ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

10 نکته برای معجزه در کنکور

معجزه در کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای معجزه در کنکور سراسری 99 چه کنیم؟

هر سال یک عده از افراد درگیر کنکور سراسری هستند. موفقیت در کنکور یک موفقیت شیرین و دلچسب است که بسیاری طعم شیرین آن را می چشند. اما بسیاری هم از آن محروم می مانند زیرا روش مطالعه کنکور را نمی دانند و اجرا نمی کنند.

 

کنکور امروزه سخت و پیچیده شده است و در نتیجه قبول شدن در آزمون کنکور به راحتی امکان پذیر نیست و می بایست حتما برنامه ریزی دقیق داشت، می بایست تلاش زیاد همراه با برنامه ریزی داشت. در این مقاله به 10 نکته برای معجزه در کنکور اشاره می کنیم.

 

هر کسی که علاقمند به قبولی در یک دانشگاه خوب و یک رشته خوب هست، باید روش های مطالعه کنکور – تنظیم برنامه ریزی برای قبولی در کنکور – روش های تست زنی کنکور را بداند تا به راحتی و البته با تلاش و نظم به معجزه در کنکور برسد.

 

10 نکته طلایی برای معجزه در کنکور سراسری 99

کارشناسان زبده و مجرب مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل آماده اند تا به شما کمک نمایند تا شما هم معجزه در کنکور را تجربه کنید. از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

9099075307 تماس از سراسر کشور –  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

1- معجزه در کنکور با وقت شناسی در مطالعه

اولین کاری که باید انجام دهید این هست که هر زمان تصمیم گرفتید که برای کنکور مطالعه نمایید، همان موقع شروع نمایید. وقفه نیندازید. این همان تلاش و همتی هست که هر داوطلب ببه آن نیاز دارد. البته داوطلب کنکور زمانش محدود است و باید سریعا بعد از تصمیم، اقدام نمایند.

 

2- زمان بندی مطالعه مباحث خاص

گاهی یک مبحث را خوب متوجه نمی شوید، توصیه ما این هست که همان موقع رهایش کرده و مجدد در روز بعد سراغش بروید. گاهی پیش می آید که در ساعات و زمان های خاصی از شبانه روز تمرکز کافی را برای فهم موضوعات خاص، ندارید.

 

3- روش ثابت در مطالعه هر درس

توصیه دیگری که در زمینه بحث معجزه در کنکور داریم این هست که هر درس را با یک روش ثابت مطالعه نمایید و در مطالعه آن زیاد تنوع به خرج ندهید و این شاخه و آن شاخه نپرید. این ثبات به کار مطالعه نظم می بخشد.

 

 

4- مطالب انگیزشی بهترین اهرم برای معجزه

اراده و انگیزه را در هدفِ “معجزه در کنکور” فراموش نکنید. تنها چیزی که شما را تا آخر ثابت قدم نگه می دارد انگیزه و هدفی است که برایش تلاش می کنید. اگر این انگیزه کم رنگ شود، تلاش هم متقابلا کمرنگ خواهد شد.

 

 

5- دفتر برنامه ریزی را فراموش نکنید

حتما درون یک دفترچه ساعات مطالعه خود را بنویسید، این همان برنامه ریزی است که به شما کمک می کند که روند مطالعاتی خود را همیشه ببینید و بتوانید با ذهن بازتر و بدون ابهام جلو بروید و به کار خود نظم بدید.

 

 

6- استرس یعنی نابود کردن هدف

همیشه تا آخر راه، امید خود را از دست ندهید، از استرس دوری کنید، استرس دشمن موفقیت و امید و انگیزه های شماست و همه تلاش شما را به راحتی و در کمترین زمان از بین می برد. پس به این دشمن اجازه ندید که به محدوده شما نزدیک شود. شما توانایی هرگونه پیشرفت را دارید و می توانید در کنکور به قله موفقیت برسید. خود را دست کم نگیرید زیرا خداوند در وجود اشرف مخلوقات قدرتی نهاده است که از عهده غیرممکن ها نیز برمی آید.  شما هم می توانید.

 

 

7- معجزه در کنکور با توجه به بودجه بندی کنکور 99

در طول این چند ماهی که تا کنکور وقت دارید، هرگز به این فکر نکنید که آیا می توانید کل درس ها را تا آخر مطالعه نمایید؟ یا آیا فلان مباحث درسی را یاد می گیرید یا نه؟ شما فقط در طول روز سعی کنید که کیفیت مطالعه خود را بالا نگه دارید و از تلاش خود نکاهید. تلاش بیشتر موفقیت بالاتر را به دنبال دارد.

 

 

8- صبر و استقامت در زمان پیک

تلاش کنید تا انگیزه خود را هر روز تقویت نمایید و قدرتش را بیشتر کنید تا عوامل خارجی نتوانند شما و تلاشتان را در هم بشکنند. این عمل یکی از راه های ایجاد معجزه در کنکور است. پروسه آماده شدن تا کنکور، زمانبر و طولانی است و بسیاری از اوقات کنترل شرایط اطراف برای شما غیر ممکن است اما کنترل شرایط خودتان آُسان تر است و سدی می شود در برابر شرایط منفی بیرونی.

 

 

9- معجزه در کنکور به کمک مشاور خیلی راحت تره

توصیه اکید داریم که اگر امکانش برایتان فراهم هست، حتما در طول زمانی که تا کنکور مانده، از مشاوره کارشناسان کنکور بهره ببرید. آنها مسیر را برایتان روشن و واضح ترسیم می کنند و با چشم و ذهن باز می توانید ادامه مسیر دهید. مرکز مشاوره ایران تحصیل می تواند در این راه به شما عزیزان کمک زیادی بکند.

 

 

10- معجزه در کنکور با این تکنیک تست زنی

حال نکته ای مهم راجع به تست زنی کنکور : اگر مبحثی را مطالعه می کنید و سپس می خواهید تست هایش را تمرین نمایید، اگر جمعا 300 تست دارد، این تعداد را به سه قسمت 100 تایی تقسیم نمایید و هر بار یک قسمت را تمرین نمایید. در هر نوبت که تست ها به پایان رسید، هر نکته مهم و جدیدی که درون تست ها دیدید و مورد جدیدی یاد گرفتید، آن را یادداشت نمایید تا مجدد مطالعه نمایید.

معجزه در کنکور

معجزه در کنکور

مطالب مرتبط :

2/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تکنیک زمان های نقصانی

    تکنیک زمان های نقصانی | مزایا و معایب + نکات طلایی

    تکنیک زمان های نقصانی، برای افراد در کنکور و دیگر آزمون‌ها برای ورود به دانشگاه یا کار بسیار مورد توجه است. این تکنیک می‌تواند یک روش موثر و کاربردی برای آزمون مهمی مانند کنکور باشد. می‌دانیم یکی که از اصلی‌ترین...
  • تکنیک های تندخوانی کنکور

    تکنیک های تندخوانی کنکور + مزایای تندخوانی در مطالعه

    از بهترین روش ها جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان و صرفه جویی در آن بهره گرفتن از تکنیک های تندخوانی کنکور در هنگام مطالعه و آماده شدن برای آزمون سراسری است. هرچند تأثیر تندخوانی در کنکور انکارناپذیر است، اما باز هم...
  • راز موفقیت در امتحانات نهایی

    راز موفقیت در امتحانات نهایی + 11 روش طلایی | ایران تحصیل

    راز موفقیت در امتحانات نهایی این است که تمامی جوانب را بسنجید و تا جایی که می‌توانید فعالیت قابل پیش بینی خود را تمرین کنید، در این صورت می‌توانید از عهده امتحانات خود برآیید و آن‌ها را پشت سر بگذارید....
  • مشکل وسواس در مطالعه

    مشکل وسواس در مطالعه چیست؟ 8 تکنیک برای مقابله | ایران تحصیل

    آیا در حین مطالعه نمی­‌توانید تمرکز کنید؟ یا در حین مطالعه اضطراب فراوانی دارید؟ آیا همیشه ترس از فراموشی مطالبی که مطالعه می‌­کنید را دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، بدانید که شما دچار مشکل وسواس در...
تماس با مشاور