ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403-1404 + زمانبندی و مراحل ثبت نام | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲
شهریه دبیرستان ماندگار البرز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دبیرستان ماندگار البرز که در گذشته به نام کالج آمریکایی ها نیز شناخته می شد، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دبیرستان های دوره دوم متوسطه در استان تهران است. این مدرسه به دلیل نمای رشته کوه های البرز که در پشت آن قرار دارد، به نام البرز نامگذاری شده است.

دلیل محبوبیت این دبیرستان در میان دانش آموزان و اولیای آنان، امکانات ویژه ای است که به دانش آموزان ارائه می شود. هم چنین این دبیرستان از سطح علمی بالایی برخوردار است و همین امر نیز سبب می شود که علاوه بر شهریه ای که می بایست دانش آموزان برای ثبت نام و تحصیل در این مدرسه پرداخت کنند، در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز نیز شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند.

در این مقاله شهریه دبیرستان ماندگار البرز را اعلام کردیم تا آن دسته از دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی را دارند، با اطلاع از شهریه سالانه اقدام به شرکت در این آزمون و تحصیل در این دبیرستان بکنند. متقاضیان گرامی می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد دبیرستان البرز با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایند. 

تاریخچه دبیرستان ماندگار البرز

 

آشنایی با دبیرستان ماندگار البرز

کالج آمریکایی ها که در حال حاضر به نام دبیرستان ماندگار البرز شناخته می شود، یکی از دبیرستان های معتبر و قدیمی شهر تهران است. این دبیرستان که جزء نخستین نمادهای آموزشی جدید در ایران است در شمال غربی چهار راه حافظ، چهار راه کالج در خیابان انقلاب اسلامی قرار دارد. دلیل نام گذاری این مدرسه به نام البرز، به خاطر نمای رشته کوه البرز در پشت آن است. 

قدمت آموزشی این دبیرستان به سال 1250 شمسی بر می گردد؛ در آن سال یک هیئت مبلغ مسیحیت به ایران آمد و در ساختمان اتابک لاله زار مستقر شد و فعالیت های تبشیری خود در باب مسیحیت را آغاز کرد. در سال 1252 شمسی هیئت مذکور در نزدیکی دروازه قزوین یک دبستان تاسیس کرده و در سال 1264 شمسی اولین کلنگ دبیرستان آن به دست ناصر الدین شاه قاجار در خیابان سی تیر فعلی (قوام السلطنه) به زمین خورد و در سال 1266 فعالیت آموزشی خود را با پنجاه نفر آغاز کرد.

این مدرسه اکنون در خیابان سی تیر کوچه نوبهار به نام مدرسه مهر امام نامیده شده است و طی پانزده سال به تعداد کلاس های آن افزوده شد تا در سال 1292 دوره ی 12 ساله ی آن کامل شد. در همین سال مکان فعلی دبیرستان البرز خریداری شد و در سال 1337 بخشی از آن به دانشگاه پلی تکنیک (امیرکبیر فعلی) واگذار گردید.

در سال 1308 دبیرستان به دوره 15 ساله با 900 دانش آموز به کالج تبدیل شد. سال 1312 ساختمان شبانه روزی و یک درمانگاه به مجموعه اضافه شد که این دو ساختمان بعدا تخریب شد و بنای دیگری به جای آن ساخته شد. سال 1313 ساختمان علوم (ایثارگران فعلی) برای دوره لیسانس ساخته شد و به شیوه ی مبلغین مسیحیت و میسیونرهای مذهبی آمریکا اداره می شد.

تا این که در سال 1319 دولت وقت، این مرکز را از آمریکایی ها خریداری کرد و به جهت تاسیس دانشگاه تهران، کالج آن یعنی دوره لیسانس حذف شد و اداره مدرسه نیز بر عهده مدیران ایرانی قرار گرفت. و تاکنون به عنوان یکی از دبیرستان های خوش نام و درخشان در عرصه های علمی و فرهنگی به فعالیت خود را ادامه می دهد.

آشنایی با دبیرستان ماندگار البرز

 

🔗 برای اطلاع از شرایط ثبت نام دبیرستان البرز بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز به سبب ویژگی هایی که دارد (رتبه و درجه علمی بالا)، دانش آموزان بسیاری را برای تحصیل در این مدرسه علاقمند کرده است. به همین دلیل نیز ممکن است والدین و دانش آموزان در مورد شهریه این دبیرستان سوالاتی داشته باشند. در این بخش از مقاله به بررسی شهریه دبیرستان ماندگار البرز خواهیم پرداخت.  

میزان شهریه این مدرسه همه ساله توسط وزارت آموزش و پرورش تهران تعیین می شود و دارای هزینه ای مصوب می باشد. والدین می بایست در زمان نام نویسی در این مدرسه (پس از قبولی در آزمون ورودی و کسب نمره لازم) به صورت حضوری شهریه را بپردازند. متقاضیان گرامی با مراجعه به سامانه azmoon.tehranedu.ir می توانند جزئیات بیشتری را در خصوص آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز کسب کنند. 

خوب است پیش از ثبت نام در آزمون ورودی این مدرسه، دفترچه راهنمای آزمون را دریافت کرده و مطالعه کنید. 

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز

عواملی که بر روی شهریه دبیرستان ماندگار البرز اثرگذار هستند شامل امکانات آموزشی، پرورشی، ورزشی و … می شود که این مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. همچنین پایه تحصیلی نیز در میزان شهریه این دبیرستان پسرانه تاثیر گذار است. چنانچه قصد تحصیل در این دبیرستان را دارید، می توانید جدول زیر را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که میزان شهریه ای که در جدول بیان شده است، مربوط به سال گذشته است و به محض مشخص شدن شهریه سال تحصیلی 1403 – 1403 این مقاله آپدیت شده و نرخ جدید به اطلاع شما کاربران گرامی خواهد رسید. 

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز
دوره تحصیلی حداقل شهریه مصوب  حداکثر شهریه مصوب 
متوسطه دوم  4 میلیون و 500 هزار تومان 9 میلیون و 800 هزار تومان

متقاضیان گرامی می توانند در صورت داشتن سوال در رابطه با شهریه دبیرستان ماندگار البرز در سال جدید و یا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایند. 

 

🔗 برای اطلاع از چگونگی ثبت نام مدارس علوی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

هزینه ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

همانطور که پیش تر گفته شد، برای ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز لازم است تا در آزمون ورودی پایه دهم دوره دوم متوسطه این دبیرستان شرکت کنید. برای شرکت در آزمون نیز می بایست از شرایط ثبت نام برخوردار باشید که عبارتند از: داشتن تابعیت ایرانی، کسب حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم و اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی 1401 – 1403. 

با داشتن شرایط فوق می توانید برای نام نویسی در آزمون ورودی اقدام کنید. برای ثبت نام در تاریخ مشخص شده به سامانه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی اینترنتی tehran.medu.gov.ir مراجعه کرده و پس از پرداخت مبلغ 90/000 تومان بابت هزینه شرکت در آزمون ورودی، می توانید ثبت نام خود را نهایی کنید. 

در جدول زیر می توانید زمان بندی آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز را مشاهده کنید. 

عنوان زمان بندی
شروع ثبت نام  متقاضیان گرامی می توانند از روز چهارشنبه فروردین ماه 1403 الی روز سه شنبه 29 فروردین ماه سال 1403 به مراجعه به سامانه tehran.medu.gov.ir ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون ورودی تکمیل کنند. 
ویرایش اطلاعات و ثبت نام مجدد از روز شنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 الی جمعه 8 اردیبهشت ماه 1403
دریافت كارت ورود به جلسه از روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 الی پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه 1403
تاریخ برگزاری آزمون جمعه 22 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 9 صبح متقاضیان می بایست در مکان های مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون حاضر گردند.

هزینه ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

💡 نکته: دانش آموزان مشغول به تحصیل در سایر استان ها و یا مدارس خارج از کشور که متقاضی ادامه تحصیل در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز می باشند، ضروری است جهت ثبت نام از تاریخ فروردین ماه سال 1403 به محل دبیرستان البرز مراجعه نمایند. 

 

 🔗 برای مشاهده نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

تفاوت هزینه تحصیل در دبیرستان های ماندگار البرز با مدارس شاهد

مدارس شاهد نیز از جمله مدارس محبوبی هستند که امکان ادامه تحصیل را برای دانش آموزان با توجه به امکانات بالا فراهم می کنند. برای تحصیل در مدارس شاهد نیز نیازمند شرکت در آزمون ورودی و کسب نمره مورد نیاز خواهید بود. هم چنین این مدارس قوانین سخت گیرانه تری برای پذیرش دانش آموزان دارند؛ چرا که هدف از تاسیس این مدارس فراهم کردن مدارسی ویژه برای فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و … می باشد. 

چنانچه قصد تحصیل در مدارس شاهد را دارید، لازم است تا از شهریه ای که می بایست پرداخت کنید، اطلاعات کافی را به دست آورید. شهریه مدارس شاهد نسبت به دبیرستان ماندگار البرز بسیار کمتر است. هم چنین دانش آموزانی که در مدارس شاهد تحصیل می کنند به دلیل برخورداری از برخی امتیازات، تخفیف هایی را در شهریه و یا کمک هزینه تحصیلی برای خرید کتاب و … دریافت می کنند.

از آن جایی که تحصیل در هر دو مدرسه مستلزم شرکت در آزمون ورودی است، بهتر است تا قبل از اقدام برای نام نویسی در آزمون ها، به خوبی در رابطه با هر یک از این مدارس تحقیق کنید و سپس برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. مشاوران مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل می توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند. به همین دلیل در صورت نیاز داشتن به مشاوری مجرب می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. 

💡 نکته: ده درصد از ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز به دانش آموزان شاهد (شامل فرزندان معزز شهدا، آزادگان، جانبازان بالای 50 درصد) به شرط کسب 80 درصد نمره تراز شده در آزمون آخرین فرد پذیرفته شده تعلق می گیرد. (زمان ارائه مستندات قانونی استفاده از سهمیه، از طریق سایت دبیرستان ماندگار البرز اعلام می گردد.)

💡 نکته: ده درصد از ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز به فرزندان معزز همکاران فرهنگی به شرط کسب 80 درصد نمره تراز شده در آزمون آخرین فرد پذیرفته شده تعلق می گیرد. (زمان ارائه مستندات قانونی استفاده از سهمیه، از طریق سایت دبیرستان ماندگار البرز اعلام می گردد.)

 

🔗 برای اطلاع از شهریه مدارس شاهد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

عوامل تاثیر گذار بر شهریه دبیرستان های ماندگار البرز

شهریه از جمله موارد بسیار مهمی است که در زمان ثبت نام در هر مدرسه و یا دانشگاهی می بایست مورد توجه قرار گیرد. هزینه ایاب و ذهاب، کلاس های فوق برنامه، کتاب های کمک درسی و … همگی از جمله مخارجی هستند که هر دانش آموزی در طول دوران تحصیلی خود چه در مدارس دولتی و چه غیر انتفاعی می پردازند. به همین دلیل اگر قصد تحصیل در مدارس شهریه پرداز مانند دبیرستان ماندگار البرز را دارید، می بایست در ابتدا از تمامی مخارجی که پیش روی شماست اطلاعات کافی کسب کنید. 

عوامل تاثیر گذار بر شهریه دبیرستان های ماندگار البرز

میزان شهریه ای که برای هر مدرسه لازم است پرداخته شود، با توجه به عوامل مختلفی مشخص می گردد. هر چه امکاناتی که مدرسه ارائه می کند بیشتر باشد و یا رتبه علمی مدرسه بالاتر باشد، شهریه بیشتری لازم است پرداخته شود. در این بخش از مقاله به بررسی عواملی خواهیم پرداخت که بر شهریه دبیرستان ماندگار البرز تاثیر می گذارند. 

از جمله عواملی که در میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز تاثیر می گذارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوامل تاثیرگذار بر شهریه دبیرستان ماندگار البرز

🔸 تامین امکانات رفاهی برای دانش آموزان

🔸 امکانات ساختمان های آموزشی

🔸 تامین هزینه ی سالن های مختلف همایشی

🔸 ایجاد ساختمانی مجزا با امکانات لازم برای غذاخوری دانش آموزان

🔸 برگزاری کلاس های درسی تخصصی و نوین

🔸 ایجاد شرایط آموزشی حرفه ای

🔸 به کارگیری کادر آموزشی مجرب و ممتاز و تامین هزینه های مربوطه

🔸 برگزاری کلاس های فوق برنامه

🔸 ایجاد آزمایشگاهی مجهز با لوازم نوین برای دانش آموزان

 

متقاضیانی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات دبیرستان ماندگار البرز دارند، می توانند با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایند. مشاوران ما تمامی سوالات شما را به دقت پاسخ خواهند داد. 

 

🔗 برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون دبیرستان ماندگار البرز

📢 مجتهدی که البرز را ماندگار کرد:

دکتر «زاهد شیخ الاسلامی»، مدیر اسبق ارتباط با صنعت دانشگاه ایالتی پُلی‌ تکنیک کالیفرنیا که خود او نیز از دانش آموختگان البرز است در خصوص این که چه عاملی باعث شده است تا فارغ التحصیلان این دبیرستان تا این حد در بخش‌ های مختلف اثر گذار باشند؟ می‌ گوید: “نقشی که یک مربی در دوران دبیرستان می‌ تواند داشته باشد یک چیزی است که تا آخر عمر بر روی افراد باقی می‌ ماند.

مجتهدی مردی بود که همه ما تربیت شده او هستیم و هنوز هم بخشی از آن مرد بزرگ در وجود ما هست. او هیچ وقت از اصولی که به آن‌ ها اعتقاد داشت کوتاه نمی‌ آمد. در واقع مجتهدی، البرز را جایی می‌ دید که سالی 600 تا آدم معتقد به مملکت از آنجا بیرون می‌ آمدند. من سال‌ های زیادی را در آمریکا زندگی کردم و می‌ دانم که کمتر دانشگاهی در آمریکاست که یک یا دو البرزی در آنجا نباشد. مجتهدی حتی در سال‌ هایی که در غربت زندگی می‌ کرد و دوران کهولت خود را می‌ گذراند باز هم دست بردار نبود. حرف اول و آخرش به همه ما‌هایی که با او کماکان در ارتباط بودیم این بود که: «من شما را تربیت کردم که به ایران خدمت کنید. اینجا چیکار می‌ کنید…؟!» “

دکتر مجتهدی در مراسم تجلیلی که شاگردانش برای وی در آمریکا ترتیب دادند، گفت: «.. شما ثروت مملکت هستید. شما همه چیز مملکتید. یک آرزو دارم در زندگی. پس از مرگم این آرزو را عملی کنید. به مملکت خودتان خدمت کنید. شما مال ایرانید. دلم می‌ خواهد مملکت من به دست شما آباد شود.»

 

خلاصه مطلب

دبیرستان ماندگار البرز یکی از خوش آوازه ترین و قدیمی ترین مدارس استان تهران است. این مدرسه به دلیل قدمت، امکانات و معلمین برتری که دارد سالانه نظر دانش آموزان و اولیای بسیاری را به خود جلب می کند. برای تحصیل در این دبیرستان لازم است تا شهریه ای نسبتا بیشتر از میانگین شهریه های استان تهران را پرداخت کنید. به همین دلیل نیز در این مقاله به بررسی شهریه دبیرستان ماندگار البرز پرداختیم تا متقاضیان ثبت نام و تحصیل در این مدرسه از میزان هزینه ای که سالانه می بایست پرداخت کنند، اطلاعات کافی را کسب کنند. توجه داشته باشید که تحصیل در این دبیرستان مستلزم شرکت در آزمون ورودی نیز می باشد و تنها در صورت کسب نمره قبولی امکان نام نویسی در این مدرسه پر آوازه وجود دارد. 

با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات جامع و کاملی را در مورد شهریه دبیرستان ماندگار البرز، شرایط ثبت نام و پرداخت شهریه کسب کنید. با این حال چنانچه با ابهامی در طول مقاله مواجه شدید و یا سوالی برایتان ایجاد شد، می توانید با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. هم چنین می توانید سوالات خود را برای ما در قسمت دیدگاه نوشته و ارسال کنید. مشاوران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. 

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله شهریه دبیرستان ماندگار البرز بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط پذیرش دانش آموزان در دبیرستان ماندگار البرز چیست؟

برای ثبت نام و تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز، علاوه بر پرداخت شهریه می بایست در آزمون ورودی پایه دهم دوره دوم متوسطه نیز شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایر شرایط مورد نیاز به مقاله فوق مراجعه کنید. 

هزینه شهریه دبیرستان ماندگار البرز چقدر می باشد؟

دبیرستان ماندگار البرز با توجه به امکاناتی که به دانش آموزان ارائه می دهد، شهریه دریافت می کند. امکانات آموزشی، ورزشی و پرورشی ارائه شده به دانش آموزان در پایه های تحصیلی مختلف، متفاوت است و میزان شهریه با توجه به این عوامل مشخص می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید. 

از طریق چه سامانه ای می توان برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اقدام کرد؟

متقاضیان گرامی می توانند برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز به سامانه azmoon.tehranedu.ir مراجعه کنند. در صورتی داشتن سوالات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403-1404 + زمانبندی و مراحل ثبت نام | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo اصغری گفت:

    باسلام وخسته نباشید
    من دانش آموزنهم مدرسه شاهدمنطقه ۱۴تهران بامعدل ۲۰هستم میخواستم اززمان ثبت نام مدرسه البرز ونمونه سوالات وزمان برگزاری آزمون اطلاعاتی داشته باشم اگرراهنماییم کنیدازتون ممنون میشم.

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و شهریه دبیرستان ماندگار البرز 98 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)