ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سه ماه مانده به کنکور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۱
سه ماه مانده به کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
سه ماه مانده به کنکور

سه ماه مانده به کنکور

سه ماه مانده به کنکور سراسری و حساس ترین روزهای سال در انتظار شماست که علی الخصوص دانش آموزان پیش دانشگاهی اهمیت آن را خوب می دانند. حالا کسانی که از این روزها استفاده کردند و کسانی که بیخیال بودند، خاطر نشان می کنیم که زمان باقی مانده که حدود سه ماه است را غنیمت بشمرند و سه ماه مانده به کنکور را استفاده کنند زیرا خیلی ها با قدرت و اعتماد بنفس بالا توانسته اند در سه ماه مانده به کنکور معجزه کنند این مدت زمان طلایی را دست کم نگیرید.

مشاوران و کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل که در زمینه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی سه ماه تا کنکور ، برنامه وبژه و کارآمدی را تنظیم نموده و در اختیارتان بگذارند شروع برای کنکور از فروردین استفاده لازم و کافی را ببرید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران)  پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی برای سه ماه مانده به کنکور

آیا بنظرتان این سه ماه مانده به کنکور برای داوطلبانی که تلاش زیادی نکرده اند، نا امید کننده است؟ از نقطه نظر مشاوران کنکور نه تنها نا امید کننده نیست بلکه این سه ماه مانده به کنکور یک فرصت طلایی برای شکل گیری یک معجزه است. شروع برای کنکور از فروردین ؟ بله حتی می توان برای شروع کنکور از عید اقدام کرد. هر چیزی شدنی است . پس کسانی که نصف راه را رفته اند، در این نصفه دیگر، کار ساده تری دارند. این سه ماه مانده به کنکور نیز مانند ماه های قبل به سرعت خواهد گذشت پس با جدیت و مراقبت و مدیریت طبق برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور ، اصولی به جلو بروید و خود را برای یک رکورد عالی و فراموش نشدنی آماده کنید.

تمرکز بر کنکور در سه ماه مانده به کنکور

در این سه ماه مانده به کنکور به دلیل وجود استرس و هیجان نزدیکی به کنکور، شما بشدت نیاز به تمرکز دارید و این تمرکز اصلی ترین شرط برای بهره برداری از سه ماه مانده به کنکور است. در صورتی که تمرکز لازم را نداشته باشید، استرس هم به سراغتان می آید و اجازه نمی دهد تا با اشتیاق و توجه کامل به مطالعه و مرور درس ها بپردازید. برای بهرمندی از برنامه سه ماهه کنکور رایگان با مشاوران برتر مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید .

نگرانی و استرس را از خود دور کنید. نگرانی کنکور و هر آنچه غیر از درس و مطالعه هست را از ذهن خود بیرون کنید و فقط روی درس تمرکز نمایید. شور و اشتیاق درس خواندن و رسیدن به هدف را در خود پرورش دهید. تنها به این صورت است که هدفمند و پرتلاش در مسیر موفقیت می توانید حرکت نمایید.

ذهن و جسم سالم در سه ماه مانده به کنکور

یک داوطلب کنکور هم باید ذهن سالم و هم جسم سالمی داشته باشد. این ضرب المثل : عقل سالم در بدن سالم است ، نشانگر همین موضوع است. پس اگر تن سالمی نداشته باشید، از نظر ذهنی هم دچار مشکل می شوید. برای داشتن بدن سالم به شما پیشنهاد می کنیم در این سه ماه مانده به کنکور، روزی 20 دقیقه پیاده روی سریع و یا ورزش ملایم انجام  دهید. ورزش موجب کاهش اضطراب هم می شود و به آرامش ذهنتان کمک می کند. تغذیه هم تاثیر بسیار فراوان و غیرقابل انکاری در سلامت ذهن و جسم دارد. روزانه 8 لیوان آب باید مصرف نمایید. میوه و سبزی، شیر، پسته، گردو، کشمش و بادام روزانه مصرف شود. برای بهرمندی از مشاوره رایگان کنکور  روی عبارت کلیک کنید.

مهندسی محیط در سه ماه مانده به کنکور

شروع برای کنکور از فروردین و در این سه ماه مانده به کنکور یک سری کارها را باید حتما انجام دهید.

1- مشخص کردن فضای مطالعه

2- تنظیم نمودن ساعات خوابیدن و بیدار شدن مطابق با شبی که قرار است فردایش کنکور بدهید : یعنی در این سه ماه مانده به کنکور، زودتر از 12 بخوابید و صبح قبل از ساعت 7 بیدار شوید. اگر بدانید که این تکنیک در رفع اضطراب و رفع عدم تمرکز چقدر موثر است حتما به آن عمل خواهید کرد. این تکنیک موجب تنظیم شدن ساعت زیستی بدنتان تا روز کنکور می شود.

3- بیشتر سعی کنید بصورت تکی مطالعه نمایید زیرا گروهی مطالعه کردن بصورت همیشگی موجب می شود بنا به شرایط محیطی موجب از بین رفتن تمرکز شود. فقط زمانی که می خواهید نکات درسی را یاد بگیرید و به مشورت دوستان نیاز دارید بصورت گروهی مطالعه نمایید در غیر اینصورت یک محیط مناسب و عالی را برای مطالعه خود در خانه یا کتابخانه انتخاب نمایید.

فراموشی در سه ماه مانده به کنکور

فراموش کردن دروس در این زمان که فقط سه ماه مانده به کنکور ، امری است که برای بسیاری از داوطلبان پیش می آید. به این موضوع توجه نمایید که اگر مطلبی را در گذشته بلد بودید و مسلط اما در حال حاضر فراموش کرده اید، به دلیل فراموش کردن آن مطلب نیست، بلکه ذهن شما آن مطلب را به قوت گذشته در دسترس ندارد که این اتفاق زمانی پیش می آید که بطور مثال : آن موضوع به اندازه کافی مرور نشده است، تغذیه مناسب نیست، خواب و استراحت کافی نیست و مواد دیگر. اگر تمام مواردی که ذکر شد را انجام دهید، دچار فراموشی نخواهید شد و کمتر نیاز پیدا می کنید که به عقب برگردید.

نکته : داوطلبان گرامی در این سه ماه باید با روش های مطالعه کنکور آشنا باشید و تکنیک های تست زنی کنکور و افزایش سرعت تست زنی کنکور را بدانید و مدیریت زمان در کنکور را تمرین نمایید. مشاوران مرکز ایران تحصیل با خدماتی چون : مشاوره تحصیلی آنلاین – مشاوره کنکور رایگان – مشاوره انتخاب رشته کنکور مشاوره و برنامه ریزی کنکور در خدمت شماست.

 

داوطلبان عزیز در صورتی که استرس و اضطراب شما بصورتی است که بشدت جلوی عملکرد شما را گرفته و نمی توانید در سه ماه مانده به کنکور به مطالعه و مرور درس ها بپردازید، می توانید با ایران تحصیل تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان زبده ما شما را در این زمینه یاری نمایند و استرس را در وجود شما کاهش داده و به شما در جهت عملکردی خوب و عالی کمک نمایند.

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران)

کانال اطلاع رسانی سه ماه مانده به کنکور

کانال اطلاع رسانی سه ماه مانده به کنکور

مطالب مرتبط :

 

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه میتوان در 3 ماه باقی مانده به کنکور بهترین برنامه ریزی درسی را داشت؟

سه ماه باقی مانده کنکور دوران طلائی شماست که با مطالعه مقاله به بهترین برنامه ریزی این سه ماه دست یابید.

برنامه ریزی مطالعه کنکور برای عید باید چگونه باشند؟

در یک روز باید چهار درس را مطالعه کنید که دوتا از دروس عمومی و دوتای دیگر دروس اختصاصی است.

ساعات مطالعه کنکور در عید چقدر است؟

ساعات مطالعه کنکور برای افراد متفاوت است اما بطور میانگین روزانه 8 الی 10 ساعت در ایام عید مطالعه داشته باشید.

در ایام عید چگونه جمع بندی کنکور را انجام دهیم؟

جمع بندی کنکور نباید بسیار سنگین باشد و حدالامکان واقع بینانه تر و دوره دروس عمومی را فراموش نکنید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سه ماه مانده به کنکور»

  1. Avatar photo هانی گفت:

    سعلام من دانش آموز رشته تجربی ام و برای برنامه ریزی تو این سه ماه مونده خیلی استرس دارم . واسع برنامه ریزی میتونین کمکم کنین ک یک برنامه جامع بریزم ک بتونم همه درسارو مرور کنم و تست کار کنم .لطفا

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام و وقت بخیر بله هم جمع بندی هم با یک برنامه ریزی تخصصی میتونیم برای سه ماه مانده به کنکور کمکتون کنیم

  2. Avatar photo ارکیده گفت:

    عالی .خیلی انگیزه گرفتم میشه بهم بیشتر کمک کنین برای برنامه ریزی

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر چه رشته ای خوندین که بتونیم براتون کمک کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)