ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ {جدول 1402} | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۲
حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

حقوق دانشگاه افسری چقدر است؟ این سؤالی است که معمولا برای تمامی افرادی که مایل به ادامه تحصیل و استخدام در رشته‌های دانشگاه افسری ارتش هستند به مراتب مطرح می‌شود. در واقع، به جز دستیابی به اطلاعاتی در رابطه با شرایط و نحوه پذیرش در دانشگاه‌های افسری، کسب اطلاعاتی در مورد حقوق دانشگاه افسری ارتش نیز برای داوطلبان الزامی و مهم است.

لازم است بدانید که میزان حقوق دانشجویان دانشگاه افسری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با یکدیگر تفاوت دارد و دانشجویان هرکدام از این دانشگاه‌ها با توجه به شرایطی که دارند، حقوق مشخصی دریافت می‌کنند.

حقوق دانشگاه افسری به اندازه‌ای است که افراد بتواند به عنوان کمک هزینه تحصیلی روی آن حساب کنند و نیاز به اشتغال در خارج از دانشگاه نداشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم مشاوره کاردان و حرفه‌ای ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین نحو یاری کنند.

 آشنایی با دانشگاه‌های افسری ارتش

سازمان ارتش جمهوری اسلامی دارای دانشگاه‌های افسری مختلفی از جمله دانشگاه افسری امام علی، دانشگاه افسری امام خمینی و دانشگاه افسری شهید ستاری می‌باشد. دانشگاه افسری امام علی در بخش نیروی زمینی و واقع در شهرستان تهران است.

دانشگاه افسری شهید ستاری مربوط به علوم و فنون هوایی و در شهرستان تهران می‌باشد و دانشگاه افسری امام خمینی نیز مربوط به علوم دریایی (نیروی دریایی) و واقع در بندر بوشهر است.

جهت ورود به این دانشگاه‌ها شما باید از طریق کنکور سراسری اقدام نمایید. پس از اینکه در این آزمون نمره حد نصاب را کردید، باید یک آزمون ورودی و مصاحبه را انجام دهید. پس از قبولی در این آزمون شما عضو رسمی ارتش به حساب خواهید آمد.

 آشنایی با دانشگاه‌های افسری ارتش

چگونگی ورود به دانشگاه افسری ارتش

ارتش جمهوری اسلامی به عنوان برگزارکننده آزمون دانشگاه افسری از افراد علاقمند به تحصیل در این دانشگاه ثبت‌نام به عمل می‌آورد. ثبت‌نام در دانشگاه افسری یک بار در سال انجام می‌شود و شما می‌توانید فرم اینترنتی ثبت‌نام در بازه‌های زمانی تعیین شده در سایت آجا به نشانی gozinesh.aja.ir انجام دهید.

پس از آن بر اساس اطلاعیه مختلف اعلام خواهد شد که باید به سامانه گزینش آجا مراجعه کنند و اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نمایند. اما بسیاری این سؤال را دارند که حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ که در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

برای کسب اطلاع از محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

میزان حقوق دانشجویان دانشگاه افسری چقدر است؟

بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل در دانشگاه‌های افسری این سؤال را دارند که حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ در مجموع باید گفت که دانشگاه‌های افسری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هرکدام پرداختی‌های متفاوتی به دانشجویان دارند و حقوق دانشجویان دانشگاه افسری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در بازه‌های زمانی مختلفی به حساب دانشجویان واریز و هرکدام از آنها از حقوق مشخصی برخوردار خواهند شد.

برای اطلاع از دانشگاه افسری چند سال طول میکشد؟ روی لینک کلیک کنید.

دانشجویان این دانشگاه علاوه بر حقوق دانشجویی دارای امتیازهای دیگری نیز هستند. این افراد می‌توانند پس از فارغ التحصیلی در این دانشگاه استخدام شوند. استفاده از خوابگاه دانشجویی و امکانات رفاهی از دیگر مزایای این دانشگاه است. حقوق دانشگاه افسری ارتش به اندازه‌ای است که شما بتوانید به عنوان کمک هزینه تحصیلی روی آن حساب باز کنید و نیاز به اشتغال در خارج از دانشگاه نداشته باشید.

آن دسته از افرادی که در ارتباط با حقوق این سؤال این پرسش که حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ باید بگوییم که حقوق دانشگاه افسری ارتش امام علی، ستاری و امام خمینی با یکدیگر تفاوت دارد و شما باید براسا هر ترم تحصیلی، با مراجعه حضوری به دانشگاه از میزان دریافتی خود مطلع شوید. بنابراین میزان حقوق این دانشگاه، براساس شرایط دانشجویان متغیر می‌باشد.

میزان حقوق دانشجویان دانشگاه افسری چقدر است؟

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با این سؤال که حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است، ابهام و سوالی دارید، کافی است از طریق تماس با شماره 9099075307 با مشاوران مجرب مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 مزایای تحصیل در دانشگاه افسری ارتش چیست؟

در ارتباط با این سؤال که میزان حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر صحبت کردیم. رقابت برای پذیرفته شدن در دانشگاه افسری ارتش بسیار زیاد است. وجود برخی از امتیازاتی که در دانشگاه افسری ارتش در نظر گرفته شده است موجب شده بسیاری از داوطلبان علاقه بسیاری برای استخدام در دانشگاه افسری ارتش داشته باشند.

ارتش حقوق و مزایای بسیاری برای دانشجویان در نظر می‌گیرد. از مهمترین مزایای دانشگاه افسری ارتش برخورداری از وام خرید مسکن و دیگر امتیازات تعاونی، اعطای درجه ستوان دومی و ستوان سومی برای فارغ التحصیلان در مقطع کاردانی و کارشناسی، برخورداری از امکانات رفاهی در دوران تحصیل، اختصاص حقوق برای دانشجویان دانشگاه افسری و اعطای هزینه خدمات درمانی می‌باشد.

 مزایای تحصیل در دانشگاه افسری ارتش چیست؟

جهت کسب اطلاعات در مورد ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش بر روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت‌نام در آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری

همان گونه که می دانید قبولی در دانشگاه‌های افسری مزایای بسیاری دارد. به همین دلیل سالانه افراد زیادی به دنبال ثبت‌نام در آزمون ورودی این دانشگاه‌ها هستند. خوب است بدانید که زمان ثبت‌نام در آزمون ورودی دانشگاه افسری در دی ماه و بهمن ماه آغاز می‌شود که داوطلبان عزیز می‌توانند در آن نام‌نویسی کنند. در ادامه آخرین اطلاعات به دست آمده، زمان ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری کشور را برای سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

دانشگاه امام حسین برای اطلاع از زمان ثبت‌نام به هسته گزینش سپاه در منطقه خود مراجعه کنید.
دانشگاه نیروی انتظامی زمان ثبت‌نام از ۲ آبان تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲
دانشگاه افسری زمان ثبت‌نام از ۵ آبان تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲
نیروی دریایی ارتش زمان ثبت‌نام از ۱۹ مهر تا ۲۶ آبان ۱۴۰۲
پدافند هوایی ارتش زمان ثبت‌نام از ۲۳ مهر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان وارد لینک مربوطه شوید.

بنر کال تو اکشن

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه افسری ارتش

تاریخ استخدام دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۲

افرادی که مایل به ثبت‌نام در دانشگاه افسری ارتش هستند، می‌توانند در تاریخ مشخص ثبت‌نام خود را انجام دهند. سال گذشته آغاز ثبت‌نام از اول آبان ماه تا ۱۵ آذرماه انجام شد. در حال حاضر زمان آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعات در مورد زمان ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۲ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

مهم‌ترین مدارک برای استخدام در دانشگاه افسری ارتش

بسیاری از افرادی که علاقمند به تحصیل و استخدام در دانشگاه افسری ارتش هستند، باید مدارکی را برای مرحله مصاحبه آماده کنند. این مدارک شامل اصل شناسنامه و کارت ملی و داشتن پنچ سری کامل از تمام صفحات پشت و رو، داشتن ۱۵ قطعه عکس سه در چهار پشت نویسی شده ، ۵ نسخه از کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، برادر و خواهر، پدربزرگ و مادربزرگ، ارائه اصل گذرنامه داوطلب استخدام در دانشگاه افسری ارتش، ارائه مشخصات کامل شناسنامه افراد حسبی و نسبی از جمله مادر، پدر، خواهر ، برادر، مادربزرگ، پدربزرگ،  ناپدری و نامادری، تکمیل کردن فرم معرفی نامه ضامن، دوستان، همسایگان و آدرس محل سکونت قبلی و فعلی، ارائه آدرس پستی و کروکی از ۱۰ سال گذشته محل سکونت تاکنون، ارائه مدرک تحصیلی اصل گواهی موقت می‌باشد.

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه افسری ارتش

برای اطلاع از رشته های دانشگاه افسری ارتش وارد لینک مربوطه شوید.

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی کردیم در ارتباط با این سؤال که حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ توضیحاتی ارائه کنیم. باید بگوییم که حقوق دانشگاه افسری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به طور مشخص و در بازه‌های زمانی متفاوت به دانشجویان تعلق می‌گیرد.  دانشجویانی که در دانشگاه افسری ارتش از جمله دانشگاه امام علی، امام خمینی و شهید ستاری مشغول به تحصیل هستند، در حین تحصیل از حقوق و مزایایی برخوردار می‌شوند.

مبلغی که به حساب دانشجویان دانشگاه پرداخت می‌شود به گونه‌ای است که افراد نیاز به اشتغال به تحصیل در خارج از دانشگاه برای تأمین هزینه‌های خود نداشته باشند. بنابراین فقط می‌توانند به عنوان یک کمک هزینه روی آن حساب کنند. چنانچه شما عزیزان پس از مطالعه این مقاله نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این سؤال که حقوق دانشگاه افسری ارتش هستید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

3.3/5 - (35 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟

برای اطلاع از میزان حقوق دانشگاه افسری ارتش باید به هرکدام از دانشگاه های ارتش مراجعه کنید.

حقوق دانشگاه افسری ارتش و حقوق دانشگاه افسری نیروی انتظامی چقدر است؟

پرداختی ماهیانه دانشگاه افسری ارتش و نیروی انتظامی مناسب است و می تواند به فرد در تأمین هزینه های تحصیل کمک کند.

نحوه پذیرش دانشگاه افسری ارتش چگونه است؟

داوزلبان می توانند در زمان مقرر از طریق سایت رسمی این سازمان برای تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

نظرات

121 دیدگاه دربارهٔ «حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ {جدول 1402} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo Amir گفت:

    سلام می خواستم ببینم بار مدرک کارشناسی رشته کامپیوتر میشه ثبت نام کرد ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میشه

  2. Avatar photo محمد رضا گفت:

    سلام من کور رنگی کمی دارم میتونم برای درجه داری ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید ثبت نام کنید

  3. Avatar photo شاکرمی گفت:

    با سلام ببخشید من معدل کلم ۱۶هستش ولی معدل کتبی زیر ۱۰رشته انسانی میتونم شرکت کنم؟

  4. Avatar photo امین گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم معدل کل دیپلم یعنی سه پایه با هم یا فقط نهایی تجربی هستم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      سه پایه با هم است

  5. Avatar photo محمد گفت:

    آیا با دیپلم بزرگ سالان میشود ثبت نام کرد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید

  6. Avatar photo پارسا گفت:

    من دیپلم انسانی با معدل ۱۷ دارم میتونم دانشکده افسری شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید شرکت کنید

  7. Avatar photo ماهان گفت:

    سلام ببخشید من دوازدهم انسانی هستم و معدلم ۱۷ هست میتونم برای افسری ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر است

  8. Avatar photo رضا گفت:

    سلام من رشته کار دانش معماری هستم میتونم برای افسری اقدام ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما صرفا می توانید در صورت داشتن سایر شرایط مانند سن و قد در فراخوان درجه داری شرکت نمایید

  9. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام من رشته ی تجربی دارم معدل ۱۹ونیم کلاس یازدهم هستم شرایط ثبت نام دانشگاه افسری رو دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید

      1. Avatar photo حسین نجفی گفت:

        سلام ببخشید با رشته ی معماری داخلی معدلم ۱۸ هستش می تونم به دانشکده افسری شرکت کنم

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر
          امکان ورود به دانشگاه افسری فقط با رشته های نظری فراهم است

  10. Avatar photo امیر حسین گفت:

    سلام ببخشید من رشته حسابداری هستم فنی حرفه ای
    معدل دیپلم بالای ۱۴ هست میتونم برای ثبت نام اقدام کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام برای افسری خیر ولی برای درجه داری میتونید اقدام به ثبت نام کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)