ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ + Nemoone.medu.ir

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از جمله مدارسی که هرساله دانش‌آموزان بسیاری را به ثبت نام ترغیب می‌کند، مدارس نمونه دولتی تهران است. داوطلبین ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران باید در زمان ثبت نام وارد سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران در مای مدیو به آدرس my.medu.ir شوند و مراحل لازم برای ورود به آزمون را انجام دهند.

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تهران به صورت هماهنگ با سایر استان‌ها از هجدهم فروردین تا بیست و هشتم فروردین ماه برگزار می‌شود. داوطلبین پیش از هرکاری باید برای شرکت در آزمون مدرسه نمونه دولتی به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران مراجعه کنند تا با شرایط آزمون آشنا شوند.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

دفترچه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع دوم متوسطه در شهر تهران و سایر شهرهای دیگر یکسان است. بنابراین دانش‌آموزان باید در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران همانند سایر متقاضیان به سامانه مای مدیو مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام آزمون را دانلود کنند.

گفتنی است شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی در این دفترچه به همراه مدارک لازم آورده شده است. به این ترتیب در این بخش قصد دارم به شرایط عمومی و اختصاصی مدارس نمونه دولتی بپردازیم تا در صورتی که جز واجدین شرایط بودند برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند:

◀ آزمون ورودی بین دانش‌ آموزان هر منطقه انجام می‌شود.

◀ متقاضیان پایه نهم می‌توانند در آزمون نمونه دولتی شرکت کنند.

◀ هر متقاضی تنها می‌تواند یکی از رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی را انتخاب کند.

◀ هر داوطلب در صورتی که بخواهد وارد هنرستان شود، تنها می‌تواند یک رشته را در نهایت انتخاب کند.

◀ ارزشیابی و قبولی دانش آموزان براساس معدل آزمون ورودی و معدل کتنبی نوبت است.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی تهران می‌رسانیم زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی پیرو تصمیمات جدید اتخاذ شده از سوی برخی شهرستان‌ها، اعلام شده است. تاریخ نام نویسی آزمون ورودی مدارس دولتی ابلاغ شود از هجدهم فروردین تا بیست و هشتم فروردین ماه سال 1403 است.

گفتنی است که داوطلبین ورود به مدارس نمونه دولتی باید پیش از ثبت نام مدارک خود را آماده کنند و برای بارگذاری آن و همچنین پرداخت هزینه آزمون وارد سامانه مای مدیو شوند. دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی بدون آزمون از طریق هیئت امنایی می‌توانند فرم ثبت نام را تکمیل کرده و در صورت قبولی وارد این مدارس شوند.

همچنین لازم است جهت آشنایی داوطلبان محترم با روند ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران موارد زیر را متذکر شویم:

مراحل ثبت نام و ورود به مدارس نمونه دولتی تهران

باتوجه به عدم آشنایی برخی از دانش آموزان و اولیا گرامی با نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران – اهمیت بالایی در صحیح وارد شدن اطلاعات دانش آموزان و محدودیت زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران، مراحل و روند آن را شرح خواهیم داد:

◀ مرحله اول جهت ورود به مدارس نمونه دولتی تهران داشتن شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی است.

◀ در مرحله دوم دانش آموزانی که واجد الشرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران از طریق سامانه ثبت نام در آزمون ثبت نام می‌کنند.

◀ سومین مرحله دریافت کارت حضور در جلسه امتحان نمونه دولتی تهران است که از طریق سامانه ثبت نام مذکور  انجام خواهد شد.

◀ شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در موعدد مقرر.

◀ مرحله پنجم اعلام نتایج قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی تهران است، ضمنا داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌اند می‌بایست به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و نتایج آزمون نمونه دولتی تهران را مشاهده کرده و کارنامه آزمون نمونه دولتی را مشاهده کنند.

◀ مراجعه حضوری به مدارس نمونه دولتی آذبایجان غربی، داوطلبانی که نامشان در لیست اسامی قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی تهران باشد، می‌بایست در موعد مقرر با در دست داشتن مدارک هویتی به مدارس نمونه دولتی که در آن پذیرفته شده اند مراجعه کنند.

تذکر 1: داوطلبانی که اسامی آن‌ها در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی تهران منتشر شده باشد، امکان ثبت نام آن‌ها در صورت وجود ظرفیت خالی انجام خواهد شد.

تذکر 2: کلیه دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران قبول شده‌اند جهت ثبت نام نهایی می‌‍بایست با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی تهران در زمان مقرر در مدارس حاضر شوند در غیر این صورت ثبت نام وی لغو خواهد شد.

تذکر 3: دانش آموزان و اولیا گرامی جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران می‌توانند با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند تا ثبت نام آن‌ها صحیح و کامل انجام گیرد.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران

ثبت نام آزمون نمونه دولتی مطابق روال قبل اینترنتی بوده و هر یک از پایه‌ها سایت مختص به خود را جهت ثبت نام خواهند داشت. ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران نیز طبق سنوات گذشته صرفا از سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران به نشانی my.medu.ir انجام خواهد شد.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران مطابق سنوات گذشته به صورت الکترونیکی خواهد بود و صرفا از سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران انجام خواهد پذیرفت. لذا دانش آموزان محترم می‌توانند باتوجه به شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران که در دفترچه ثبت نام آزمون مندرج است، روند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ضمنا به اطلاع می‌رسانیم ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران باتوجه به محدودیت در ظرفیت مدارس نمونه دولتی مطابق سنوات قبل با آزمون ورودی بوده و فقط دانش آموزانی که شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران را داشته باشند می‌توانند در آزمون ورودی شرکت کنند.

معمولا ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران از اواسط خرداد ماه در دو مقطع هفتم و دهم انجام می‌شود و دانش آموزان گرامی که قصد ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران را دارند می‌بایست با اطلاع از شرایط و ضوابط مدارس نمونه دولتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی می‌توانند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران با مرکز مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرند تا ضمن دریافت لیست مدارس نمونه دولتی تهران ثبت نام خود را تکمیل کنند، کلیه امور ثبت نام – دریافت دفترچه ثبت نام – اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران را به صورت اینترنتی از سامانه مای مدیو انجام دهند.

بنابراین علاقه‌مندان به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی که امکانات به نسبت بالایی نسبت به مدارس دولتی دارند و هزینه شهریه آن کمتر از مدارس غیرانتفاعی است، لازم است معدل بالایی را در هر سال کسب کنند و در صورتی که جز دوره دوم متوسطه هستند برای آزمون ورودی آماده شوند.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران

شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی تهران

یکی از موضوعات مهمی که برای دانش آموزان وجود دارد، شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی تهران است. از این رو متقاضیان بایستی پیش از ثبت نام از شرایطی که مدارس نمونه دولتی در نظر گرفته نیز اطلاع کسب کنند. چرا که شرایط قبولی و حد نصاب هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت است، بنابراین در این بخش به شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی تهران خواهیم پرداخت:

مهم‌ترین شرط قبولی در مدارس نمونه دولتی ظرفیت هر مدرسه برای رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی است. بنابراین هر دانش آموزی که معدل آزمون و معدل کتبی نیمه دوم آن بیشتر باشد، شانس بیشتری برای ورود به مدارس نمونه دولتی را نیز دارد.

متقاضیان باید تمام و کمال شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون را داشته باشند. در صورت مغایرت اطلاعات و یا عدم داشتن شرایط حتی اگر فردا در آزمون قبول شود، اجازه ورود به مدارس نمونه دولتی را نخواهد داشت. بنابراین در وهله اول بایستی از شرایط ثبت نام که در دفترچه قید می‌شود را مطالعه کرده و بعد برای نام نویسی در مای مدیو اقدام نمایید.

اعلام نتایج آزمون ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

دانش آموزانی که در بازده زمانی مقرر شده، ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران را انجام داده‌اند و در جلسه امتحان حضور داشته‌اند؛ لذا باید منتظر نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران باشند. معمولا نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می‌گردد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران، همانند ثبت نام در بازده زمانی تعیین شده صورت گرفته که داوطلبان باید پیگیر زمان اعلام نتایج باشند و در صورت قبولی اقدام به ثبت نام مدارس نمونه دولتی کنند. در ادامه به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران خواهیم پرداخت تا پس از آزمون برای مشاهده نتایج به سامانه مورد نظر مراجعه نمایید.

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

بعد از شرکت در آزمون ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران، قدم بعدی اطلاع از نتایج آزمون است که داوطلبان مدارس نمونه دولتی به دنبال راهی برای اطلاع پیدا کردن از نمره آزمون مدارس نمونه دولتی تهران هستند. برای اطلاع از نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی باید از سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود با خبر شوید. همانطور که در بالا اشاره شد سایت‌های اطلاع از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی متفاوت است.

شایان ذکر است که سامانه‌های ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی گذشته در دسترس است اما احتمال تغییر آدرس‌ها برای سال تحصیلی جدید وجود دارد. برای اطلاع از سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران با مشاوران مدارس نمونه دولتی ایران تحصیل همراه باشید تا در زمان معین شده و در سریع ترین زمان از نتایج آزمون نمونه دولتی تهران مطلع شوید.

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

اخبار پیرامونی ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

  • زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان اعلام شد.

طبق آخرین اخبار رسمی از سوی رئیس اداره سازمان سنجش چهار محال بختیاری، زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی از هجدهم فروردین تا بیست و هشتم فروردین اعلام شده است.

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران و سایر شهرها و مناطق دیگر مثل هر سال در مای مدیو به نشانی الکترونیکی my.medu.ir است.

خلاصه مقاله سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

یکی از مهم‌ترین آزمون‌های تحصیلی برای بسیاری از دانش آموزان، آزمون مدارس نمونه دولتی است. از این رو دانش آموزان باید وارد سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران شوند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. اما اطلاع از شرایط، مراحل و مدارک ثبت نام برای متقاضیان الزامی است.

پیش از هر کاری تمامی داوطلبین باید به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ مراجعه کنند تا با شرایط شرکت در این آزمون به خوبی آشنا شوند. همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شد در صورتی که واجد شرایط شرکت در آزمون باشند می‌توانند ثبت نام کرده و سپس برای گرفتن رتبه قبولی تلاش کنند.

برای دریافت فایل pdf کلیک کنید.

3.7/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۳ در چه تاریخی صورت میگیرد؟

معمولا ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران از اواسط خرداد ماه است که متقاضیان باید دراین بازده زمانی اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در چه سایتی صورت میگیرد؟

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران، مانند سال‌های گذشته در سایت مای مدیو صورت می‌پذیرد.

امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران وجود دارد؟

متقاضیان ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران توجه داشته باشند که باتوجه به محدودیت زمانی، امکان تمدید مجدد ثبت نام کم است.

 

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ + Nemoone.medu.ir»

  1. Avatar photo امیرحسین خوافی گفت:

    سلام ببخشید من باخرز هستم و میخام برا نهم به دهم مدرسه امام حسین تربت حیدریه ثبت کنم اولا میخاستم ببینم باید چیکار کنم بعدشم میخام برا رشته ریاضی ادامه تحصیل بدم ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید شرایط معدلی را کسب نمایید و در آزمون ورودی در صورتی که شرایط انتخاب رشته ی ریاضی را داشتید ثبت نام نمایید .

  2. Avatar photo امیرحسین خوافی همت آبادی گفت:

    سلام ببخشید من باخرز هستم و میخام برا نهم به دهم مدرسه امام حسین تربت حیدریه ثبت کنم اولا میخاستم ببینم باید چیکار کنم بعدشم میخام برا رشته ریاضی ادامه تحصیل بدم ممنون میشم راهنماییم کنین

  3. Avatar photo امیرمحمدرفیعی گفت:

    سلام ببخشید می خواستم بدونم که مدارس نمونه دولتی برای ثبت نام دانش اموز از هفتم به هشتم از کدوم روز شروع می کنن

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر با توجه به شهرتان از طریق سایت ایران تحصیل پیگیری فرمایید

  4. Avatar photo محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر من از اراک اومدم تهران و سال دهمم رو در مدرسه نمونه بودم میخواستم ببینم چطور میشه برای سال یازدهم بیام مدارس نمونه تهران؟

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام باید از طریق آموزش و پرورش اراک و تهران اقدام کنید و در صورت موافقت با درخواستتون به انتقالی اقدام میکنید

  5. Avatar photo امیرمحمد رفیعی گفت:

    سلام ببخشید می خواستم بدونم که مدارس نمونه دولتی جیروفت ثبت نام برای پایه هفتم با هشتم انجام میدهند ممنونم

    1. Avatar photo ekhlasi گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز برای ثبت نام نمونه دولتی میان پایه باید حضورا به مدرسه مراجعه بفرمایید

      1. Avatar photo امیرمحمد گفت:

        از کی باید مراجعه کنیم

        1. Avatar photo ekhlasi گفت:

          سلام وقت بخیر با مدرسه برای ثبت نام سال تحصیلی جدید در ارتباط باشید

        2. Avatar photo امیرمحمد گفت:

          ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای هفتم به هشتم از کی اغازمی شوند

          1. Avatar photo alizadeh گفت:

            سلام وقت بخیر در حال حاضر شروع شده برا ی کسب اطلاعات دقیق به مقالات سایت رجوع فرمایید

  6. Avatar photo هاشم گفت:

    سلام، برای دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران چه زمانی باید به چه سامانه ای امراجعه کنیم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون در سایت مربوطه بارگذاری می شود

  7. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، بعد از شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران در صورت قبولی اعلام نتیج چند وقت بعد و از چه طریقی صورت می گیرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، اعلام نتایج ثبت نام مدارس نمونه دولتی در همون سایتی که برای شرکت در آزمون ثبت نام کردید ۴ الی ۶ هفته بعد صورت میگیره.

  8. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام، من وقتی برای طی کردن مراحل نام نویسی خودم به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران مراجعه کردمم متاسفانه برخی از موارد رو اشتباه وارد کردم، میخواستم بدون که برای ویرایش این اطلاعاتی که در حال حاضر به غلط وارد شدن مهلتی برای ویرایش در نظر گرفته میشه؟ چون من شنیدم این اطلاعات غلط در صورت قبولی بنده میتونه منجر به ایجاد مشکل در فرایند ثبت نام من بشه.

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، نگران نباشید، در زمانی که برای تحویل کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی در نظر گرفته شده است شما می توانید با مراجعه سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران اقدام به ویرایش اطلاعات وارد شده نمایید.

    2. Avatar photo امیرمحمد رفیعی گفت:

      سلام ببخشید می خواستم بدونم که مدارس نمونه دولتی جیروفت ثبت نام برای پایه هفتم با هشتم انجام میدهند ممنونم اگه مسشه

      1. Avatar photo bagheri گفت:

        با سلام نمونه دولتی ششم به هفتم دیگر وجود ندارد

      2. Avatar photo fathollahi گفت:

        سلام ثبت نام مدارس نمونه دولتی بصورت حضوری میباشد و باید به مدرسه مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور