ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شروع کنکور از عید برنامه ریزی استارت کنکور از فروردین

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بنظر شما استارت و شروع کنکور از عید می تواند مؤفقیت آمیز باشد؟ عده ای از داوطلبان پس از ثبت نام کنکور بنا به دلایلی تصمیم می گیرند از عید و فروردین تازه استارت بزنند و بقول معروف شانس خود را امتحان کنند. شروع کنکور از عید هم امکان پذیر است. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. تنها تلاشتان باید دو برابر بقیه داوطلبان باشد تا بتوانید وقت های از دست رفته را به نحوی جبران کرده و از وقت های باقی مانده نهایت استفاده را ببرید. پس ما به شما می گوییم که در صورتی که اراده ای محکم داشته باشید، شانس قبولی در کنکور برای شما نیز فراهم است.

 

شروع کنکور از عید نیاز به یک برنامه ریزی صددرصد اصولی و علمی نیاز دارد. برنامه ای که توسط مشاوران مجرب تنظیم شده باشد. البته این مژده را هم به شما می دهیم که بر طبق برنامه ریزی ها و مطالعاتی که روی شیوه مطالعه کنکور و نحوه برنامه ریزی صحیحی که رتبه های تک رقمی داشته اند می توان گفت این کار امکان پذیر خواهد بود. اما با توجه به محدودیت زمان و کثرت مطالب باید روی اهداف محدود تری تمرکز کنیم.

 

 

جهت مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی مطالعاتی در راستای شروع کنکور از عید با مرکز مشاوره تلفنی کنکور کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید.

 شماره  9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران)  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

 

 

شروع کنکور از عید

 

 

جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری کلیک کنید

 

 

توصیه هایی بیشتر برای شروع کنکور از عید

شما داوطلبان عزیز برای مؤفق شدن در این زمان محدود و حساس (شروع کنکور از عید)، به یک سری ابزار نیاز دارید که این ابزارها را یک مشاور متخصص و با تجربه می تواند برای شما معرفی نماید.

برنامه ای که به هیچ عنوان یک برنامه حجیمی نباشد. زیرا شروع کنکور از عید دارای زمانی چهار ماهه است که در این 4 ماه  داشتن برنامه ای سنگین یعنی معرفی بسیاری از منابع ریز و درشت، به هیچ عنوان مناسب نیست.

شما تنها به یک برنامه زمانی آن هم طبق وضعیت و شرایط درسی که دارید نیازمندید.

مشاور می بایست بر این اساس منابع و کتاب های تستی را به شما معرفی نماید تا بتوانید طبق یک برنامه ریزی سه ماهه کنکور اصولی و دقیق به مطالعه آنها بپردازید.

کسانی که به یکباره شروع کنکور از عید را برای خود هدف گذاری می نمایند، معمولاً انرژی فوق العاده زیادی در خود می بینند و به شدت می خواهند که تلاش کنند.

اگر این انرژی و تلاش را در بستر یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده قرار دهند، حتماً به مؤفقیت می رسند.

در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که در جهت شروع از فروردین برای کنکور مفید و مؤثر است و باید در روش های مطالعه خود از آن بهره ببرید.

 

 

عدم وسواس به منظور تمام کردن تمام دروس

یکی از موارد مهمی که درباره تصمیم شروع کنکور از عید باید به آن توجه نمایید این است که نباید برای مطالعه تمام دروس وسوسه شوید.

شما تنها به مطالعه مطالب و مباحثی از کتب درسی می پردازید که طبق نظر مشاورتان از موارد مهم در سوالات کنکور است و اگر به همین مطالب هم مسلط شوید نتیجه خوبی می گیرید.

 

 

 

شروع کنکور از عید

 

 

برای شروع کنکور از عید ناامید نشوید!

اگر در آزمون هایی که در این روزها شرکت می کنید، تراز خوبی کسب نکردید، نباید ناامید شوید و باید صبور باشید. اگر در تست زنی کنکور، کمی مشکل دارید نباید ناامید شوید. باید برای موفقیت خود تلاش کنید و عقب ننشینید.

برای شروع کنکور از عید اگر بدون برنامه ریزی اصولی اقدام کنید، نتیجه ای نخواهید گرفت. زیرا تنها سه ماه فرصت دارید و در این زمان اندک باید بدانید و متوجه باشید که چه می خواهید و چه می کنید؟

با جدیت و با شور و اشتیاق شروع کنید به مطالعه و قبل از هرچیز یک بررسی انجام دهید تا ببینید در چه دروسی قوی هستید؟ در چه دروسی ضعیف هستید؟

در هر درس بررسی کنید که چه مباحثی را مسلط و چه مباحثی را ضعف دارید؟ با این بررسی می توانید متوجه شوید که چه مباحثی را باید کاملا حذف کنید و چه مباحثی را باید وقت گذاشته و تمرین و تکرار کنید و البته تست بزنید.

در برنامه ریزی مربوط به شروع کنکور از عید سعی کنید روی دروس عمومی زیاد وقت بگذارید زیرا بازدهی بیشتر و وقت کمتری جهت مطالعه نیاز دارند. البته به دلیل فرار بودن می بایست با مرور و تکرار از فراموش شدن مطالب جلوگیری کرد.

در این مدت سه ماهه که برخلاف تصور عموم، زمان فوق العاده ای جهت مطالعه و شروع کنکور از عید است تلاشتان را بر این بگذارید تا تمام دروس و مباحثی که در آنها تسلط دارید و در بودجه بندی کنکور سهم قابل ملاحظه ای دارند را مطالعه کرده و تمامی تست های مربوط به آنها مخصوصا تست های کنکور سراسری سال های گذشته را  بزنید.

باور داشته باشید که تسلط روی همان مباحثی که بلدید، تأثیر قابل ملاحظه ای در موفقیت شما در کنکور دارد.

پس جهت شروع از فروردین برای کنکور ، مباحث و دروس مشکل دار و دردسر ساز باید حذف شده ، فقط و فقط به مرور و تست زنی درس هایی پرداخت که در آنها دچار ضعف نیستید.

برنامه ریزی روزانه کنکور به شما کمک می کند که ساعات مطالعه خود را در این سه ماه افزایش دهید و با ذهن باز پیش بروید.

باز هم تأکید می کنیم که برای موفقیت در این سه ماه و نتیجه گرفتن از شروع کنکور از عید، حتماً و الزاماً از یک مشاور مجرب و متخصص کمک بگیرید تا اصول درس خواندن در این 4 ماه را بطور دقیق به شما آموزش داده و برنامه ریزی اصولی و منسجمی برای شما تنظیم نماید.

مشاوران تحصیلی می توانند روش های تست زنی کنکور، روش های مطالعه کنکور با توجه به شرایط داوطلب را آموزش داده و تنظیم برنامه ریزی کنکور و مشاوره تحصیلی کنکور را برای داوطلبان انجام دهند.

 

 

اگر از ثبت نام در کنکور جا مانده اید جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

 

 

داوطلبان گرامی که قصد شروع کنکور از عید را دارید می توانید از مشاوران مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل کمک بگیرید. بدین منظور می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره  9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران)  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی شروع کنکور از عید

 

مطالب مرتبط 

انتخاب رشته کنکور سراسری

منابع نظام جدید کنکور تجربی 99

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور

مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد

مشاوره تلفنی ارشد

مشاوره موفقیت در کنکور

مشاوره کنکور تجربی 99

جمع بندی کنکور در یک ماه

بهترین مرکز مشاوره کنکور سراسری

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

dipcode.medu.ir

شروع کنکور از عید

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با شروع کنکور از عید نیز می توان به قبولی امیدوار بود؟ 

بله. فقط به شرطی که برنامه ریزی درست و منطقی داشته باشید و از کمک مشاوری خبره در این زمینه استفاده کنید.

من تاکنون آن طور که باید و شاید مطالعه نکرده ام. آیا می توانم به شروع کنکور از عید امیدوار باشم؟ 

بله. برای دریافت بهترین برنامه ریزی شروع کنکور از عید می توانید با مشاروان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا برای شروع کنکور از عید به وجود مشاوری آگاخه و خبره نیاز است؟ 

بله. صددرصد. این گونه می توانید پیشرفت بسیار بهتری داشته باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور