ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۰
هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 98-99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از امروز در تمامی مراکز شاهد دریافت خواهد شد به اطلاع تمامی دانش آموزان و اولیا گرامی که جهت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اقدام نموده اند می توانند از امروز با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد در تمامی واحد های مدارس شاهد جهت ثبت نام و پرداخت هزینه های ثبت نام مراجعه نمایند.

شایان ذکر است اولیا محترم و دانش آموزان گرامی در صورتی که به دلایلی امکان مراجعه حضوری در مدارس را نداشته باشند می توانند با تماس با مرکز مشاوره مدارس شاهد به شماره های 9099075307 ( از سراسر کشور ) و 9099075307 (از استان تهران) طی ساعات 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایند.

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

مدارس شاهد به دلیل سطح بالای اساتید آن ، از اهمیت و امتیاز فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشند. همانند سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، چنانچه دانش آموزان بتوانند نمره و شرایط مورد نظر را برای پذیرش در آزمون مدارس شاهد داشته باشند، وارد مدرسه شاهد می‌شوند. هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مقاطع مختلف متفاوت می‌باشد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر امکان تحصیل در مدارس شاهد برای تمامی دانش‌آموزانی که فرزندان خانواده‌های شاهد نمی‌باشندنیز وجود دارد. با توجه به بالا بودن سطح اساتید و امکانات این مدارس ، دانش‌آموزانی که مایلند در این مدارس مشغول به تحصیل باشند، در صورت دارا بودن شرایط و همچنین کسب نمره قبولی با پرداخت شهریه تعیین شده می توانند در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می‌گردند.

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای والدین و دانش آموزان مدارس غیر شاهد می‌باشد. به دلیل امکانات و همچنین سطح بالای ای مدارس، بسیاری از دانش آموزان مایل به تحصیل می باشند. بنابراین برای خانواده‌های محترم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، تحصیل به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت شهریه ممکن می‌باشد.

 

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ، هزینه تحصیل در مدارس شاهد ،انجام ثبت نام و دریافت راهنمایی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

هزینه تحصیل در مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

هزینه تحصیل در مدارس شاهد

هزینه تحصیل در مدارس شاهد

 

والدینی که فرزندان آن‌ها در پایه اول ابتدایی می باشند و مایل به تحصیل فرزند خود در مدارس شاهد هستند، طبق اطلاعیه‌ای که در همین سایت اعلام خواهد گردید از 17 تا 19 خرداد با در دست داشتن مدارک فرزند خود، می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه سجا ( saja.medu.ir ) اقدام نمایند. همچنین والدین گرامی لازم است در صورت پذیرفته شدن فرزند خود ، هزینه تحصیل در مدارس شاهد را نیز بپردازند.

پیرو اطلاعیه‌ای که از سوی مدیر کل امور  شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش منتشر گردیده است، شاهد افزایش 10 درصدی هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ نسبت به سال گذشته در تمامی مقاطع خواهیم بود. شایان ذکر است که هزینه تحصیل در مدارس شاهد با توجه به مقاطع تحصیلی مختلف ، رقم متفاوتی را شامل می‌گردد.

برای کسب اطلاعت بیشتر و کامل‌تر در رابطه با هزینه ثبت نام در مدارس شاهد در مقاطع مختلف می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. همچنین هزینه تحصیل در مدارس شاهد نیز، با استفاده از برقراری ارتباط با شماره‌های مندرج در سایت امکان‌پذیر می‌باشد. با استفاده از سامانه ایران تحصیل نیز، کلیه دانش آموزان و والدین عزیز می‌توانند نسبت به ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند.

 

برای آشنایی با سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی pada.medu.ir کلیک کنید.

 

میزان هزینه تحصیل در مدارس شاهد
  • حدود تقریبی هزینه تحصیل در مدارس شاهد برای دانش آموزان پایه اول بین 300 تا 700 هزار تومن می باشد.
  • هزینه تحصیل در مدارس شاهد برای متوسطه اول حدود 400 تا 800 هزار تومن خواهد بود.
  • میزان هزینه تحصیل در مدارس شاهد متوسطه دوم نیز، بین 500 تا یک میلیون تومان خواهد بود.

همانطور که ذکر گردید هرساله در رابطه با هزینه ثبت نام در مدارس شاهد شاهد با لا رفتن این مقدار شهریه می باشیم.

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

 

 ثبت نام در مدارس شاهد 99 - 98

ثبت نام در مدارس شاهد

ثبت نام در مدارس شاهد در پایه‌های اول ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم امکان پذیر می‌باشد. هزینه ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به هر یک از پایه‌ها نیز، متفاوت می‌باشد. برای دانش آموزان پایه اول مدرسه ابتدایی ، پس از انتشار اطلاعیه آغاز ثبت نام در مدارس شاهد ، زمان چند روزه‌ای در اختیار والدین برای تحویل مدارک در نظر گرفته می‌شود و پس از آن بررسی‌های لازم انجام شده و تا سوم تیر ماه نتایج نهایی اعلام می‌گردد.

زمان ثبت نام برای پایه اول متوسطه نیز، از اوایل تیر ماه آغاز می‌گردد و حدوداً تا نیمه اول تیر ادامه پیدا خواهد کرد. بنابراین تمامی والدین عزیز می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد نسبت به تحصیل فرزند خود در مدارس شاهد اقدام نمایند. البته آزمون و بررسی  شرایط ورود به این مدارس را نباید فراموش نمود.

