ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بانک سوالات کنکور

بانک سوالات کنکور نظام قدیم انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بانک سوالات کنکور

 

 

جهت دانلود و دریافت بانک سوالات کنکور تجربی – ریاضی – انسانی و هنر سال های گذشته و مشاوره موفقیت در کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بانک سوالات کنکور سراسری

کنکور سراسری هر سال در گروه های آزمایشی پنج گانه تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان برگزار می شود و داوطلبان بسیاری از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند. سوالات کنکور همانطور که مستحضر هستید بصورت مفهومی طرح می گردد اما این دلیل بر این نیست که این سوالات سخت و پیچیده باشند.سوالات کنکور همانطور که گفتیم مفهومی می باشند اما تمام این سوالات بصورت قانونی باید از محتوای کتب درسی طرح گردند و سوالی خارج از کتب درسی، اشکال محسوب می شود و داوطلبان حق اعتراض دارند. در پروسه آمادگی و برنامه ریزی برای کنکور سراسری ، تست زدن از اهم واجبات است و تست های کنکور سال های گذشته، از باقی تست ها مهمتر و عالی تر می باشند. هر سال بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ، سوالات و پاسخنامه آزمون در سایت سنجش در زمان معین انتشار پیدا می کند. ما در این مطلب قصد داریم بانک سوالات کنکور تجربی را به شما ارائه دهیم.

دانلود بانک سوالات کنکور تجربی

در صورتی که پاسخنامه کنکور تجربی سال های 94 تا ۱۴۰۳  را می خواهید، با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید و یا در پایین همین مطلب کامنت بگذارید تا به شما ارائه شود. ما در این مطلب تنها بانک سوالات کنکور تجربی را ارائه کردیم.

بانک سوالات کنکور سراسری و جزییات آزمون

کلیه داوطلبان محترم در شاخه های ریاضی – تجربی – انسانی – هنر و زبان می توانند جهت ثبت نام کنکور سراسری و دریافت نمونه سوالات آزمون های سراسری سال های گذشته با شماره های مرکز 9099075307 و یا 9099075307 ( استان تهران) تماس بگیرند و از تجربیات رتبه های برتر کنکور های سراسری گذشته نیز بهره مند گردند ضمنا توضیحاتی در مورد کنکور سراسری اعتراض به سوالات و زمان اعلام نتایج کنکور مطرح کرده ایم که امیدواریم برای شما داوطلبن گرامی مفید واقع گردد.

بانک سوالات کنکور نحوه اعتراض به سوالات کنکور

در چه صورت اعتراض به سوالات کنکور، قابل بررسی است : دلایل اولا باید قانع کننده و طبق قانون باشد که یکی از این دلایل این است که : سوال موجود در دفترچه سوالات نه در تمرینات و محتوای کتاب باشد و نه حتی در مفاهیم کتاب و کاملا از خارج از کتاب آمده باشد که داوطلبان به هیچ عنوان با آن آشنایی نداشته باشند. تنها در این صورت است که اعتراض شما مورد قبول واقع می شود و تجدید نظر خواهد شد. پس شما نمی توانید تنها به این علت که فلان سوال در تمرین های کتاب نبوده است، اعتراض نمایید. زیرا احتمال دارد در مفاهیم کتاب باشد و شما اگر مفاهیم کتاب را کامل فهمیده باشید، سوالات مفهومی برایتان بیگانه نیست.

حال مراحل ثبت اعتراض نسبت به سوالات کنکور را خدمت شما عرض می کنیم : به سایت سازمان سنجش مراجعه می نمایید و اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب کاربری برای  خود ایجاد می کنید و سپس در قسمت سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، اعتراض خود را بصورت کتبی و کاملا دقیق و با مدرک و دلیل قانع کننده ثبت می نمایید و منتظر می مانید تا به اعتراض شما رسیدگی شود.

در صورتی که مایلید از نحوه اعتراض و نحوه جمع بندی کنکور بصورت دقیق مطلع شوید و یا بانک سوالات کنکور را در اختیار داشته باشید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

برای اطلاع از سوالات احتمالی کنکور ۱۴۰۳ بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

نحوه اعتراض به پاسخنامه کنکور

مستحضر باشید که مهلت ثبت اعتراض بسیار محدود است و زمان ثبت اعتراض از سوی سازمان اعلام می گردد. گاهی نسبت به پاسخنامه کنکور اعتراض دارید که آن هم باید مطابق با دلایل قانع کننده باشد. مثلا ثابت نمایید که پاسخ سوالی در کلید پاسخنامه به اشتباه وارد شده باشد. در اینصورت قابل پیگیری و بررسی است و مطابق روشی که در بالا ذکر شد نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایید.

در صورتی که در این امر دچار مشکل شدید می توانید این کار را به عهده کارشناسان مرکز ایران تحصیل بگذارید تا مراحل را برای شما به اتمام برسانند.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری  

خوب این روند مطابق با سال های قبل معمولا در تاریخ مشخصی انجام می شود. معمولا 4 تا 6 هفته بعد از برگزاری آزمون، می بایست منتظر اعلام نتایج کنکور باشید که در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد. در مرحله اول کارنامه اولیه کنکور سراسری  منتشر می گردد که در آن نمرات کسب شده توسط داوطلب از هر درس ذکر شده است و تعداد پاسخ های صحیح، پاسخ های غلط و تعداد سوالات بی پاسخ و … ذکر شده است.

در مرحله بعد دفترچه انتخاب رشته کنکور داخل سایت سازمان سنجش منتشر می شود که داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه ها مجاز شده اند می توانند در مدت زمان معین اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری و نیز انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنند. داوطلبان عزیز می توانید در این مدت زمان 4 هفته ای که از زمان برگزاری کنکور سراسری تا اعلام نتایج کنکور باقی است، با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری و تخمین رتبه دانشگاه آزاد، رتبه احتمالی خود را حدس بزنند و با ذهن بازتری اقدام به انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان گرامی می توانید با عضویت در کانال تلگرام ایران تحصیل از رمان دقیق برگزاری کنکور سراسری و دانشگاه آزاد مطلع شوید.

بانک سوالات کنکور

بانک سوالات کنکور

 

جهت دانلود و دریافت بانک سوالات کنکور تجربی – ریاضی – انسانی و هنر سال های گذشته و مشاوره موفقیت در کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

مقالاتی مختصر و مفید جهت موفقیت شما داوطلبان گرامی در آزمون سراسری

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم به بانک سوالات کنکور چند سال گذشته دسترسی داشته باشم؟ 

برای دسترسی به بانک سوالات کنکور چند سال قبل با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا دانلود و مطالعه دقیق بانک سوالات کنکور می تواند ضامن قبولی من باشد؟ 

بله. در صورت مطالعه دقیق و جزء به جزء بانک سوالات کنکور پاسخنامه تشریحی آن ها می توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

اهمیت بررسی کردن سوالات کنکور ادوار گذشته در چیست؟

با توجه به اینکه سوالات کنکور به سمت ترکیبی شدن رفته است میتوانید با بررسی بانک سوالات کنکور اطلاعات دقیق و مفیدی دریافت کنید.

چند درصد از سوالات کنکور تکراری است؟

نمیتوان درصد مشخصی را تعیین کرد اما بهتر است داوطلبان از بخش های سوال خیز و  پرتکرار کتاب درسی اطلاع پیدا کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع کنکور سراسری

    منابع کنکور سراسری 1403 | بهترین منابع درسی کنکور سراسری

    پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور منابع کنکور سراسری 1403 اعلام گردید. کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه با توجه به منابع مطالعه کنکور باید نسبت به خرید کتب مورد نیاز اقدام نمایند....
  • بهترین منابع عربی کنکور

    بهترین منابع عربی کنکور ۱۴۰۳

    آیا تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده است که در صورت عدم انتخاب منبعی مناسب برای دروس مختلف کنکور از جمله درس عربی چه بلایی ممکن است بر سر رتبه شما در کنکور بیاید؟ چگونه می توان...
  • رشته کارگردانی

    رشته کارگردانی + بازار کار، دروس، رتبه و شهریه

    رشته کارگردانی، یکی از رشته‌های پرطرفدار سینما است که معمولاً افراد زیادی به آن علاقه دارند. در این رشته بازیگران و کلیه عوامل سینما را هدایت می‌کنند و نقش پررنگی در صنعت سینما ایران دارد. بازار کار رشته کارگردانی بسیار...
  • منابع کنکور هنر

    منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ + معرفی بهترین منبع سوالات

    لیست منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان مایل به شرکت در کنکور این گروه آزمایشی الزاماً باید اطلاعات لازم را در رابطه با کتاب های کنکور هنر بدست آورند و در ادامه اقدامات لازم را برای...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)