ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن ۱۴۰۲-۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن

آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن

 

سامانه ثبت نام و اطلاع رسانی مدارس نمونه دولتی بروجن – nemoone.medu.ir

جهت ثبت نام آزمون نمونه دولتی و اطلاع از لیست آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن در مقاطع ابتدایی و دبیرستان پسرانه و دخترانه نمونه دولتی از سراسر کشور با مرکز نمونه دولتی بروجن تماس حاصل نمایید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

لیست آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن ۱۴۰۲-۱۴۰۳

مدارس نمونه دولتی بروجن مطابق جدید ترین تغییرات در مدارس نمونه دولتی بروجن آماده ارائه به دانش آموزان و اولیا گرامی می باشد با توجه به این که در ثبت نام مدارس نمونه دولتی بروجن محدوده آدرس محل سکونت هر دانش آموز در روند ثبت نام وی تاثیر گذار خواهد بود لذا دانش آموزان و اولیا گرامی موظفند مطابق لیست مدارس نمونه بروجن اقدام به انتخاب اولویت های ثبت نام نمایند.

لیست مدارس نمونه دولتی بروجن اعلام شد. به اطلاع کلیه دانش آموزان محترمی که قصد ثبت نام مدارس نمونه دولتی بروجن را دارند می رسانیم ثبت نام این دوره مدارس نمونه دولتی بروجن از طریق سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی به نشانی اینترنتی nemoone.medu.ir به انجام خواهد رسید لذا هر گونه مراجعه جهت ثبت نام به صورت حضوری قبل از دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی بی پاسخ خواهد ماند.

 

قبل از بررسی مدارس نمونه دولتی بروجن ، به اطلاع می رسانیم ثبت نام نمونه دولتی ششم و نهم بروجن در پایه های هفتم و دهم مطابق سال های گذشته از 28 فروردین ماه سال جاری انجام خواهد شد و دانش آموزان محترمی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی بروجن را دارند می توانند جهت ثبت نام پس از اطلاع از شرایط مدارس نمونه دولتی روند ثبت نام خود را از سامانه nemoone.medu.ir تکمیل نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نیز از همین درگاه قابل دریافت خواهد بود.

 

 

جهت اطلاع از جدیدترین لیست آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن با مرکز ثبت نام مدارس نمونه دولتی تماس حاصل نمایید

 

ضرورت شناخت مدارس نمونه دولتی بروجن

به اطلاع کلیه داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی می رسانیم لیست مدارس نمونه بروجن مطابق جدیدترین تغییرات در آدرس ها بروز رسانی شده و آماده ارائه به دانش آموزان و اولیا محترم است ، لیست مدارس بروجن شامل لیست و آدرس مدارس ابتدایی نمونه دولتی پسرانه – آدرس مدارس ابتدایی نمونه دولتی دخترانه – لیست آدرس دبیرستان های نمونه دولتی پسرانه بروجن و لیست آدرس دبیرستان های دخترانه نمونه دولتی بروجن می باشد ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت دریافت آدرس از سراسر کشور با شماره های 9099075307 و 9099075307 ( استان تهران) تماس بگیرید پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب.

کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی جهت دریافت آدرس مدارس بروجن – دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی بروجن می توانند با مرکز ثبت نام مدارس نمونه دولتی بروجن ایران تحصیل به شماره های مذکور تماس حاصل نمایند.

 

راهنمای ثبت نام مدارس نمونه دولتی بروجن

به اطلاع می رسانیم مدارس نمونه دولتی بروجن مطابق سال های قبل امسال نیز در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم از بین دانش آموزان واجدالشرایطی که قصد ثبت نام مدارس نمونه دولتی بروجن را دارند ثبت نام می کند که راهنمایی لازم جهت ثبت نام نمونه دولتی بروجن را برای شما توضیح می دهیم تا در روند ثبت نام با مشکلی مواجه نشوید :

اولین گام جهت ثبت نام در مراکز نمونه دولتی اطلاع از لیست آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن و شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی است دانش آموزان می توانند جهت دانلود دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی بروجن از سامانه nemoone.medu.ir اقدام نمایند پس از مطالعه دفترچه دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت نام در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی بروجن مجددا به سامانه مروبطه مراجعه کنند و یا با 9099075307/24 تماس بگیرند و روند ثبت نام را تکمیل نمایند ، پس از تکمیل روند ثبت نام نمونه دولتی بروجن دانش آموزان می بایست در موعد مقرر جهت اطلاع از نتایج قبولی مدارس نمونه دولتی بروجن از سامانه nemoone.medu.ir اقدام به مشاهده اسامی قبولی نمونه دولتی بروجن نمایند در مرحله آخر نیز کلیه دانش آموزانی که نامشان اعلام شده می بایست در موعدد مقرر جهت تکمیل ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری به مدارس نمونه دولتی بروجن مراجعه نمایند ضمنا لازم به ذکر است دانش آموزانی که نامشان در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی بروجن باشد در صورت ملغی ثبت نام هر یک از قبول شدگان یا عدم مراجعه وی جهت ثبت نام قطعی به مدارس نمونه دولتی بروجن در موعدد مقرر جایگزین خواهند شد.

 

زمان و منابع آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن همزمان با ثبت نام مدارس تیزهوشان مانند سال های گذشته در اواسط تیر ماه است. که معمولا 5 روز قبل از آزمون باید به تهیه کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی اقدام کنید. یکی از مهم‌ترین مواردی که تاثیر مستقیم بر نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن دارد، انتخاب صحیح منابع آزمون است. قبل از بررسی آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن داوطلبان باید توجه داشته باشند که با شناخت کامل مواد آزمون، باید نسبت به فراهم آوردن منابع معتبر و متناسب مدارس نمونه دولتی بروجن اقدام کنند. منابع آزمون نمونه دولتی از تمام مباحث کتب درسی داوطلبان است و مبحثی خارج از آن نیست. این منابع از طریق وزارت آموزش و پرورش کشور اعلام میشود. لیست کامل منابع آزمون نمونه دولتی در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی به طور کامل قید شده است. داوطلبان باید نسبت به مطالعه دقیق دفترچه اقدام بفرمایند. در جدول زیر به منابع آزمون نمونه دولتی اشاره شده است.

 

سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوالات ضریب زمان پاسخ ( دقیقه )
قرآن و معارف اسلامی
( قرآن و پیام‌های آسمان )
۸ ۲ ۱۰۵
زبان و ادبیات فارسی ۱۵ ۲
مطالعات اجتماعی
(تاریخ، جغرافیا،اجتماعی )
۱۵ ۱
علوم تجربی ۱۷ ۲
ریاضیات ۲۰ ۳
جمع کل ۷۵ نمره کل استعداد تحصیلی: ۴۶۵

 

شرایط شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن

برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن در سامانه azmoon.medu.ir مانند سایر آزمون ها، داوطلبان باید شرایطی را دارا باشند. شرایط پذیرش آزمون مدارس نمونه دولتی پایه ششم بدین صورت است که دانش آموزان باید از تابعیت ایرانی برخوردار باشند، در تمام دروس مقیاس خیلی خوب را کسب کنند و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی داشته باشند و یکی دیگر از شرایط این است که در یکی از دروس مقیاس خیلی خوب کسب کنند و یا حداکثر یک خوب در یکی از دروس نیمسال دوم پایه ششم ابتدایی داشته باشند. شرایط پذیرش آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم ، تابعیت ایرانی داشتن، در حین اشتغال به تحصیل در پایه نهم ابتدایی و حداقل معدل اخذ شده در پایه نهم 17 باشد. شایان ذکر است حتما قبل از اقدام به ثبت نام ، آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن مدارس نمونه دولتی بروجن را بررسی کنید و از شرایط و ضوابط آن مطلع شوید.

 

 

جهت ثبت نام و اطلاع از لیست آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن در مقاطع ابتدایی و دبیرستان پسرانه و دخترانه نمونه دولتی از سراسر کشور با مرکز نمونه دولتی بروجن تماس حاصل نمایید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط به آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن :

نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

کانال تلگرام اطلاع رسانی آزمون نمونه دولتی

hoosh.medu.ir

sampad.medu.ir

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانستن آدرس مدارس نمونه دولتی بروجن نسبت به محل سکونت اهمیت دارد؟

بله، برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن ، محدوده آدرس محل سکونت هر دانش آموز در روند ثبت نام وی تاثیر گذار خواهد بود.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن از چه سایتی امکانپذیر است؟

همانطور که در مقاله اشاره شده است، ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن از طریق سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی به نشانی اینترنتی nemoone.medu.ir به انجام خواهد رسید.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن چه زمانی است؟

ثبت نام آزمون نمونه دولتی بروجن مطابق سال های گذشته از 28 فروردین ماه سال جاری انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن چیست ؟

تمام شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بروجن در مقاله شرح داده شده است. اقدام به مطالعه مقاله بفرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است

    امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است؟ + نمره قبولی 1402

    امتحانات مدرسه بزرگسالان همزمان با سایر پایه‌ها انجام می‌شود. با این‌حال، این امتحان شرایط و قوانین خاصی دارد که باید حتما دانش‌آموزان همه آنها را رعایت کنند. در غیر این صورت، نتیجه امتحان آنها مردود اعلام خواهد شد. ما در...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز

    بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز 1402 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    هر دانش آموزی با نزدیک شدن به سالی که باید در کنکور سراسری شرکت کند، حداقل یکبار به فکر مشاور تحصیلی افتاده است. مشاور تحصیلی خبره می تواند نقش کاربری و مهمی را در مسیر آمادگی شما برای کنکور سراسری...
  • ثبت نام در دوره پیش از دبستان

    ثبت نام پیش دبستانی 1402 + {سن و مراحل پذیرش} | ایران تحصیل

    ثبت نام پیش دبستانی آغاز شده است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه ثبت نام پیش دبستانی در سال جدید بپردازیم.ثبت نام برای مقطع پیش دبستانی به صورت اختیاری بوده و والدین جهت آمادگی فرزند خود می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)