ثبت نام برای مقاطع متوسطه دوم نیز، حدوداً از نیمه دوم خردادماه آغاز می‌گردد و تا اواخر خرداد ادامه خواهد یافت. پس از بررسی مدارک و همچنین شرایط ورود به مدارس شاهد، در صورت موفقیت آمیز بودن این مدارک و بی نقض بودن آن، دانش آموزان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد نسبت به ادامه تحصیل در این مدارس اقدام نمایند.

به اطلاع کلیه اولیای محترم و همچنین دانش آموزان عزیز می‌رسانیم که با توجه به اینکه مدارس شاهد از کلاس‌های جبرانی و تقویتی فوق‌العاده‌ای برخوردارند ، بنابراین هزینه تحصیل در مدارس شاهد را می‌توان به دلیل ارائه این امکانات دانست. و البته ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد به معنای پرداخت تمامی هزینه این امکانات نخواهد بود.

 

سامانه پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

مدارس شاهد برخلاف سایر مدارس از شرایط ویژه ای بر خوردار می باشند. بنابراین تمامی دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس می باشند، لازم است ضمن دارا بودن این شرایط و پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد نسبت به ادامه تحصیل اقدام نمایند. با توجه به امکانات بی نظیر این مدارس و همچنین بالا بودن سطح علمی اساتید آن رقابت برای ورود به این دسته از مدارس بسیار بالا خواهد بود.

هزینه تحصیل در مدارس شاهد در صورتی دارای اهمیت می باشد که شما بتوانید با موفقیت، مراحل ثبت نام را در سایت مدارس شاهد پشت سر بگذارید. چنانچه اولین باری است که نسبت به ثبت نام درمدارس شاهد اقدام می نمایید، لازم است از راهنمایی های لازم بهره مند گردید و یا اینکه با استفاده از سامانه ایران تحصیل نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد  اقدام نمایید. همچنین میتوانید از طریق سامانه  pada.medu.ir جهت ثبت نام و دریافت کارنامه اقدام نمایید.

مشاورین و متخصصین ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به تمامی ما دانش آموزان و اولیای عزیز می باشند. برای استفاده از سامانه ثبت نام مدارس شاهد و همچنین اطلاع دقیق از هزینه ثبت نام در مدارس شاهد می توانید با مشاورین و متخصصین ما در راتباط باشید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا از هزینه تحصیل در مدارس شاهد مطلع گردید.

 

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ، هزینه تحصیل در مدارس شاهد ، انجام ثبت نام و دریافت راهنمایی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 98-99

کانال اطلاع رسانی هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

بیشتر بدانید:

sampad.medu.ir

azmoon.medu.ir

nemoone.medu.ir

طرح شهاب چیست؟

مشاوره و برنامه ریزی

سامانه ثبت نام مدارس انرژی اتمی

تحصیل در خارج از کشور

ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول ابتدایی

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

مدارک لازم جهت ثبت نام

ثبت نام تیزهوشان

امتیاز بندی مدارس شاهد

اعلام نتایج مدارس شاهد

هزینه تحصیل در مدارس شاهد

pada.medu.ir

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

ثبت نام پادا پایه دهم 

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدارس شاهد چه نوع مدارسی هستند؟

مدارس شاهد مخصوص به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌باشند، در صورتی که ظرفیت خالی در هر پایه‌ها و کلاس‌ها داشته باشند می‌توانند در این مدارس شرکت نمایند.

شهریه مدارس شاهد به چه میزان است؟

میزان شهریه با توجه به هر پایه میزان متفاوتی می باشد به مطالعه مقاله بپردازید.

آیا برای ثبت نام مدارس شاهد باید هزینه ای پرداخت کنیم؟

خیر، کاملا رایگان است.

شرایط پذیرش مدارس شاهد چیست؟

برای ورود به مدارس شاهد باید از شرایطی دارا باشید که در ادامه به این شرایط میپردازیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس شاهد

    ثبت نام مدارس شاهد 1403 + ورود سایت اصلی my.medu.ir

    شاید تا به حال نام مدارس شاهد را شنیده باشید اما ندانید که چه تفاوتی با سایر مدارس دارند. این مدارس، نوعی از مدارس دولتی هستند که فقط دانش آموزانی که جز خانواده های شهدا، ایثارگر، جانباز، مدافع حرم و…...
  • پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی

    سایت اصلی پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1403 | my.medu.ir

    پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی سال ۱۴۰۳ آغاز شد به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم جهت تکمیل روند ثبت نام فقط به صورت اینترنتیاز طریق سایت my. medu.ir وارد شده و روند درخواست ثبت...
  • دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

    دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1403 + لینک دانلود pdf

    مدارس شاهد از دیگر مدارس شناخته شده و محبوب والدین برای تحصیل فرزندانشان در مقطع متوسطه اول و دوم  است. این مدرسه شرایط خاصی را برای پذیرش دانش آموزان خود تعیین کرده است و براساس امتیازبندی ای خاص، نسبت به...
  • ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

    ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1403 + ورود سایت | my.medu.ir

    ثبت‌نام میان پایه مدارس شاهد 1403 – 1403 به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد که در آن دانش‌آموزان با مراجعه به سامانه دانش‌آموزی پادا به آدرس pada.medu.ir می‌توانند کلیه مراحل ثبت‌نام خود را به صورت آنلاین انجام دهند. ثبت‌نام میان پایه...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)