ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۸
ثبت نام دبیرستان البرز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به پورتال ثبت‌نامی مربوطه مراجعه کرده و اقدام به تکمیل فرم‌های ثبت‌نام نمایند.

دانش‌آموزان باید برای ثبت‌نام در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز در زمان مقرر به وب‌سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه کنند، در حالی که ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه از طریق وب‌سایت mandegaralborz.sch.ir صورت می‌پذیرد.

موفقیت در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد لذا جهت کسب اطلاعات دقیق در این باره و هم چنین دریافت نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز می توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز برگزار می گردد و داوطلبان ثبت نام دبیرستان البرز می توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش به آدرس azmoon.tehranedu.ir نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام دبیرستان البرز برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مشخص گردیده است. دبیرستان ماندگار البرز به‌ عنوان یکی از مراتب برتر در زمینه آموزش و پرورش در شهر تهران شناخته‌ شده‌ و دانش‌آموزان آن توانسته‌اند بهترین جوایز در المپیادهای علمی مختلف را کسب نمایند.

با برگزاری یک آزمون ورودی، دبیرستان ماندگار البرز فرصتی برای رقابت و انتخاب دانش‌آموزان برتر ارائه می‌دهد تا بتوانند یکی از جایگاه‌های ارزشمند این مدرسه را به‌دست آورند. داوطلبان می‌توانند با حل سوالات آزمون جامع دبیرستان ماندگار البرز، امکان موفقیت در این آزمون را افزایش دهند.

برای تکمیل فرایند ثبت نام دبیرستان البرز در آزمون ورودی پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، داوطلبان ابتدا باید به سایت ثبت‌نام آزمون‌های آموزش و پرورش استان تهران به آدرس azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند.

پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام به‌صورت آنلاین، داوطلبان رمز ورود به سامانه آنلاین خود را دریافت کرده و در مراحل بعدی ثبت‌نام، اطلاعات شخصی و تصویر داوطلبی خود را بارگذاری می‌کنند.

دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید به سایت رسمی این مدرسه به آدرس mandegaralborz.ch.ir مراجعه نمایند.

طبق اعلان منتشر‌شده‌ در وب‌سایت دبیرستان ماندگار البرز، فرآیند ثبت‌نام در آزمون ورودی پایه دهم از اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز

شرایط ثبت نام دبیرستان البرز یکی از سوالاتی است که دانش آموزان عزیز در رابطه با قبولی در مدارس ماندگار دارند. با توجه به اینکه سطح این مدارس از نظر امکانات و همچنین سطح سواد معلمان آنان از سطح بالایی برخوردار می باشد، لذا شرایط ثبت نام دبیرستان البرز به آسانی نمی باشد.

بنابراین دانش آموزان لازم است علاوه بر واجد شرایط ثبت نام دبیرستان البرز بودن؛ تلاش بیشتری را برای قبولی داشته باشند.

از جمله شرایط ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم، داشتن تابعیت ایرانی اعلام‌ شده‌ است.

از دیگر شرایط ثبت نام دبیرستان البرز شامل اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال جاری و کسب حداقل معدل ۱۸ در امتحانات نوبت اول است.

دانش‌آموزان پایه نهم دبیرستان ماندگار البرز برای ثبت نام دبیرستان البرز در پایه دهم باید در آزمون ورودی شرکت نمایند. ثبت نام دبیرستان البرز بر اساس ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز انجام خواهد شد.

دانش‌آموزان متقاضی شرکت در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز در سال‌های ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، باید حداقل ۸۰ درصد از نمره تراز‌شده‌آزمون آخرین نفر پذیرفته‌ شده‌ را کسب نمایند.

همچنین ۱۰ درصد از ظرفیت پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز مخصوص دانش‌آموزان شاهد و ۱۰ درصد نیز برای فرزندان همکاران اختصاص داده‌شده‌است.

جزئیات تکمیلی در رابطه با شرایط ثبت نام دبیرستان البرز در دفترچه ثبت نام دبیرستان البرز درج خواهد شد. دستورالعمل ثبت نام هر سال، تغییرات اندکی نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

جهت اطلاع از شهریه دبیرستان ماندگار البرز  کلیک نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز هر سال به دلیل امکانات بسیار خوب و آموزش تحصیلی مناسب، به عنوان یکی از بهترین مدارس کشور شناخته می‌شود و تعداد زیادی از دانش‌آموزان تمایل به ثبت‌نام در این مدرسه دارند.

دانش‌آموزانی که شرایط ثبت نام دبیرستان البرز را دارند، می‌بایست پس از ورود به وب‌سایت آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز، تمامی مدارک ثبت‌نام خود را آپلود و رسید ثبت‌نام را دریافت نمایند.

دانش‌آموزان و افرادی که تمایل به ثبت‌نام دارند باید به یاد داشته باشند که هر گونه اشتباه یا نقص در ارسال مدارک و یا تکمیل فرم‌های ثبت‌نام، ممکن است به مشکلاتی منجر شود.

بنابراین، بر اساس اطلاعات موجود در دفترچه و بخشنامه آزمون، هر گونه اشتباه در اطلاعات موجب رد و عدم قبولی دانش‌آموز خواهد شد.

پس از اطلاع ار شرایط ثبت نام دبیرستان البرز باید مدارک مورد نیاز را آماده نمایید. لذا، لیست اطلاعات موردنیاز و مدارک ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز برای انجام فرآیند ثبت‌نام معرفی‌ شده‌ است.

  • درج کد ملی و شماره شناسنامه داوطلب
  • ریز نمرات و معدل پایه دهم داوطلب
  • درج اطلاعات شناسایی والدین
  • فایل عکس 3*4 در قالب jpg با پس زمینه سفید
  • درج شماره همراه معتبر برای ارسال پیامک

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

جهت ثبت نام دبیرستان البرز باید هزینه ای مشخص را در طی مراحل نام نویسی پرداخته شود. نحوه ثبت نام آزمون ورودی ماندگار البرز به صورت اینترنتی است و داوطلبان ابتدا باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و سپس با دریافت دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403-1404 ​​از شرایط ثبت نام دبیرستان البرز آگاه شوند.

متقاضیان با پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم می توانند رمز ورود به سامانه اینترنتی خود را دریافت نموده و اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز برای دوره اول 1403 – 1404

در دستور العمل حاضر به دانش آموزان توجه داده می‌شود که دبیرستان ماندگار البرز برای پایه هفتم دانش آموزان متقاضی را پذیرفته نمی‌کند. آخرین دوره پذیرش این مدرسه در مقطع متوسطه اول سه سال پیش بوده است و در حال حاضر اطلاعیه‌ای مبنی بر ثبت نام در مدرسه ماندگار البرز دوره اول ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر‌نشده‌است و ثبت نام دبیرستان البرز امکان‌پذیر نیست.

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

روش ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز تهران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای پایه نهم به دهم به صورت آنلاین است. داوطلبان برای ثبت نام دبیرستان البرز در سال گذشته به یکی از سایت‌های آموزش و پرورش استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه کرده‌اند و در سال جاری نیز ثبت نام از همین سایت انجام خواهد شد تا دانش آموزان با ورود به سایت و دریافت دفترچه ثبت نام مدرسه ماندگار البرز از شرایط ثبت نام دبیرستان البرز مطلع شوند.

داوطلبان پایه نهم باید ابتدا به سایت azmoon. tehranedu. ir وارد شوند. پس از ورود به سامانه، باید هزینه ثبت نام دبیرستان البرز را پرداخت کنند تا رمز ورود به سامانه آنلاین را دریافت کنند. پس از پرداخت هزینه و تکمیل فرم داوطلبی، رسید نهایی به آن‌ها ارائه خواهد شد که باید آن را نگهداری کنند.

شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید چند روز قبل از آزمون کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و حضور با آن الزامی است. نتایج آزمون مدرسه ماندگار البرز پس از انجام آزمون به صورت آنلاین اعلام خواهد شد.

 

در ادامه به ارائه شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای مقطع دهم خواهیم پرداخت. کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با استفاده از شماره تلفن‌ 9099075307 (تماس از سراسر کشور) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایند.

جهت اطلاع از اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز کلیک کنید.

ثبت نام دبیرستان البرز برای مقطع دهم 1403 – 1404

روش ثبت نام آزمون ورودی ماندگار البرز تهران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه دهم نیز به صورت آنلاین است. ابتدا داوطلبان باید به وب‌سایت آموزش و پرورش استان تهران به آدرس azmoon. tehranedu. ir مراجعه کنند و از طریق آن برای آزمون دهم این دبیرستان ثبت نام کنند.

پس از ثبت نام دبیرستان البرز ، آگاهی از زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز ضروری است.

متقاضیان با پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم می‌توانند رمز ورود به سامانه آنلاین خود را دریافت کنند و اقدام به ثبت نام کنند. در ادامه این بخش، شرح مراحل ثبت نام دبیرستان البرز به صورت تصویری ارائه‌ شده‌ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت خرید کتاب درسی دبیرستان کلیک کنید.

 

 

 

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون دبیرستان پایه دهم ماندگار البرز

 ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

❇️ ابتدا آدرس azmoon.tehranedu.ir را در موتور جستجوگر خود سرچ کنید.

❇️ سپس دفترچه ثبت نام دبیرستان البرز 1403-1404​ را دانلود و مطالعه کنید. سپس مراحلی که در تصویر زیر با فلش نارنجی نمایش داده ایم را دنبال کنید تا هزینه ثبت نام دبیرستان البرز این آزمون را پرداخت کرده و رمز ورود به سامانه اینترنتی خود را دریافت نمایید.

 

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

❇️ در ادامه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و در نهایت اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام نمایید. توجه داشته باشید برای تکمیل فرآیند ثبت نام باید عکس داوطلبی خود را در سامانه بارگزاری نمایید.

❇️ پس از پرداخت مبلغ ثبت نام دبیرستان البرز رسید نهایی را دریافت کرده و نزد خود نگه دارید.

 

راهنمای ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

برای کسب اطلاعات در مورد شرایط تغییر رشته دبیرستان کلیک کنید.

ویرایش ثبت‌نام آزمون مدرسه ماندگار البرز برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

ویرایش ثبت‌نام آزمون اهمیت بالایی دارد. زیرا ثبت نادرست اطلاعات در مرحله ویرایش نه تنها فرصتی مجدد برای اصلاح آن‌ها ارائه نمی‌دهد، بلکه در زمان برگزاری آزمون نیز موجب بروز مشکلات عدیده‌ای برای دانش‌آموزان می‌شود و ممکن است منجر به حذف آنان از فرآیند آزمون گردد.

لذا توصیه می‌شود دانش‌آموزان طی زمان تعیین‌شده به وب‌سایت azmoon. tehranedu. ir مراجعه کرده و صحت اطلاعات خود را مورد بازبینی قرار دهند.

زمان ویرایش ثبت‌نام آزمون مدرسه ماندگار البرز برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به محض اعلام، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم هنگام ثبت‌نام می‌بایست با دقت کافی، رشته تحصیلی مورد علاقه خود را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند. زیرا در صورت قبولی در آزمون، تنها امکان تحصیل در رشته انتخابی فراهم می‌آید و امکان تغییر رشته وجود نخواهد داشت.

ثبت نام میان پایه دبیرستان ماندگار البرز 1403 – 1404

در سال جاری، دبیرستان ماندگار البرز به دلیل تقاضای فراوان دانش آموزان، اعلام کرده است که آزمون ورودی میان پایه یازدهم و دوازدهم برگزار خواهد شد.

دانش آموزان با شرایط لازم می‌توانند در این آزمون شرکت کرده و در صورت قبولی، مراحل ثبت نام نهایی خود را انجام دهند. برای ثبت نام دبیرستان البرز ، دانش آموزان باید به سایت اصلی دبیرستان به آدرس mandegaralborz.sch.ir مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

توجه داشته باشید که سایت ثبت نام آزمون ورودی با سایت دبیرستان متفاوت است.

ابتدا آدرس سایت دبیرستان ماندگار البرز را در مرورگر خود وارد نموده و یا بر روی لینک ارائه شده در بالا کلیک نمایید. پس از ورود یه سایت از منوی سمت چپ بر روی گزینه “اینجا” کلیک نمایید.

ثبت نام میان پایه دبیرستان ماندگار البرز

پس از ورود به پنجره ثبت نام دبیرستان البرز ، کد ملی خود را وارد نموده و فرم ثبت نام دبیرستان البرز  را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرم بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.

ثبت نام میان پایه دبیرستان ماندگار البرز2

دانش‌آموزان موظف‌اند توجه کنند که تمامی اطلاعات را به صورت صحیح وارد نموده و در زمان برگزاری آزمون میان‌پایه، همراه با کارت ورود به جلسه آزمون به محل برگزاری مراجعه نمایند و مشکلی برای شرکت در آزمون نداشته باشند.

دانش‌آموزان باید توجه داشته باشند که حضور با داشتن کارت ورود به جلسه آزمون الزامی است. همچنین متقاضیان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند. همچنین دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم می‌توانند علاوه بر ثبت‌نام در دبیرستان ماندگار البرز، فرصت خود را برای ثبت‌نام در میان‌پایه مدارس شاهد نیز امتحان نمایند.

سوالات آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1403 – 1403

سوالات این آزمون به صورت 4 گزینه ای است و دارای نمره منفی می باشند؛ یعنی به ازای هر پاسخ اشتباه یک نمره منفی برای داوطلب لحاظ می‌شود، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود سوالاتی که مطمئن نیستند را پاسخ ندهند. منابع سوالات 100 درصد کتب درسی هستند.

در کارنامه آزمون برای تمامی داوطلبان شامل تعداد پاسخ های صحیح و نادرست، نمره کسب شده هر ماده درسی، نمره تراز شده داوطلب و نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه صادر خواهد شد.

منابع آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

دفترچه سوالات پایه هفتم در آخرین برگزاری این آزمون شامل 80 سوال تستی بود. داوطلب 100 دقیقه برای پاسخگویی به سوالات زمان خواهد داشت. سوالات در پایه ششم از 5 کتاب درسی طرح شده بودند

(باتوجه به حذف آزمون این مقطع فقط جهت اطلاع رسانی درج گردیده و امسال در مقطع ششم به هفتم پذیرشی وجود ندارد.) که عبارتند از:

♦️ قرآن و هدیه های آسمانی

♦️ فارسی

♦️ مطالعات اجتماعی

♦️ علوم تجربی

♦️ ریاضیات

در دفترچه سوالات آزمون ورودی مدرسه البرز برای داوطلبان پایه نهم به دهم 110 سوال در نظر گرفته شده است. داوطلب 120 دقیقه برای پاسخگویی به سوالات زمان خواهد داشت. سوالات در پایه نهم از 7 کتاب درسی طراحی خواهد شد که عبارتند از:

♦️ پیام های آسمانی

♦️ فارسی

♦️ عربی

♦️ مطالعات اجتماعی ( تاریخ، جغرافیا و اجتماعی )

♦️ زبان انگلیسی

♦️ علوم تجربی

♦️ ریاضیات

برای مشاوره تحصیلی دبیرستان روی لینک کلیک کنید.

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

در جدول زیر ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز برای رشته انسانی، ریاضی و تجربی ارائه داده شده است:

 

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی رشته انسانی
            دروس رشته انسانی               ضریب سوال              تعداد سوال
             پیام های آسمانی                          2                         15
                   فارسی                          4                         20
                    عربی                          4                         20
           مطالعات اجتماعی                          3                         20
                 ریاضیات                          3                         20
             زبان انگلیسی                          2                         15
                جمع کل                        110

زمان پاسخگویی : 120 دقیقه

 

ضریب و تعداد سوالات آزمون ورودی رشته ریاضی و تجربی
  دروس رشته ریاضی و تجربی      ضریب سوال  تعداد سوال
      پیام های آسمانی                   2                      15
       فارسی                   2                      15
       عربی                   1                      10
    مطالعات اجتماعی                   1                      10
   زبان انگلیسی                   2                      10
    علوم تجربی                   3                      25
    ریاضیات                   4                      25
   جمع کل                     110

زمان پاسخگویی : 120 دقیقه

 

 

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که سوالات به صورت چهار گزینه ای بوده و آن دسته از دانش آموزانی که به سوالات پاسخ ناصحیح داده باشند، نمره منفی به آنان تعلق خواهد گرفت.

خانواده های محترم شاهد نیز، در صورتی که بتوانند 80 درصد نمره را کسب کرده باشند ده درصد اولویت شرایط پذیرش دبیرستان های ماندگار البرز را خواهند داشت. ترتیب اولویت بر اساس زیر می باشد.

✔️ اولویت اول: فرزندان شاهد

✔️ اولویت دوم: فرزندان جانباز 50 درصد به بالا و آزادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت

✔️ اولویت سوم: فرزندان جانباز 25 درصد تا 49 درصد و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت

✔️ اولویت چهارم: فرزندان جانباز زیر 25 درصد و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت

مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

جهت سهولت و آگاهی بیشتر داوطلبان راهنمای مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز به صورت مرحله به مرحله ارائه داده شده است:

❇️ برای مشاهده نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز در زمان مقرر به سایت آموزش و پرورش تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایید.

❇️ پس از ورود به سامانه از قسمت آزمون ها ، گزینه “دریافت نتیجه آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز” را انتخاب کنید.

❇️ پس از ورود به صفحه جدید گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخاب کنید.

❇️ کد ملی و رمز عبور خود را در قسمت مربوطه درج کنید.

❇️ پس از ورود به صفحه شخصی، بر روی گزینه “دریافت نتیجه آزمون” کلیک نمایید.

درباره دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان ماندگار البرز که کالج آمریکایی ها نام داشت یکی از دبیرستان های معتبر و قدیمی شهر تهران است..این دبیرستان که جزء نخستین نمادهای آموزشی جدید در ایران است در شمال غربی چهارراه حافظ چهارراه کالج در خیابان انقلاب اسلامی قرار دارد.این مدرسه به خاطر نمای رشته کوه البرز در پشت آن، البرز نام گرفته است.

 

درباره دبیرستان ماندگار البرز

قدمت آموزشی این دبیرستان به سال 1250 شمسی بر می گردد. در آن سال یک هیئت مبلغ مسیحیت به ایران آمدند و در ساختمان اتابک لاله زار مستقر شدند و فعالیت های تبشیری خود در باب مسیحیت را آغاز کردند. این مدرسه اکنون در خیابان سی تیر کوچه نو بهار به نام مدرسه مهر امام نامیده شده است.

در سال 1308 دبیرستان به دوره 15 ساله با 900 دانش آموز به کالج تبدیل شد و در سال 1312 ساختمان شبانه روزی و یک درمانگاه به مجموعه اضافه شد که این دو ساختمان بعدا تخریب شدند و بنای دیگری به جای آن ساخته شد.

تا این که در سال 1319 دولت وقت، این مرکز را از آمریکایی ها خریداری کرد و به جهت تاسیس دانشگاه تهران، کالج آن یعنی دوره لیسانس حذف شد و اداره مدرسه نیز بر عهده مدیران ایرانی قرار گرفت.

به طوری که تاکنون به عنوان یکی از دبیرستان های خوش نام و درخشان در عرصه های علمی و فرهنگی به فعالیت خود را ادامه می دهد.

خلاصه مطلب ثبت نام دبیرستان البرز

دبیرستان البرز یکی از دبیرستان های نمونه کشور است که تنها از داوطلبان پسر دانش آموز می پذیرد. این دبیرستان برای این که بتواند سطح علمی داوطلبان خود را بسنجد هر ساله آزمون ورودی می گیرد که شما باید در آن ثبت نام کرده و شرکت کنید.

این آزمون هر ساله در خرداد ماه برگزار می شود که تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ برگزاری آن برای سال تحصیلی 1403-1404 وجود ندارد. به محض اطلاعات جدید در این سامانه منتشر خواهیم کرد.

ضریب هر کدام از منابع درسی برای داوطلبان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی متفاوت است که در بالا همه آن را بیان کنیم. لذا هر گونه سوالی در رابطه با شرایط پذیرش مدارس نمونه دولتی البرز و هزینه ثبت نام دبیرستان البرز در مقاطع مختلف داشته باشید می توانید با متخصصین و مشاورین ما با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

جهت دانلود پی دی اف مقاله ثبت نام دبیرستان البرز کلیک کنید.

4.4/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام دبیرستان البرز ، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

سامانه ثبت نام دبیرستان‌ های ماندگار البرز https://azmoon.tehranedu.ir است.

دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز چه زمانی منتشر میشود؟

دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تا کنون منتشر نشده و به محض انتشار لینک آن قرار خواهد گرفت.

شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز چیست؟

این شرایط شامل داشتن تابعیت ایران، اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم و حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم میباشد.

نظرات

68 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz»

  1. Avatar photo محمد حسام گفت:

    ببخشید من سهمیه اولویت اول رو دارم بعد حافظ یه جز هم هم هستم الان چقد از آزمون کم میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر اگه ذخیره باشین کمک کننده ست

  2. Avatar photo محمد حسام گفت:

    سلام وقت بخیر امکان دارد هم تو آزمون ورودی تیزهوشان شرکت کرد هم توی آزمون ورودی البرز ؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله میشه

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
تماس با مشاور