ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + برنامه ریزی تحصیلی

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مرکز مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ایران تحصیل راه اندازی شد. کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می توانند به منظور دریافت خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه های دانشگاه و رشته های بدون کنکور برای ارشد، کنکور ارشد، پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان ارشد، مشاوره و برنامه ریزی قبولی در آزمون ارشد 1403 و … با مرکز ایران تحصیل در تماس باشند.

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد مختص داوطلبان گروه‌های آزمایشی مختلف و همچنین رشته‌های دانشگاهی متفاوت می باشد. بنابراین کلیه متقاضیان می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند گردند. با توجه به اینکه مقطع کارشناسی ارشد، حساسیت های مخصوص به خود را دارد و با در نظر گرفتن اهمیت این مقطع ، لزوم مشاوره و برنامه‌ریزی بسیار پررنگ تر از سایر مقاطع می‌باشد.

دانشجویان مشغول به تحصیل که قصد شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی را دارند، با توجه به وقت اندک و امتحانات میان ترم و پایان ترم خود، به دنبال شماره تلفن مشاوره کارشناسی ارشد می‌باشند. مرکز مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد به منظور کمک رسانی و دادن اطلاعات جامع به متقاضیان راه اندازی شده و کلیه داوطلبان مقاطع مختلف تحصیلی می توانند به منظور دریافت خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری در زمینه کارشناسی ارشد و یا در زمینه های دانشگاه و انتخاب رشته بدون کنکور ارشد و حتی کنکور ارشد و پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان ارشد در تماس باشند.

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد

مقطع کارشناسی ارشد حساسیت بسیاری برای داوطلبان این مقطع دارد و نیاز به برنامه ریزی دقیق و پر رنگ تری از سایر مقاطع دارد. دانشجویان این مقطع می‌توانند از مشاوره ارشد استفاده کرده تا کارشناسان مشاوره تلفنی از همان لحظه تا قبولی در رشته دلخواه کنار این داوطلبان بوده و آنها را در این مرحله از زندگی راهنمایی کنند.

دانشگاه‌های مختلف کل کشور دارای شرایط متفاوت و مهمی برای پذیرش دانشجویان در نظر می گیرند که داوطلبان باید از این شرایط اطلاعات کافی داشته باشند. در مشاوره تلفنی ارشد این امکان وجود دارد که به صورت کامل و دقیق از نحوه دروس مختلف، نحوه ثبت نام، انتخاب رشته کارشناسی آشنا شوید.

مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد

شماره تلفن مشاوره کارشناسی ارشد

شماره تلفن مشاوره کارشناسی ارشد داوطلبان را با کارشناسان و متخصصین در زمینه های مختلف آشنا کرده و امکان مشاوره تلفنی را برای شما را در زمینه ارائه کلیه اطلاعات مورد نیاز در مورد دانشگاه دلخواه و انتخاب رشته و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

داوطلب با استفاده از این شماره و تماس و مشاوره گرفتن در زمینه کنکور سراسری و منابع مختلف و کسب رتبه بالا می توانند موفقیت های بسیاری کسب کنند. یکی دیگر از موارد استفاده از مشاوره تلفنی بانک سوالات کارشناسی ارشد در رشته های مختلف است که بسیاری از دانشجویان بدان نیازمندند و با مشاوره تلفنی می‌توان به راحتی به آن دست یافت. مشاوره تلفنی ایران تحصیل آماده ارائه خدمات با کلیه دانشجویان مقاطع مختلف از ابتدا تا انتهای تحصیل می‌باشد.

برای تماس با مشاوران متخصص ایران تحصیل از خط ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید و یا از طریق سایت irantahsil.org اقدام به خرید بسته‌های مشاوره‌ ارشد با تخفیف ویژه کنید تا مشاوران ما با شما تماس برقرار کنند.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

یکی از مهمترین خدمات مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد می‌باشد و بیشتر متقاضیان با مقوله انتخاب رشته بسیار آشنا هستند و می‌دانند که انتخاب رشته مقاطع با هم متفاوت است. به دلیل مهم بودن انجام درست و دقیق این مسئله مشاوره گرفتن در این زمینه امری بسیار لازم و ضروری است.

مشاور تلفنی کارشناسی ارشد این امکان را به داوطلبان می دهد که به پاسخ تمام سوالات خود درمورد رشته های جدیدی که در دانشگاه‌ها ارائه می شود و شرایط دانشگاها از لحاظ امکانات و خدمات رفاهی برسند. مشاوره تلفنی حتی به سوالات دانشجویان در زمینه ی پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها و شرایط ثبت نام آنها نیز پاسخگو می باشد.

برای آشنایی با روند ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد روی لینک کلیک کنید.

مشاوره برنامه ریزی تحصیلی تلفنی کارشناسی ارشد

یکی دیگر از خدمات مشاوره تلفنی کمک به برنامه ریزی تحصیلی است داوطلب برای موفقیت نیاز به داشتن برنامه بسیار قوی و حساب شده دارد.
دانشجو باید با برنامه ریزی درست شروع و پیش رود مشاوره تلفنی ارشد برای آنهایی که قصد شرکت در آزمون را دارند و یا دانشجوی ارشد می تواند برنامه ریزی بسیار هوشمندانه ایی تنظیم کند.

البته هدف این مشاوره فقط به گروه‌های خاص نمیباشد بلکه کمک به تمام داوطلبان در تمام مراحل است. بعضی از داوطلبان بعد پذیرش در رشته مورد نظر خود تازه می فهمند که علاقه و استعدادی در رشته قبول شده ندارند مشاور تلفنی این امکان و راهنمایی را می دهد تا به بهترین ادامه تحصیل با کمترین ضرر رشته خود را تغییر دهد.

بنر کال تو اکشن

مشاور تلفنی کارشناسی ارشد ایران تحصیل

ایران تحصیل یکی از بزرگترین مجموعه برای ارائه خدمات در تمام موارد و مراحل به داوطلبان و بزرگترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی می باشد. مشاور ایران تحصیل می تواند دانشجویان را در ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاها راهنمایی کرده و دانشجویان بدون پرداخت هیچ هزینه ایی از این امکان استفاده کنند.

خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

داوطلبانی که در ثبت نام کنکور ارشد شرکت می کنند می توانند برای رسیدن به سوالات خود در این زمینه از مشاور تلفنی رایگان کارشناسی ارشد استفاده کرده و از رشته های مختلف با ظرفیت های مختلف دانشگاه‌ها اطلاع پیدا کنند . برخی از رشته های کارشناسی ارشد به دلیل جدید بودن و تعداد کم فارغ التحصیلان آنان در این مقطع تنها در ۱ یا ۲ دانشگاه امکان پذیرش دارند.

دانشجویان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد راه های متفاوتی خواهند داشت از جمله این راه ها می توان به استعداد درخشان ارشد اشاره کرد کسانی که معدل لازم را کسب کرده اند بدون نیاز به شرکت در کنکور می توانند به راحتی در این رشته ها تحصیل کنند این امر زمانی امکان پذیر است که از مشاور رایگان کارشناسی ارشد بهره بگیرند.

خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

داوطلبانی که هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دچار مشکل شوند و نتوانند در زمان مقرر کارت خود را دریافت کنند مشاور تلفنی رایگان به حل این مشکل کمک می‌کند. مشاور تلفنی رایگان به دانشجو در اصلاح و تغییر رشته های انتخابی بسیار موثر است مثلا وقتی فردی خود به تنهایی انتخاب رشته کرده و دچار مشکل شده است مشاوران در تغییرات و اصلاح آن او را راهنمایی می کنند.

برای بعضی از داوطلبانی که امکان پذیرش در رشته خود وجود ندارد و مایل به تغییر رشته در ارشد هستند و یا مایلند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور شرکت کنند تا رتبه لازم را کسب کنند. دانشگاه پیام نور یک ترم تحصیلی را له عنوان زمان برای آزمون ورودی هر رشته در نظر می گیرد در اینجا هم مشاور تلفنی رایگان می تواند از فنون لازم برای قبولی در هریک از رشته ها فرد را آگاه کند.

برای ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت کلیک کنید.

برنامه ریزی درسی ایران تحصیل

همه می دانیم که هدف بدون برنامه آرزویی بیش نیست باید برای رسیدن به اهداف خود چه کوچک چه بزرگ برنامه ریزی دقیقی داشت . با برنامه ریزی قوی می توانید از نقاط قوت و ضعف تان کمک گرفته و از وقتتان بیشترین استفاده را بکنید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید.

این برنامه ریزی دقیقی که با کمک مشاوره تلفنی ایران تحصیل تنظیم می شود  به داوطلبان در هر مقطع چه پشت کنکوری چه داوطلب کارشناسی ارشد و غیره کمک می کند. یک داوطلب پشت کنکوری از خود می پرسد که چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنم پاسخ این سوال این است که اول هدف هدف خود را مشخص کنید بعد مقدار زمان مطالعه جواب این دو سوال یک نکته کلیدی در برنامه ریزی می باشد.

مشاور تلفنی رایگان ایران تحصیل با بک برنامه ریزی دقیق با استفاده از جواب سوالهای شما در این مسیر شما را می‌تواند یاری کند.
تمام موارد را در نظر بگیرید. قبل از شروع به برنامه ریزی تمام نکات ریز و درشت را بررسی کنید یعنی تمام شرایط زندگی تحصیلی و اهداف را در نظر بگیرید مثلا دانش آموزی که در حال تحصیل است و دانش آموزی که پشت کنکور باشد و یا دانشجویی که فارغ التحصیل شده

زمانهای متفاوتی برای مطالعه نیاز دارند و باید شرایط مختلفی برای آنها فراهم شود. داوطلبانی که مشغول به کار هستند و یا در روستا زندگی می کند کلا به شرایط زندگی و درسی کاملا متفاوتی نیاز دارند و با برنامه ریزی موشکافانه تری موفق خواهند شد.

برنامه ریزی درسی ایران تحصیل

برنامه ریزی باید قابل اجرا باشد. برنامه ایی که برای خود در نظر می گیرد باید قابل اجرا باشد و بتوان به آن عمل کرد بعضی از داوطلبان و دانش آموزان برنامه ریزی بسیار مشکل و پیچیده ای برای خود در نظر می گیرند که پس از چند روز عمل کردن به آن دلسرد و خسته می شوند و برنامه ریزی خود را رها می کنند این را بدانید عمل به برنامه بسیار مهمتر از خود برنامه است.

زمانبندی متفاوتی برای برنامه ریزی داشته باشید. برای کمک به برنامه ریزی باید زمان بندی درستی در نظر بگیریم مثلا برای درسهای مهم و حجم بالا باید برنامه ماهانه و یا هفتگی تنظیم کرده تا بتوان در آخر ماه و یا هفته جمع بندی خوبی از مطالب داشت.

اصول برنامه ریزی درسی دانشگاه

افرادی که با مطالعه و برنامه ریزی دقیق و سعی و تلاش موفقیت لازم را بدست آورده اند در این مرحله نیاز به ادامه تحصیل خوبی هستند تحصیل در هر دانشگاه با توجه به قوانین و شرایط منحصر به فرد هر دانشگاه متفاوت است و می تواند مشکلات خاصی را در بر داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که اکثر دانشجویان با آن روبرو هستند اشتغال هنگام تحصیل است و این امر هم نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد. در تحصیل دانشگاهای روزانه فعال بودن دانشجو برای اساتید بسیار مهم است در صورتی که دانشجو بتواند مطالعه بیشتر و حضور پررنگ تری در کلاس داشته باشد می تواند نظر استاد را به خود جلب کرده و اگر نتواند در زمان امتحان نمره قبولی بگیرد استاد با توجه به تلاش و دانش او نمره خرج از برگه را برای او لحاظ کند.

کال تو اکشن تماس

 

امکان دریافت برنامه ریزی درسی آنلاین رایگان

سوالی که در ذهن هر داوطلب پیش می آید این است که آیا امکان در یافت برنامه ریزی آنلاین رایگان وجود دارد باید پاسخ داد که شرکت های بسیاری با ایجاد سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی امکان دریافت برنامه های تحصیلی رایگان را برای شما فراهم کرده اند.

افرادی که می خواهند از این برنامه ها استفاده کنند ابتدا در سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی ثبت نام و برنامه مورد نیاز خود را دریافت می کنند. در بعضی موارد که دانشجو به دلیل شرایط خاص نیاز به خدمات خاص تری هست در اینصورت بابت خدمات اضافی ارائه شده با آنها مبلغ ناچیزی دریافت می شود .

اهمیت استفاده از برنامه ریزی آنلاین

با سرچ در اینترنت با برنامه ریزی آنلاین داوطلبان روبرو می شویم آنقدر تنوع و رقابت برای این خدمات وجود دارد که خود نشان دهنده نیاز داوطلبان امروزی می باشد . برنامه ریزی آنلاین در کمترین زمان ممکن انجام شده و نیازی به پرداخت هزینه ی خاصی نمی باشد وبرای دریافت هر گونه خدمات صرفه جویی در زمان و انرژی در اولویت می باشد .

مزایای استفاده از مشاوره و برنامه ریزی آنلاین

از مزایای مهم این نوع مشاوره با کاهش زمان و هزینه کمتر می توان به هدف خود رسید. در این نوع مشاوره و برنامه ریزی خدمات مکمل بسیاری وجود دارد که در مشاوره و برنامه ریزی حضوری و معمولی وجود ندارد. افرادی که برای مشاوره حضوری به شرکت ها مراجعه می کنند هیچ خدمات مکملی دریافت نمی کنند و به دلیل آنلاین نبودن در آن خطا می باشد. اما وقتی با مراجعه به سامانه مشاوره نسبت به دریافت بر نامه ریزی آنلاین اقدام می کنید چون تمام خدمات لیستی انجام می شود بروز خطا غیرممکن و برنامه بسیار دقیق و حساب شده است.

شما میتوانید علاوه بر موارد ذکر شده با یک تماس اطلاعاتی نظیر لیست رشته های بدون کنکور ارشد، روش ثبت نام کارشناسی ارشد به شرط معدل و…را به دست آورید.


خلاصه مطالب

امروزه شرکت های بسیاری به ارائه خدمات مربوط به مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آنلاین می پردازند ما در اینجا با بررسی انواع روش های مشاوره و برنامه ریزی و نکات مربوط به آن که یکی از موارد مهم نیاز داوطلبان است شما را آشنا کردیم . شما می توانید ضمن آشنا شدن با موارد مشاوره و برنامه ریزی در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص این سامانه دارید با کارشناسان مشاوره آنلاین تماس گرفته و از انها راهنمایی بخواهید .

برای دانلود PDF مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد روی لینک کلیک کنید.

2.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + برنامه ریزی تحصیلی»

  1. Avatar photo کیوان گفت:

    سلام.من رتبه ۳ کنکور ارشد قبول شدم در دانشگاه تهران…بعد از خوندن ۱ ترم دگ به دانشگاه مراجعه نکردم.محروم از تحصیل شدم..آیا بازم میتونم کنکور ثبت نام کنم؟دانشگاه دولتی قبول شدم میتونم بخونم؟

  2. Avatar photo زیبا گفت:

    سلام دانشجویان ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت حقوق دریافت میکنند ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. خیر دوست عزیز…

  3. Avatar photo اسان گفت:

    برای ارشدحسابداری شهید چمران اهواز چه رتبه ای حدودا نیازه ‌.

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      با مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

  4. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من در گرایش حسابداری رتبم شده 1628 و اخرین رتبه مجاز هم تواین گرایش 1826 ایا من روزانه و شبانه در میام ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر شانسی برای دوره ی روزانه و شبانه ندارید.

  5. Avatar photo سرهنگ آئورلیانو بوئندیای دهم گفت:

    سلام من پیام نور قبول شده ام، کدهایم‌ میزنه، اشتباه دانشگاه میگه خبر ندارم، اما از سوی سنجش برام پیام اومده، کسی پاسخگو نیست چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی حضوری به دانشگاه مراجعه کنید.

  6. Avatar photo محمدی گفت:

    سلام بنده لیسانس جامعه شناسی دارم برای ارشد می تونم مشاوره بخونم؟

    1. Avatar photo JAVADI گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی اگر با کنکور اقدام کنید بله.

  7. Avatar photo خمیس ابادی گفت:

    سلام من موفق به تماس نمیشوم
    با تلفن ثابت چند بار تماس گرفتم بوق خرابی میرنه
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo rahimi گفت:

      سلام وقت بخیر
      راه ارتباطی شما با مشاورین مجموعه از طریق تلفن ثابت هستش مگر اینکه بسته های شارژینگ مارو از سایت خریداری کنید تا مشاورین مجموعه با شما تماس بگیرند

  8. Avatar photo حسین گفت:

    چرا ی شماره تلفن الکی گذاشتید. صدبار زنگ زدم نمیگیره

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام باید از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره کارشناسی ارشد

    مشاوره کارشناسی ارشد + سامانه پاسخگوی تلفنی 24 ساعته

    مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد اقدامی مهم جهت برنامه‌ریزی، کسب اطلاعات، آمادگی آزمون ارشد و… عزیزانی است که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ نیاز خود دست یافته و بدون اتلاف هزینه، انرژی و رفت و آمد با...
  • پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد با شرط معدل

    شرایط پذیرش ارشد با شرط معدل 1403 + رشته و دانشگاه ها

    پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد با شرط معدل در بسیاری از دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی امکان‌پذیر است. این معدل مورد نیاز برای پذیرش دانشجوها معمولاً از دانشگاه به دانشگاه و از رشته به رشته متفاوت است. همچنین، برای داوطلبانی که نمی‌خواهند...
  • تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

    تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت + pdf دفترچه 1403 | ایران تحصیل

    برای شرکت در رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام ضروری است. داوطلبان گرامی که در مرحله نخست، موفق به کسب رتبه مجاز شدند ولی به دلایل مختلفی در رشته مورد نظر قبول...
  • مشاوره کنکور ارشد

    مشاوره کنکور ارشد + سامانه تلفنی و آنلاین 24 ساعته | ایران تحصیل

    بهره مندی از مشاوره کنکور ارشد 1403-1404 برای داوطلبان این مقطع امری حیاتی است. امروزه دانشجویان زیادی پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، علاقمند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد و حتی دکتری هستند. این افراد،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)