ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت + pdf دفترچه 1403 | ایران تحصیل

تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای شرکت در رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام ضروری است. داوطلبان گرامی که در مرحله نخست، موفق به کسب رتبه مجاز شدند ولی به دلایل مختلفی در رشته مورد نظر قبول نشده‌اند، می‌توانند در زمان‌های مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت اقدام نمایند.

گفتنی است که این متقاضیان حتماً باید از شرایط شرکت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت برخوردار باشند، در غیر این صورت از پذیرش آن‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد. برای آگاهی از جدیدترین اطلاعیه‌های تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

فرایند تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

وزارت بهداشت هر ساله بعد اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد و مشخص شدن اسامی افراد پذیرفته شده نهایی، در طی اعلامیه‌ای اقدام به انتشار رشته‌های دارای ظرفیت خالی می‌کند. بعضی از پذیرفته شدگان ممکن است به هر دلیلی در دانشگاه‌های مربوطه ثبت نام نکرده و یا وارد نشوند.

بنابراین، یک فرصت دیگر در اختیار متقاضیانی که قبلا رتبه مجاز را کسب نموده، اما انتخاب رشته نکرده و یا پذیرفته نشده‌اند قرار داده می‌شود تا با ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد بهداشت، یک بار شانس خود را امتحان کنند.

رشته‌های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت در هر دانشگاهی دارای ظرفیت خاصی است و داوطلبانی که قصد شرکت در این فرصت هستند، بایستی از این ظرفیت، شرایط، زمان و نحوه انتخاب رشته آگاه باشند تا به موقع اقدام نمایند.

برای آشنایی با رشته های کنکور ارشد وزارت بهداشت وارد لینک مربوطه شوید.

زمان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

از آنجا که قبول شدن در رشته‌های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت می‌تواند یک فرصت طلایی برای علاقه مندان رشته‌های علوم پزشکی باشد، داوطلبان گوش به زنگ اطلاع از زمان ثبت نام هستند. در حال حاضر تاریخ زمان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت اعلام شده و از 7 آبان ماه در سنجش قرار گرفته است. بنابراین متقاضیان می‌توانند برای تکمیل ظرفیت اقدام کرده و در آزمون شرکت کنند.

آزمون اصلی در 31 تیر ماه و 1 مرداد برگزار شده و اکنون در 7 آبان ماه، دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت در سامانه سنجش پزشکی گذاشته شده است. با این حال اگر سوالی درباره تکمیل ظرفیت داشتید، با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

فرایند تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 1403

بعد از اینکه زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت مشخص شد، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت خود قرار می‌دهد. این دفترچه حاوی لیست همه رشته‌های دارای ظرفیت خالی و نام دانشگاه‌های پذیرنده گنجانده شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت نامبرده و کلیک بر روی لینک فعال اطلاعیه، این دفترچه را دانلود نمایند. البته، توصیه می‌شود که حتما قبل از هر گونه انتخاب شرایط شرکت تکمیل ظرفیت کنکور وزارت بهداشت را که با مرحله نخست نیز یکسان است مطالعه کرده و با اطمینان خاطر برای این امر اقدام کنید.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

پیش از ثبت نام در تکمیل ظرفیت و دانلود دفترچه آن لازم است که شرایط و ضوابط موجود برای شرکت در آزمون و قبولی در یکی از رشته‌های انتخابی، اطلاع داشته باشید و بعد برای نام نویسی اقدام کنید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که دانشگاه علوم پزشکی پس از بررسی‌های لازم برای ظرفیت خالی، دفترچه تکمیل ظرفیت را در سایت قرار داده تا تعدادی محدود دانشجو پذیرش کند. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، دسترسی داشته باشید.

برای دانلود فایل دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

بعد از این که زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت اعلام شد و داوطلب همه شرایط در سال در دفترچه مطالعه نمود باید مطابق با راهنمای ارائه شده در زیر برای نام نویسی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است دقت داشته باشند که ممکن است دفترچه رشته‌های تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت  رشته‌های دوره‌های مختلف روزانه شهریه پرداز و آزاد وجود داشته باشد. بنابراین در مورد مرتب کردن کد رشته محل در نهایت دقت را داشته باشید. چنانچه اگر در یکی از  رشته‌ها پذیرفته شویم ولی منصرف شده و یا ثبت نام نکنید برای سال آینده مجوز بهسازی در آزمون را نخواهید داشت. حال مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد بهداشت به شکل زیر می‌باشد:

  • آدرس سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir وارد کنید. سپس روی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت و یا ورود از طریق منوی ارشد که در سمت راست سامانه کلیک کنید.

گام اول ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت

  • گزینه انتخاب رشته محل تحصیل و ویرایش انتخاب‌ها تکمیل ظرفیت را بزنید.

گام دوم ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت

  • در صفحه بعدی مجدداً بر روی عبارت انتخاب بیشتر محل تحصیل ویرایش انتخاب‌ها تکمیل ظرفیت کلیک نموده و کد رهگیری خود را ثبت کنید.

گام سوم ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت

  • در مرحله بعد می‌توانید انتخاب‌های مورد نظر خود را ثبت کنید.

برای ورود به سامانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور وزارت بهداشت 1403

شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت تنها تحت شرایط ویژه‌ای امکانپذیر است. در غیر این صورت، نام نویسی غیر ممکن خواهد بود. شرایط مذکور به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند که ابتدا به شرایط عمومی و سپس اختصاصی می‌پردازیم.

شرایط عمومی شرکت در تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت

  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی
  • التزام عملی به جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری به تأیید مراجع ذی صلاح
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن سوء پیشینه در زمینه‌های اخلاقی و اجتماعی
  • عدم ارتباط با گروهک‌های منافق یا ضد نظام اسلامی
  • داشتن سلامت کامل جسمی و روحی

شرایط عمومی شرکت در تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت

برای اطلاع از پردرآمدترین رشته های پیراپزشکی ایران بر روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

شرایط اختصاصی شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور وزارت بهداشت

  • تنها داوطلبانی که در مرحله اول مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت اقدام نمایند
  • افرادی که متقاضی استعدادهای درخشان بدون آزمون بوده‌اند، به دلیل اضافه نشدن رشته محل جدید، دیگر مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت نیستند.
  • داوطلبان استعدادهای درخشان با کنکور در صورتی می‌توانند در زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند که همه ضوابط انتخاب رشته را دارا باشند.
  • اگر شخصی در مرحله اول موفق به قبولی در انتخاب رشته شده باشد و مجدداً در رشته‌های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده و پذیرفته شود، آنگاه رشته قبلی او لغو خواهد شد و دیگر حق بازگشت به آن را ندارد. دانشگاه‌های محل پذیرش قبلی موظف هستند برای انتقال دانشجو به دانشگاه جدید همکاری‌های لازم را داشته باشد.
  • دانشگاه‌های محل پذیرش مسئول اعلام زمان شروع کلاس‌ها خواهند بود.
  • از آنجا که هیچ کدام از دانشجویان پذیرفته شده در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مجاز به تغییر رشته یا محل تحصیل خود نیستند، توصیه می‌شود که حتماً پیش از هر گونه انتخاب، در شرایط شرکت تکمیل ظرفیت کنکور وزارت بهداشت و دانشگاه‌های مورد نظر تحقیق نمایید.

به منظور دریافت لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

رشته‌ های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 1403

افرادی که قصد دارند در تکمیل ظرفیت کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت برای انتخاب رشته اقدام کنند، با رشته‌های بسیار محدودتری نسبت به مرحله اول روبرو هستند. چراکه در مرحله تکمیل ظرفیت تنها به اندازه صندلی‌های خالی اعلام نیاز می‌شود و این یعنی ممکن است حتی در برخی از دانشگاه‌های هیچ جای خالی وجود نداشته باشد.

بنابراین، نمی‌توان به قطعیت گفت که اگر رشته ای در سال یا سال‌های گذشته در دانشگاه خاصی جزء رشته‌های تکمیل ظرفیت فوق لیسانس وزارت بهداشت بوده است، بنابراین امسال نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد. حتی ممکن است در یک سال، به طور کلی با اعلام تکمیل ظرفیت در این وزارت خانه موافقت نشود. برای سال جاری نیز به همین منوال وجود دارد.

از آنجا که کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی هنوز برگزار نشده است، باید منتظر برگزاری، اعلام نتایج و در نهایت انتشار اسامی، نام دانشگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود در ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت ماند. البته به محض منتشر شدن این لیست، داوطلبان عزیز می‌توانند در سامانه ایران تحصیل از جدیدترین اخبار مطلع شوند.

رشته‌ های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

اطلاعیه

برای آشنایی با تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت و مراحل ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

شرکت کنندگانی که از شرایط شرکت تکمیل ظرفیت کنکور وزارت بهداشت برخوردار بوده و انتخاب رشته کرده‌اند، به طور معمول بایستی برای دریافت نتایج، یک تا دو هفته منتظر بمانند. برای مثال در سال‌های گذشته روند ثبت نام در نیمه دوم مهرماه انجام و نتایج در اوایل آبان ماه در اختیار داوطلبان قرار داده شد.

برای دریافت این نتیجه لازم است که همانند سال‌های پیشین از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و پس از وارد شدن به لینک فعال حاوی اطلاعیه نتایج رشته‌های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت اقدام نمود. توصیه می‌شود که حتما در زمان‌های مقرر شده کارنامه خود را دریافت کنید، چرا که اگر جزء پذیرفته شدگان باشید و به موقع ثبت نام نهایی را انجام ندهید، به منزله انصراف خواهد بود.

برای مشاهده نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

مدارک لازم ثبت نام نهایی تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت 1403

زمانی که اسامی پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت اعلام گردید، این عزیزان بایستی برای ثبت نام نهایی اقدام لازم را انجام دهند. در این مرحله، دیگر باید به صورت حضوری به دانشگاهی که در آن پذیرفته شده‌اید، وارد شوید.

ضروری است که قبول شدگان حتماً همه مدارک مورد نیاز را به صورت کامل تهیه و تحویل دهند. همچنین، از صحت و درستی این مدارک مطمئن باشید، چرا که در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، از نام نویسی و پذیرش ممناعت به عمل خواهد آمد.

مدارک لازم برای چهار دسته از شرکت کنندگان سهمیه آزاد، رزمندگان، دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه الله و ارتش و استعدادهای درخشان متفاوت است. برای رفاه حال شرکت کنندگان گرامی، مدارک هر سه دسته را توضیح خواهیم داد.

کال تو اکشن تماس

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان سهمیه آزاد وزارت بهداشت

  • ارائه 6 قطعه عکس پرسنلی (3*4) که در سال جاری تهیه شده است.
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • اصل و کپی مدرک مقطع کارشناسی و ریز نمرات یا مدارک نشان دهنده فارغ التحصیلی فرد را رائه دهد.  توجه داشته باشید که اگر فرد دانشجوی دوره کارشناسی بوده باشد، بایستی مدرک خود را نهایتاً  تا پایان شهریور اخذ نماید. در غیر این صورت فاقد شرایط شرکت تکمیل ظرفیت کنکور وزارت بهداشت شناخته شده و قبولی او لغو خواهد شد و تا یکسال از شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد محرم می‌شود.
  • ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دھنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می‌باشد.
  • ارائه مستندات و مدارکی که نشان دهنده 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی باشد (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی‌باشد.) برای کلیه پذیرفته شدگان رشته ھای : مدیریت پرستاری، پرستاری مراقبتھای ویژه، پرستاری مراقبتھای ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهریه ارشد وزارت بهداشت وارد شوید.

مدارک لازم ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت سهمیه رزمندگان

  • همه مدارکی که برای شرکت کنندگان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت در بالا ذکر شد
  • ارائه اصل و کپی مدارکی که نشان دھنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران باشد.

نکته مهم: چنانچه در ھر مرحله قبل از، حین یا بعد از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران، واجد شرایط نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواھد شد.

مدارک لازم ثبت نام دانشگاه‌های ارتش و علوم پزشکی بقیه الله

  • همه مدارکی که برای داوطلبان سهمیه آزاد تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت ذکر شده است.
  • ارائه اصل حکم کارگزینی یا مدرکی که نشان دھنده وضعیت استخدام (رسمی، پایور) می‌باشد. تاریخ مدرک ارائه شده باید مطابق با تاریخ درخواست شده از سوی دانشگاه باشد.

مدارک لازم ثبت نام پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان

  • همه مدارک ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تکمیل ظرفیت فوق لیسانس وزارت بهداشت در سهمیه آزاد
  • نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه ” تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب ” ٨٩/١٠/٢١

شرایط ثبت نام در  تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت برای سربازان

خوب است بدانید کلیه افرادی که تاکنون به خدمت سربازی نرفتند. باید  برای شرکت در تکمیل ظرفیت فوق لیسانس وزارت بهداشت علاوه بر داشتن شرایط بالا موارد دیگری را رعایت کنند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • متولدین سال 1352 به قبل در صورتی که سن خود را تغییر نداده باشند.
  • مشمولان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی که دارای برگ آماده به خدمت می‌باشند نباید غیبت سربازی داشته باشند.
  • دانشجویانی می‌توانند در تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت شرکت کنند که حداقل دوره کارشناسی خود را در 31 شهریور ماه (وفق تبصره 1و 2 ماده 33 قانون خدمت وظیفه عمومی) تمام کرده باشند.
  • كاركنانی که در سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها متعهد به خدمت هستند می‌توانند تنها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترين مقام اجرايی سازمان مربوطه ادامه تحصیل دهند.
  • اگر داوطلب جزو یکی از كاركنان پايور شاغل در نیروھای مسلح باشد، آنگاه با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوطه می‌تواند ادامه تحصیل دهد.

چنانچه می‌خواهید از رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی وزارت بهداشت مطلع شوید، بر روی لینک کلیک کنید.

  • طلاب علوم دینی که مدرک کارشناسی دارند باید معافیت تحصیلی در حوزه را ارائه دهند.
  • تمام داوطلبانی که برگه معافیت موقت ھولو گرام دار بدون غیبت ( پزشكی ، كفالت و غیره ) دارند می‌توانند در تکمیل ظرفیت ارشد ثبت نام کنند.
  • سربازان در حال خدمتی که مدرک لیسانس دارند. به شرط داشتن معافیت تحصیلی و نداشتن غیبت سربازی می‌توانند در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت کنند.
  • دانشجويان انصرافی در صورتی كه سنوات تحصیلی آنها بر اساس ماده  اولیه تبصره ( 1 ) ماده ( 33 ) باشند. هم چنین از انصراف آن‌ها از دانشگاه قبلی یک سال نگذشته باشد و  قبلاً ( از تاریخ ٢٢/٨/٩٠ ) از امتیاز انصراف از تحصیل استفاده نکرده باشند، آنگاه می‌توانند در تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت شرکت کنند.

برای آشنایی با شرایط ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

مشاوره قبولی در رشته‌ های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 1403

رشته پزشکی و پیراپزشکی در جامعه آنقدر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که علاقه مندان از هر فرصت کوچک و بزرگی برای تحصیل و پیشرفت در آن استفاده می‌کنند. اینکه در سال جاری تکمیل ظرفیت کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت اعلام شود، خود یک شانس بزرگ محسوب می‌شود که نباید آن را از دست داد. اما اگر می‌خواهید احتمال پذیرش خود را بالا ببرید، بهتر است چند نکته را در نظر داشته باشید تا بتوانید از رقبا پیشی بگیرید.

برای رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد روی لینک کلیک کنید.

  • ظرفیت دانشگاه‌ها در هنگام تکمیل ظرفیت پایین و تعداد متقاضیان زیاد است. اگر می‌خواهید به رشته مورد نظر خود دست یابید بایسیتی با آگاهی بر این مورد، به موقع و درست دست به اقدام بزنید.
  • در ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت رشته‌های روزانه بسیار با وسواس عمل کنید. همانطور که می دانید اگر در رشته‌های روزانه پذیرفته شوید، اما بعداً منصرف شوید و یا نام نویسی نکنید، قبولی شما لغو می‌شود. همچنین در کنکور سال بعد هم به هیچ وجه نمی‌توانید شرکت کنید.
  • از علاقه خود به رشته ای که می‌خواهید به آن وارد شوید، مطمئن شوید. چرا که در صورت پذیرش، به هیچ عنوان امکان جابجایی یا تغییر رشته وجود ندارد.
  • نحوه انتخاب رشته بسیار مهم است. چنانچه در انتخاب اولویت‌ها مهارت کافی نداشته باشید، ممکن است این شانس بزرگ را از دست بدهید.

البته انجام و رعایت کردن همه این موارد گاهی برای همه شرکت کنندگان چندان راحت نیست و کمک گرفتن از یک مشاور می‌تواند پله صعود شما باشد. بنابراین، بهتر است که از افراد خبره این کار یاری بجویید.

مشاوره قبولی در رشته‌ های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

خلاصه مطلب

بسیاری از افرادی که در آزمون وزارت بهداشت، نمره حد نصاب را کسب نکرده‌اند، می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شانس خود را محک بزنند. زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از طریق سایت رسمی این سازمان اعلام می‌گردد. در سال گذشته، زمان تکمیل ظرفیت سال گذشته در 7 تا 9 آبان ماه بود.

در سال جدید زمان مرحله تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت هنوز اعلام نشده است. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کافی را در ارتباط با نحوه ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون وزارت بهداشت ارائه کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت چه زمانی است؟

در حال حاضر به دلیل برگزار نشدن آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، تاریخ مشخصی برای تکمیل ظرفیت اعلام نشده است.

شرایط شرکت تکمیل ظرفیت کنکور وزارت بهداشت چیست؟

در این مقاله می توانید همه شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت مطالعه کنید.

چگونه برای تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنیم؟

داوطلبان بایستی در زمان مقرر به سایت مرکز سنجش آموزش کشور مراجعه و مراحل لازم رذا طی نمایند.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت + pdf دفترچه 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo شاهانی گفت:

    خسته نباشید. شانس کسایی که قبول نشدن توی زمان تکمیل ظرفیت چطوره؟؟ امکان داره برای ارشد تو یکی از رشته های وزارت بهداشت قبول شد؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • مشاوره کارشناسی ارشد

    مشاوره کارشناسی ارشد + سامانه پاسخگوی تلفنی 24 ساعته

    مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد اقدامی مهم جهت برنامه‌ریزی، کسب اطلاعات، آمادگی آزمون ارشد و… عزیزانی است که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ نیاز خود دست یافته و بدون اتلاف هزینه، انرژی و رفت و آمد با...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)