ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه ثبت نام دبیرستان البرز

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۰
هزینه ثبت نام دبیرستان البرز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هزینه ثبت نام دبیرستان البرز اعلام شد. کلیه داوطلبان و متقاضیان عزیزی که مایل به ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز می‌باشند، می‌توانند در زمان مقرر، اقدامات لازم را در سامانه مورد نظر به انجام برسانند. ثبت نام برای تمامی متقاضیان استان تهران به صورت الکترونیک و از 23 بهمن ماه آغاز می‌گردد. لذا کلیه دانش آموزان عزیز لازم است با اسکن مدارک خود در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین آن دسته از دانش آموزانی که در خارج از تهران سکونت دارند، می‌توانند در صورت تمایل، به ثبت نام در مدارس ماندگار البرز اقدام نمایند. در رابطه با پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان البرز نیز با توجه به تفاوت در نحوه ثبت نام سوالاتی برای این دو دسته از دانش آموزان وجود دارد. علاوه بر آن، سوال دیگر را می توان در رابطه با یکسان و یا عدم یکسان بودن این هزینه برای دانش آموزان دانست.

 

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام دبیرستان البرز – هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز و اطلاع از هزینه تحصیل در مدارس البرز از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 سراسر کشور  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

هزینه ثبت نام دبیرستان البرز 98

 

یکی از سؤالات دانش‌آموزان عزیز به موضوع هزینه ثبت نام دبیرستان البرز باز می گردد. دانش‌آموزان عزیز توجه داشته باشند که هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان ماندگار البرز 16/500 هزار تومان می‌باشد. پرداخت این وجه به صورت الکترونیک در سامانه و درگاه مشخص شده قابل پرداخت خواهد بود.

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت الکترونیک و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که داوطلبان گرامی ابتدا لازم است در رابطه با شرایط ثبت نام دبیرستان البرز اطلاعات لازم را به دست آوردند و سپس نسبت به پرداخت هزینه موردنظر اقدام نمایند زیرا امکان بازگشت این میزان در سامانه مورد نظر وجود نخواهد داشت.

کارت اعتباری که پس از پرداخت هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز در اختیار شما قرار خواهد گرفت، در حکم ورود شما به مراحل بعدی ثبت نام خواهد بود. بنابراین الزام در پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان های البرز برای کلیه داوطلبان وجود خواهد داشت. همچنین این میزان ، ممکن است نسبت به سال‌های مختلف دچار اندک تغییری گردد.

در ادامه در رابطه با هزینه ثبت نام دبیرستان البرز و نحوه پرداخت آن توضیحات بیشتری به داوطلبان عزیز ارائه خواهیم داد. کلیه دانش آموزان عزیز می‌توانند با استفاده از سامانه ثبت نام دبیرستان های البرز ایران تحصیل ، به راحتی و بدون خطا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. کافی است با استفاده از شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان البرز برای کلیه داوطلبان تهرانی به صورت الکترونیک امکان پذیر خواهد بود.

 

 

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

 

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل :

تصویر داوطلب که به صورت عکس 4*3 می باشد، با پس زمینه سفید با فرمت jpg اسکن شده. حداکثر اندازه مورد نیاز ، 300 کلیوبایت می باشد و بالاتر از این حجم در سایت آپلود نخواهد شد. داوطلبان و دانش آموزان گرامی توجه داشته باشند که در صورت هر گونه مغایرت مدارک موجود در ثبت نام با اصل مدارک، مسئولیت بر عهده شخص داوطلب خواهد بود.

دانش آموزان عزیز لازم است به هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه معتبر را وارد نمایند زیرا بخشی از اطلاع رسانی از طریق همین شماره های موجود و به وسیله پیامک های وارد شده صورت خواهد پذیرفت.  متقاضیان ثبت نام در پایه دهم نیز می بایست رشته مورد درخواست خود را به هنگام ثبت نام انتخاب نمایند تا بتوانند به رشته مورد نظر راه یابند.

تذکر مهم : آن دسته از داوطلبانی که در مقطع تحصیلی نهم می باشند و اقدام به انتخاب رشته نموده اند، در صورت پذیرفته شدن در هر یک از این رشته ها، باید در همان مقاطع افدام به ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم  و ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم  نمایند . متاسفانه امکان تغییر رشته پس از پذیرش در مدارس ماندگار البرز وجود نخواهد داشت. بنابراین قبل از پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان البرز و انجام مراحل ثبت نام، لازم است به موارد مورد نیاز دقت لازم را مبذول نمایید.

 

هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز

 

هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز

هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز

 

هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت . شایان ذکر است که پرداخت هزینه تنها برای دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب در سامانه مورد نظر امکان پذیر می باشد. بنابراین کلیه متقاضیان عزیز می توانند در صورت دارا بودن رمز دوم، نسبت به پرداخت این هزینه اقدام نمایند. پس از پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان البرز ابتدا اقدام به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام نمایید و با دقت تمام به مطالعه آن بپردازیرد.

پس از ثبت نام ، داوطلبان لازم است خود را برای آزمون ورودی این مدارس آماده نمایند. لازم به ذکر است که ضرایب هر یک از دروس برای رشته های مختلف متفاوت می باشد. بنابراین آمادگی دانش آموز با توجه به رشته مورد نظر خود، و همچنین توجه به جدول ضریب دروس مختلف در این رشته صورت پذیرد.

آن دسته از داوطلبانی که مراحل بعدی پس از پرداخت هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز را به انجام رسانداند ، می توانند در در اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه www.tehranedu.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. دارا بودن این کارت به هنگام آزمون برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد. امکان دریافت کارت ورود به جلسه تنها در دو روز وجود خواهد داشت. بنابراین اطلاع دقیق از این زمان امری ضروری به نظر می رسد.

کلیه دانش آموزان عزیز می توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل جهت ثبت نام و دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز اقدام نمایند. کافی است با شماره های مندرج در جداول زیر تماس حاصل نمایید تا علاوه بر یافتن پاسخ سوال خود در رابطه با تفاوت هزینه ثبت نام پایه های هفتم و دهم دبیرستان البرز ، به پرداخت هزینه اقدام نمایند. همچنین مشاوره قبولی در آزمون ورودی دبیرستان البرز با توجه به این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

 

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام دبیرستان البرز و هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. 

9099075307 سراسر کشور  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

بیشتر بدانید

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

امتیاز بندی مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد البرز

sampad.medu.ir

saja.medu.ir

azmoon.medu.ir

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی

ثبت نام دبیرستان هدف

هزینه ثبت نام هفتم و دهم دبیرستان البرز

هزینه ثبت نام دبیرستان البرز

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور