ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۱
آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشورت با اشخاص مجرب و آگاه در هر زمینه ‌ای می‌ تواند باعث موفقیت افراد و ایجاد نتیجه‌ مطلوب شود. در امر آموزش و یادگیری نیز گرفتن مشاوره از اهمیت بسیاری برخوردار است. آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور، یکی از مراکزی است که مشاوران آن افرادی به دانش‌ آموزان برای حل مشکلات درسی و شخصی، آمادگی برای امتحانات و کنکور، پیشرفت درسی، ایجاد انگیزه، کاهش استرس و بسیاری از موارد دیگر کمک شایانی می کنند و در نهایت آن‌ ها را به هدف اصلی یعنی موفقیت تحصیلی و قبولی در کنکور می‌رسانند.

اما آنچه یک آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور موفق را از سایر مراکز متمایز می کند، نوع خدمات و انجام دقیق وظایف مربوطه است که ادامه به برخی از وظایف و ویژگی های این آموزشگاه ها اشاره خواهیم کرد. 

آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

مشاور تحصیلی کنکور امروزه به یکی از مهم‌ ترین ارکان نظام آموزشی تبدیل شده است. هرچند هنوز هم در کشور ما و نظام آموزشی آن، توجه زیادی به امر مشاوره‌ تحصیلی نمی‌شود و در مدارس تنها یک مشاور برای تمام دانش‌ آموزان در نظر گرفته می‌شود، با این‌حال وجود مشاور در کنار دانش‌ آموزانی که در شرف کنکور هستند، امری حیاتی و مهم است و داوطلبان حتماً باید مسیر مشاوره تحصیلی کنکور را در کنار یک مشاور خوب، آگاه و با تجربه طی کنند.

آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور می‌توانند در برنامه‌ریزی‌ های درسی، آموزش نحوه‌ یادگیری دروس، برنامه‌ ریزی گام‌ به‌ گام، تعیین اهداف، نحوه‌ تست‌ زنی و شرکت در کنکور و … به بسیاری از دانش‌ آموزان برنامه‌ های خوبی ارائه دهند. علاوه بر مسائل درسی،آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور وظایف دیگری نیز بر عهده دارند که بیشتر بر روی مشکلات مربوط به روح و روان داوطلب تمرکز دارند.

در این برهه دانش‌ آموزان ممکن است با مشکلات زیادی از جمله از دست دادن روحیه و انگیزه، از دست دادن امید، خستگی روحی و روانی، افت تحصیلی، مشکلات شخصی، استرس و اضطراب امتحانات و یا مشکلات خانوادگی و غیره درگیر شوند که یک مشاور کنکور باید در رفع و حل این مشکلات در کنار داوطلب باشد و او را به درستی راهنمایی کند.

ویژگی های آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

 

 

برای آشنایی با مشاوره کنکور آنلاین بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

 

وظایف آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

از طریق مراجعه به آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور می‌توان توانایی‌ ها و نیز محدودیت‌ های خود را بشناسید و از امکانات موجود حداکثر استفاده را به عمل آورد. مشاور تحصیلی که در حیطه‌ کنکور انجام می شود، می‌تواند با شناسایی دقیق استعدادها و توانایی‌ های دانش‌ آموزان آن‌ ها را به‌سوی رشته‌ تحصیلی و دانشگاه مناسب راهنمایی نماید.

مشاوران حاضر در آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور باید با معلم، خانواده و مسئولان مدرسه در جهت رفع مشکلات تحصیلی، خانوادگی، روانی و تأمین ثبات عاطفی افراد در ارتباط باشند.

علاوه بر اینکه مشاوران کنکور باید در جهت حل مشکلات دانش‌ آموزان کوشا باشند، باید با خانواده‌ های داوطلب خود نیز رابطه‌ای صمیمانه ایجاد کنند. داوطلب کنکوری در فضای خانه و کنار خانواده به مطالعه می‌پردازد، از این‌ جهت جو حاکم بر خانواده و وظایف والدین در این زمینه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

در این مسیر مشاوران کنکور باید جلساتی را با خانواده‌های دانش‌ آموزان برگزار نمایند و در خصوص مسائل و مشکلات خانوادگی که بر مطالعه‌ فرد تأثیرگذار هستند، بحث و گفت‌ و گو کرده و شرایط را برای دانش‌ آموزان فراهم کنند. 

خانواده و والدین نقش بسزایی در افت تحصیلی یا موفقیت تحصیلی و کاهش استرس داوطلب دارند. خانواده سرعت دانش‌ آموز را در رسیدن به اهداف تحصیلی تنظیم می نماید. خانواده‌ های بدون انگیزه، بدون اطلاع و غیر فعال موجب کاهش سرعت دانش‌ آموزان با استعداد می‌ شوند. به همین جهت در فرآیند مشاوره‌ی تحصیلی، لزوم انجام مشاوره با والدین اهمیت خاصی پیدا می‌ کند.

وظایف آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

 

 

اطلاعیه

یک مشاور تحصیلی برای اینکه بتواند مشاور کنکور خوبی نیز باشد باید تحصیلات مرتبط با زمینه‌ های تحصیلی، مشاوره و روانشناسی داشته باشد. این پیش‌ زمینه‌ ها می‌توانند هم آکادمیک باشند و یا با گذراندن کلاس‌های خصوصی انجام گیرد.

 

علاوه بر همه موارد ذکر شده، مشاوران باید مطالعات زیادی در مورد کنکور و روش‌ های تست‌ زنی، روش‌های مطالعه‌ دروس، خلاصه‌ برداری، مرور دروس و آشنایی با نکات مبهم و سخت هر مبحث درسی داشته باشند و در این زمینه از تجربه‌ کافی برخوردار باشند.

هر سال سؤالات کنکور تفاوت‌ های چشمگیری با سال‌ های قبل پیدا می‌ کنند و طراحان سوالات کنکور، سؤالات بسیار مفهومی طرح می‌ کنند که فقط با مطالعه‌ دروس و کتاب‌ های درسی نمی‌ توان به آن‌ ها پاسخ داد.

آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور باید در مورد انواع تست‌ ها، کتاب‌ های کمک‌ درسی و کلاس‌ های تقویتی موجود، اطلاعات لازم را داشته باشند و برای هر دانش‌ آموز برنامه‌ های معین، متناسب با ویژگی‌ های وی ارائه دهند. مشاوران کنکوری باید علاوه بر مطالب گفته شده برای حل مشکلات عاطفی و خانوادگی فرد از مباحث علم مشاوره و روانشناسی بهره ببرند و در این زمینه کارآزموده باشند و این امر جز از مطالعه‌ کتاب‌ ها و تسلط بر انواع مطالب جدید و مقاله‌ های پیرامون این موضوعات به دست نمی‌ آید.

 

