ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ + Nemoone.medu.ir

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از جمله مدارسی که هرساله دانش‌آموزان بسیار زیادی را به ثبت نام ترغیب می‌کنند، مدارس نمونه دولتی تهران هستند. تمامی داوطلبین این مدارس باید ابتدا از شرایط حضور و قبولی در آزمون ورودی این مدارس مطلع باشند.

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تهران به صورت هماهنگ با سایر استان‌ها برگزار می‌شود. افراد پیش از هرکاری برای شرکت در آزمون مدرسه نمونه دولتی باید به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مراجعه کنند تا با شرایط این آزمون آشنا شوند و در صورتی که واجد شرایط شرکت در آزمون بودند نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

 

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – هفتم و دهم

 

سامانه ثبت نام مدارس مدارس نمونه دولتی تهران

 

ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ آغاز شد. پیرو تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای انقلاب فرهنگی در مورد ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران با توجه به شرایط موجود امسال ثبت نام آزمون نمونه دولتی در بازده زمانی 17 الی 31 خرداد ماه میباشد . لذا دانش آموزان و اولیا محترم در نظر داشته باشند که تا مورخ اعلام شده نسبت به آماده کردن مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران اقدام نمایند تا در روند ثبت نام آن ها مشکلی بوجود نیاید ضمنا متقاضیان ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران توجه داشته باشند با توجه به محدودیت زمانی امکان دارد زمان ثبت نام تمدید نشود.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران مطابق سنوات گذشته به صورت الکترونیکی خواهد بود و صرفا از سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران انجام خواهد پذیرفت و سامانه ثبت نام آزمون تهران nemoone.medu.ir مطابق اطلاعیه در زمان ثبت نام اعلامی توسط آموزش و پرورش فعال خواهد شد لذا دانش آموزان محترم می توانند با توجه به شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران که در دفترچه ثبت نام آزمون مندرج است روند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ضمنا به اطلاع می رسانیم ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران با توجه به محدودیت در ظرفیت مدارس نمونه دولتی مطابق سنوات قبل با آزمون ورودی بوده و فقط دانش آموزانی که شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران را داشته باشند می توانند در آزمون ورودی شرکت کنند.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران از اواسط خرداد ماه در دو مقطع هفتم و دهم انجام می شود و دانش آموزان گرامی که قصد ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران را دارند می بایست با اطلاع از شرایط و ضوابط مدارس نمونه دولتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران با مرکز مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرند و ضمن دریافت لیست مدارس نمونه دولتی تهران ثبت نام خود را تکمیل کنند ضمنا کلیه امور ثبت نام – دریافت دفترچه ثبت نام – اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران به صورت اینترنتی از سامانه azmoon.medu.ir انجام می گیرد لذا مدارس تهران هیچگونه مسئولیتی در قبال اجرای آزمون و ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران نخواهند داشت.

 

جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

 

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی تهران می رسانیم زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی پیرو تصمیمات جدید اتخاذ شده از سوی برخی شهرستان ها، از 17 الی 31 خرداد ماه آغاز می شود لذا داوطلبان گرامی جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران در موعد مقرر اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام نمایند .شایان ذکر است تکلیف ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران در پایه ششم به هفتم فعلا مشخص نیست لذا داوطلبان گرامی ثبت نام در مقطع ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی تهران ، جهت پیگیری امور ثبت نام در موعد مقرر با شماره 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نمایند ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران در مقطع نهم به دهم کما فی السابق انجام خواهد گرفت.

لازم است جهت آشنایی داوطلبان محترم با روند ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران موارد زیر را متذکر شویم :

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

 

مراحل ثبت نام و ورود به مدارس نمونه دولتی تهران

با توجه به عدم آشنایی برخی از دانش آموزان و اولیا گرامی با نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران – اهمیت بالا در صحیح وارد شدن اطلاعات دانش آموزان و محدودیت زمانثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران مراحل و روند ثبت نام را شرح می دهیم :

  1. مرحله اول جهت ورود به مدارس نمونه دولتی تهران داشتن شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی است.
  2. در مرحله دوم دانش آموزانی که واجد الشرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران از طریق سامانه ثبت نام در آزمون ثبت نام می کنند.
  3. سومین مرحله دریافت کارت حضور در جلسه امتحان نمونه دولتی تهران است که از طریق سامانه ثبت نام مذکور ( nemoone.medu.ir ) انجام خواد شد.
  4. -شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در موعدد مقرر .
  5. مرحله پنجم اعلام نتایج قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی تهران می باشد ضمنا داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند می بایست به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و نتایج آزمون نمونه دولتی تهران را مشاهده کرده و کارنامه آزمون نمونه دولتی را مشاهده کنند.
  6. مراجعه حضوری به مدارس نمونه دولتی آذبایجان غربی ، داوطلبانی که نامشان در لیست اسامی قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی تهران باشد می بایست در موعد مقرر با در دست داشتن مدارک هویتی به مدارس نمونه دولتی که در آن پذیرفته شده اند مراجعه کنن.

تذکر 1 : داوطلبانی که اسامی آن ها در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی تهران منتشر شده باشد امکان ثبت نام آن ها در صورت وجود ظرفیت خالی انجام خواهد شد.

تذکر 2 : کلیه دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران قبول شده اند جهت ثبت نام نهایی می بایست با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی تهران در زمان مقرر در مدارس حاضر شوند در غیر این صورت ثبت نام وی لغو خواهد شد.

تذکر 3 : دانش آموزان و اولیا گرامی جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران می توانند با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند تا ثبت نام آن ها صحیح و کامل انجام گیرد.

 

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران

ثبت نام آزمون نمونه دولتی مطابق روال قبل اینترنتی بوده و هر یک از ها سایت مختص خود را جهت ثبت نام خواهند داشت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران نیز طبق سنوات گذشته صرفا از سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران به نشانی nemoone.medu.ir انجام خواهد شد ضمنا لازم به ذکر است سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران فعلا از سامانه – nemoone.medu.ir می باشد و امکان دارد سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تغییر کند.

 

منابع آزمون نمونه دولتی تهران

با توجه به وجود منابع متعدد و تغییر نظام آموزشی مدارس و تفاوت سطح علمی داوطلبان دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران را دارند داوطلبان جهت اطلاع از منابع آزمون می توانند با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرند تا با تعیین سطح علمی وی و بررسی های لازم منابع و نمونه سوالات مهم جهت شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران را درتهران نمایند شماره تماس جهت دریافت منابع 9099075307 ( استان تهران) از 8 صبح الی 1 شب .

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران می رسانیم با توجه به اعمال تغییرات جدید در روند ثبت نام و شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون ششم به هفتم را دارند باید نمرات و معدلشان خیلی خوب بوده و یا حداکثر یک خوب در کارنامه خود داشته باشند ضمن ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران برای پایه دهم فقط از بین داوطلبانی که معدل بالای 17 داشته باشند انجام خواهد گرفت.

از دیگر شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ایرانی بودن دانش آموز است یعنی داوطلبانی که تابعیت یک کشور دیگر را داشته باشند حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت ضمنا از دیگر شرایط مهم ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران برای مقطع ششم به هفتم تحصیل داوطلب در مقطع ششم و مقطع نهم به دهم تحصیل داوطلب در مقطع نهم خواهد بود.

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

دانش آموزانی که در بازده زمانی مقرر شده، ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران را انجام داده اند و در جلسه امتحان حضور داشته اند و در آزمون شرکت کرده اند لذا باید منتظر نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران باشند. معمولا نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام میگردد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ، همانند ثبت نام در بازده زمانی تعیین شده صورت میگیرد که داوطلبان باید پیگیر زمان اعلام نتایج باشند و در صورت قبولی اقدام به ثبت نام مدارس نمونه دولتی کنند. کارشناسان ایران تحصیل همواره در خدمت شما برای راهنمایی شما عزیزان هستند. درصورت اطلاع از نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران میتوانید با کارشناسان مدارس نمونه دولتی ایران تحصیل ، تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

 

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

بعد از شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ، قدم بعدی اطلاع از نتایج آزمون است که داوطلبان مدارس نمونه دولتی بدنبال راهی برای اطلاع پیدا کردن از نمره آزمون مدارس نمونه دولتی تهران هستند. برای اطلاع از نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی باید از سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود با خبر شوید. همانطور که در بالا اشاره شد سایت های اطلاع از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی متفاوت است.

شایان ذکر است که سایت های ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی گذشته در دسترس است اما احتمال تغییر آدرس ها برای سال تحصیلی جدید وجود دارد. برای اطلاع از سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران با مشاوران مدارس نمونه دولتی ایران تحصیل همراه باشید تا در زمان معین شده و در سریع ترین زمان از نتایج آزمون نمونه دولتی تهران مطلع شوید.

 

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه هفتم در سال های اخیر حذف شده است و پذیرش در این پایه صرفا براساس سوابق داوطلب صورت می گیرد.

 

 

کانال ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران 97-98
کانال ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

اخبار پیرامونی ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

 

  • اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه مردمی؛ ۳ شهریورماه

مدیر کل آموزش و پرورش فارس  فرهاد اسماعیلی گفت: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی که قرار بود ۲۸ مرداداعلام شود، فردا چهارشنبه سوم مرداد اعلام خواهد شد.

ایشان ، دلیل اصلی تاخیر ۶ روزه را مخدوش شدن حدود ۳۰۰ پاسخنامه توسط دانش آموزان بیان کرد و افزود: بعضی از دانش آموزان به دلیل نداشتن تجربه آزمون تستی، پاسخ نامه‌ها را تا کرده بودند که در تصحیح آن‌ها مشکل ایجاد کرده بود.

  • ثبت‌نام مدارس نمونه دولتی بدون محدوده‌بندی است

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش: آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۵ مردادماه برگزار شده و نتیجه این آزمون‌ها مشخص شده است و دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند، ثبت‌نام در این مدارس محدوده‌بندی ندارد.

  • کیفیت آموزش در مدارس دولتی پاسخگوی نیاز‌های کنکور نیست

با در نظر گرفتن نتایج مشاهده شده در کنکور، مشخص است که کیفیت آموزش در مدارس غیر دولتی پاسخگوی نیاز‌های کنکور نیست، در حقیقت شرایط نابرابر آموزشی در نتایج کنکور رخ می‌نماید. پس از اعلام نتایج آزمون سراسری و نگاهی به مراکز تحصیل رتبه‌های برتر، بین تمامی سی نفری که در این آزمون قبول شده‌اند در سه گروه ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی در کنکور امسال تنها یک تا دو نفر از آن ها در مدارسی خارج از سمپاد(سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان) و دیگر مدارس نمونه دولتی و غیر انتفاعی تحصیل کرده اند.

 

کاربران گرامی برای دانلود پی دی اف این صفحه کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

یکی از مهم‌ترین آزمون‌های تحصیلی برای بسیاری از دانش آموزان، آزمون مدارس نمونه دولتی است و تمام تلاش خود را برای قبولی در این آزمون می‌کنند. اما امسال به دلیل کمبود ظرفیت این مدارس تعداد کمتری در این آزمون برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی پذیرفته خواهند شد. پیش از هر کاری تمامی داوطلبین باید به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مراجعه کنند تا با شرایط شرکت در این آزمون به خوبی آشنا شوند. همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شد در صورتی که واجد شرایط شرکت در آزمون باشند می‌توانند ثبت نام کرده و سپس برای گرفتن رتبه قبولی تلاش کنند.

3.5/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ در چه تاریخی صورت میگیرد؟

آغاز ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران از اواسط خرداد ماه است که متقاضیان باید دراین بازده زمانی اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در چه سایتی صورت میگیرد؟

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ، مانند سالهای گذشته در سایت nemoone.medu.ir صورت میگیرد. هر داوطلب باید از سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود با خبر شود.

آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران وجود دارد؟

متقاضیان ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران توجه داشته باشند که با توجه به محدودیت زمانی امکان دارد زمان ثبت نام تمدید نشود.

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در چه بازده زمانی اعلام  میگردد ؟

معمولا نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی تهران اعلام میگردد.

 

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ + Nemoone.medu.ir»

  1. Avatar photo امیرحسین خوافی گفت:

    سلام ببخشید من باخرز هستم و میخام برا نهم به دهم مدرسه امام حسین تربت حیدریه ثبت کنم اولا میخاستم ببینم باید چیکار کنم بعدشم میخام برا رشته ریاضی ادامه تحصیل بدم ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید شرایط معدلی را کسب نمایید و در آزمون ورودی در صورتی که شرایط انتخاب رشته ی ریاضی را داشتید ثبت نام نمایید .

  2. Avatar photo امیرحسین خوافی همت آبادی گفت:

    سلام ببخشید من باخرز هستم و میخام برا نهم به دهم مدرسه امام حسین تربت حیدریه ثبت کنم اولا میخاستم ببینم باید چیکار کنم بعدشم میخام برا رشته ریاضی ادامه تحصیل بدم ممنون میشم راهنماییم کنین

  3. Avatar photo امیرمحمدرفیعی گفت:

    سلام ببخشید می خواستم بدونم که مدارس نمونه دولتی برای ثبت نام دانش اموز از هفتم به هشتم از کدوم روز شروع می کنن

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر با توجه به شهرتان از طریق سایت ایران تحصیل پیگیری فرمایید

  4. Avatar photo محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر من از اراک اومدم تهران و سال دهمم رو در مدرسه نمونه بودم میخواستم ببینم چطور میشه برای سال یازدهم بیام مدارس نمونه تهران؟

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام باید از طریق آموزش و پرورش اراک و تهران اقدام کنید و در صورت موافقت با درخواستتون به انتقالی اقدام میکنید

  5. Avatar photo امیرمحمد رفیعی گفت:

    سلام ببخشید می خواستم بدونم که مدارس نمونه دولتی جیروفت ثبت نام برای پایه هفتم با هشتم انجام میدهند ممنونم

    1. Avatar photo ekhlasi گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز برای ثبت نام نمونه دولتی میان پایه باید حضورا به مدرسه مراجعه بفرمایید

      1. Avatar photo امیرمحمد گفت:

        از کی باید مراجعه کنیم

        1. Avatar photo ekhlasi گفت:

          سلام وقت بخیر با مدرسه برای ثبت نام سال تحصیلی جدید در ارتباط باشید

        2. Avatar photo امیرمحمد گفت:

          ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای هفتم به هشتم از کی اغازمی شوند

          1. Avatar photo alizadeh گفت:

            سلام وقت بخیر در حال حاضر شروع شده برا ی کسب اطلاعات دقیق به مقالات سایت رجوع فرمایید

  6. Avatar photo هاشم گفت:

    سلام، برای دریافت کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران چه زمانی باید به چه سامانه ای امراجعه کنیم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون در سایت مربوطه بارگذاری می شود

  7. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، بعد از شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تهران در صورت قبولی اعلام نتیج چند وقت بعد و از چه طریقی صورت می گیرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، اعلام نتایج ثبت نام مدارس نمونه دولتی در همون سایتی که برای شرکت در آزمون ثبت نام کردید ۴ الی ۶ هفته بعد صورت میگیره.

  8. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام، من وقتی برای طی کردن مراحل نام نویسی خودم به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران مراجعه کردمم متاسفانه برخی از موارد رو اشتباه وارد کردم، میخواستم بدون که برای ویرایش این اطلاعاتی که در حال حاضر به غلط وارد شدن مهلتی برای ویرایش در نظر گرفته میشه؟ چون من شنیدم این اطلاعات غلط در صورت قبولی بنده میتونه منجر به ایجاد مشکل در فرایند ثبت نام من بشه.

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، نگران نباشید، در زمانی که برای تحویل کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی در نظر گرفته شده است شما می توانید با مراجعه سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران اقدام به ویرایش اطلاعات وارد شده نمایید.

    2. Avatar photo امیرمحمد رفیعی گفت:

      سلام ببخشید می خواستم بدونم که مدارس نمونه دولتی جیروفت ثبت نام برای پایه هفتم با هشتم انجام میدهند ممنونم اگه مسشه

      1. Avatar photo bagheri گفت:

        با سلام نمونه دولتی ششم به هفتم دیگر وجود ندارد

      2. Avatar photo fathollahi گفت:

        سلام ثبت نام مدارس نمونه دولتی بصورت حضوری میباشد و باید به مدرسه مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)