ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب | sanjeshp

اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت در سه مرحله از طریق سایت سازمان سنجش پزشکی صورت خواهد گرفت. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت و برای مشاهده نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت، داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش پزشکی کشور مراجعه نمایند.

نیاز است بدانید افراد متقاضی در گروه‌ های پزشکی تخصصی و پزشکی پژوهشی پس از انجام مصاحبه تخصصی، مجاز به تحصیل می باشند و قبولی آن ها در مرحله آخر تاثیر نهایی را در قبولی ایشان خواهد گذاشت.

همانگونه که اشاره شد نتایج دکتری وزارت بهداشت در سه مرحله انجام می شود. مرحله اول نتایج مرحله‌ ای است که رتبه داوطلبان در آن مشخص می ‌شود، مرحله دوم و نتایج پس از بررسی فرم انتخاب رشته اعلام خواهد شد و مرحله سوم نیز مربوط به نتایج نهایی یا همان مصاحبه خواهد بود.

اطلاعیه: طبق اطلاعیه شماره 3 مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های وزارت بهداشت به جز دارو سازی نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام شده است.

اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

افراد واجد شرایط ثبت ‌نام آزمون دکتری وزارت بهداشت هر سال باید در بازه زمانی معینی برای اسم‌ نویسی در مقطع دکتری دانشگاه علوم پزشکی اقدام نمایند. این افراد برای دریافت نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت در مرحه اولیه و نهایی می توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کرده و از نتایج نهایی اطلاع یابند.

علاوه بر این افراد داوطلب با داشتن نتایج اولیه آزمون دکتری می توانند از وضعیت قبولی و پذیرش و یا عدم پذیرش نهایی خود آگاهی یابند. به دلیل اهمیت زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت، در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت خواهیم پرداخت.

اطلاعیه:

داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت برای مشاهده نتیجه آزمون خود باید کد ملی و شماره همراه داشته باشند.

بنر کال تو اکشن

زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت 1403

همان گونه که اشاره شد هر کدام از مراحل پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری در دانشگاه علوم پزشکی کشور در بازه زمانی خاصی اعلام می‌ شود و اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت در مراحل اولیه و نهایی در زمان مشخص انجام خواهد شد. در ادامه زمان اعلام نتایج هر کدام از مراحل را بررسی می کنیم.

زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

برای بازیابی شماره پرونده و داوطلبی ازمون دکتری مقاله داخل لینک را مطالعه نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت

افرادی که برای ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت که از اواسط اردیبهشت 1403 آغاز میشود اقدام کرده اند، بعد از شرکت در جلسه آزمون می تواند اولین نتایج خود را به ‌صورت اینترنتی دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت برای رشته داروسازی معمولاً از هفته اول مرداد ماه از طریق سازمان مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد. از آنجا که دفترچه زمانبندی آزمون دکتری وزارت علوم در حال حاضر منتشر نشده است این تاریخ حدودی است و به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در همین مقاله قرار میگیرد.

برای اطلاع از منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

بعد از این ‌که داوطلبان نتایج اولیه را دریافت کردند، در شرایطی که مجاز به انتخاب رشته باشند می توانند در تاریخ مشخص نسبت ‌به ثبت کد رشته‌ های مورد نظر خود از طریق فرم‌ های آنلاین در سایت مرکز پزشکی اقدام نمایند.

بعد از اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت در مرحله انتخاب رشته، داوطلبان از طریق سایت اعلام شده در صورتی که نمره حد نصاب را کسب کرده باشند و مجاز به انتخاب رشته باشند، به مرحله مصاحبه دعوت خواهند شد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت مرحله انتخاب رشته فعلاً در دسترس نیست، اما می ‌توان پیش ‌بینی کرد که تاریخ اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت در این مرحله، اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه خواهد بود و در صورت انتشار زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

اطلاعیه: طبق آخرین اخبار از خبرگزاری های معتبر تاریخ آزمون دکتری وزارت بهداشت (به جز داروسازی) تاریخ 4 آبان ماه 1403 خواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

پس از نتایج دکتری وزارت بهداشت در مرحله نهایی، زمان مصاحبه دکتری است، تنها به کسب نمره قبولی در نتایج اولیه و نتایج انتخاب رشته وابسته نیست. علاوه‌ بر این افراد باید در مصاحبه وزارت بهداشت نمره و امتیاز بسیار مناسبی را کسب کرده باشند. در واقع نتایج مصاحبه می تواند تعیین ‌کننده قبولی و یا عدم قبولی فرد در دانشگاه مورد نظر باشد.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مشخص نیست، اما این نتایج نیز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام خواهد شد. مد نظر داشته باشید با توجه به تاریخ فوق برای رشته داروسازی انتظار میرود اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت اواخر تیر ماه در دسترس شرکت کنندگان قرار گیرد.

برای کسب اطلاع از نحوه دریافت دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه دریافت نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت

نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد و افراد متقاضی این امکان را دارند که برای دیدن کارنامه اولیه خود در زمان‌ های تعیین‌ شده به سایت مذکور مراجعه کنند.

پس از آن بر اساس مراحل زیر با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایند. در ادامه مراحل دریافت نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت را بررسی خواهیم کرد.

  • به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir وارد شوید و از منوی سمت راست سایت، بر روی گزینه “دکتری تخصصی Ph.D” کلیک نمایید.

روش مشاهده نتایج دکتری وزارت بهداشت

  • در این مرحله، گزینه “نتیجه اولیه آزمون” را انتخاب کنید.

اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت کشور

  • در میان گزینه های موجود در صفحه پیش رو، مجددا بر روی “نتیجه نهایی آزمون” کلیک کنید.

نحوه اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

  • در این صفحه داوطلبان باید کد ملی و شماره همراهی را که در زمان ثبت نام اعلام کرده اند را وارد کرده و روی گزینه “جستجو” کلیک نمایند تا پیامکی حاوی رمز ورود به عنوان “یک بار رمز” به شماره همراه ایشان ارسال شود. بعد از دریافت پیامک، رمز را در وارد سایت کرده تا نتایج قابل مشاهده شود.

روش اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

باید گفت نتایج مراحل انتخاب رشته و مصاحبه نیز در زمان مشخص از سوی سات سنجش پزشکی کشور در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. آن دسته از افرادی که هنگام مصاحبه نتوانسته اند نمره قبولی از مصاحبه دکتری وزارت بهداشت را کسب کنند، می توانند مجددا شانس خود را هنگام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ امتحان کنند.

کال تو اکشن تماس

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

جهت دریافت نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت در مرحله انتخاب رشته، باید به سایت سنجش پزشکی کشور مراجعه شود و اگر افراد مجاز به انتخاب رشته شده باشند، به معنی است که باید برای مرحله مصاحبه خود را آماده کنند.

غالباً دانشگاه ها 2 الی 3 برابر ظرفیت می توانند دانشجوی دکتری بپذیرند، اما در مجموع ظرفیت نهایی در مرحله بعد مشخص خواهد شد.

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

در مرحله انتخاب رشته بر اساس تراز و رتبه، داوطلبان در یک یا چند دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهند شد و افراد متقاضی در یک دوره زمانی بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری تخصصی وزارت بهداشت منتظر بخش مصاحبه خواهند بود.

معمولاً دانشگاه‌ های سراسری مرحله مصاحبه را ارائه خواهند داد و مجری آن مرکز سنجش پزشکی کشور می باشد. هنگامی‌ که نتایج انتخاب رشته دکتری پزشکی اعلام شد، داوطلبان برای مشاهده نتایج باید مراحل زیر را طی کنند.

  • پس از ورود به سامانه sanjeshp.ir، داوطلبان می توانند با انتخاب نتایج تاریخ انتخاب رشته، محل ورود به مرحله مصاحبه را انتخاب نمایند.

شیوه اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

  • در صفحه جدید مجددا بر روی گزینه تاریخ انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه کلیک نمایید.

تاریخ اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

  • در ادامه اطلاعات درخواستی از جمله کد ملی و شماره تلفن همراه را وارد کنید. در صورتی که این اطلاعات نادرست باشد، از ادامه روند مشاهده نتیجه آزمون محروم خواهید شد.سایت اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

 

اطلاعیه

آن دسته از داوطلبانی که قصد انتخاب رشته در کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ را دارند، می بایست لیست رشته ها را از سایت سنجش پزشکی دریافت کنند و بر اساس شرط تجانس و با رعایت سایر شروط برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

نحوه دریافت نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

افرادی که نتایج اولیه و همچنین نتایج انتخاب رشته خود را دریافت کرده اند، باید وارد مرحله مصاحبه شوند و بعد از انجام مراحل مصاحبه باید از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی کشور نتایج نهایی دکتری تخصصی وزارت بهداشت را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که افراد متقاضی آزمون دکتری وزارت بهداشت باید نمره حد نصاب از مرحله نهایی را برای شروع به تحصیل کسب کرده باشند و کارنامه علمی خود را دریافت نمایند.

نحوه دریافت نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

بعد از انجام گرفتن مرحله مصاحبه و همچنین عبور از آزمون تخصصی دکتری، داوطلبان باید منتظر اعلام نتایج مرحله آخر یا نهایی بمانند. تاریخ اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت در مرحله نهایی، طبق روال سال‌ های گذشته در آبان ‌ماه هر سال خواهد بود و افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت sanjeshp.ir نتایج خود را مشاهده کنند.

نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت شامل رتبه نهایی، نمره نهایی، تراز، نمره آخرین فرد پذیرفته ‌شده در مصاحبه، نمره مصاحبه، رتبه داوطلب، نمره کل و رتبه آخرین فرد انتخاب‌ شده در کد رشته محل در خواستی داوطلب خواهد بود. در ادامه به بررسی راهنمای گام‌ به‌ گام مشاهده نتایج نهایی آزمون تخصصی دکتری تخصصی وزارت بهداشت خواهیم پرداخت.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش پزشکی شوید. گزینه دکتری تخصصی PH.D را از قسمت سمت راست صفحه انتخاب کنید. مجددا بر روی گزینه نتیجه نهایی آزمون کلیک نمایید.

سامانه اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

  • در صفحه پیش رو نیز مجددا باید گزینه نتیجه نهایی آزمون انتخاب شود.

نحوه دریافت اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

  • در مرحله بعد باید اطلاعات درخواست شده مثل شماره کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت

در این بخش نتایج دکتری وزارت بهداشت در مرحله پایانی را می توانید مشاهده کنید. در این قسمت متقاضیان در آزمون مصاحبه دکتری وزارت بهداشت می توانند وضعیت کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت را مشاهده کنند.

داوطلبان در این مرحله از کد رشته و محل قبولی این آزمون اطلاعات جامعی کسب خواهند کرد. علاقه مندانی که در دانشگاه های علوم پزشکی کشور پذیرش شده اند، می بایست اطلاعیه سایت سنجش پزشکی را در ارتبط با شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان را مطالعه نمایند.

برای کسب اطلاع از زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت روی لینک ابی رنگ کلیک کنید.

مشاوره اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

باید اشاره کرد که نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت در هر کدام از گروه‌ های پزشکی تخصصی و پزشکی پژوهشی متفاوت خواهد بود. این در حالی است که میزان تاثیر آزمون کتبی و مرحله مصاحبه در دو گروه پزشکی تخصصی و پزشکی پژوهشی با یکدیگر متفاوت می باشد، بنابراین نتایج متفاوتی پیشروی داوطلبان قرار خواهد گرفت.

در بخش دکتری تخصصی وزارت بهداشت، تاثیر آزمون کتبی 50 درصد، مصاحبه علمی 30 درصد،سوابق آموزشی، ‌پژوهشی و فناوری 20 درصد می‌ باشد، در حالی‌ که در آزمون دکتری پژوهشی وزارت بهداشت تاثیر آزمون کتبی 30  درصد، مصاحبه علمی 30 درصد، سوابق آموزشی، پژوهش و فناوری 20 درصد خواهد بود و تهیه طرح واره نیز 20 درصد مورد محاسبه واقع خواهد شد.

در صورت نیاز به مشاوره، افراد داوطلب می توانند با مشاوران مرکز سنجش پزشکی کشور در ارتباط باشند. مشاوران این مرکز در ارتباط با تمامی مراحل آزمون، نتایج انتخاب رشته و همچنین دریافت نتایج نهایی به همه افراد کمک می کنند.

در مرحله انتخاب و اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ظرفیت اعلام دانشگاه‌ ها نیز بسیار حائز اهمیت است که این ظرفیت‌ ها معمولاً از طریق سازمان سنجش پزشکی در دفترچه اعلام خواهد شد. نحوه انتخاب رشته و محل مناسب با تراز و رتبه کسب ‌شده نیز در دفترچه اعلام شده است. بنابراین افراد باید انتخاب رشته صحیح و مناسبی را داشته باشند تا بتوانند برای مرحله مصاحبه نهایی اقدام کنند.

چنانچه داوطلبان در ارتباط با زمان اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت، نحوه مشاهده نتایج دکتری وزارت بهداشت هر سوالی داشته باشند، می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی آکادمی ایران تحصیل راهنمایی لازم را دریافت نمایند و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشند.

 

اطلاعیه

 تاخیر در مرحله انجام مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به عنوان لغو پذیرش داوطلب محسوب می شود. 

 

اخبار پیرامون اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت

ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی به پایان رسید و تاریخ برگزاری آزمون اعلام شد.

14 تا 21 اسفند ماه 1401 مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی بوده است.طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش پزشکی تاریخ برگزاری این آزمون 19 تیر 1403 خواهد بود. عموما نتایج این آزمون 1 ماه و نیم الی 2 ماه پس از روز برگزاری اعلام میشود.

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی رشته های غیر داروسازی

طبق آخرین خبر ها از خبرگزاری های رسمی این تاریخ 4 آبان ماه 1403 اعلام شده است.

میزان تاثیر آزمون کتبی و مصاحبه و سوابق تحصیلی مشخص شد.

در مرحله‌ اول آزمون (کتبی‌) کسب‌ حدنصاب 50 درصد میانگین‌ کل‌ نمرات شرکت‌ کنندگان در آزمون کتبی‌ هر رشته‌ و کسب‌ حداقل‌ 30 درصد از نمره تراز شده کتبی‌ آزمون الزامی‌ است‌.

همچنین‌ در مرحله‌ دوم آزمون (مصاحبه‌) کسب‌ حداقل‌ 50 درصد میانگین‌ نمره تراز شده مرحله‌ دوم 5درصد اول هر رشته‌ با رعایت‌ سایر شرایط‌ و مقررات الزامی‌ می‌ باشد.

 

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید.

خلاصه مطالب

در این مطلب به بررسی زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت، نتایج آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت و همچنین نحوه مشاهده کارنامه و نتایج دکتری وزارت بهداشت پرداختیم. بسیاری از داوطلبانی که منتظر اعلام نتایج نهایی خود هستند، ابتدا باید نتایج اولیه و نتایج انتخاب رشته خود را دریافت کنند تا بتوانند نتیجه مرحله نهایی را نیز مشاهده نمایند.

در این مقاله زمان اعلام نتایج هر کدام از مراحل مذکور را بررسی کردیم. چنانچه شما داوطلب گرامی در هر مرحله از اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت و در ارتباط با چگونگی مشاهده کارنامه سوالی داشته باشید، می‌ توانید با کارشناسان کار آزموده  آکادمی ایران تحصیل به‌ صورت تلفنی و آنلاین ارتباط داشته باشید و بهترین مشاوره‌ ها را دریافت نمایید.

 

برای دانلود مقاله اعلام نتیجه دکتری وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت در چه زمانی اعلام خواهد شد؟

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت سال 1403 بعد از مرحله آزمون کتبی است که معمولا مرداد ماه اعلام می شود.

اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت چه زمانی است؟

غالبا هر سال نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت در آبان ماه توسط سازمان سنجش پزشکی در سایت سنجش اعلام می‌شود.

مشاهده نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق چه سامانه ای امکان پذیر است؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir، نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب | sanjeshp»

  1. Avatar photo لارابادی گفت:

    سلام زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت من ایران نبودم و حالا میخوام نتایج رو ببینم امکانش هنوز وجود داره؟ میرسم برای انتخاب رشته/

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اعلام نتایج وزارت بهداشت حدودا در تیرماه هست.

  2. Avatar photo ثریا گفت:

    خداقوت
    من کنکور دکتری وزارت بهداشت شرکت کردم معضلی که هست اینه که ما الان نمیدونیم اعلام نتایج ما با اعلام نتایج وزارت علوم یکی هست یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اعلام نتایج وزارت بهداشت حدودا در تیرماه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • انتخاب رشته دکتری۱

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته شدگان است، چرا که پس از  اعلام نتایج آزمون دکتری، قبول شدگان باید در بازه زمانی معین شده  برای انتخاب رشته در سامانه سنجش و آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور