ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور – 5 تکنیک طلایی

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امروز به بررسی روش های مهم و کاربردی برای افزایش بازدهی مطالعه و روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور  آشنا می شویم و 5 مورد از تکنیک های درس خواندن که می تواند کمک بسزایی در موفقیت شم داوطلب گرامی داشته باشد را ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید.

 

همواره در شروع هر کاری داشتن مسیر و راه ضروری به نظر می رسد. بعلاوه، اطلاع از شیوه صحیح و درست انجام کارها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این گونه، می توانیم از اثر مثبت کار خود مطمئن باشیم. این موضوع در رابطه با کنکور سراسری نیز صدق می کند. با اطلاع از روش های درس خواندن رتبه برترهای کنکور موفقیت در انتظار ماست.

 

از طریق آشنایی با روش صحیح درس خواندن رتبه برترها و راه های موفقیت در درس خواندن آن ها می توان کارآیی خود را بالا برد. این داوطلبان مسلماً در سال های قبل از کنکور نیز با روش صحیح درس خواندن دبیرستان – ابتدایی – راهنمایی آشنا بوده اند. در اینجا از روش های درس خواندن برترین های کنکور اطلاع پیدا کنید.

 

 

جهت مشاوره کنکور و آشنایی با روش ها و تکنیک های درس خواندن رتبه های برتر از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

با پیروی از روش های درس خواندن افراد دارای رتبه برتر سراسری صندلی بهترین دانشگاه را از آن خود کنید

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور چیست؟

حتماً این سوال برای شما داوطلب پشت کنکوری نیز مطرح شده است که روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور چیست؟ آیا رتبه برتر شدن تنها متعلق به قشر باهوش جامعه است؟

 آيا می توان رموز موفقیت این افراد و نحوه صحیح درس خواندن آن ها را متوجه شد. در پاسخ به این سوالات فقط می توانیم بگوییم که این افراد عاداتی صحیح برای مطالعه داشته اند.

در ادامه به چند روش صحیح درس خواندن رتبه های برتر اشاره می کنیم. اطلاع از نحوه صحیح درس خواندن این قبیل از افراد نمی تواند خالی از لطف باشد.

 

 

نحوه صحیح درس خواندن

 

5 مورد از تکنیک های درس خواندن رتبه های برتر کنکور

در این بخش، نکات مهمی که داوطلبان برتر کنکور در درس خواندن مدنظر داشته اند را خدمتتان ذکر می کنیم. برای اطلاع از نکات بیشتر در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید. 

 

 

1- ارزیابی اشتباهات درسی

از جمله روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور ارزیابی اشتباهات درسی آن هاست. به این صورت که، امتحاناتی با نمرات پایین و سوالاتی با پاسخ اشتباه در آزمون های آزمایشی را مرتباً تحلیل و ارزیابی می کنند.

شناسایی اشتباهات فرد مانع از تکرار مجدد آن ها می شود.

 

 

2- مرور دروس در همان روز

مرور درس ها در همان روز همواره به عنوان روش صحیح درس خواندن رتبه برترها مطرح بوده است و اهمیت فراوانی نیز دارد. به این معنی که شما هر مطلب تازه ای را که فرا می گیرید در همان روز به دوره و مرور نکته های مهم آن بپردازید.

در صورت گذشت چند روز نیاز به تلاش بیشتری برای یادآوری آن ها دارید. این روش به عنوان روش صحیح درس خواندن دبیرستان – راهنمایی – ابتدایی برای رتبه برترها مطرح بوده است.

 

 

3- تبدیل درس خواندن به عادت با داشتن برنامه ریزی مناسب

از جمله روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور اختصاص زمان مشخصی از روز برای مطالعه است. بدون انجام این کار امکان دارد در طول روز زمان مناسبی برای درس خواندن پیدا نشود. برای این کار بهتر است ساعات اختصاص یافته برای مطالعه را در دفترچه و یا دفتر برنامه ریزی خود یادداشت کنید.

 

 

4- آهسته اما پیوسته درس بخوانید

آهسته اما پیوسته درس خواندن از سال های دور نیز به عنوان روش صحیح درس خواندن رتبه های برتر مطرح بوده است. در واقع، انسان در فواصل زمانی کوتاه اما مکرر بهتر از زمان های طولانی و پیوسته می تواند تمرکز کند.

پس به یاد  داشته باشید که یکی از راه های موفقیت در درس خواندن کوتاه کردن زمان های طولانی مطالعه است. علاوه بر این، بعد از گذشت 1 الی 1/15 از درس خواندن بین 10 تا 15 دقیقه به خودتان استراحت بدهید.

این گونه کارایی مغز شما به مراتب بیشتر می شود.  

 

 

5- درس خواندن مرحله به مرحله را رعایت کنید

شاید باور نکنید اما یکی از روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور استفاده از روش مرحله به مرحله یا همان کل به جزء است. روشی بسیار کارا و مفید که نقشی بسیار مؤثر در یادگیری مطالب درسی دارد.

در زمان شروع مطالعه سعی در داشتن درک کلی از مطالب درسی داشته باشید و بعد به جزئیات بپردازید. این گونه و با بهره گیری از این روش صحیح درس خواندن موفقیت بیشتری بدست می آورید.

 

 

راه های موفقیت در درس خواندن

 

آیا راه های موفقیت در درس خواندن رتبه های برتر را می دانید؟

علاوه بر موارد ذکر شده داوطلبان کنکور راه های دیگری را نیز جهت رسیدن به موفقیت در پیش گرفته اند. در ادامه این راه ها را به صورت موردی خدمتتان ذکر می کنیم.

بهره گیری از این روش ها می تواند شما را روز به روز به موفقیت و رسیدن به جایگاه مورد نظرتان نزدیک و نزدیک تر کند. 

. درس خواندن بر طبق یک برنامه ریزی بی عیب و نقص و دقیق مطابق با شرایط روحی و جسمی

در نظر گرفتن کتاب های درسی به عنوان اصلی ترین منبع

. گذاشتن برنامه ها و تفریحات سالمی مانند گردش در طبیعت و ورزش جهت تجدید قوا به عنوان یکی از روش های درس خواندن رتبه های برتر

. پر کار بودن و سخت درس خواندن

. یکی از روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور استفاده از کتب کمک آموزشی در کنار سایر منابع است که می تواند فرد را به موفقیت برساند.

. حل کردن کلیه سوالات کتاب های درسی و مطالعه تمامی اشکال، جداول و پاورقی ها به عنوان یکی دیگر از روش های مطالعه برای کنکور می تواند در موفقیت فرد مؤثر باشد.

. ترغیب شدن از جانب افراد خانواده و دوستان برای درس خواندن بیشتر

. داشتن نظم در مطالعه دروس مختلف

 

 

جهت دریافت مشاوره از مشاوران و آشنایی با روش ها و تکنیک های درس خواندن رتبه های برتر از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

کانال اطلاع رسانی روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور

 

مطالب مرتبط 

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور 

نکات طلایی موفقیت در کنکور در کمترین زمان 

مشاوره موفقیت در کنکور سراسری

مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای

 چگونه رتبه برتر شویم؟ 

تکنیک های درس خواندن

نحوه صحیح مطالعه

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور

3.8/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور چه می تواند باشد؟ 

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور موارد مختلفی از جمله داشتن برنامه ریزی برای مطالعه، استفاده از خلاصه نویسی، مرور مکرر مطالب و غیره را شامل می شود. 

به عنوان داوطلب کنکوری می خواهم بدانم نحوه صحیح درس خواندن برای کنکور چیست؟

داشتن تمرکز بالا در مطالعه، انتخاب مکانی مناسب جهت درس خواندن، تست زنی فراوان و کمک گرفتن از دفتر برنامه ریزی در حین مطالعه می تواند بهترین پیشنهادات به شما باشد.

آیا رتبه های برتر در سال های قبل از کنکور نیز از روش صحیح درس خواندن دبیرستان - ابتدایی - راهنمایی استفاده می کردند؟

بله. استفاده از برنامه ریزی و داشتن نظم در مطالعه از سال های قبل از کنکور نیز در آن ها وجود داشته است. این را باید از راه های موفقیت آن ها در درس خواندن دانست.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)