ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

مشاوره تحصیلی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مشاوره تحصیلی کنکور

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی که قصد دارند در آزمون سراسری شرکت کنند، بسیار زیاد است. در نتیجه شرکت در این آزمون باید با برنامه‌ریزی درسی دقیق صورت پذیرد.

پکیج‌های مشاوره‌ای آکادمی ایران تحصیل با پشتیبانی تضمینی، مشاوره توسط رتبه‌ها، آموزش تکنیک‌های تست‌زنی و گزارش نموداری پیشرفت، از بهترین گزینه‌های دانش‌آموزان برای استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی مستمر در سال کنکور بوده است. برای آشنایی بیشتر با این پکیج‌های مشاوره‌ای و استفاده از آن‌ها کافی است تا با شماره ثابت 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

هدف گذاری در کنکور سراسری 1403

اگر قصد دارید در کنکور سراسری قبول شوید، باید برای خود هدف‌گذاری کنید. هدف اصلی شما می‌بایست تنها قبولی در بهترین دانشگاه‌های سراسری باشد.

اما در هنگام هدف‌گذاری باید به برخی از نکات نیز توجه کنید. برای مثال باید این نکته را در نظر داشته باشید که آیا رشته‌ای که انتخاب کرده‌اید و برای آن هدف‌گذاری انجام داده‌اید، بازار کار  و آینده شغلی مناسبی دارد یا خیر؟

🔶 به این ترتیب در ادامه بهتر است با ذکر یک مثال این مسئله را برای شما شفاف‌سازی کنیم. کلیه داوطلبان می‌دانند که رشته پزشکی بازار کار فوق‌العاده‌ای دارد و همین مسئله باعث شده تا ترافیک و رقابت برای صندلی‌های دانشگاه‌های سراسری در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به شدت زیاد باشد.

در واقع بسیاری از افراد به این رشته علاقه‌مند نیستند، اما به خاطر بازار کار آن وارد رشته تجربی می‌شوند.

🔶 مبحث بعد در هدف‌گذاری مربوط به استعداد داوطلب در رشته‌ای است که انتخاب کرده‌ است. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها به علت بازار کار یک رشته نباید آن را انتخاب کرد. در واقع اگر در رشته تجربی ضعیف هستید، به هیچ وجه نباید به دنبال تحصیل در رشته پزشکی باشید.

شایان ذکر است در ابتدا باید استعدادهای خود را سنجیده و در مرحله دوم رشته مورد نظر را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد هدف‌گذاری دقیق انجام دهید تا بتوانید مسیر را به بهترین نحو ممکن سپری کنید.

هدف گذاری در کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی کنکور آنلاین

◀ با کمک مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور می‌توانید به پاسخ تمامی سوالات خود دست یابید. یکی از مشکلاتی که داوطلبان به هنگام نزدیک شدن کنکور دارن، عدم یادآوری مطالب است. بدین معنا که داوطلبان با نزدیک شدن به روز آزمون، احساس می‌کنند که هیچگونه تسلطی بر مطالب ندارند و هیچ یک از مطالبی را که مطالعه نموده‌اند را به خاطر نمی‌آورند.

◀ در این زمان مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به آن‌ها کمک می‌کند تا علت آن را شناسایی کنند. مزیت اصلی مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور در این است که هر یک از داوطلبان در هر زمان می‌توانند به راحتی از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند.

◀ مشاوره و پشتیبانی مستمر در مسیر موفقیت کنکور از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد، از همین جهت پکیج‌های مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل به کمک بهترین مشاورین در سطح ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل به صورت 24 ساعته و با گزارش ماهیانه به دانش‌آموزان کنکوری ارائه شده است.

نحوه صحیح مطالعه کنکور سراسری 1403

یکی از موضوعات مهم و اصلی در مشاوره تحصیلی کنکور، نحوه صحیح مطالعه است. بسیاری از دانش آموزان پشت کنکوری با این مشکل مواجه هستند و می‌خواهند نقشه راه مناسبی از مشاور دریافت کنند تا از این طریق بتوانند در این رقابت سخت و طاقت فرسا، به نتیجه برسند.

در ادامه به سه گام برای مطالعه درست آزمون سراسری، اشاره و به آن خواهیم پرداخت:

  • برنامه ریزی مناسب برای قبولی در کنکور

اولین گام برای دستیابی به موفقیت، برنامه ریزی درست و اصولی است. یعنی هر فرد برای اینکه در آزمون سراسری مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه‌های بزرگ شود، ابتدا باید برنامه ریزی درسی داشته باشد. چنانچه نتواند به تنهایی برنامه ریزی کند، لازم است از یک مشاوره تحصیلی کنکور کمک بگیرد.

مشاوران حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند با ارائه راهکارهای اساسی و مفید به دانش آموزان کمک کنند تا ساعت درسی روزانه خود را تنظیم نمایند. عموما دانش آموزان باید برای درس تخصصی حدود 2 الی 3 ساعت وقت بگذارند و برای درس عمومی 1 الی 2 ساعت.

  • زمانبندی دقیق برای پذیرش در کنکور

زمانبندی به این معنا است که دانش آموز و یا مشاوره تحصیلی کنکور برای متقاضی برنامه زمانی بچیند. این برنامه باتوجه به تاریخ برگزاری آزمون بزرگ سراسری است. اگر تا کنکور زمان کمی باقی مانده باشد، دانش آموز باید مطابق با برنامه تنها مطالبی را مطالعه کند که مهم و پرتکرار است. بنابراین می‌بایست از مطالب کم اهمیت در شود و روی کتاب‌های تخصصی خود تمرکز کند.

  • مطالعه صحیح و دقیق برای کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور به دانش آموز نحوه صحیح مطالعه دقیق و کاربردی را آموزش خواهد داد. به طور کلی این آموزش دارای نکات مهم و قابل توجه‌ای است که می‌تواند به داوطلب کمک کند. به این صورت که دانش آموز بایستی برای هر درس تخصصی 1 ساعت زمان بگذارد و در طول روز مطابق با برنامه ریزی مشاور، دروس تخصصی و دروس عمومی را منظم و سر ساعت مطالعه کند.

سپس بعد از هر 1 ساعت مرور مطالب، ده دقیقه استراحت کرده و مجدد برای تست زنی آماده شود. لازم به ذکر است که از امسال تاثیر کنکور کمتر شده و به جای آن سوابق تحصلی و معدل نهایی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم؛ تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

بنر انتخاب رشته

بنر انتخاب رشته

برنامه ریزی کنکور برای گروه‌های آزمایشی مختلف کنکور سراسری

برنامه ریزی اصولی کنکور متناسب با نوع گروه آزمایشی می‌تواند به شما کمک کند تا انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و با مطالعه درست به اهداف خود دست یابید. چرا که یکی از موضوع‌های  مهم در این مرحله، نحوه مطالعه منابع با استفاده از زمانی است که در اختیار دارید. کارشناسان و مشاوره تحصیلی کنکور، باتوجه به نوع رشته داوطلب و ضریب هر درس، برنامه‌ای کاربردی به متقاضی کنکور ارائه می‌دهد.

برنامه ریزی برای کنکور انسانی

اکثر دروس انسانی برخلاف ریاضی، حفظی است. بنابراین برنامه‌ای که مشاوره تحصیلی کنکور برای داوطلب باید بچیند، به این صورت است که زمان محدودی را برای مرور و تست زنی مشخص خواهد کرد و بیشتر بر روی تکرار و تمرین مطالب تاکید دارد.

به طور کلی برنامه ریزی که مشاور به داوطلب کنکور انسانی ارائه می‌دهد، بر مبنای ضریب دروس تخصصی در کنکور است. ضریب ادبیات فارسی 8، ضریب ریاضی 6، ضریب عربی 5، ضریب جغرافیا 5، ضریب علوم اجتماعی و فلسفه و منطق 5 و در نهایت ضریب روانشناسی و اقتصاد 2 می‌باشد.

برنامه ریزی برای کنکور ریاضی

برنامه ریزی که مشاورین ایران تحصیل به داوطلبین کنکور ریاضی ارائه می‌دهند، متفاوت از کنکور انسانی است. دروس انسانی بیشتر حفظی است و برنامه روزانه متقاضی باید چرخشی به صورت تمرین و تکرار باشد. در حالی که در رشته ریاضی، داوطلب با فرمول و محاسبه سر و کار دارد.

برنامه رشته ریاضی هم همانند رشته انسانی، ضریب محور است. بنابراین دانش آموزی که می‌خواهد در کنکور شرکت کند، می‌بایست بیشتر وقت خود را صرف مطالعه درس ریاضی و بعد فیزیک و شیمی کرده تا بتواند در کنکور سراسری موفق شود.

برنامه ریزی کنکور برای گروه‌های آزمایشی مختلف

برنامه ریزی برای کنکور تجربی

رشته تجربی یکی از سخت‌ترین رشته‌ها است که نیاز به توجه و دقت بالا در حین مطالعه دروس تخصصی دارد. داوطلبان این رشته می‌بایست برای دریافت برنامه‌ای کاربردی و مطمئن با مشاوره تحصیلی کنکور ایران تحصیل تماس گرفته تا با مهارت‌ها و توانایی‌هایی که در خود دارند، برنامه‌ای اختصاصی دریافت کنند.

ضریب درس زیست شناسی در کنکور 12 است، همچنین ضریب درس شیمی 9، ضریب درس فیزیک و ریاضی 7 می‌باشد. داوطلبان این گروه آزمایشی کنکور سراسری همانند رشته ریاضی و انسانی، باید مطابق با برنامه‌ای که طبق ضریب درس در کنکور چیده شده است، مطالعه روزانه خود را پیش ببرند.

برنامه ریزی برای کنکور زبان

در حال حاضر برنامه ریزی گروه آزمایشی زبان با سایر رشته‌ها کمی متفاوت است. داوطلبان این رشته باید به خواندن زبان علاقه داشته باشند و از تمرین و تکرار آن لذت ببرند. یکی از وظایف مشاور تلفنی کنکور تحصیلی، معرفی منابع گروه آزمایشی زبان کنکور به متقاضی است.

همچنین داوطلبان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با برنامه ریزی صحیح کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

اطلاعیه

مشاوره کنکور قبل از ثبت نام تا زمان کنکور سراسری و مرحله انتخاب رشته را شامل می‌گردد.

خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری 1403

کنکور سراسری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و با تمامی امتحانات دانش آموزان در طول دوران تحصیلی متفاوت است. به همین دلیل در هر رشته تحصیلی، با توجه به تغییر سطح سوالات و همچنین رقابت شدید داوطلبان، استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور سراسری ضروری می‌باشد.

همچنین بهتر است بدانید زمان و شرایط هر یک از داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری متفاوت است. به همین خاطر مشاوره تحصیلی کنکور سراسری باید تمامی شرایط را در وهله اول برای شناخت دقیق‌تر داوطلب بررسی کند. به عنوان مثال یک داوطلب در تهران که از بهترین مدارس و بهترین امکانات استفاده می‌کند، وضعیت یکسانی با یک داوطلب در روستای دور افتاده ندارد.

بنابراین اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسئله برای رتبه برتر شدن، استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی کنکور می‌باشد. آکادمی ایران تحصیل به عنوان یکی از معتبرترین ارائه‌دهنگان خدمات مشاوره کنکور با کمک برترین مشاوران ایران و رتبه‌های برتر توانسته با برنامه‌ریزی‌های مستمر آمادگی کنکور قبولی شما را تضمین کند.

به غیر از توضیحات بالاتر، خدمات و مزایای مشاوره تحصیلی کنکور به صورت زیر است:

  • نحوه صحیح مطالعه دروس
  • نحوه صحیح خلاصه نویسی
  • معرفی منابع تستی و تشریحی
  • آزمون‌های شبیه ساز شده کنکور
  • روش‌های مرور و مطالعه مطلب
  • بررسی گزارش درسی در هر هفته
  • برنامه‌ریزی درسی برای تابستان
  • برنامه ریزی درسی برای عید نوروز
  • مهارت تندخوانی دروس تخصصی

خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور

◀ برای برخی از داوطلبان امکان استفاده از مشاوره حضوری وجود ندارد. این عدم امکان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال می‌توان به بعد مسافت و هزینه‌های فراوان برای داوطلبان اشاره کرد.

◀ به همین دلیل یکی از گزینه‌های بسیار عالی که متقاضیان می‌توانند از آن استفاده نمایند، مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره کنکور آنلاین است. داوطلب با استفاده از برقراری یک تماس در هر جای کشور که باشد، می‌تواند به پاسخ مناسبی برای سوالات خود دست یابد.

◀ از جمله سوالات داوطلبان در رابطه با مشاوره تحصیلی کنکور سراسری، سردرگمی در رابطه با رشته‌های انتخابی خود است. بنابراین باید بگوییم که علاقه به رشته از مهم‌ترین معیارهای موفقیت در کنکور می‌باشد؛ زیرا برای مطالعه و برنامه ریزی، دانش آموز باید به ضرایب هر یک از رشته‌ها توجه کند و برای افزایش مهارت و بالا بردن آمادگی خود تلاش نماید.

◀ از این رو جهت کسب اطلاعات نسبت به مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تاثیر معدل بر کنکور سراسری 1403

در سال جاری تاثیر معدل بر کنکور سراسری افزایش یافته است. به این ترتیب سنجش و آموزش کشور برای اعلام رتبه‌های داوطلبان از فرمولی جدید استفاده می‌کند. این سازمان با به دست آوردن تراز معدل نمرات نهایی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم و نیز رتبه کنکور آن را محاسبه کرده و در نهایت در سایت بارگذاری خواهند کرد.

البته افرادی که به عنوان مثال در رشته تجربی تحصیل کرده‌اند، اما می‌خواهند کنکور انسانی دهند، تراز آن‌ها فقط از روی رتبه کنکور محاسبه می‌شود. بنابراین تاثیر معدل بر کنکور سراسری تنها برای داوطلبانی است که می‌خواهند در آزمون گروه آزمایشی تحصیلی خود شرکت کنند.

اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

تغییرات در حذفیات کنکور 1403 اعمال شد

در این خصوص سازمان سنجش آموزش کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر مراجع ذی ربط تصمیماتی گرفته‌اند که این امر برای داوطلبان آزمون سال‌های آینده از نظر نحوه برنامه ریزی برای مطالعه دروس اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از این موارد حذف دروس عمومی از کنکور می‌باشد که هدف از اجرای این کار متمرکز کردن داوطلبان بر روی درس‌های تخصصی  عنوان شده است.

ناشنوایی که رتبه ۳ کنکور دکترا شد

بر اساس گزارش خبرگذاری مهر، زینب حافظی ناشنوایی است که با وجود همه موانع ثابت کرد که ناشنوا بودن برای وی یک حدودیت محسوب نمی‌شود، زیرا این شخص توانست در کنکور دکترا رتبه ۳ را به خود اختصاص دهد.

مشاوره کنکور vip در آکادمی ایران تحصیل، به صورت 24 ساعته و توسط بهترین مشاورین ایران و رتبه‌های برتر کنکور در سال‌های قبل ارائه می‌شود. بنابراین با استفاده از خدمات مشاوره‌ای در آکادمی ایران تحصیل، علاوه بر پیشتیبانی مستمر خدماتی اعم از آزمون‌های کاربردی آنلاین، نمودار پیشرفت، آموزش‌های تست‌زنی، برنامه ریزی روزانه درسی و… به شما ارائه داده است.

انتخاب رشته تخصصی

خلاصه مقاله مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری اطلاعات کاملی نسبت به هدف‌گذاری برای قبول شدن در کنکور سراسری به دست خواهید آورد. مشاوره و پشتیبانی مستمر در مسیر موفقیت کنکور از مهم‌ترین موارد است. به طوری که خدمات آن نظیر آزمون‌های شبیه ساز کنکور، معرفی منابع درسی و نحوه صحیح مطالعه می‌‌تواند به داوطلبان برای دستیابی به موفقیت کمک کند.

از همین جهت پکیج‌های مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل، به کمک بهترین مشاورین در سطح ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل به صورت 24 ساعته و با گزارش ماهیانه به دانش‌آموزان کنکوری ارائه می‌شود.بنابراین برای ارتباط با کارشناسان می‌توانید با مشاوران ما با شماره 9099075307 در تماس باشید.

برای دانلود فایل PDF کلیک کنید.
4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مشاوره تحصیلی کنکور

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری چیست؟

از خدمات مشاوره تحصیلی می‌توان به معرفی منابع دارسی، پاسخ به سوالات و ارائه نحوه صحیح مطالعه اشاره کرد.

دریافت مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور امکان پذیر است؟

بله. داوطلبان می‌توانند هم به صورت آنلاین و هم تلفنی از خدمات مشاوره تحصیلی استفاده کرد.

دریافت برنامه ریزی تلفنی کنکور در موفقیت داوطلبان تاثیر گذار است؟

بله. فقط کافی است پشتکار کافی داشته باشید و تا حد امکان طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش بروید.

 

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!»

  1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

    سلام وقتتون بخیر از امسال دهم یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی دارند و در کنکور اینده ۶۰ درصد سوابق تحصیلی در کنکور داریم

  2. Avatar photo منیبی گفت:

    سلام
    برای مشاوره تحصیلی کنکور میتونیم به صورت حضوری بیایم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  3. Avatar photo عطیه سیاری گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم برای کنکور ارشد مشاوره تو این تایم کم کدوم منابع از بین تمامی منابع برای مطالعه مهم تره؟

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      با شماره تماس 9099075307 تماس بگیرید.

  4. Avatar photo یاسمن گفت:

    سلام خسته نباشید ی سوال داشتم من اگر ورودی بهمن ما در رشته روانشناسی پیام نور برم میتونم سال بعد در کنکور شرکت کنم و رشته علوم تربیتی فرهنگیان یا حقوق دانشگاه روزانه رو برم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله این انکان براتون وجود دارد.

  5. Avatar photo Maryam گفت:

    سلام خسته نباشین من یه سوالی داشتم من الن دانشجوی ترم دو مهندسی نرم افزار دانشگاه دولتی هستم میخاستم بدونم ک اگر انصراف بدم از دانشگام میتونم دوباره کنکور برای فرهنگیان شرکت کنم؟؟؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام برای هر مقطع فقط یکبار میتونید از دوره روزانه استفاده کنید مگر اینکه بعداز قبولی درخواست رفع محرومیت را از طریق سنجش بدید

    2. Avatar photo jenny گفت:

      سلام ببخشید یک سوال داشتم الان من دوازدهم هتلداری هستم میخواستم بدونم اکر من میخوام برم رشته گردشگری در دانشگاه کنکور داره یا باشرط معدل هست

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        با سلام
        هم با کنکور و هم با شرط معدل پذیرش دارد

  6. Avatar photo علی رضا دامن گیر گفت:

    سلام وقت بخیر من پایه ۱۲ هستم رشتم فنی حرفه ای الکتروتکنیک(برق صنعتی) میخوام بعد اینکه دیپلم گرفتم فوق دیپلم بگیرم آیا باید کنکور بدم یا نه لطفا برام جواب بدین

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر نخیر . لزومی به شرکت در کنکور نیست .بدون ازمون ها را ثبت نام کنید .

  7. Avatar photo شیوا گفت:

    ب نظرتون باید واسه کنکور انسانی بیشتر چ کتابایی رو بخونیم تا موفق بشیم یا ی برنامه ریزی دقیقی برامون بزارید چون واقعا کسی نیست درست ما یازدهمیا رو راهنمایی کنه وقتمون خیلی کمه ممنون میشم جواب بدید

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام شمابه مشاوره وبرنامه ریزی احتیاج داریدتماس بگیریدبه مرکزه مشاوره ایران تحصیل راهنماییتون میکنند

  8. Avatar photo پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر راجب شرکت در کنکور چندتا سوال دارم ولی تلفن ثابت ندارم تماس بگیرم چه کار باید کنم ؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      سوالتون در چه زمینه ای است؟

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر مشاوره تحصیلی ما فقط از طریق تلفن ثابت میباشد

  9. Avatar photo امینی گفت:

    سلام.
    جسارتا، من سال سوم کاردانش رشته تاسیسات بهداشتی هستم.
    و ۲ تا سوال داشم.
    ۱: آیا بنده برای ورود به دانشگاه های دولتی رشته خودم باید کنکور بدم .

    ۲: چگونه میتوان وارد دانشگاه فرهنگیان از طریق رشته خودم بشم؟
    لطفا پاسخ بدهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور