ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام پادا پایه دهم ۱۴۰۳ | مشاوره + راهنمای تصویری جامع

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰
ثبت نام پادا پایه دهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه دهم ۱۴۰۳ مشخص شد. دانش آموزانی که قصد نام نویسی در پایه دهم را دارند، می توانند در زمان های مقرر به سایت ثبت نام کلاس دهم به آدرس اینترنتی  pada.medu.ir مراجعه کرده و مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند. برای این منظور، وارد کردن کد کاربری و رمز عبور الزامی می باشد. دانش آموزان این پایه همچنین می توانند کارنامه خود را در سایت پادا دریافت نموده و از سایر خدمات بهره مند شوند. در این مقاله با نحوه ثبت نام پادا پایه دهم آشنا خواهیم شد.

همچنین، دانش آموزان و اولیاء گرامی می توانند هر گونه سوال یا ابهام احتمالی را در هنگام ورود و نام نویسی پایه دهم با کارشناسان مجرب اران تحصیل در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

 

به منظور دریافت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه دهم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ثبت نام پادا پایه دهم چه زمانی است؟

ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا به دو بخش تقسیم می شود. بخشی به نام ثبت نام میان پایه که مربوط به نام نویسی دانش آموز در پایه بالاتر مقطع تحصیلی خود می باشد، به عنوان مثال از کلاس یازدهم به دوازدهم. بخش دیگری از ثبت نام ها نیز به ثبت نام در پایه اول مقطع بعدی اختصاص دارد. به عنوان مثال پایه اول، هفتم و دهم که به نوعی در آن مقطع دانش آموزان جدیدالورود محسوب می شوند.

برای دانش آموزانی که در دسته دوم جای دارند، قبل از ثبت نام اصلی نیازمند یک پیش ثبت نام است و این امر در سامانه پادا صورت می گیرد. پیش ثبت نام پادا پایه دهم نیز به همین صورت خواهد بود. گفتنی است که زمان انجام این پیش ثبت نام بعد از آماده سازی نتایج هدایت تحصیلی در سایت همگام می باشد.

در سال جاری اعلام شد تا پیش ثبت نام پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ برای مدارسی که نتایج هدایت تحصیلی آن ها آماده شده است، از تاریخ 26 تیرماه آغاز می شود. دقت داشته باشید که فرایند نام نویسی می بایست در زمان و مهلت های مقرر انجام گیرد تا دانش آموز با مشکل مواجه نشود.

 

 

جهت آشنایی کامل با سامانه پادا – سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی – pada.medu.ir وارد لینک قرمز شوید

 

 

نحوه ثبت نام پادا پایه دهم

نام نویسی دانش آموزان پایه دهم کاملا به صورت اینترنتی بوده و  نیازی به مراجعه حضوری نیست. همانطور که ذکر شد، این پایه باید پیش ثبت نام را انجام دهند. ما در ادامه مراحل لازم جهت پیش ثبت نام پادا پایه دهم را توضیح خواهیم داد. اما چنانچه اولیا یا دانش آموزان عزیز با سوال و ابهامی مواجه شدند، از طریق ارتباط با کارشناسان ما می توانند راهنمایی های لازم را در اسرع وقت دریافت کنند.

 

  • آدرس سایت ثبت نام کلاس دهم به نشانی medu.ir را در موتور جستجوگر خود وارد کنید ( توصیه می شود که برای عملکرد بهتر از نسخه جدید مرورگرهای فایرفاکس، کروم و یا اکسپلورر استفاده نمایید). 
  • در صفحه اصلی بر روی منوی پیش ثبت نام کلیک نمایید.

 

ثبت نام پادا پایه دهم چه زمانی است؟

 

 

  • حال باید مشخصات خواسته شده از قبیل کد کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی وارد شود. منظور از کد کاربری، کد ملی و کلمه عبور همان رمزی است که مدرسه در اختیار دانش آموز قرار می دهد. 
  • با انتخاب گزینه ” ورود کاربران” وارد صفحه شخصی خود خواهید شد.

 

 

سایت ثبت نام کلاس دهم

 

 

  • در صفحه شخصی می توانید لیست شاخه تحصیلی های هدایت تحصیلی ” الف” و گاها ” ب” خود را مشاهده فرمایید. از میان این لیست می توانید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

نحوه ثبت نام پادا پایه دهم

 

 

  • با کلیک بر روی ” مدارس دیگر” وارد پنجره ایی می شوید که در آن نام استان، کد منطقه، پایه تحصیلی (دهم)، مقطع بایستی درج و سپس از بین مدارس و رشته های نمایش داده شده انتخاب نمایید.

 

مدارک لازم برای نام نویسی پایه دهم در سایت پادا

 

  • در صورتی که تمام اطلاعات خواسته شده را به طور صحیح وارد کرده اید، با انتخاب گزینه ” تایید نهایی” پیش نام ثبت نام پادا پایه دهم شما با موفقیت به اتمام خواهد رسید.

 

ثبت نام دانش آموزان جدیدالورد پایه دهم در سایت ثبت نام کلاس دهم

 

 

برای دریافت راهنمای ثبت ارزشیابی در سامانه سناد بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

مدارک لازم برای نام نویسی پایه دهم در سایت پادا

ثبت نام پادا پایه دهم برای دانش آموزانی که جدیدالورود هستند، نیامند درج یک سری اطلاعات الزامی است. این مدارک و اطلاعات را می توان به چند بخش مجزای مشخصات فردی، اطلاعات تکمیلی، آدرس تماس، مقطع و پایه تحصیلی تقسیم کرد.

دانش آموزانی که با نحوه ثبت نام پادا پایه دهم آشنایی دارند، می بایست در بخش اطلاعات شخصی مواردی همچون کد ملی خود، نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، محل صدور شناسنامه، تاریخ تولد، محل تولد، انتخاب جنسیت دانش آموز، شماره سریال شناسنامه وارد شود.

برای اطلاعات تکمیلی به مواردی همچون ملیت، دین، مذهب، نوع خانواده (عادی، فرزند شهدا، فرزند جانباز و …)، مدرک تحصیلی پدر، شغل پدر، مدرک تحصیلی مادر، شغل مادر، وضعیت جسمانی، وضعیت سلامتی، وضعیت نظام وظیفه، وضعیت تاهل، وضعیت مسکن نیاز است.

در بخش آدرس و تماس لازم است آدرس منزل، کدپستی منزل، تلفن منزل، موبایل پدر، موبایل مادر، ایمیل پدر، ایمیل مادر، موبایل دانش آموز، ایمیل دانش آموز درج شود.

مقطع، پایه و رشته تحصیلی نیز به مواردی همچون انتخاب مقطع، انتخاب پایه، و انتخاب رشته تحصیلی اختصاص دارد.

 

 

جهت ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد لینک را لمس کنید

 

 

ثبت نام دانش آموزان جدیدالورد پایه دهم در سایت ثبت نام کلاس دهم

اگر دانش آموزی جدیدالورود محسوب و قصد تحصیل در مقطع پایه دهم یا مدرسه جدید را داشته باشد می بایست ثبت نام پادا پایه دهم را با مراجعه به این سامانه انجام دهد. ما در بالا مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود را توضیح دادیم. اما شاید بهتر باشد که از نحوه ثبت نام پادا پایه دهم برای این دانش آموزان نیز مطلع شویم. به طور کلی جهت انجام این کار طی کردن چند مرحله ضروری است که به طور کامل توضیح می دهیم.

  • زمانی که وارد صفحه اصلی سایت ثبت نام کلاس دهم شدید، بر روی گزینه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود کلیک کنید.

 

  • سپس در فرمی که در پنجره ثبت اطلاعات برایتان به نمایش در می آید، کد ملی ولی، شماه همراه ولی، کد ملی دانش آموز و کد امنیتی را وارد نمایید و بعد منوی جستجو را لمس کنید. لازم به ذکر است که شماره تلفن حتما بایستی متعلق به ولی دانش آموز باشد.

 

  • با تاید مرحله قبل به بخشی وارد می شوید که در آن درج مشخصات فردی، اطلاعات تکمیلی، آدرس و تماس، مقطع، پایه و رشته تحصیلی ضروری خواهد بود. اگر موارد ستاره دار را خالی بگذارید با پیغام خطا مواجه خواهید شد.

