ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۲
محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که ثبت نام خود را در سامانه gozinesh.aja.ir تکمیل کرده اند می بایست روز جمعه، 9 دی ماه سال ۱۴۰۳ به محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش راس ساعت 8 صبح مراجعه نمایند. دانشگاه های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی سالانه برای تکمیل کادر های افسری خود آزمونی را به عنوان آزمون ورودی برگزار می کنند تا فارغ التحصیلان گروه های آزمایشی مختلف (علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی و در برخی موارد الهیات و معارف اسلامی) با شرکت و کسب نمره قبولی، وارد دانشگاه افسری شده و مشغول به تحصیل در دانشگاه های افسری ارتش که زیر نظر نیروها و ارگان های نظامی اداره می شود، گردند.  شرکت در این آزمون ساده نبوده و دارای پیش شرط های دشواری است. شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای شرکت در این آزمون نیز در این مقاله شرح داده شده است.

لازم به ذکر است که سالانه با انتشار دفترچه افسری ارتش، اطلاعات بسیاری از جمله زمان ثبت نام، زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان اعلام نتایج، رشته های دانشگاه های افسری و … منتشر می گردد که داوطلبان می توانند با مطالعه دقیق این دفترچه، اقدام به ثبت نام نمایند. چنانچه در مراحل ثبت نام و یا دانلود دفترچه راهنمای افسری با مشکل مواجه شدید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. برای برقراری ارتباط کافیست شماره 9099075307 را شماره گیری نمایید.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش 1403-1404

سالانه زمان برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش توسط دفترچه راهنمایی که منتشر می شود، اعلام می گردد. با توجه به اطلاعیه منتشر شده در خصوص آزمون افسری سال ۱۴۰۳، تاریخ برگزاری این آزمون روز جمعه 9 دی ماه می باشد. افراد علاقمند به شرکت در این آزمون می بایست از تاریخ 1 آبان ماه الی 15 آذر ماه به سامانه gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و برای خرید کارت اعتباری ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. توجه داشته باشید که محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش نیز از طریق همین سامانه منتشر می گردد؛ با این حال در بخش بعدی مقاله لیست کاملی از حوزه های امتحانی و مراکز گزینش ارتش را برای شما متقاضیان گرامی ارائه خواهیم داد.

یکی از نکات قابل توجه برای داوطلبان نظام قدیم، لزوم مطالعه منابع آزمون تعیین شده برای نظام آموزشی جدید می باشد. چنانچه از متقاضیان نظام قدیم هستید، در اسرع وقت برای دریافت منابع نظام آموزشی جدید اقدام نمایید.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش

🔗 برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش 1403-1404

اطلاع از محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش از مهمترین نکات شرکت در این آزمون می باشد. تمامی داوطلبان می بایست در روز جمعه مورخ 9 دی ماه ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی شهر خود حضور یابند. آدرس محل های برگزاری عبارتند از:

📍 حوزه اراک: اراک، سه راه خمین، کیلومتر 5 جاده گلپایگان و خمین، جنب پادگان مالک اشتر فراجا، مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر پدافند هوایی اراک
📍 حوزه اردبیل: اردبیل، خیابان امام خمینی (ره)، مابین چهار راه امام خمینی و میدان شریعتی، دبیرستان دوره دوم متوسطه شهید مدرس
📍 حوزه ارومیه: آذربایجان غربی، ارومیه، نرسیده به چهار راه آپادانا، موسسه آموزش عالی آذر آبادگان
📍 حوزه اصفهان: اصفهان، خیابان صفه، جنب بیمارستان الزهرا (س)، درب ورودی غربی دانشگاه (دانشکده دندانپزشکی)، ساختمان شهید سلیمانی
📍 حوزه اهواز: اهواز، اتوبان گلستان، انتهای بلوار پردیس، جنب دانشگاه پیام نور اهواز، مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی
📍 حوزه ایلام: ایلام، بلوار دانشجو، چهار راه پیام نور، دانشگاه پیام‌ نور مرکز ایلام
📍حوزه بجنورد: بجنورد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، چهار راه همت، به سمت چهار راه کتابخانه، تالار صدف تیپ 130 ارتش
📍 حوزه بندرعباس: بندرعباس، بلوار پاسداران، اسکله شهید باهنر، جنب پمپ بنزین، درب غربی منطقه یکم امامت نداجا، مجتع آموزشی ناوگان
📍 حوزه بوشهر: بوشهر، ابتدای خیابان طالقانی (صلح آباد)، مرکز آموزش فرمان
📍 حوزه بیرجند: بیرجند، بلوار غفاری، انتهای بلوار شهید آوینی، انتهای بلوار دانشگاه، دانشگاه بیرجند، سالن امید
📍 حوزه تبریز: تبریز، بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبریز، دانشکده شیمی
📍 حوزه تهران:
📌 رشته های علوم تجربی و ادبیات و علوم انسانی: تهران، میدان حر، خیابان امام خمینی (ره) شرقی، ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع)، دانشگاه افسری امام علی (ع)
📌 رشته ریاضی فیزیک: تهران، میدان حر، خیابان امام خمینی (ره) غربی، نرسیده به چهار راه کمالی، مدیریت گزینش و استخدام م ن ا نزاجا
📍 حوزه خرم آباد: خرم آباد، کیلومتر پنج جاده خرم‌ آباد به بروجرد، دانشگاه لرستان
📍 حوزه رشت: رشت، میدان نیروی دریایی، فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم (ع)
📍 حوزه زاهدان: زاهدان، میدان دکتر حسابی، بلوار جنت، رو به روی دانشگاه علوم پزشکی، درب سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی
📍 حوزه زنجان: زنجان، بلوار دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، سایت امام خمینی (ره)
📍 حوزه سنندج: سنندج، خیابان امام خمینی (ره)، میدان ارتش، منازل سازمانی لشگر 28، تالار گلستان
📍 حوزه شاهرود: شاهرود، میدان بسیج، بلوار شهید مطهری، جنب درب دوم پادگان، تالار کوثر
📍 حوزه شیراز: شیراز، خیابان ارم، میدان ارم، دانشگاه دولتی شیراز
📍 حوزه قزوین: قزوین، خیابان شهید بهشتی، میدان ارتش، لشگر 16 زرهی، کوی سازمانی شهید علی صفوی، تالار پذیرایی طاووس لشگر 16 زرهی
📍 حوزه کرمان: کرمان، چهار راه فرهنگیان، بزرگراه امام رضا (ع)، بلوار امام حسن مجتبی (ع) (طاهر آباد)، آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای حضرت فاطمه الزهرا (س)
📍 حوزه کرمانشاه: کرمانشاه، میدان فردوسی، انتهای شهرک متخصصین، دانشگاه آزاد اسلامی
📍 حوزه گرگان: گرگان، چهار راه گلها، خیابان کوی علی محمدی 12، دبیرستان مصطفی خمینی (ره)
📍حوزه مشهد:
📌 رشته ریاضی فیزیک: مشهد، بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی، دانشکده دندانپزشکی
📌 رشته علوم تجربی: مشهد، میدان آزادی (فلکه پارک)، درب شرقی پردیس دانشگاه فردوسی، دانشکده داروسازی
📌 رشته ادبیات و علوم انسانی: مشهد، میدان آزادی (فلکه پارک)، درب شرقی پردیس دانشگاه فردوسی، دانشکده پزشکی
📍 حوزه نوشهر: نوشهر، خیابان شهید عماد الدین کریمی، جنب مصلای نوشهر، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)
📍 حوزه همدان: همدان، بلوار مدرس، شهرک مدرس،خیابان ابی طالب، جنب دبیرستان بوعلی سینا، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا

شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون دانشگاه های افسری ارتش 1403-1404

برای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش نیاز است تا دارای برخی شرایط عمومی و اختصاصی باشید. داشتن این شرایط الزامی می باشد و در صورتی که در آزمون ثبت نام کرده و نمره قبولی را نیز دریافت نمایید و پس از آن مشخص گردد که فاقد شرایط می باشید، پذیرش شما لغو خواهد شد. متقاضیان گرامی می توانند در صورت وجود ابهام و یا سوال از شرایط مطرح شده در این بخش با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس حاصل فرمایند. کارشناسان خبره ما پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون دانشگاه های افسری ارتش

شرایط عمومی شرکت در آزمون دانشگاه های افسری ارتش

در این قسمت از مقاله به بررسی شرایط عمومی شرکت در این آزمون خواهیم پرداخت. این شرایط عبارتند از:

🔹 اعتقاد داشتن به دین مبین اسلام.
🔹 داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران (عدم سابقه تابعیت بیگانه)
🔹 ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداكاری در راه تحقق اهداف این انقلاب.
🔹 اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
🔹 کسانی که به عنوان عضو به ارتش ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت در هر جایی را داشته باشند.
🔹 شاخصه های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار خواهد گرفت.
🔹 استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام بر اساس نیاز سازمان می باشد.
🔹 در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می گردد.
🔹 سپردن تعهد كافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی در صورت استعفاء و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش ج.ا.ا.
🔹 دارا بودن حداقل سن 16 سال تمام و حداكثر 23 سال (تا تاریخ 1403/08/01) و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه می شود (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
🔹 حداكثر سن برای رشته خلبانی هواپیما 20 سال می‌ باشد.
🔹 دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر معاینات استخدام).
📑 تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان 165 سانتی متر و دید چشم برای رشته‌ های خلبانی 10/10 و برای سایر رشته‌ ها حداقل 8/10 می باشد.
🔹 فقدان محكومیت مؤثر كیفری و محكومیت ناشی از اقدام علیه امنیت كشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
🔹 نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه‌ ها و سازمان‌ های سیاسی.
🔹 عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش.

🔗 حقوق دانشگاه افسری ارتش چقدر است؟ برای اطلاع از میزان حقوق بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون دانشگاه های افسری ارتش

برخورداری از شرایط اختصاصی از الزامی ترین موارد می باشد که حائز اهمیت بسیاری است. افراد متقاضی شرکت در آزمون افسری می بایست دارای شرایط اختصاصی زیر باشند:

🔶 سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.
🔶 داشتن حداقل معدل كل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته‌ های علوم تجربی و ریاضی‌ فیزیک 14 و برای دیپلم علوم انسانی 16 و حداقل معدل کتبی برای رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی 10 و برای دیپلم علوم انسانی 14 می باشد.
برای داوطلبان در حال تحصیل (نظام جدید آموزشی) حداقل معدل های اشاره شده در سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود را با شرط حداقل معدل اعلامی و حداکثر تا قبل از شروع دوره جامعه پذیری نظامی مشترک (تا تاریخ 1403/05/11) ارائه نمایند در غیر این صورت قبولی آنان نا دیده تلقی می گردد.(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند).
❗ با توجه به مفاد بند 2 شرایط اختصاصی، داوطلبانی که در حال تحصیل در سال آخر متوسطه می باشند. بایستی معدل کل و کتبی مدنظر را در هنگام پذیرش نهایی ارائه نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان «کان لم یکن تلقی» می گردد. به ویژه داوطلبان دیپلم علوم انسانی که بایستی حداقل معدل کل 16 و کتبی 14 را ارائه نمایند.
🔶 جذب داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی فقط جهت تحصیل در رشته های: مدیریت دفاعی دانشگاه امام علی (ع) نیروی زمینی (در رشته های اداری پرسنلی، دارایی، آماد، دژبان، ترابری و …)،آماد هوایی دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی و خاتم الانبیاء (ص) پدافند هوایی، مدیریت و کمیسر دریایی دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی و حفاظت اطلاعات دانشکده فارابی صورت می پذیرد.
🔶 جهت داوطلبان رشته خلبانی هواپیما حداقل معدل کل 15 و حداقل معدل کتبی 12 می باشد. برای رشته خلبانی بالگرد و پهباد معدل کل حداقل 14 و معدل کتبی حداقل 10 مورد نیاز می باشد.
🔶 قبولی در آزمون علمی، معاینات پزشكی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌ های گزینشی.
🔶 فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و نظامیان از اولویت استخدام برخوردار می‌ باشند.
🔶 بسیجیان فعال، حافظان کل قرآن کریم و داوطلبان عضویابی شده از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
🔶 دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می توانند ثبت نام نمایند.
🔶 از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی به عمل خواهد آمد.
🔶 درجه داران رسمی و پیمانی (بین درجات گروهبان یكمی تا استوار یكمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط در کنکور اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش در دانشگاه نیرو / سازمان متبوعه خود می باشند.
🔶 امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی در ارتش ج.ا.ا وجود ندارد.
🔶 امکان استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی وجود ندارد.
🔶 نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی.

امتیازات تحصیل در دانشگاه افسری

🔻 تحصیل در دانشگاه‌ های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (دانشگاه افسری امام علی(ع)، دانشگاه خاتم الانبیاء (ص)، دانشگاه هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و دانشكده علوم و فنون فارابی) شبانه‌ روزی می‌ باشد.
🔻 پوشاك، تغذیه، آموزش، بهداشت و درمان دانشجویان رایگان می‌ باشد.
🔻 به دانشجویان در طول تحصیل كمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌ شود.
🔻 دانشجویان پس از طی 7 ترم موفقیت آمیز تحصیلی به درجه ستوان دومی نائل می‌ گردند و پس از دانش‌ آموختگی به آنان دانشنامه كارشناسی در رشته مربوط اعطا می‌ گردد.
🔻 فارغ التحصیلان از تسهیلات، وام های مصوب، كارت اعتباری حكمت، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تكفل و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون دانشگاه های افسری ارتش

🔗 برای اطلاع از نحوه رشته های دانشگاه افسری ارتش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1403-1404

🔶 داوطلبانی که برای شرکت در آزمون دانشگاه افری ثبت نام کرده اند پس از اطلاع از زمان و محول برگزاری آزمون دانشگاه افسری باید برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

🔶 لینک دریافت کارت حدود 4 روز پیش از برگزاری آزمون در سایت gozinesh.aja.ir فعال می شود و متقاضیان این امکان را دارند که از تاریخ 5 تا 8 دی ماه با وارد کردن کد ملی و شماره پرونده خود، پرینت کارت را تهیه کنند.

به این منظور داوطلبان ابتدا باید وارد سامانه دانشگاه افسری ارتش شده و قسمت کارت ورورد به جلسه آزمون را انتخاب کنند.

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

  • سپس کد ملی و شماره پرونده خود را ثبت نموده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایند.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

متقاضیانی که ثبت نام آنها ناقص است، باید به دفاتر استخدام آجا که نشانی آن در داخل دفترچه ثبت نام ارائه شده است، مراجعه کرده و مشکل اطلاعات ثبت شده را حل کنند. علاوه بر کارت ورود به جلسه، همراه داشتن کارت شناسایی عکس دار (شناسنامه و کارت ملی) به همراه یک قطعه عکس 4*3 ضروری است.

نکات مهم برگزاری دانشگاه افسری ارتش 1403-1404

داوطلبان شرکت در آزمون افسری در کنار اطلاع از محل ثبت نام آزمون افسری، باید در زمان برگزاری آزمون این دانشگاه به یکسری موارد دقت داشته باشند:

🔶 برگزاری آزمون راس ساعت 8 صبح خواهد بود.

🔶 متقاضیان گرامی از داشتن وسایل غیرضروری مانند انگشتر، دستبند، پیجر و… سر جلسه خودداری کنند.

🔶 داوطلبان باید مداد مشکی، پاک کن، تراش را به همراه داشته باشند.

🔶 قبل از شروع جلسه آزمون، کارت خود را به سمت چپ سینه سنجاق کنند.

🔶 از پذیرش افرادی که غیر از تاریخ و ساعت اعلام شده در محل برگزاری آزمون حضور یابند، ممانعت می شود.

🔶 درهای ورودی حوزه امتحان راس ساعت 7 صبح بسته خواهد شد. بنابراین طوری برنامه ریزی کنید که یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل حضور داشته باشید.

🔶 از ورود همراهان اعم از نظامی و غیرنظامی به مکان برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

نکات مهم برگزاری دانشگاه افسری ارتش

اخبار مرتبط با آزمون دانشگاه های افسری ارتش

📢 بازدید فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان از حوزه‌ های آزمون دانشگاه‌ های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران

صبح روز جمعه، 9 دی‌ ماه، امیر سرتیپ دوم مراد خوش‌ کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان و هیئت همراه از حوزه‌ های مختلف دانشگاه لرستان مربوط به آزمون ورودی دانشگاه‌ های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

براساس آمار ارائه شده از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، حدود 2100 نفر مرد در روز جمعه، 9 دی‌ ماه ۱۴۰۳ در حوزه‌ های مختلف آزمون دانشگاه لرستان به رقابت با همدیگر برای کسب نمره لازم ورودی دانشگاه‌ های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

اگرچه تعداد زیاد خودرو متعلق به داوطلبان و همراهان آن‌ ها، وارد حوزه‌ های مختلف دانشگاه لرستان شدند اما با تدابیر و تمهیدات ترافیکی مدیریت و نیروهای حراست دانشگاه لرستان و همیاری پلیس راه استان و دژبان ارتش، هیچ‌ گونه مشکل ترافیکی ایجاد نشد.

📢 برگزاری آزمون دانشگاه‌ های افسری ارتش در شاهرود

در این آزمون که به منظور تکمیل کادر افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. 90 داوطلب در حال تحصیل و دانش آموختگان رشته‌ های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی به رقابت پرداختند.

داوطلبان پس از قبولی در این آزمون و مصاحبه حضوری برای فراگیری آموزش‌ های نظامی کاربردی در دانشگاه‌ های افسری امام علی، خاتم الانبیاء، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.


 

خلاصه مقاله محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش

دانشگاه های افسری سالانه جهت تکمیل کادر افسری خود آزمون افسری برگزار می کنند که افراد علاقمند به تحصیل در این دانشگاه ها (دانشگاه های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی) در این آزمون ثبت نام کرده و پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه می توانند در دانشگاه های افسری شروع به تحصیل نمایند. زمان برگزاری آزمون افسری براساس دفترچه راهنمای منتشر شده روز جمعه 9 دی ماه ۱۴۰۳ می باشد و متقاضیان شرکت در آزمون موظف به حضور در محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش راس ساعت 8 صبح می باشند.

در این مقاله به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام و شرکت در این آزمون نیز پرداختیم. متقاضیان گرامی می توانند پس از مطالعه دقیق مقاله، در صورتی که در رابطه با هر بخش دچار سوال و یا ابهام شدند، با کارشناسان خبره ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایند. علاوه بر تماس، می توانند برای ما کامنت بگذارند. سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی مشاوران ما پاسخ داده خواهند شد.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله محل برگزاری آزمون دانشگاه های افسری ارتش کلیک کنید.

 

4/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ در چه تاریخی قابل دریافت است؟

کارت ورود به جلسه آزمون ها معمولا سه الی چهار روز قبل از برگزاری قابل دریافت می باشد. داوطلبان می توانند از تاریخ 5 الی 8 دی ماه به سامانه مربوطه مراجعه کرده و جهت دریافت کارت خود اقدام نمایند. 

آزمون دانشگاه های افسری ارتش ۱۴۰۳ چه زمانی برگزار می شود؟

ازمون دانشگاه های افسری ارتش سال ۱۴۰۳ در روز جمعه، تاریخ 9 دی ماه در ساعت 8 صبح برگزار می شود. داوطلبین گرامی توجه داشته باشند که حضور حداقل نیم ساعت زودتر از زمان برگزاری در محل آزمون الزامی می باشد. 

آزمون دانشگاه های افسری ارتش در چه محل هایی برگزار می شود؟

لیست محل های برگزاری این آزمون در مقاله فوق شرح داده شده است. داوطلبان پس از اطلاع از محل های برگزاری، در صورتی که با سوال و یا ابهامی رو به رو شدند می توانند با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور