ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ فروردین ۱۴۰۳
دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را دارند باید بعد از انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت و مطالعه آن برای آماده کردن مدارک مورد نیاز در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کنکور دکتری وزارت بهداشت 1403 طی دو یا سه روز متوالی برگزار می شود و کلیه داوطلبین مجاز به شرکت در رشته های متجانس با آخرین مدرک تحصیلی خود هستند. همچنین این افراد می‌ توانند در دو مجموعه رشته که در دو روز مختلف برگزار می شوند، شرکت کنند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت برای سال 1403 از طریق وبسایت sanjeshp.ir قابل دسترسی خواهد بود. معمولاً این دفترچه نزدیک به شروع فرآیند ثبت نام منتشر می‌شود.

بر اساس اطلاعات گذشته، ممکن است دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در ماه مرداد منتشر شود. توصیه می‌کنیم افرادی که تمایل به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت دارند، به دانلود و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام اختصاص دهند تا با مراحل و شرایط مربوطه آشنا شوند و از اطلاعات لازم برای ثبت نام بهره‌مند شوند.

منابع معتبری مانند وبسایت مذکور می‌توانند به این افراد کمک کنند تا برنامه‌ریزی مناسبی برای مطالعه منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت و شرکت در این آزمون سرنوشت ساز داشته باشند.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

دانلود دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی در موعد مقرر و در زمان شروع ثبت نام، به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت دفترچه راهنمای این آزمون اقدام کنند.

مطالعه و بررسی دقیق دفترچه این آزمون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پیشنهاد می شود تمامی متقاضیان پس از انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، محتویات آن را به به دقت مورد مطالعه قرار دهند.

در ادامه دفترچه راهنما و لیست رشته های دکتری وزارت بهداشت سال گذشته را ارائه خواهیم کرد. دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 تا این لحظه منتشر نشده است. به محض انتشار، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

دانلود دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

دانلود لیست رشته های دکتری وزارت بهداشت

محتویات دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403

تاکید می کنیم حتما بعد از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و پیش از انجام فرآیند نام نویسی، دفترچه این آزمون را از طریق سایت سنجش پزشکی دانلود کنید و تمامی موارد داخل آن را با دقت مطالعه نمایید.

اگر بخواهیم به طور خلاصه محتویات این دفترچه را بیان نماییم باید به بخش های مربوط به ضوابط و شرایط ثبت نام، سهمیه های مختلف، مدارک مورد نیاز برای نام نویسی، زمان بندی اجرای آزمون، شرایط اختصاصی تعدادی از رشته ها و دانشگاه ها، اطلاعات مربوط به گواهی مدارک زبان انگلیسی، فرم پیش نویس ثبت نام، منابع آزمون و موارد از این قبیل اشاره نماییم.

البته گاهی برخی از افراد به دلیل داشتن مشغله زیاد فرصت کافی برای مطالعه این دفترچه را ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با توجه به اهمیت مطالعه دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت و زمان بر بودن مطالعه دقیق آن، افراد یاد شده برای دریافت اطلاعات مربوط به شرایط خود با شماره 9099075307 تماس بگیرند.

محتویات دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 

بخش های دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403

دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از سه قسمت تشکیل شده است که عبارت است از: ضوابط و شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون، جدول ها و فرم ها که در ادامه هر بخش را بررسی می کنیم:

قسمت ضوابط و شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

در بخش نخست دفترچه موارد زیر قرار گرفته است:

  • شرایط عمومی و اختصاصی
  • سهمیه های مختلف
  • مدارک لازم برای ثبت نام
  • چگونگی برگزاری آزمون و پذیرش دانشجو
  • برنامه ی زمانبندی اجرای آزمون
  • ضوابط و شرایط خاص برخی دانشگاه ها و رشته ها
  • نمونه فرم ثبت نام
  • نحوه محاسبه ی نمره كتبی هر درس به درصد و نمره كل تراز و آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر.

برای کسب اطلاع از مصاحبه دکتری وزارت بهداشت روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

قسمت جدول های دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

مواردی که در بخش دوم دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت درج شده است عبارت است از:

  • جداول اطلاعات گواهی زبان انگلیسی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون
  • دروس و ضرایب آن ها
  • منابع آزمون رشته های مختلف و اسامی استان ها و شهرستان های ممنوعه برای اقامت اتباع خارجی

بخش های دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 

قسمت فرم های دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

در بخش آخر دفترچه راهنمای ثبت نام موارد متعدد دیگری قرار دارد که عبارت است از:

  • فرم مخصوص داوطلب دانشجوی نیم سال آخر تحصیلی متقاضی شركت در این آزمون
  • فرم مخصوص اعضای هیات علمی مربی رسمی
  • فرم مخصوص داوطلبان استفاده از آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان

کال تو اکشن تماس

خلاصه مطلب مقاله دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

معمولا پیش از برگزاری هر آزمونی برای ورود به دانشگاه، سازمان سنجش دفترچه‌ایی را منتشر می‌کند تا داوطلبین شرکت در آزمون با تمامی ضوابط و شرایط آن آشنا شوند، دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز در سایت مرکز سنجش پزشکی پیش از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر می‌شود. لذا تمامی داوطلبین باید نسبت به دانلود و دریافت دفترچه اقدام کنند تا با بخش‌های مختلف این دفترچه آشنا گردند. در این دفترچه تمامی داوطلبین می‌توانند بخش‌هایی مربوط به ضریب درس‌ها، سهمیه، شهرها و سایر قسمت‌های تاثیرگذار را مشاهده کنند. به همین سبب دانلود و مطالعه دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت از اهمیت زیادی برخوردار است.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات مفیدی را در خصوص زمان انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم. شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد آزمون دکتری وزارت بهداشت و کلیه موارد مربوط به آن، از طریق شماره 9099075307  با مشاوران مجرب ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. همچنین هر گونه سوالی بعد از انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت دارید می توانید به صورت کامنت در انتهای مقاله بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند و شما را راهنمایی نمایند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت را چگونه دانلود کنیم؟

داوطلبان جهت دریافت دفترچه آزمون، می توانند به سایت سنجش پزشکی مراجعه کنند.

دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت چه زمانی منتشر می شود؟

تا به امروز زمان دقیقی برای انتشار دفترچه راهنمای آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام نشده است.

شرایط ثبت‌نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت چیست؟

متقاضیان شرکت در این آزمون باید از شرایط خاصی برخوردار باشند که این شرایط به طور جامع در این مطلب شرح داده شده است.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf»

  1. Avatar photo F.B گفت:

    با عرض سلام و احترام
    میخواستم بپرسم کسی که مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد، ارشد دانشگاه غیر انتفاعی دارد مورد قبول جهت شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت هست؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید

  2. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم بدونم افرادی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد رشته پرستاری از کشور ترکیه هستن هم مجاز به ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستن یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز دررابطه با ادامه ی تحصیل یکسری شرایط باید بررسی شود اولین ومهم ترین مورد این است که شما مدرک کارشنارسی ارشدتان را از کدام دانشگاه کشور ترکیه دریافت کردید که ایا مورد تایید وزارت بهداشت کشور ایران هست یا خیر در صورت تایید مشکلی نیست اما در صورت عدم تایید راه حل های مختلفی با توجه به شرایط شخص شما میت.وان پیشنهاد داد .لطفا جهت بررسی دقیق تر وضعیت تحصیلیتان با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  3. Avatar photo نیلوفر گفت:

    سلام روزتون بخیر، میخواستم بپرسم که برای دانلود دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، روز بخیر؛ سامانه ای که برای انتشار دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت در نظر گرفته شده sanjeshp.org هست که در موعد مقرر می توان با مراجعه به آن اقدام به دانلود دفترچه مربوطه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کار آموزی در عرصه

    کار آموزی در عرصه رشته های تجربی + لیست رشته ‌ها

    کار آموزی در عرصه شامل سپری کردن 8 الی 28 واحد درسی مطابق با نوع رشته در آخرین‌ترم یا سال تحصیلی  می‌شود.  در این ایام دانشجویان باید به محیط‌ها و مراکز درمانی برود. سپس شیفت‌های کاری مختلف را دررابطه‌با بخش‌های...
  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

    منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + پیشنهاد رتبه ها

    لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی...
تماس با مشاور