ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

منابع نظام جدید کنکور تجربی ۱۴۰۳

معرفی منابع نظام جدید کنکور تجربی 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در سال ۱۴۰۳ کنکور سراسری به صورت نظام جدید و نظام قدیم برگزار می‌شود. پیرو اطلاعیه سازمان سنج مبنی بر برگزاری جداگانه آزمون‌های نظام جدید و نظام قدیم، داوطلبان گرامی می‌بایست  منابع را متناسب با قدیم یا جدید بودن خود تهیه کنند و در زمان مقرر در جلسه حضور یابند. بر این اساس در منابع نظام جدید کنکور تجربی نسبت به سنوات گذشته دچار تغییراتی ایجادشده است.

منابع نظام جدید کنکور تجربی  طبق روال معمول از دو بخش عمومی و تخصصی تشکیل‌شده است. متقاضیان باید توجه داشته باند که علاوه از اطلاع از این منابع، باید فهرست حذفیات کنکور سراسری  را که در سامانه ایران تحصیل قرار داده‌شده است، تهیه نمایند. بر این اساس  برنامه ریزی کنکور تجربی  باید بر اساس منابع نظام جدید کنکور تجربی باشد.

 

 

معرفی منابع نظام جدید کنکور تجربی 

 

 به دلیل اینکه کنکور نظام جدید برای اولین بار برگزار می‌شود، ممکن است داوطلبان در روش‌های صحیح درس خواندن برای کنکور دچار سردرگمی شوند و از جاییکه کنکور محل آزمون و خطا نیست، یکی از بهترین راه‌های موفقیت در کنکور بررسی روش‌های درس خواندن نفرات برتر کنکور است که به‌طور معمول الگوی بسیار مناسبی برای مسیریابی دانشجویان تجربی و بقیه رشته‌ها می‌باشند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش منابع نظام جدید کنکور تجربی از کتب درسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی می‌شود. فهرست و جزئیات این دروس در ادامه به تفضیل توضیح داده خواهد شد. اما نکته حائز اهمیت این است که داوطلبان با روش‌های نوین مطالعه کنکور آشنا باشند و با مشاوره و برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف موردنظر خود تلاش کنند.

سامانه ایران تحصیل به‌واسطه مشاورین و متخصصان مجربی که دارد و با علم به پیچیدگی‌ها و تغییرات منابع نظام جدید کنکور تجربی، آماده ارائه اطلاعات کامل در مورد چگونگی منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید، نحوه مطالعه آن‌ها و مخصوصاً بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور که یکی از  مهم‌ترین منابع درسی کنکور تجربی است، می‌باشد.

 

جهت اطلاع دقیق از منابع نظام جدید کنکور تجربی  ، منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید ،روش‌های نوین مطالعه کنکور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید

منابع-درسی-کنکور-تجربی-نظام-جدید

منابع-درسی-کنکور-تجربی-نظام-جدید

کنکور سال۱۴۰۳0 نیز همچون سنوات گذشته دارای دو دفترچه عمومی و تخصصی به صورت مجزا است و منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید با وجود تغییرات ایجاد شده و مجزا شدن نظام جدید و نظام قدیم،اما دفترچه عمومی مانند روال سابق از درس‌های ادبیات، عربی، فرهنگ و معرف اسلامی و زبان انگلیسی تشکیل‌شده است. ضریب این دروس برای تمامی گرایش‌های تجربی مشابه است.

در بخش تخصصی نیز عناوین درس زیست‌شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی و زمین‌شناسی نظام قدیم و جدید یکسان است. اما به دلیل تغییرات محتوایی که در منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید ایجاد شده است، داوطلبان نظام جدید باید توجه داشته باشند که حتماً و تنها منابع نظام جدید کنکور تجربی  را مورد مطالعه قرار دهند.

به دنبال این تغییرات و حساسیت کنکور سراسری، بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی۱۴۰۳ دچار نگرانی و استرس می‌شوند. البته می‌توان گفت این استرس تا حدی طبیعی است اما چنانچه بر آن غلبه نشود و برنامه‌ریزی دقیقی صورت نگیرد داوطلب را یک سال عقب خواهد انداخت و باعث شکست وی خواهد شد. مشاورین ایران تحصیل به لحاظ برخورداری از تجربه بسیار بالا داوطلب را در جنبه‌های تحصیلی و روانشناسی یاری می‌کند.

 

لیست منابع نظام جدید کنکور تجربی

 

لیست-منابع-نظام-جدید-کنکور-تجربی-98.

لیست-منابع-نظام-جدید-کنکور-تجربی

یکی از تفاوت‌های بارز منابع نظام جدید کنکور تجربی ۱۴۰۳ با منابع کنکور تجربی نظام قدیم در این است که در نظام قدیم سؤالات از کتب پایه‌های یازدهم، دوازدهم و پیش‌دانشگاهی طرح می‌گردید، اما به دلیل حذف شدن مقطع پیش‌دانشگاهی در سالهای اخیر، منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید از پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم است.

در این بخش برخی از منابع نظام درسی کنکور تجربی نظام جدید را نام خواهیم برد. متقاضیان گرامی می‌توانند برای اطلاع کامل از همه منابع با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. داوطلبان نظام قدیم نیز می‌توانند برای آگاهی منابع نظام قدیم کنکور تجربی۱۴۰۳ به همین سامانه یعنی ایران تحصیل مراجعه کرده و تمامی جزییات مربوط به آن را کسب کنند.

 

منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید

 

منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید                             عمومی                                     تخصصی
    پایه دهم
  • فارسی ( کد کتاب 110201 )
  • نگارش ( کد 110202 )
  • دین و زندگی ( 110204 )
  • عربی ( 110206 )
  • زبان انگلیسی ( 110230 )
  • ریاضی ( کد کتاب 110211 )
  • زیست شناسی ( کد 110216 )
  • فیزیک ( 110214 )
  • شیمی ( 110210 )
  پایه یازدهم
  • فارسی ( کد کتاب 111201 )
  • نگارش ( کد 111202 )
  • دین و زندگی ( 111204 )
  • عربی ( 111206 )
  • زبان انگلیسی ( 111230 )
  • زمین شناسی ( کد کتاب 111237 )
  • ریاضی ( 111211 )
  • زیست ( کد 111216 )
  • فیزیک ( 111244 )
  • شیمی ( 111210 )

 

 

سامانه اطلاع از منابع نظام جدید کنکور تجربی ۱۴۰۳

با توجه به اینکه کنکور نظام جدید برای اولین بار امسال برگزار می‌گردد، ممکن است شرکت‌کنندگان عزیز دریافتن منابع درست دچار اشتباه یا تردید شوند و این خود عامل مهمی است که ممکن است باعث تنش و یا شکست شود. ازاین‌رو شرکت‌کنندگان نظام جدید می‌توانند برای اطلاع دقیق از منابع کنکور نظام جدید تجربی ۱۴۰۳ از طریق سامانه ایران تحصیل که به‌روزترین و مطمئن‌ترین مرجع تحصیلی است مراجعه کنند.

وانگهی متقاضیان محترم می‌توانند  مشاوره رایگان کنکور تجربی و یا مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان ایران تحصیل علاوه بر تسلط بر مباحث درسی از تاثیر معدل بر کنکور  تجربی ۱۴۰۳  که برای بسیاری از داوطلبان سؤال‌برانگیز است اطلاع یابند. مشاورین ما نه‌تنها در موضوعات درسی بلکه با مشاوره روانی داوطلبان را هر ازلحاظ راهنمایی می‌کنند.

متخصصان و کارشناسان ایران تحصیل به‌صورت شبانه‌روزی و در همه ایام هفته چه حضوری و چه از طریق تماس تلفنی آمادگی ارائه برنامه ریزی برای کنکور تجربی 1400می‌باشند. شماره تماس 9099075307 برای داوطلبان در سراسر کشور و شماره 9099075307 برای پاسخگویی به هم هم‌وطن‌های تهرانی در نظر گرفته شده است.

 

جهت اطلاع دقیق از منابع نظام جدید کنکور تجربی ، منابع درسی کنکور تجربی نظام جدید ،روش‌های نوین مطالعه کنکور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اعلام جزئیات کنکور تجربی نظام جدید

کانال اعلام جزئیات کنکور تجربی نظام جدید

 

بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع کنکور در تمامی گروه‌های آزمایشی و اعلامی از طرف چه سازمان اعلام میگردد؟

با توجه به متن تمام منابع کنکور در تمامی گروه های آزمایشی از طرف سازمان سنجش صورت میگیرد.

بهترین منابع درسی کنکور سراسری تجربی کدام اند؟

با توجه به شرح دقیق هریک از منابع و تفکیک آنها پیشنهاد ما این است که مقاله را کامل و مطالعه بفرمایید.

منابع نظام جدید کنکور تجربی ۱۴۰۳ چند بخش است؟

 طبق روال معمول از دو بخش عمومی و تخصصی تشکیل‌شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع کنکور سراسری

    منابع کنکور سراسری 1403 | بهترین منابع درسی کنکور سراسری

    پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور منابع کنکور سراسری 1403 اعلام گردید. کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه با توجه به منابع مطالعه کنکور باید نسبت به خرید کتب مورد نیاز اقدام نمایند....
  • بهترین منابع عربی کنکور

    بهترین منابع عربی کنکور ۱۴۰۳

    آیا تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده است که در صورت عدم انتخاب منبعی مناسب برای دروس مختلف کنکور از جمله درس عربی چه بلایی ممکن است بر سر رتبه شما در کنکور بیاید؟ چگونه می توان...
  • رشته کارگردانی

    رشته کارگردانی + بازار کار، دروس، رتبه و شهریه

    رشته کارگردانی، یکی از رشته‌های پرطرفدار سینما است که معمولاً افراد زیادی به آن علاقه دارند. در این رشته بازیگران و کلیه عوامل سینما را هدایت می‌کنند و نقش پررنگی در صنعت سینما ایران دارد. بازار کار رشته کارگردانی بسیار...
  • منابع کنکور هنر

    منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ + معرفی بهترین منبع سوالات

    لیست منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان مایل به شرکت در کنکور این گروه آزمایشی الزاماً باید اطلاعات لازم را در رابطه با کتاب های کنکور هنر بدست آورند و در ادامه اقدامات لازم را برای...
تماس با مشاور