاب رشته آنلاین ایران تحصیل سبب می‌شود تا محدودیت‌های زمانی در برقراری تماس با مشاورها از بین رفته و در ساعت مناسب مقرر شده برای دانش‌آموز، ارتباط با کیفیت، از طرق مختلفی بر قرار گردد. داوطلب در مشاوره غیر حضوری، می‌تواند حتی پس از پایان جلسه خود با مشاور در ارتباط باقی بماند و در صورت وجود سؤالات دیگر، ارتباط خود با وی را حفظ نموده و کمال استفاده جهت کسب نتیجه مطلوب را داشته باشد.

مزایای داشتن مشاوره آنلاین کنکور

روش انتخاب رشته کنکور به صورت آنلاین

انتخاب رشته برای تمامی داوطلبان یکی از حساس‌ترین مراحل است. تفاوتی ندارد که شما چه رتبه‌ای را در کارنامه خود کسب نموده‌اید، این حساسیت برای تمامی این رتبه‌ها به قوت خود باقی خواه بود. روش های توصیه شده توسط مشاوره کنکور آنلاین در وهله اول، مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب و کد رشته های کنکور سراسری است.

نوع گزینش در هر یک از رشته‌های دانشگاه‌ها متفاوت می‌باشد. چنانچه شما از مفاهیمی همچون سهمیه مناطق، قطبی بودن، پذیرش‌های کشوری، بومی بودن و شرایط خاص اطلاعی نداشته باشید، نمی‌توانید به تعیین رشته اصولی دست بزنید. پذیرش در برخی از رشته‌ها و دانشگاه‌ها، صرفاً بر اساس شرایط خاصی صورت می‌پذیرد که در صورت دارا بودن این شرایط پذیرفته خواهید شد.

بهترین انتخاب رشته آنلاین کنکور 1403

برای داشتن بهترین انتخاب رشته آنلاین کنکور باید به نکاتی توجه نمایید. تعیین رشته بر اساس شخصیت، استعداد، توانایی و همچنین رتبه کسب شده باشد. برای بسیاری از داوطلبانی که مایل به ثبت نام دانشگاه‌های فرهنگیان و یا دانشگاه‌های تربیت دبیر رجایی هستند در مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین به آن‌ها کمک می‌شود از سؤالات مصاحبه نیز آگاه گردند.

جهت اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری کلیک کنید.

 

برخی از داوطلبان مایلند خود به انتخاب و ثبت رشته اقدام نمایند و تنها در رابطه با صحیح یا ناصحیح بودن روش های‌شان به دنبال اطمینان می‌باشند. در این صورت پاسخ آنلاین به سؤالات به شما کمک خواهد نمود تا با بررسی دقیق رشته‌های انتخابی بپردازند. علاوه بر آن داوطلبان می‌توانند از مشاوره تلفنی کنکور نیز بهره‌مند گردند.

بنر کال تو اکشن

معرفی رشته‌های دانشگاه در مشاور انتخاب رشته آنلاین

چنانچه در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت نموده باشید اما در رابطه با معرفی رشته های دانشگاه اطلاعاتی نداشته باشید، به هنگام پذیرش، دچار مشکلات فراوانی می شوید. به همین دلیل از جمله خدماتی که در پاسخ آنلاین به سوالات کد رشته محل های کنکور به داوطلبان داده می شود، معرفی رشته های مختلف در هر یک از گروه های آزمایشی است. دانشگاه های مختلف شرایط پذیرش و همچنین امکانات متفاوتی دارند. به عنوان مثال، چنانچه فاصله دانشگاه و منزل شما زیاد باشد ، امکانات رفاهی همانند ارائه خوابگاه و تعهد دانشگاه در قبال آن یکی از ملزومات خواهد بود که از اهمیت بسیار زیادی برای این دسته از داوطلبان برخوردار است. برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین کافی است با شماره های مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

 

برای ارتباط با بهترین مشاور انتخاب رشته اراک روی لینک کلیک نمایید.

 

چگونگی دسترسی به چارت درسی هریک از رشته‌ها 

جهت دستیابی به چارت درسی هریک از رشته‌های تحصیلی کافی است با مشاوران و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید در تمامی رشته های تحصیلی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

آموزش نحوه صحیح انتخاب رشته در مشاوره انتخاب رشته آنلاین

آموزش نکات مهم و روش های چیدمان در مسیر مشاوره انتخاب رشته آنلاین بسیار اهمیت دارد. مشاوران خبره باید بتوانند بهترین روش‌ها را به داوطلبان آموزش دهند تا به راحتی در یکی از رشته‌های ارائه شده در دفترچه  انتخاب رشته کنکور سراسری پذیرش شوند. کلیه داوطلبانی که مایلند خود به تنهایی اقدام نمایند، اما در رابطه با اصول و شرایط دانشگاه‌های مختلف اطلاعی ندارند، می توانند با استفاده از کمک مشاورین و متخصصین ایران تحصیل کلیه اطلاعات را دریافت نمایند.

 

ویژگی های مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

 

جدیدترین اخبار مرتبط با انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

سازمان سنجش و آموزش کشور هر سال چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه، دفترچه انتخاب رشته در گروه‌های آزمایشی ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان را از طریق سایت رسمی این سازمان به آدرس sanjesh.org منتشر می‌کند. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه این دفترچه از میان 150 کد رشته محل، برای فرایند انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام کنند.

زمان انتخاب رشته کنکور 1403 اعلام شد

آن دسته از داوطلبانی که بر طبق کارنامه اولیه آزمون سراسری 1403 مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در تاریخ معین برای انتخاب رشته خود اقدام نمایند. تاریخ انتخاب رشته ککور سراسری در مرداد ماه و چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون نوبت دوم می‌باشد. داوطلبانی که کد محل رشته‌های نیمه متمرکز را انتخاب می‌نمایند، در صورت برخورداری از شرایط لازم و کسب نمره حدنصاب پس از اعلام نتایج نهایی به مصاحبه دعوت خواهند شد. 

جدیدترین اخبار مرتبط با انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت اطلاع از نحوه دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

خلاصه مطلب

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین برای تمامی داوطلبین کنکور مناسب است و به نوعی به کمک این گزینه قادر خواهند بود تا بهترین انتخاب را داشته باشند. داوطلب در هنگام جلسه تمامی سؤالات خود را از مشاور مربوطه می‌پرسد و مشاور هم برای اینکه فرد راه خود را به خوبی انتخاب کند با توجه به تجربه‌ای که دارد در  این زمینه به فرد کمک خواهد کرد.

در بخش‌های بالا به بررسی ویژگی‌های مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پرداختیم، اما بهتر است در اینجا مجدداً اضافه کنیم که مشاوره آنلاین به تمامی داوطلبین در تمامی مراحل و مقاطع تحصیلی کمک می‌کند تا بهترین انتخاب خود را داشته باشند. به نوعی افراد در محل زندگی خود به بهترین مشاورین تحصیلی دسترسی حضوری ندارند، اما به راحتی می‌توانند با شماره‌گیری به فرد مذکور متصل شده و تمامی مشکلات آنها برای انتخاب رشته مناسب برطرف شود. چنانچه شما داوطلبان عزیز کنکور مایل به دریافت مشاوره انتخاب رشته آنلاین کنکور هستید، می‌توانید از طریق شماره‌ 9099075307 با همکاران ما ارتباط داشته باشید تا به بهترین نحو شما عزیزان را برای انتخاب رشته اصولی و دقیق یاری کنند.

 برای دانلود PDF مطالب این صفحه کلیک کنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایای دریافت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین چیست؟ 

در صورت دریافت آنلاین مشاوره تحصیلی دیگر نیازی به نگرانی در مورد مسائلی همچون دوری مسافت، عدم دسترسی به مشاوره و کمبود وقت جهت مشاوره حضوری نیست.

برای دریافت سریع پاسخ سوالات خود در رابطه با کنکور بهترین گزینه چیست؟ 

بهترین گزینه دریافت پاسخ آنلاین به سوالات کنکور از طریق مشاوره آنلاین و غیرحضوری است.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین برای چه مقاطعی ارائه می‌شود؟ 

این نوع مشاوره تمامی پایه های تحصیلی از دبستان تا دانشگاه را شامل می‌شود.

نظرات

364 دیدگاه دربارهٔ «سامانه مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سوسن گفت:

    سلام،من ۳۰سالمه و به رشته گرافیک علاقه مندم و میخوام با چارچوب جلو برم و خوب اونو یاد بگیرم ، حالا بین گرفتن دیپلم گرافیک کارو دانش و کاردانی گرافیک علمی کاربردی موندم که کدوم بهتره لطفاراهنماییم کنید،ممنونم🙏🏻🌺

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

  2. Avatar photo Hani گفت:

    سلام خسته نباشید من دیپلم ریاضی دارم میخواستم بدونم میتونم رشته های پیراپزشکی بزنم دفترچش کی میاد معدل دیپلمم ۱۶ هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته گروه علوم پزشکی بدون کنکور ارائه نمی شوند.

  3. Avatar photo مریم گفت:

    سلام من یه رشته علویت اولم بود  از دانشگاه آزاد که انتخاب کردم آوردم ولی الان به اون رشته علاقه ندارم میخوام برم رشته دیگه باید چیکار کنم میتونم بزارم تو بخش ذخیره دانشگاه یا راه دیگه هست اگر دانشگاه ظرفیت اون رشته داشته باشه قبولم می‌کنند موقع ثبت نام حضوری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      می توانید هم از طریق ذخیره رشته مدنظر اقدام کنید و هم اینکه برای ورودی با سوابق تحصیلی بهمن ماه مجددا ثبت نام انجام دهید.

  4. Avatar photo o.. گفت:

    سلام وقت بخیر
    من بین دانشگاه ازاد معماری مشهد و کاردانی دامپزشکی سبزوار موندم کدوم رو انتخاب کنم
    و معیارم اینده شغلی و درامده
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      هردوی این رشته دوتا فیلد جداست و مزایای خودش را دارد و همچنین بستگی به علاقه شما بهتر است تماس بگیرید تا راهنمایی کامل انجام شود

  5. Avatar photo zizi گفت:

    سلام ببخشید بین مهندسی کامپیوتر و میکروبیولوژی هردو ازاد
    کدوم اینده بهتری داره؟
    علاقه به هردو هست به میکروبیولوژی بیشتر
    ولی اینده کدوم بهتره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      هردوی این رشته نزایای خودش را دارد ولی کامپیوتر بازار کار بختری نسبت به میکرو دارد

  6. Avatar photo ....N گفت:

    سلام خسته نباشید میتونید درمورد انتخاب رشته پایه نهم کمک کنید اصلا نمیتونم درست تصمیم بگیرم کدوم رشته رو انتخاب کنم اگه میشه کمک کنید
    ممنونم

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . لطفا جهت مشاوره بیشتر با داخلی 106 تماس حاصل فرمایید

  7. Avatar photo ... گفت:

    سلام وقت بخیر . من اولویت اولم آموزش ریاضی و ۲ اولویت بعدی آموزش ابتدایی و بعد معماری دانشگاه فردوسی هست . میخواستم بدونم اگه در مصاحبه فرهنگیان شرکت نکنم آموزش ابتدایی قبول میشم یا معماری فردوسی ؟
    رتبم حدودا ۱۲۰۰ هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      لازمه ی قبولی شما شرکت در مصاحبه فرهنگیان میباشد.

    2. Avatar photo شایان گفت:

      سلام خدمت تمامی مشاوران ایران تحصیل.
      بنده یه سوال داشتم اونم اینه که ایا میشه از طریق علوم ازمایشگاهی رشته ارشد پاتولوژی قبول شد؟؟؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        خیر اما برای مقطع دکتری بلامانع است.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)