وظایف آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

  • پوشش انواع روش های مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین.
  • شناخت توانایی‌ ها و نقاط قوت و ضعف داوطلب.
  • بررسی وضعیت درسی فرد.
  • کمک به دانش‌ آموزان جهت شناخت استعداد و مهارت‌ ها و انتخاب رشته‌ مناسب با ویژگی‌های افراد.
  • کمک به داوطلب برای نوشتن برنامه‌ی درسی منظم و زمان‌بندی متناسب با ویژگی‌ های فردی و شرایط زندگی‌ وی.
  • رفع و حل مشکلات روحی و عاطفی داوطلب که در شیوه و کیفیت مطالعه‌ وی تأثیرگذار هستند.
  • آموزش نحوه‌ مطالعه‌ دروس، یادداشت‌ برداری، خلاصه نویسی و پاسخگویی به سؤالات تشریحی و تستی.
  • آموزش روش‌ های تست‌ زنی و افزایش مهارت‌ های مدیریت زمان.
  • ارائه‌ راه‌ های افزایش موفقیت در امتحانات (کنکور های آزمایشی و امتحانات شبیه‌ ساز کنکور).
  • ارائه‌ راه‌ حل‌ های کاربردی جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان.
  • افزایش امید، انگیزه و اعتماد به‌ نفس در دانش‌ آموزان.
  • راهنمایی و کمک به والدین جهت آماده‌ سازی فضای مناسب برای مطالعه‌ فرزندان شان.
  • معرفی انواع تست‌ ها و روش های تست زنی و کتاب‌ های مناسب برای دانش‌ آموزان با توجه به وضعیت درسی آن‌ ها.
  • یاددهی نکات قابل توجه و برجسته جهت افزایش تمرکز و بازدهی ذهن فرد.
  • گنجاندن برخی فعالیت‌ های جانبی برای افزایش روحیه‌ دانش‌ آموزان مانند دورهمی‌ های دوستانه، سفرهای کوتاه و ورزش.
  • کمک به دانش‌ آموزان جهت ترک برخی عادت‌ های غلط مانند استفاده‌ بیش‌ از حد از گوشی و فضای مجازی.
  • یاری رساندن و راهنمایی دانش‌ آموزان برای داشتن تغذیه و خواب مناسب جهت افزایش عملکرد ذهن و حافظه.
  • آموزش مهارت‌ های کاهش استرس و کنترل آن در روزهای قبل کنکور و هنگام حضور در جلسه کنکور.

بر اساس مطالب ذکر شده باید اشاره کرد که یک آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور خوب علاوه بر کمک به داوطلبان جهت موفقیت در کنکور و کاهش مشکلات وی، در نهایت باید او را به فردی مستقل و توانا تبدیل کنند تا بتواند با افزایش مهارت‌ های لازم و شناخت بهتر خود، حتی بدون حضور مشاور نیز به موفقیت برسد و در مسیر ادامه تحصیل و حتی در مسیر آینده شغلی نیز عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. 

خدمات آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

 

برای کسب اطلاع از مشاوره دانشگاه بدون کنکور بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

 

اهمیت آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، اغلب مواقع از تجربه و تخصص کافی در زمینه نحوه صحیح تست زنی، انتخاب بهترین منابع کنکور، نحوه مطالعه دروس، چگونگی مدیریت زمان، اهمیت جمع بندی و مرور در ماه های پایانی، بودجه بندی کنکور و شیوه صحیح تطابق با آن و… برخوردار نبوده و نیازمند استفاده از مشورت و راهنمایی افراد متبحر در این زمینه می باشند.

مراجعه به آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور یکی از بهترین شیوه های کسب اطلاعات کمکی حول آزمون سراسری با هدف پیشرفت تحصیلی است که در آن، داوطلبان به مشاوران تحصیلی، موسسات کنکوری، مراکز مشاوره ای تحصیلی، رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و… مراجعه می نمایند و از تجربیات مناسب این افراد در پی ریزی برنامه درسی و مطالعاتی خود حداکثر استفاده را می برند. 

استفاده از مشاوره تحصیلی آموزشگاه های مشاوره تحصیلی کنکور می تواند شبکه بزرگی از افراد متقاضی شرکت در آزمون سراسری را در مراحل مختلف یاری کند. دانش آموزان دبیرستانی، داوطلبان پشت کنکوری، دانشجویان انصرافی دانشگاه ها، افراد میانسالی که به فکر ادامه تحصیل هستند، همگی نیازمند بهره گیری از مشاوره های تحصیلی منظم بوده و می توانند در دوران آماده سازی کنکور، زمان جمع بندی، ایام انتخاب رشته و… با استفاده از توصیه های با ارزش مشاوران، خود را برای مواجه با آن مرحله آماده سازند.

ویژگی های آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

  • آشنایی آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور به تمام مسیر تحصیل
  • اهمیت دادن به علائق شما
  • دلسوز بودن مشاور تحصیلی حاضر در آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور
  • پرسیدن سوالات کافی
  • خوشنام بودن آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور
  • آینده نگر بودن 

شاید این سوال به ذهنتان برسد که آیا واقعاً مراجعه به آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور برایتان لازم است یا خیر؟ فردی که وارد مدرسه می شود، برای ادامه زندگی تحصیلی، با دنیای ناشناخته کنکور و مراحل انتخاب رشته و همچنین مشاوره تحصیلی مناسب روبرو است و همینجاست که به وجود مشاوری قابل اعتماد که از ابتدا و تا انتهای مسیر را بلد باشد، نیاز دارد تا بتواند آن مشاور تجربیات خود را در اختیار او قرار دهد. یک داوطلب کنکور برای برنامه ریزی تحصیلی، شیوه های درست مطالعه، روش های حل مسائل درسی و چگونه درس خواندن نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد.

این شخص نیاز دارد در دبیرستان و قبل از رسیدن به پایه نهم، با رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه ای، کار و دانش و رشته علوم و معارف اسلامی آشنا شده باشد و از گرایش های مختلف این رشته ها آگاهی یابد. با انتخاب هر رشته، یک مسیر کاملاً متفاوت پیش روی دانش آموز ترسیم می شود که نشان می دهد چقدر تصمیم گیری در این مقطع می تواند حساس و تعیین کننده باشد.

وی در آخرین سال دبیرستان به مرحله جدید یعنی کنکور نزدیک می شود که با تمام آنچه در سال های تحصیل خود فرا گرفته بود، تفاوت دارد، از نحوه مطالعه و برنامه ریزی گرفته تا نحوه آزمون دادن و محدودیت زمان در پاسخگویی به سوالات و …. در این مرحله دانش آموز باید شیوه های درست تست زنی را بیاموزد و به بایدها و نبایدهای ثبت نام کنکور آشنا باشد و در صورت کسب رتبه مناسب در کنکور، با مرحله مهم انتخاب رشته کنکور مواجه شود.

توجه داشته باشید که پس از قبولی در دانشگاه نیز مسیری طولانی و پر از ابهام به روی دانش آموزی که اکنون دانشجو شده است باز می شود که بهتر است با راهنمایی های مشاور یا مشاورانی قابل اعتماد در آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور پیموده شود. شاید بعضی ها در مراحل مختلف تحصیل خود به مشاور مراجعه نموده و نتیجه خوبی نگرفته باشند و هزینه ای هم که کرده اند از کفشان رفته باشد، و با گرفتن مشاوره نادرست مسیر اشتباهی رفته اند و همین امر باعث شده است که به مشاوره بدبین شوند. میان همه آموزشگاه ها، آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور خوب و بد وجود دارد و باید در انتخاب آن عوامل مختلفی را در نظر گرفت. در ادامه به بررسی ویژگی های یک آموزشگاه مشاوره تحصیلی خوب خواهیم پرداخت.

1- آشنایی آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور به تمام مسیر تحصیل

آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور خوب باید به جای راهنمایی های مقطعی یک مسیر را برای شما ترسیم کند که ابتدا و انتها داشته باشد. بر این اساس لازم است که مشاوران حاضر در آموزشگاه یک بار این مسیر را از ابتدا تا انتها پیموده باشند. برای مثال یک مشاور که خودش کنکور کارشناسی ارشد نداده است، به احتمال زیاد نمی تواند شما را به خوبی در زمینه آمادگی برای کنکور ارشد و یا انتخاب رشته آن راهنمایی نماید.

2- اهمیت دادن به علایق شما

یک آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور خوب باید علاقه شما را در دادن مشاوره در نظر بگیرد و اهمیت زیادی به علایق شما بدهد. به علاوه باید اهمیت بدهد که در چه زمینه هایی استعداد دارید و به چه فعالیت ها و رشته هایی علاقه دارید. چنین

آموزشگاهی که به افراد مختلف مشاوره های متفاوت می دهد، موفق تر است. اگر مشاهده کردید که یک مشاور برای همه دوستانتان یک نسخه مشابه می دهد و سوالات زیادی در مورد علاقه شان نمی پرسد، به توانایی او در مشاوره دادن شک کنید.

3- دلسوز بودن مشاور تحصیلی حاضر در آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

یکی از ویژگی های یک مشاور خوب این است که باید دلسوز باشد. دلسوز بودن را می توان در نحوه سخن گفتن و رفتار مشاور با شما تشخیص داد. مشاور خوب از نگرانی های شما می پرسد و به آن ها اهمیت می دهد. آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکوری را پیدا کنید که مطمئن باشید مشاوران آن نه برای منافع شخصی، بلکه برای یاری رساندن به شخص شما آنجا مشغول به فعالیت هستند. 

4- پرسیدن سوالات کافی

مشاور خوب پیش از آنکه به شما برنامه بدهد و بگوید چه کاری انجام دهید، باید سوالات زیادی از شما بپرسد و وقتی به اندازه کافی از وضعیت شما آگاهی پیدا کرد، شروع به دادن برنامه به شما کند و اگر به مشاوری برخورد کردید که بدون پرسیدن سوال و شناخت پیدا کردن از شما شروع به مشاوره دادن می کند و دستورات مختلف می دهد ادامه دادن با چنین مشاوری به نفع شما نخواهد بود.

5- خوشنام بودن آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

در بین آموزشگاه های  مشاوره تحصیلی کنکور، سراغ مرکزی بروید که بیش از سایرین از سابقه و اعتبار خوبی برخوردار باسد. خوشنام بودن یک مرکز مشاور فاکتور بسیار مهمی است. اگر از چند نفر از دوستان و آشنایانتان تعریف یک مشاور خوب را شنیدید و از او راضی بودند، یک عامل مهم در قابل اعتماد بودن آن مشاور خواهد بود. اگر چندنفر از مشاوره یک مشاور نتیجه گرفته باشند و این مشاوره برایشان مفید واقع شده باشد، شما هم به عنان یک مراجع، خیالتان راحت است که می توانید مسیر برنامه ریزی تحصیلی خود را به آن آموزشگاه بسپارید. 

6- آینده نگر بودن 

یکی از مهمترین ویژگی های آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور خوب، آینده نگر بودن است. مشکل اساس دانش آموزان و یا دانشجویان این است که به علت نداشتن تجربه کافی از آینده تحصیلی خود اطلاعات کامل و روشنی در دست ندارد و اگر مشاور بتواند این مشکل را برای او حل کند، بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل خواهد شد. به طور مثال اگر یک مشاور دارد به یک دانش آموز دبیرستانی رشته ریاضی مشاوره می دهد، باید به او دور نمایی از دوران پس از دانشگاه رشته های مختلف ریاضی را نیز بدهد و از آینده شغلی رشته های مورد علاقه و انتخابی فرد در وضعیت کنونی و آینده جامعه اطلاعات لازم و کافی داشته باشد.

آموزشگاه مشاوره کنکور همراه با نخبگان ایران

 

 

برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره تلفنی کنکور بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

 

معیارهای آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور موفق

 شناخت بهترین‌ ها آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور از آنجا اهمیت دارد، که وقتی عبارت مشاوره تحصیلی را جستجو می کنید، در آن واحد بیش از 100 ها نتیجه پیش رویتان قرار می گیرد، اما بواقع بهترین مشاور و مرکز مشاوره کدام آموزشگاه است؟ این امر نیاز به بررسی چند نکته اساسی دارد. براساس بررسی های صورت گرفته، سایت هایی در ارائه مشاوره تحصیلی موفق تر عمل کرده اند، که دارای پارمترهای زیر باشند. 

۱. برای تمام مقاطع تحصیلی کاربردی باشد

یکی از مهم‌ ترین فاکتورهای یک آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور، جامعیت آن در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاهی است. به‌ شکلی که یک دانش‌ آموز سال آخر، یک دانشجوی کارشناسی و همچنین متقاضیان ارشد و دکترا هم بتوانند راهنمایی‌ های مفید و موثری از این آموزشگاه دریافت نمایند.

۲. محتوای مفید داشته باشد

مجهز بودن آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور به محتوای با کیفیت و به‌ روز، از ویژگی‌ های آن با هر نوع فعالیتی است. از یک آموزشگاه مشاوره تحصیلی انتظار می‌ رود که در زمینه فعالیت خود، مطالب مناسبی را برای موفقیت کاربران در مقاطع تحصیلی ارائه دهد.

۳. از صفر تا صد همراه‌ تان باشد

بهترین آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور باید از ابتدا که تصمیم به ادامه تحصیل گرفته‌ اید تا زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته همراه‌ تان باشد. در واقع باید از اخبار روز شرایط ادامه تحصیل در مقاطع مد نظرتان آگاه باشد و همچنین در تمام مراحل از مزایای مشاوره آنلاین شما را بهره‌ مند کند.

 

کدام آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور را انتخاب کنیم؟

انتخاب درست آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور در فضای مجازی با حجم گسترده اطلاعات، کمی سخت به‌ نظر می آید. اما اگر بخواهیم یکی از بهترین آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور همراه با نخبگان ایران را برای مشاوره تحصیلی به شما معرفی کنیم، مرکز مشاوره ایران تحصیل است که امتیاز بالایی در میان مراکز مشاوره تحصیلی کسب کرده است.  همانگونه که اشاره شد یک آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور موفق، باید تمام خدمات مشاوره ای از جمله مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین و … را در مقاطع مختلف تحصیلی پوشش دهد. ایران تحصیل با داشتن کادری مجرب و کارآزموده همواره به دنبال ایجاد راه های میانبر برای بهتر طی نمودن مسیر مشاوره برای داوطلبان کنکور هستند. اما در ادامه به خدمات مرکز مشاوره تحصیلی کنکور ایران تحصیل می پردازیم. 

بهترین آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور

 

 

اطلاعیه 

 داوطلبان و متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که علاوه بر مشاوره تحصیلی،  امکان استفاده از سایر خدمات در ایران تحصیل نیز وجود دارد.

 

 

خدمات آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور ایران تحصیل

در میان آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور، آموزشگاه های متعددی وجود دارند که همه انواع مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین و … را پوشش داده و با مسئولیت پذیری بسیار سعی در یاری رساندن به داوطلبان در انتخاب رشته مناسب و ترسیم نقشه راه درستی به آن ها هسند. مرکز مشاوره ایران تحصیل یکی از مراکزی است که با داشتن کادری کارآزموده همواره به دنبال کمک به داوطلبانی است که قصد بالا بردن شانس خود جهت پذیرفته شدن در بهترین دانشگاه های ایران را دارند. 

چنانچه به دنبال آموزشگاه مشاوره تحصیلی معتبر و با سابقه هستید، قطعاً ایران تحصیل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. با مراجعه به مرکز مشاوره ایران تحصیل می توانید با بهره از مشاوره های تلفنی و آنلاین بهترین راهنمایی ها را از مشاوران متخصص این مجموعه دریافت کنید. 

ایران تحصیل، آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور همراه با نخبگان ایران در کنار شماست تا بهترین خدمات مشاوره ای را ارائه دهد. خوشبختانه با توجه به در دسترس بودن مشاوره آنلاین، هر یک از متقاضیان می توانند در موارد زیر، برای استفاده از خدمات و دریافت راهنمایی های لازم با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشند.

 

مشاوره تخصصی کنکور تجربی

از آنجا که رقابت در گروه آزمایشی علوم تجربی در سال های اخیر بسیار سخت شده است، به همین جهت قبولی در این رشته به ویژه رشته پزشکی، نیازمند تلاش و برنامه ریزی اصولی و دقیق می باشد.

یکی از خدماتی که در مشاوره کنکور ایران تحصیل صورت می گیرد، مشاوره تخصصی کنکور تجربی و پاسخ به این سوال است که برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟ مشاوران ما در ایران تحصیل با برنامه ریری درست و دقیق، مسیر شما را برای قبولی در یکی از رشته های تجربی یاری خواهند کرد. 

 

مشاوره تخصصی کنکور ریاضی

قبولی در کنکور ریاضی نیز با چالش های مخصوص به خود همراه است. دانشگاه های آزاد و پیام نور و به علاوه غیر انتفاعی با توجه به اینکه بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می کنند، می توانند از سایر راه های دیگر در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. اما اگر همه چیز درباره کنکور ریاضی را بدانید، می توانید به راحتی در دانشگاه های دولتی پذیرفته شوید. مشاوران ایران تحصیل می توانند با بهترین خدمات مشاوره ای شما را در این امر یاری نمایند. 

 

مشاوره تخصصی کنکور انسانی

قبولی در کنکور انسانی با توجه به مشاوره کنکور امکان پذیر است. از آنجا که تعداد دروس رشته علوم انسانی بسیار زیاد می باشد، به همین دلیل برنامه‌ ریزی هفتگی کنکور انسانی با استفاده از تجربه رتبه های برتر یک از روش هایی خواهد بود که می توانید با استفاده از آن بهترین رتبه را کسب کنید. 

ایران تحصیل آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور است که با بهره گیری از نخبگان ایران، برترین مشاوران کشور و اساتید علمی کشور اقدام به ارائه خدمات مشاوره حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور می نماید. تیم مشاوران ایران تحصیل آماده راهنمایی و ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان می باشد، تجربه آموزشی و اعتبار ایران تحصیل ضامن موفقیت شماست.

سایت ایران تحصیل در سال های اخیر، با فراهم آوردن مطالب آموزشی و محتوای کارآمد، نه تنها گام به گام همراه داوطلبان کنکور سراسری بوده، بلکه دانش آموزان و دانشجویان مقاطع دیگر را نیز همراهی نموده است. دانش آموزان می توانند سوالات خود را از طریق سه روش آنلاین، تلفنی و حضوری با کارشناسان ما در میان بگذارند و مشاوره های مناسبی را دریافت نمایند.

غیر از این دانشجویان سایر مقاطع نیز مانند متقاضیان محترم کنکور سراسری برای رسیدن به نتیجه نیازمند برنامه ریزی و آشنایی با مسیر درست موفقیت هستند. به همین جهت یک جلسه مشاوره رایگان با تک رقمی ها برای این افراد نیز در نظر گرفته شده است تا از این موقعیت طلایی استفاده کنند. علاوه بر این مشاوران ما تا آخرین مراحل یعنی انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه ها نیز در کنار مراجعان گرامی هستند.

 

مشاوره و برنامه ریزی آنلاین

همانگونه که می دانید بسیاری از داوطلبان امکان مشاوره حضوری را ندارند، مشاوره آنلاین یک امکان عالی برای این دسته از افراد به حساب می آید. علاوه بر این، یک مزیت بزرگ مشاوره و برنامه ریزی آنلاین در این است که افراد می توانند در تمامی ساعات شبانه روز و همه روزهای هفته از راهنمایی های مشاوران و متخصصان مربوطه استفاده نمایند. علاوه بر این، داوطلبانی که در مناطق دور افتاده سکونت دارند و نمی توانند به شهرهای بزرگ مراجعه کنند، خدمات آنلاین مشاوره ای ایران تحصیل برای آنها بهترین گزینه است.

 

مشاوره حضوری

با وجود همه مزیت های گفته شده برای مشاوره آنلاین، برنامه ریزی رایگان کنکور به صورت حضوری نیز برگزار می شود. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به مراجعه حضوری هستند، می توانند علاوه بر مشاوره در مورد برنامه ریزی کنکور، از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دبیرستان نیز استفاده نمایند. البته این مورد در مشاوره آنلاین و تماس تلفنی نیز امکان پذیر است.

یادآوری این نکته ضروری است که ظرفیت مشاوره حضوری و یا یک جلسه مشاوره رایگان با تک رقمی ها محدود می باشد. بر این اساس لازم است متقاضیان قبل از مراجعه درخواست خود را ثبت کرده و در مورد زمان و چگونگی آن اطلاع یابند.

 

مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور تلفنی

برای داوطلبانی که به دلایلب گوناگون امکان مشاوره حضوری ندارند، علاوه بر مشاوره آنلاین، مشاوره تلفنی نیز در نظر گرفته شده است. بنابراین حتی کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز می توانند از خدمات ایران تحصیل بهره ببرند. خطوط تلفن مرکز مشاوره از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی همه عزیزان می باشد.

معرفی آموزشگاه مشاوره کنکور

 

 

اطلاعیه

 آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور

کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ منتشر شد.

کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ به همراه راهنمای شرکت در آزمون شامل جزئیات نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

تعداد داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ نفر است که در روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ در کنکور شرکت می‌کنند. این تعداد نسبت به سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۱ هزار و ۱۶۶ نفر یعنی ۹.۲ درصد افزایش داشته است.

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد تمدید شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، علی رضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور کارشناسی ارشد از اول تیر ماه آغاز شده بود و تا امروز ادامه داشت، گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا 6 تیرماه تمدید شد، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.

معرفی آموزشگاه مشاوره تحصیلی

 

برای اطلاع از چگونگی دریافت مشاوره کنکور تجربی بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور همراه با نخبگان ایران پرداختیم. از آنجا که رقابت میان آموزشگاه‌ های مشاوره تحصیلی کنکور در زمینه ارائه بهترین خدمات و برنامه‌ ریزی‌ های مناسب کنکور بسیار زیاد است، باید توجه داشته باشید که آموزشگاهی را انتخاب کنید که در مسیر مشاوره تحصیلی با دلسوزی فراوان و همچنین روشن ساختن مسیر آینده تحصیلی و شغلی، چراغ راهتان باشد.

بسیاری از آموزشگاه‌ های مشاوره تحصیلی کنکور هزینه‌ های هنگفتی را دریافت می‌ کنند، اما مشاوره چندان مناسبی به داوطلبانی که با دنیایی از ناشناخته‌ ها مواجه هستند، ارائه نمی دهند. از این رو برای دریافت بهترین مشاوره تحصیلی، مرکز مشاوره ایران تحصیل به‌ عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌ های مشاوره تحصیلی کنکور همراه با نخبگان ایران، معتبرترین گزینه پیش روی شماست. چنانچه در زمینه انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی نیاز به راهنمایی داشته باشید، مشاوران کاردان و کارآمد مجموعه همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. 

 

 

برای دانلود پی‌ دی‌ اف مقاله کلیک نمایید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 آموزشگاه مشاوره تحصیلی کنکور چه وظایفی دارند؟

این آموزشگاه های وظایف متعددی دارند، که در مقاله فوق به آنها اشاره شد.  

آیا دریافت مشاوره تلفنی کنکور سراسری با هزینه بالایی برای من همراه است؟

خیر. شما می توانید با کمترین هزینه برای دریافت مشاوره تلفنی کنکور سراسری اقدام کنید.

آیا مشاوره کنکور به صورت آنلاین مختص رشته خاصی است؟

خیر. همه داوطلبان که در رشته های مختلفی تحصیل می کنند می توانند از مشاوره آنلاین استفاده کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
  • ثبت نام کنکور سراسری

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 آغاز شد + ورود سایت اصلی sanjesh.org

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش برای نوبت دوم از 7 فرودین 1403 آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. داوطلبین باید در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش به نشانی...
تماس با مشاور