ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تمدید مهلت ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افراد فارغ التحصیل شده در رشته های پیرا پزشکی گروه علوم پزشکی می توانند با شرکت در کنکور سراسری وزارت بهداشت، ادامه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد آغاز کنند. در سال جاری متاسفانه مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت به اتمام رسیده است و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را در تاریخی که توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد برای سال تحصیلی 1403 انجام دهند.

برای افراد جا مانده از ثبت نام نیز زمان فرصت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت مشخص خواهد شد که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که امکان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت، برای متقاضیانی که قبلا اطلاعات خود را به اشتباه درج کرده اند، فراهم شده است.

در این مقاله راهنمای تصویری ثبت نام مجدد را مشاهده خواهید کرد. در صورت داشتن سوال در خصوص تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت نیز می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.

زمان فرصت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

با توجه به اعلامیه مرکز سنجش پزشکی، داوطلبان امتحان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فرصت دارند تا در زمان مشخصی برای ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند.

به دلیل اینکه احتمال وجود داوطلبانی که نتوانند ثبت نام کنند وجود دارد، سازمان سنجش پزشکی مهلتی برای تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳ را در نظر گرفته است تا داوطلبان با توجه به لیست رشته‌های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند.

زمان فرصت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در بازه زمانی ۵ تا ۸ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت
لینک ورود تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

برای اطلاع از لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

امکان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

یکی از ویژگی‌هایی که همراه با مهلت تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ قرار می‌گیرد، امکان اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی است.

تمام متقاضیانی که در زمان اولیه ثبت نام خود را انجام داده‌اند و خطا یا اشتباهی در اطلاعات فردی و تحصیلی خود را متوجه شده‌اند، می‌توانند در این بازه زمانی پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، اقدام به ویرایش فرم اینترنتی ثبت نام خود کنند.

نحوه نام نویسی در مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

چنانچه به هر دلیلی موفق به ثبت نام در تاریخ اصلی مقرر شده نشدید و یا پس از اتمام فرصت ثبت نام اصلی متوجه وجود خطا در اطلاعات وارد کرده در سایت سازمان سنجش پزشکی کشور شدید، این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید. در این بخش چگونگی نام نویسی در زمان فرصت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را شرح خواهیم داد.

نحوه نام نویسی در مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

✅ مراحل مورد نیاز برای ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت عبارتند از:

◀ در ابتدا لازم است وارد سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir شوید. برای ورود مستقیم به این سامانه می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، از منوی سمت راست صفحه ابتدا گزینه «کارشناسی ارشد» و سپس گزینه «ارشد» را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ در این صفحه لینک فعالی را تحت عنوان «ثبت نام جدید و پرداخت هزینه» مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ در صفحه جدید ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت که به روی شما باز می شود، لازم است تا بر روی عبارت «ثبت نام جدید و پرداخت هزینه» مجددا کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ برای ساخت پنل کاربری تان لازم است تا گزینه «ورود با کد ملی» را انتخاب کرده و سپس «کد ملی» خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه «مشاهده» کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ برای اینکه بتوانید باقی مراحل را طی کنید باید هزینه شرکت در آزمون ارشد را بپردازید؛ به این منظور بر روی لینک فعال «پرداخت الکترونیکی» کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ در این صفحه تیک آزمون مورد نظر خود را که دارای عنوانی چون «آزمون کارشناسی ارشد 1403 – رشته اول» خواهد بود، فعال کنید و بر روی «ادامه» کلیک کنید.

مرحله ششم ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ در این بخش از تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در صورتی که از صحیح بودن انتخاب آزمون خود مطمئن هستید، از میان دو گزینه نشان داده شده، بر روی عبارت «پرداخت هزینه ثبت نام» کلیک کنید.

مرحله هفتم ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ در این مرحله فرم ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت به شما نشان داده خواهد شد. در هر یک از کادرهای مشخص شده می بایست اطلاعات دقیق خود را به درستی وارد کنید. چنانچه از صحیح بودن آن ها مطمئن هستید، گزینه «ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار» را که در انتهای صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.

مرحله هشتم ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

◀ در نهایت به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد و اگر تمامی مراحل را به درستی طی کنید و هزینه را بپردازید، یک کد 16 رقمی تحت عنوان کد پیگیری به شما تعلق خواهد گرفت. این کد را در محلی امن نوشته و تا اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت از آن نگه داری کنید.

برای اطلاع از نحوه کار با سامانه نقل و انتقال ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

همانطور که می دانید برای ثبت نام در هر آزمونی می بایست داوطلبان و متقاضیان دارای برخی شرایط عمومی و اختصاصی باشند. برای تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت نیز، لازم است یک سری شرایط عمومی و اختصاصی که در زمان فرصت مجدد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت نیز لحاظ می شوند، داوطلبان داشته باشند. در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

◀ شرایط عمومی مورد نیاز در مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت عبارتند از:

✔ برخورداری از سلامتی جسمی و روانی مورد نیاز برای تحصیل در این رشته.

✔ عدم داشتن اعتیاد به انواع مواد مخدر، روان گردان ها و … .

✔ معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا سایر ادیان مورد تایید در قانون اساسی جمهوری اسلامی.

✔ التزام عملی داشتن به قانون اساسی جمهوری اسلامی.

✔ عدم وابستگی و یا عضویت در تشکیلات، احزاب و گروه های محارب و ملحد و هواداری از آن ها. (یعنی شما و یا خانواده شما هیچ گونه وابستگی سیاسی و یا فعالیت سیاسی نداشته باشید.)

✔ عدم داشتن سوء پیشینه کیفری و یا سابقه فساد اخلاقی، فحشا و… .

شرایط عمومی مورد نیاز برای ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

 

برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

◀ شرایط اختصاصی مورد نیاز در مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت عبارتند از:

✔ وضعیت تحصیلی: تمامی داوطلبان باید وضعیت تحصیلی خود را مشخص کنند. این وضعیت ها شامل موارد زیر می باشند:

✅ ارائه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر متناسب با رشته تحصیلی مورد تقاضا (مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت)

✅ ارائه گواهی فارغ التحصیلی دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی (جهت اثبات فارغ التحصیلی متقاضی.)

✅ افرادی که دارای معدل کمتر از نمره 12 هستند، مجاز به نام نویسی در زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت نخواهند بود.

✅ عدم اشتغال به تحصیل هم زمان در مقطع کارشناسی ارشد یا سایر مقاطع در همان دانشگاه یا دانشگاه های دیگر الزامی است.

✅ پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال گذشته حق شرکت در آزمون ارشد علوم پزشکی 1403 را ندارند.

✅ مورد بعدی داشتن حداقل 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی ( مدرک مورد پذیرش رشته امتحانی مورد نظر ) در بخش های بیمارستانی مختص متقاضیان رشته هایی که نیاز به سابقه کار بالینی دارند.

✔ مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه: علاوه بر وضعیت تحصیل، وضعیت نظام وظیفه نیز موضوع دیگری است که باید مشخص شود. افرادی که در این آزمون شرکت می کنند یا باید معاف باشند و یا باید کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده باشند.

✔ شرایط مشمولین طرح نیروی انسانی: یک سری از داوطلبان مشمول طرح نیروهای انسانی می شوند که باید وضعیت خود را مشخص کنند. در صورتی که این مورد انجام نشود، قبولی فرد باطل خواهد شد.

در اطلاعیه های جدید آمده است که داوطلبان مشمول طرح اجباری می توانند بدون گذراندن و یا شروع طرح، در ھر زمان در آزمون شرکت کنند و منعی جھت ادامه تحصیل نخواهند داشت.

✔ شرایط استفاده از سهمیه: تمامی شرایط سهمیه ها از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود. یکی از این موارد، داشتن حد نصاب علمی است.

شرایط اختصاصی مورد نیاز در مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE کلیک کنید.

✔ شرایط مربوط به اتباع خارجی: اتباع علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی باید شرایط مربوط به اتباع خارجی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را نیز داشته باشند.

✔ شرایط مربوط به دانشگاه های دارای شرایط خاص: اگر علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های دارای شرایط خاص هستید نیاز باید شرایط آن ها مطالعه کرده و داشته باشید.

✔ سهیمه بومی مناطق محروم: سهمیه مناطق محروم بدین صورت است که 30 درصد ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی 10 قطب آزمایشی (کلان منطقه) کشور در رشته های مورد نیاز به مناطق و استان های محروم داده می شود. شرایط استفاده از این سهمیه عبارت است از:

✅ اولین شرط این است که متقاضی در همان شهر محروم متولد شده و همچنین دو مقطع را در آن شهر گذرانده باشد.

✅ داوطلب سه مقطع تحصیلی را در یکی از شهرهای حوزه دانشگاه مورد نظر گذرانده باشد.

✅ محل تولد یکی از والدین یا همسر خویش در استان مورد نظر بوده و فرد 5 سال اخیر را در یکی از استان ها بوده باشد.

برای اطلاع از لیست مدارک ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نکات مهم در خصوص تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

درباره ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۳، تعدادی تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت وجود دارد.

برای ادامه تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، لازم است که مراحل مربوط به کنکور ارشد وزارت بهداشت را به دقت دنبال کنید، به همین دلیل توجه به موارد زیر می‌تواند برای شما مفید باشد.

🔶 در اطلاعات منتشر‌ شده‌ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، به زمان و مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت توجه ویژه داشته، تا از فرصتی که فراهم می‌شود بهره‌وری کامل را داشته باشید.

🔶 هر سال، وزارت بهداشت مهلتی را تعیین می‌کند که به افرادی که از ثبت نام اصلی جا مانده‌اند کمک می‌کند. در این مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، امکان نام نویسی و ویرایش اطلاعات فراهم می‌شود.

🔶 قبل از آغاز مراحل ثبت نام در وب‌سایت sanjeshp.ir، در هنگام مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت، دفترچه راهنمای نام نویسی مربوط به آزمون را به دقت مطالعه کنید، تا از پرداخت هزینه نام نویسی بدون اشتباه انجام دهید، زیرا هزینه پرداختی قابل برگشت نیست.

کال ت اکشن رتبه

خلاصه مقاله ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی از فرصت های عالی برای ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کارشناسی گروه پزشکی است. ثبت نام این کنکور در بازه زمانی خاصی آغاز می شود و سپس جهت رفاه بیشتر داوطلبان جا مانده، مهلت تمدید ثبت نام ارشد وزارت بهداشت تمدید می شود.

در زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت، علاوه بر ثبت نام داوطلبان می توانند مجددا اطلاعات ثبت نامی قبلی خود را بررسی کنند و در صورت وجود اشتباه، به تصحیح آن بپردازند. در مقاله فوق چگونگی ویرایش اطلاعات شرح داده شده است.

پس از مطالعه مقاله تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از چگونگی شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت آگاه خواهید شد. در صورت داشتن سوال و یا بروز خطا در مراحل نام نویسی نیز می توانید با کارشناسان مجرب مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس برقرار کنید.

مشاوران ما همه روزه آماده پاسخ به سوالات شما هستند. همچنین می توانید در قسمت کامنت ها  سوالات خود را برای ما نوشته و ارسال کنید. در اسرع وقت پاسخ گوی تمامی سوالات خواهیم بود.

برای دریافت فایل PDF مقاله ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 چند روز فرصت خواهند داشت برای ثبت نام اقدام کنند؟

داوطلبان 10 روز فرصت دارند فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند، که در صورت تایید سازمان سنجش پزشکی کشور این زمان تمدید خواهد شد.

آیا امکان ویرایش اطلاعات وزارت بهداشت وجود دارد؟

بله؛ داوطلبانی که در زمان ثبت نام در کنکور وزارت بهداشت در مقطع کارشناسی ارشد اطلاعات خود را به اشتباه درج کرده اند، می توانند در مهلت تمدید شده و یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه نسبت به تصحیح آن اقدام کنند.

آبا پس از ثبت نام امکان ویرایش معدل نیز وجود دارد؟

بله؛ در هر دو زمان تمدید مهلت ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه، امکان تصحیح و یا درج معدل برای داوطلبان گرامی مهیا شده است. برای کسب اطلاعات دقیق به مقاله فوق مراجعه کنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «تمدید مهلت ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403»

  1. Avatar photo حسام گفت:

    سلام
    ثبتنام مجدد ارشد وزارت بهداشت چه موقعیه؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تاریخی اعلام نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
  • بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

    منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + پیشنهاد رتبه ها

    لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی...
تماس با مشاور