ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 {زمانبندی جدید}

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲
زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 برای داوطلبانی که مایل به شرکت در این آزمون هستند، بسیار اهمیت دارد. آزمون دکتری پژوهش و تخصصی یکی از مهمترین آزمون‌هایی است که هر ساله از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می‌شود. افرادی که واجد شرایط هستند باید در موعد مقرر برای ثبت‌نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام کنند و از زمان برگزاری این آزمون آگاهی داشته باشند تا برای شرکت در آن آمادگی پیدا داشته باشند.

این آزمون برای رشته‌های بهداشت و تخصصی، داروسازی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی به صورت جداگانه در طی دو روز برگزار می‌گردد. از آنجا که اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1404 برای داوطلبان بسیار اهمیت دارد، در ادامه اطلاعاتی در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

تاریخ برگزاری کنکور دکتری تخصصی وزارت بهداشت 1403

کنکور دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت هر سال در گروه‌های مختلف علوم پایه پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و بهداشت تخصصی به شکل جداگانه در طی دو روز برگزار می‌شود. مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، افرادی که مراحل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را انجام داده‌اند، می‌توانند در زمان مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. آزمون دکتری وزارت بهداشت مجموعه داروسازی ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ و آزمون دکتری گروه بهداشت و درمان پزشکی و علوم پایه پزشکی در تاریخ ۴ آبان ماه برگزار می‌گردد. از آنجا که هنوز تاریخ دقیق برگزاری هر کدام از این رشته‌ها مشخص نشده، به محض اطلاع‌رسانی دقیق روز آزمون مطالب مقاله بروزرسانی خواهد شد.

تاریخ برگزاری کنکور دکتری تخصصی وزارت بهداشت

 اطلاعیه

 کنکور دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت مجموعه داروسازی سال 1403 در تاریخ ۲۹ تیر ماه و آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه علوم پزشکی پایه، دندانپزشکی و بهداشت روز ۴ آبان ماه 1403 برگزار خواهد شد.

بنر کال تو اکشن

شرایط پذیرش دانشجویان مقطع دکتری وزارت بهداشت 1403

همانگونه که اشاره شده آزمون دکتری وزارت بهداشت یکی از سرنوشت‌سازترین آزمون‌های کشور می‌باشد یکی از شرایط مهم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری وزارت بهداشت، کسب نمره حد نصاب قبولی در آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه علمی می‌باشد. در جدول زیر میزان تأثیر آزمون کتبی، سوابق پژوهشی، آموزشی و فناوری و مصاحبه علمی و تهیه طرح برای قبولی داوطلبان ارائه شده است.

شرایط پذیرش داوطلبان در دوره دکتری تخصصی
تاثیر آزمون کتبی تاثیر سوابق پژوهشی، آموزشی و فناوری تاثیر مصاحبه علمی تاثیر تهیه طرح واره
50 درصد 20 درصد 30 درصد
شرایط پذیرش داوطلبان در دوره دکتری پژوهشی
به میزان 30 درصد به میزان 20 درصد به میزان 30 درصد به میزان 20 درصد

آگاهی از زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت به داوطلبان کمک می‌کند تا یک برنامه‌ریزی دقیق برای کنکور دکتری داشته باشند و بیشترین بهره را از فرصت‌هایی که در جلوی روی آنها است داشته باشند. افرادی که متقاضی شرکت در این آزمون هستند، می‌توانند از مشاوره تحصیلی دکتری استفاده کنند و خود را برای حضور در این آزمون سرنوشت‌ساز آماده کنند. علاوه بر این برای حضور در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت شما می‌توانید منابع مختلف را در ارتباط با این مرحله مهم مطالعه کنید. چنانچه نیازمند کسب اطلاعات بیشتر از موارد مذکور هستید، کافیست با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای کسب اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی روی لینک بزنید.

شرایط پذیرش دانشجویان مقطع دکتری وزارت بهداشت

جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

 

مهم‌ترین نکات زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403

در ارتباط با زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت باید با مهمترین نکاتی که در ارتباط با آمادگی برای آزمون هستند، دقت داشته باشید.

یکی از مهمترین مواردی که باید آن را مد نظر قرار دهید، آشنایی با منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت است. هرکدام از داوطلبان براساس نوع رشته و گرایش خود باید به کتاب‌های آموزشی و منابع دسترسی داشته باشند و خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده کنند. متقاضیان در روز برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت نمی‌توانند بدون داشتن کارت ورود به جلسه حضور یابند و عملاً حق حضور در امتحان را نخواهند داشت.

داوطلبانی که اطلاعات را در زمان ثبت‌نام اشتباه وارد کرده باشند، می‌توانند در زمان کار دریافت کارت، آن را اصلاح کنند. جزئیات زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت از طریق فایل pdf یک فایل حدود یک هفته قبل از برگزاری آزمون منتشر و در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjeshp.ir قرار می‌گیرد. علاوه بر این داوطلبان می‌توانند با دانلود دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، در جریان شرایط آزمون قرار گیرند. در این فایل ساعت حضور در هر کدام از حوزه‌های امتحانی و همچنین زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت به طور دقیق بیان شده است و شما می‌توانید به این موارد دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین نکات زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت

شرایط دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403

پس از اینکه داوطلبان در ارتباط با زمان کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 اطلاعات لازم را کسب کردند، می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند. داشتن کارت ورود به جلسه برای متقاضیان بسیار مهم است و اگر داوطلبان روز امتحان این کارت را به همراه نداشته باشند، اجازه حضور در جلسه را نخواهند داشت.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 از اوایل خرداد ماه است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت sanjeshp.ir کارت خود را دریافت کنند. جهت دریافت کارت برای آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی، به نشانیsanjeshp.ir مراجعه نمایید و گزینه “دکتری تخصصی را انتخاب کنید.
  2. در مرحله بعد بر روی بخش “کارت ورود به جلسه آزمون” را کلیک کنید.
  3. در این مرحله گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون”  را انتخاب نمایید.
  4. اطلاعات مربوط به کد ملی و شماره تلفن همراه را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه“جستجو” کلیک نمایید.
  5. کلمه عبور ارسال شده به گوشی همراه خود را وارد کنید.

توجه: اتباع خارجی داوطلب باید حتماً شماره گذرنامه خود را در بخش کد ملی وارد کنند.

نکته: شماره موبایلی که در درج کرده‌اید، باید همان شماره‌ای باشد که در فرم اسم‌نویسی خود وارد نموده‌اید.

 

اطلاعیه

داوطلبان در زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 حتما باید کارت ورود به جلسه را همراه خود داشته باشند، در غیر این صورت حق ورود به جلسه را نخواهند داشت. 

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

جدیدترین اخبار پیرامون برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403

تغییرات کنکور وزارت بهداشت 1403

برخلاف آزمون وزارت علوم که تغییرات خاصی نداشت، کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 تغییرات قابل توجهی در برخی موارد دارد. یکی از این موارد زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت می‌باشد. زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت تخصصی و پژوهشی داروسازی در تاریخ ۲۹ تیرماه و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت گروه علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت در تاریخ 4 آبان ماه 1403 خواهد بود.

یکی از موارد دیگر حذف درس استعداد تحصیلی است که در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت این درس حذف شده است. علاوه بر این در درس زبان انگلیسی تغییراتی نیز اعمال شده است که این درس در کنکور ۱۴۰۳ سؤالات عمومی و تخصصی هر رشته را در برخواهد گرفت.

 احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403

 آخرین زمان اعلام شده برای برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 مربوط به گروه دندانپزشکی و علوم پایه پزشکی و بهداشت اعلام شده است. اما اگر تغییری در زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت بوجود آید، تغییرات در این مقاله اعمال خواهد شد و این مطالب بروزرسانی می‌شوند.

 

برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی  روی لینک کلیک کتید.

جدیدترین اخبار پیرامون برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت

جهت اطلاع از زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید. 

خلاصه مطالب

 در این مقاله در ارتباط با زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 مطالبی ارائه کردیم. این آزمون یکی از سرنوشت‌سازترین و پرمتقاضی‌ترین آزمون‌های گروه پزشکی است. همانگونه که اشاره شد زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت گروه داروسازی در ۲۹ تیرماه سال جاری و گروه علوم پزشکی پایه، بهداشت و دندانپزشکی در ۴ آبان ماه خواهد بود. داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند. چنانچه شما عزیزان داوطلب در ارتباط با زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی می‌باشید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما را در این مسیر یاری کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت چه تاریخی است؟

زمان برگزاری کنکور وزارت بهداشت داروسازی 29 تیرماه 1403 و گروه علوم پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی 4 آبان ماه خواهد بود.

داوطلبان از چه طریق می‌توانند پیگیر زمان برگزاری کنکور کنکور دکتری وزارت بهداشت باشند؟

داوطلبان می‌توانند از طریق سایت sanjeshp.ir پیگیر آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها در مورد زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت باشند.

مهم‌ترین نکات مربوط به زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت چیست؟

در این مقاله به مهمترین نکات مربوط به زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت اشاره کردیم.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 {زمانبندی جدید}»

  1. Avatar photo فراهانی گفت:

    سلام خسته نباشید. من در درشته داروسازی مشغولم و میخوام بدونم به زمان برگزاری این آزمون میرسم؟ و اینکه همه دانشگاه هایی که دارو سازی دارن حتما تحت نظر وزارت بهداشتن؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر و بیشتر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  2. Avatar photo ریاحی گفت:

    زمان اجرای آزمون دکترا چه روز و ساعتیه؟ ثبت نامش مال sanjeshp.ire که وزارت بهداشت زدین؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر و بیشتر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
  • بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

    منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + پیشنهاد رتبه ها

    لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی...
تماس با مشاور