 

  • در مرحله دیگر نوبت به تکمیل اطلاعات شخصی می رسد که با کلیک بر روی منوی کشوی می توانید آن ها را تکمیل نمایید.

 

  • حال مقطع و پایه نظر خود را مشخص کنید. وقتی که اطلاعات را کامل کردید بر روی ثبت و ادامه کلیک نمایید.

 

  • در گام بعدی با انتخاب استان، شهر و منطقه آموزش و پرورش خود قادر خواهید بود تا به اسامی مدارس دسترسی پیدا کنید. در کادر پیش رو اسامی همه مدارس برای شما نشان داده می شود که می توانید از میان آن ها مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

  • هنگامی که مراحل پیشین را انجام دادید، پیغامی با عنوان تکمیل و اتمام ثبت نام پادا پایه دهم برای شماره تلفن وارد شده ارسال خواهد شد که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن آن می باشد.

 

 

برای اطلاع از هزینه ثبت نام در مدارس شاهد بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

روش دریافت کارنامه در پادا پایه دهم

یکی دیگر از امکانات مهمی که در سایت ثبت نام کلاس دهم وجود دارد، دریافت کارنامه می باشد. بدین مفهوم که دانش آموزان بعد از اتمام نیمسال تحصیلی و اعلام نتایج، با مراجعه به سایت  pada.medu.ir کارنامه خود را دریافت نمایند. برای این امر بایستی به ترتیب زیر عمل کرد.

  • برای ورود به ثبت نام پادا پایه دهم ، کد ملی ، رمز عبور و کد امنیتی را وارد کرده و با کلیک بر روی ورود کاربران به صفحه شخصی خود بروید. توجه داشته باشید که اگر کد ملی شما با عدد 0 آغاز می شود، نیازی به وارد کردن آن نیست.

 

روش دریافت کارنامه در پادا پایه دهم

 

  • در پنجره بعد می توانید لیست تمامی دروس به همراه نمرات خود را مشاهده کنید.

 

  • چنانچه مایل به چاپ کارنامه هستید، با انتخاب آیکون پرینتر که در بالای صفحه سمت چپ واقع شده است و البته در صورت اتصال به چاپگر، کارنامه برای شما چاپ خواهد شد.

 

 

به منظور ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم وارد لینک مربوطه شوید

 

 

نحوه بازیابی رمز عبور پادا پایه دهم 

همانطور که گفته شد برای ورود به سایت ثبت نام کلاس دهم وارد کردن کد کاربری و رمز عبور الزامی است. مدیران مدارس رمز عبور تمامی محصلان را از سامانه سیدا دریافت کرده و دانش آموزان نیز برای دریافت آن بایستی به صورت حضوری به مدرسه مراجعه و رمز خود را از مدیر اخذ کنند.

اما در برخی از موارد ممکن است که دانش آموز در هنگام اقدام برای ثبت نام پادا پایه دهم یا هر کدام از پایه های دیگر، رمز عبور خود را فراموش کرده و به همین دلیل دچار مشکل شود. در چنین مواقعی می توان رمز خود را بازیابی نمود. برای این منظور کافی است که به سایت پادا مراجعه کرده و بر روی منوی بازیابی رمز عبور که در صفحه اصلی قرار دارد کلیک نمایید.

در صفحه بعد با وارد کردن کد ملی و کد امنیتی و سپس انتخاب گزینه ” ثبت ” رمز خود را بازیابی کنید.

 

 

برای اتصال به سامانه سناد جدید دانش آموزی بر روی لینک کلیک کنید.

 

مشاوره ثبت نام پادا پایه دهم

گرچه طراحان سایت پادا تلاش بسیاری در ساماندهی و ارائه هر چه بهتر خدمات به کاربران خود داشته اند، اما مواجه شدن با برخی مشکلات دور از انتظار نیست. چرا که به طور معمول سامانه های نوپا دارای نواقصی هستند که نیازمند بررسی و رفع هستند. این مورد برای ثبت نام پادا پایه دهم نیز صدق می کند.

بسیار مشاهده شده است که دانش اموزان یا اولیا در هنگام مراجعه و ورود به پرتال شخصی خود به دلیل عدم آشنایی با فضای سایت و امکانات آن دچار سردرگمی شده و نتوانسته اند به آنچه که می خواهند دست یابند. همچنین، مواردی همچون عدم به روزرسانی، ناتوانی در ورود به پرتال، پیغام اشتباه بودن اطلاعات، باز نشدن سایت، و چندین مسئله دیگر که امکان دارد برای کاربران به وجود بیاید را می توان جزء مشکلات محسوب کرد.

البته تعدادی از این مسائل به دلیل عدم آشنایی با نحوه ثبت نام پادا پایه دهم می باشد و تعدادی دیگر نیازمند کسب راهنمایی است. کارشناسان ما در خدمت همه دانش آموزان هستند تا در مرتفع نمودن این مشکلات و دستیابی هر چه سریعتر به هدف، شما ررا یاری دهند.   

 

 

برای ورود به سامانه سیدا ثبت نمرات – sida.medu.ir لینک قرمز را کلیک کنید

 

 

خلاصه مطالب

هدف از ارائه این مقاله آشنایی دانش آموزان عزیز با نحوه ثبت نام پادا پایه دهم بود و تلاش کردیم تا با راهنمای تصویری جامع، توضیحات کاملی را در اختیار خوانندگان عزیز قرار دهیم.

علاوه بر دانش آموزان پایه دهم، تمامی دانش آموزان در همه مقاطع و پایه های تحصیلی می توانند جهت طرح پرسش های خود در زمینه زمان و نحوه ثبت نام، چگونگی رفع مشکلات ورود به پادا، شیوه انتقال به مدارس دیگر، روند نام نویسی دانش آموزان جدیدالورود و … با همکاران ما تماس بگیرند و در اسرع وقت پاسخ دریافت کنند. بریا این منظور شماره های درج شده در جدول زیر از ساعت 8 صبح الی 12 شب در اختیار داشن آموزان گرامی خواهد بود.

 

 

جهت آشنایی با نحوه رفع مشکلات در هنگام ثبت نام پادا پایه دهم و بازیابی رمز عبور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رمز همگام را فراموش کردم – دریافت مجدد رمز همگام

رمز عبور ثبت نام ایران خودرو

سیستم تغییر و بازیابی کاربری و رمز سامانه نظارت

ثبت نام پادا پایه دهم

ثبت نام پادا پایه نهم + راهنمای تصویری جامع

ثبت نام پادا پایه هشتم + راهنما تصویری جامع

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام پادا پایه دهم به کجا باید مراجعه کرد؟

دانش آموزان این پایه جهت ثبت نام بایستی به سامانه پادا به آدرس اینترنتی  www​.pada.medu.ir مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در سامانه پادا چیست؟

در این مقاله می توانید تمامی مدارک لازم جهت ثبت نام در این سامانه را مطالعه فرمایید.

آیا می توان در سایت پادا کارنامه پایه دهم را نیز دریافت کرد؟

بله. در این سامانه امکان دریافت کارنامه برای همه دانش آموزان وجود دارد.

برای رفع مشکلات ورود و ثبت نام در سامانه پادا چه باید کرد؟

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند جهت رفع مشکلات ورود به این سایت با کارشناسان ایرا تحصیل تماس بگیرند. 

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام پادا پایه دهم ۱۴۰۳ | مشاوره + راهنمای تصویری جامع»

  1. Avatar photo ممد گفت:

    سلام ببخشید من برای نمونه دولتی پیش ثبت نام نکردم حالا چی میشود؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید مراجعه کنید مدرسه ای که انتخاب کرده بودید.

  2. Avatar photo حامد گفت:

    سلام من نمونه دولتی دهم قبول شدم گفتن برو پیش ثبت نام کن اما اسم مدرسه را نمیاره که من ثبت نام کنم باید چکار کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما استان و ناحیه و جنسیت را انتخاب کنید تا برای شما مدارس را باز کند ویا از قسمت جستجوی مدرسه هم اسم مدرسه مورد نظر را وارد کنید

  3. Avatar photo sajadisherko32@gmail.com گفت:

    سلام الان در سایت پادا پنجره فرهنگی وجود ندارد تا کارنامه را مشاهده کنیم چیکار کنیم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      دربازده زمانی دیگر امتحان کنید درسامانه تعریف شود میتوانید

    2. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      از قسمت پژوهشی اقدام کنید وارد که شوید منو ها برای شما نمایش داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور