ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 آگاهی از روش برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل بسیار مهم است. تعداد بسیاری زیادی از شرکت کنندگان کنکور ، جزء افراد شاغل و متاهل هستند و این افراد نیاز به برنامه ریزی متفاوتی خواهند داشت. اگر برنامه ریزی کنکور افراد متاهل به درستی انجام نشود ، نتیجه خوبی به دست نخواهد آمد.  به همین دلیل نیز ما در این مطلب به بررسی جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل پرداخته ایم و سعی داریم به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه ریزی کنکور  ریاضی برای افراد شاغل از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

جهت برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل لازم است حتما از کمک مشاوران استفاده نمایید.

 

 

 نحوه برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل

قبل از هر چیزی برای برنامه ریزی کنکور افراد متاهل و شاغل ، لازم است مدت زمان های آزاد آن ها مشخص گردد. برای مشخص کردن این مورد ، جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل طراحی می شود که در آن ساعت های کار و ساعت های غیر کاری ، توسط خود فرد وارد خواهد شد.

پس از مشخص شدن ساعت های آزاد ، این افرادی لازم است روزانه 6 تا 8 ساعت مطالعه مفید داشته باشند. شاید این سوال برای برخی از  افراد پیش بیاید که چرا در برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل ، ساعت های مطالعه بیشتری نسبت به دیگر افراد گنجانده می شود. در این خصوص باید به شما بگوییم که این افراد ، به احتمال زیاد سال های بسیاری را از درس و تحصیل فاصله گرفته اند ، به همین دلیل برای پیدا کردن تسلط بیشتر روی دروس ، لازم است ساعت بیشتری به مطالعه بپردازند.

نحوه تنظیم ساعات مطالعه نیز به گونه ای است که در جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل ، بیشتر زمان به دروس تخصصی و اصلی و زمان کمتری برای دروس عمومی در نظر گرفته خواهد شد.

با برنامه درس بخوانید

 

برای اطلاع از تغییرات کتاب درسی برای کنکور کلیک کنید.

 

 

در برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل و متاهل چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

شاید اولین موضوعی که این افراد باید در نظر بگیرند ، مربوط به انگیزه آن ها باشد. بسیاری از افراد شاغل و متاهل در یک بازه زمانی خاص اشتیاق و میل فراوانی به ادامه تحصیل پیدا می کنند ؛ اما پس از مدت زمانی کوتاه میل و انگیزه خود را از دست داده و به اصطلاح کاملاً سرد  و بی انگیزه می شوند. در این حالت داوطلبان به دو دسته تقسیم خواهند شد ، دسته اول افرادی که به صورت کلی از ادامه مسیر صرف نظر می کنند و دسته دوم افرادی که با استفاده از کمک مشاوران دوباره به ادامه مسیر باز می گردند. حال نکته ای که برای جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل لازم است در نظر گرفته می شود ، این است که برنامه زمانی این افراد باید به صورت کوتاه مدت تهیه شود.

 

 

برای اطلاع از نکات مشاوره ای کنکور از دیدگاه نفرات برتر کلیک کنید.

 

 

نکته دوم مربوط به پیش نیازها است. افرادی که مدت ها از درست و تحصیل فاصله گرفته اند ، قطعاً بسیاری از دروس را فراموش کرده اند . به همین دلیل برای مطالعه دروسی مانند ریاضی ، فیزیک و به صورت کلی دروس تخصصی باید پیش نیازهای لازم برای مطالعه هر درس را در نظر داشته باشند.

نکته سومی که برای برنامه ریزی کنکور افراد متاهل لازم است در نظر گفته شود ، زمان است. زمان این افراد بسیار محدود است و به همین دلیل باید برنامه ای کاملا فشرده و اصولی داشته باشند. کوچک ترین مشکل و نقص در برنامه ریزی این افراد می تواند منجر به بروز مشکلات بسیاری برای آن ها شود.

 

 

برنامه ریزی کنکور افراد متاهل

 

برای آشنایی با اصول برنامه ریزی درسی کلیک کنید

مشکلات شرکت در کنکور برای افراد شاغل و متاهل

مشکلات شرکت در کنکور برای افراد شاغل و متاهل موضوع بسیار مهمی است و این مشکلات باید در نحوه برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل ، گنجانده شود. از جمله اصلی ترین مشکلات این افراد می تواند به تفاوت منابع نظام قدیم و نظام قدیم اشاره کرد. از آنجایی که دروس مطالعه شده این افراد در نظام قدیم تفاوت بسیاری با دروس نظام جدید دارد ، در انتخاب منابع ، نحوه مطالعه دروس و پاسخ به سوالات کنکور دچار مشکل خواهند بود. راه حل این موضوع ، معرفی بهترین منابع آموزشی و کمک آموزشی است تا این خلاها پوشش داده شود. افراد اگر انتخاب نادرستی داشته باشند ، تنها زمان خود را به هدر خواهند داد. از طرفی نحوه مطالعه دروس نیز بسیار مهم است. شک نکنید بیشتر  افراد متاهل و شاغل  در نحوه مطالعه دروس دچار مشکل هستند و ممکن است تعادل را بین ساعات مطالعه ،ساعات تست زنی ، نحوه مرور و… نتوانند برقرار کنند. این موضوع نیز در برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل و برنامه ریزی کنکور افراد متاهل باید در نظر گرفته شود

 

بنر-اکادمی-ایران-تحصیل

برای اطلاع از نکات مهم برای قبولی در کنکور نفرات برتر کلیک کنید.

 

 

علاوه بر همه مواردی که باید در جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل ، گنجانده شود ، یکی از مشکلات اصلی این افراد ، داشتن استرس و نگرانی است. این موضوع نیز کاملاً طبیعی است و به دلیل فاصله بسیاری که این افراد از تحصیل داشته اند رخ می دهد. پس این افراد باید توسط مشاوره به آرامش دعوت شده و با روش های کاهش استرس آشنا شوند.

 

 

جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل

 

 

آیا افراد شاغل و متاهل می توانند شانسی برای قبولی در کنکور داشته باشند؟

در ابتدا باید به شما بگوییم کسب هیچ موفقیتی شانسی نیست و باید تلاش کافی را داشته باشید در ضمن با مسیر موفقیت نیز آشنا شده باشید. چرا که نه ، حتماً افراد متاهل و شاغل نیز می توانند در کنکور موفق شوند ، البته به شرطی که از کمک مشاوران خبره در خصوص برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل و  دریافت جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل اقدام نمایند. پس با استفاده از تجربیات افراد موفق و همچنین مشاوران ، این افراد نیز می توانند نتایج خوبی را از کنکور بگیرند.

 

 

برای دریافت برنامه ریزی کنکور رایگان کلیک کنید.

 

 

برنامه ریزی برای افراد متاهل در مقطع ارشد و دکتری

در مقطع ارشد و دکتری کمی وضعیت با مقطع کارشناسی متفاوت خواهد بود. یکی از اصلی ترین تفاوت ها مربوط به داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم می شود. خوشبختانه در مقطع ارشد و دکتری دیگر این تفاوت وجود نخواهد داشت.

در نتیجه افراد می توانند به راحتی به انتخاب منابع بپردازند و شروع به مطالعه کنند . اما همچنان در جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل محدودیت زمانی و برنامه فشرده گنجانده خواهد شد. در این مورد لازم است بدانید ، ساعات دقیق مطالعه با توجه به توانایی ها  و اطلاعات افراد تعیین می شود که در هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

 

 

برای اطلاع از بهترین خدمات مشاوره کنکور کلیک کنید.

 

 

جزییات برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل

 

 

برنامه برای افراد متاهل و شاغل جهت قبولی در پزشکی

 رشته پزشکی برای بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی مانند یک رویاست . حتی اگر این افراد در کنکور نیز پذیرفته نشوند بعد از سال ها هنوز هم با دیدن کتاب های کنکور تجربی به این فکر می افتند که یک بار دیگر در کنکور برای قبولی در رشته پزشکی ، شرکت کنند. همانطور که در مقدمه اشاره کردیم ، این تصمیم برای برخی در حد یک رویاپردازی بچه گانه است و برای برخی تبدیل به مهم ترین تصمیم زندگی می شود. روی صحبت ما با افرادی است که با وجود متاهل و شاغل بودن ، تصمیم به قبولی در رشته پزشکی می گیرند. در ابتدا به این افراد می گوییم که هیچ چیز غیر ممکنی در این دنیا وجود ندارد و هستند افرادی که حتی با وجود داشتن فرزند ، در کنکور تجربی شرکت کرده و موفق به کسب نتایج خارق العاده شده اند. اما قبل از هر چیز حتماً باید از نحوه برنامه ریزی کنکور افراد متاهل آگاه باشید. بهترین راه برای آگاهی از نحوه  برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل ، کمک گرفتن از مشاوران خبره است. مشاوران در این زمینه به شما کمک خواهند کرد به هدف تان از آسان ترین راه ممکن برسید. فراموش نکنید هر کاری شیوه و اصولی دارد پس اگر سال ها است از درس و تحصیل فاصله گرفته اید ، خودتان در این باره به تنهایی تصمیم گیری نکنید و  از مشاوران در خصوص جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل کمک بگیرید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه ریزی کنکور  انسانی برای افراد شاغل از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

خلاصه مطلب

برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل موضوع مورد بحث ما در این مطلب بود. در صورتی که به ادامه تحصیل علاقه مند هستید ، لازم است در رابطه با برنامه ریزی کنکور افراد متاهل اطلاعات لازم را کسب نمایید که ما در این مطلب سعی کردیم تا جای ممکن در این زمینه به شما کمک کنیم. در صورتی که پس مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط

مشاوره و برنامه ریزی تضمینی کنکور

اهمیت مشاوره کنکور پزشکی

بهترین مشاوره کنکور

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل چه تفاوتی با برنامه ریزی برای افراد غیر شاغل دارد؟

برای این افراد باید تفاوت هایی را در ساعات مطالعه ، نحوه مطالعه و تنوع دروس در نظر گرفت.

در جدول برنامه ریزی مخصوص شاغلین و افراد متاهل چند ساعت مطالعه به صورت میانگین قرار داده می شود؟

بین 6 تا 8 ساعت مطالعه مفید قرار داده می شود.

آیا در برنامه ریزی کنکور افراد متاهل منابع خاصی نیز برای مطالعه اعلام خواهد شد؟

بله قطعا منابعی خاص برای مطالعه این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

در برنامه ریزی کنکور برای افراد شاغل چه تعداد درس در هر روز قرار داده می شود؟

تنوع درسی افراد شاغل برای مطالعه نسبت به دیگر افراد ، بالاتر خواهد بود و بین 4 تا 6 نوع درس برای مطالعه قرار داده می شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور