ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور

برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بسیاری از افرادی که مایل به قبولی در کنکور هستند، ابتدا باید به برنامه ریزی دقیق دست بزنند. به همین دلیل این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور اختصاص داده ایم. چنانچه بتوانید نحوه درست برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور را یاد بگیرید مؤفقیت شما در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها حتمی است.

در ادامه در رابطه با برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه و همچنین فنون برنامه ریزی ، اصول برنامه ریزی درست برای کنکور ، برنامه ریزی کنکور 98 رایگان برای کنکور مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در موارد یاد شده در اختیارتان قرار دهیم. 

 

اصول برنامه ریزی درست برای کنکور چیست؟

آیا می توان با کمک مشاورین نسبت به برنامه ریزی رایگان برای کنکور اقدام نمود؟

در برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور چه دروسی را اولویت قرار دهیم؟

چگونه تمامی دروس کنکور در یک ماه جمع بندی کنیم ؟

 

جهت انجام برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور با کمک مشاورین و آموزش نحوه برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور

برنامه ریزی برای هر فرد بر اساس اهدافی که دارد می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل، نمی توان با یک برنامه ریزی از قبل مشخص شده برای تمامی افراد به مؤفقیت لازم دست یافت.

متأسفانه برخی از سایت ها بدون توجه به شرایط داوطلبان اقدام به ارائه برنامه ریزی های آماده می نمایند که این برنامه ها به هیچ عنوان برای داوطلبان بدون مشاوره و برنامه ریزی مؤثر نخواهد بود.

اگر می خواهید یک برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور درست داشته باشید، حتماً ابتدا هدف گزینی کنید.

بدین معنا که لازم است در مرحله ابتدایی برای رتبه دلخواه خود برنامه ریزی نمایید که در هر درسی چه درصدی را لازم است داشته باشید؟ به همین دلیل پس از برنامه ریزی برای رسیدن به رتبه مورد نظر تلاش نمایید.

مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی تمامی رتبه های دانشگاه های مورد نظر شما را در هر رشته در اختیاراتان قرار خواهد داد.

در مرحله دوم ، آنچه در برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور بسیار مهم می باشد ، تمرکز بر مطالب مهم هر درس و هر فصل از کتاب است.

بدین معنا که تمرکز شما برای مطالعه منابع کنکور سراسری بر روی مطالب مهم در هر درس باشد. زیرا برخی از فصول هر ساله تعداد سوالات تقریباً مشخصی دارند و به همین دلیل اطلاع از این فصول می تواند به شما کمک نماید تا مؤفقیت لازم را به دست آورید.

 

 

برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور به صورت متفاوت و با توجه به هدف هر فردی قابل پیاده کردن است.

 

 

برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه

 

برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه

 

 

برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه با برنامه ریزی ابتدایی اندکی متفاوت است. بدین معنا که شما در جمع بندی باید بر آنچه که در تمام طول یکسال مطالعه نموده اید، تسلط کافی یابید و این مطالب را به خوبی مرور کنید.

توجه داشته باشید که، تمامی زحماتی که شما در طول یکسال کشیده اید، نتیجه آن در همین زمان مرور مشخص خواهد گردید.

به همین دلیل نهایت دقت عمل را در این زمان می تواند موجب مؤفقیت شما گردد.

در برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه شما تمرکز خود را برر روی تمامی مطالب مهم در هر درس قرار می دهید و هرگز حتی از یک درس عمومی و یا یک فصل به راحتی عبور نمی کنید.

زیرا شرایط و سوالات کنکور هرگز مشخص نخواهد کرد که شما با حذف یک درس مؤفقیت لازم را کسب خواهید نمود یا خیر؟ همچنین سطح دشواری و آسانی سوالات کنکور نیز به یک صورت نیست.

برای برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه و یا نحوه اصول صحیح مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری  ، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

مشاورین ما همه روزه ، حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

 

برنامه ریزی رایگان برای کنکور

اصول برنامه ریزی درست مهم ترین نکته قبل از طراحی یک برنامه است. بدین معنا که، برنامه ریزی رایگان برای کنکور برای یک فرد با توجه به شرایط همان فرد لازم است صورت پذیرد.

حتماً در برنامه ریزی خود زمانی را برای مرور و تست زنی داشته باشید. مطابق با تحقیقات روانشناسی صورت گرفته ، ذهن انسان به صورت لایه لایه است و پس از کسب اطلاعات جدید لایه هایی بر روی لایه های قبلی افزوده می شود که همین مسئله موجب کند شدن یادآوری می گردد.

اگر از تمامی افرادی که موفق به کسب رتبه عالی در کنکور شده اند در مورد روش مؤفقیت آنها را بپرسید، حتماً به شما خواهند گفت که تست زنی را هرگز فراموش نکنید.

تکنیک های تست زنی کنکور می تواند تمامی آنچه شما مطالعه نموده اید را برایتان باز نماید و موجب تثبیت این فرآیند ها در ذهنتان شود. بنابراین، حتماً در برنامه خود ، زمانی را برای تست زنی قرار دهید.

 

 

جهت استفاده ازخدمات مشاوره رایگان کنکور تجربی 98 کلیک کنید.

 

 

برنامه ریزی رایگان برای کنکور با استفاده از کمک متخصصین و مشاورین ایران تحصیل امکان پذیر است.

کافی است با متخصصین ما در ارتباط باشید تا متناسب با هدف و همچنین شرایط شما ، به شما برای موفقیت هر چه بیشتر کمک نمایند.

برای برنامه ریزی خود حتما از دروسی که کمتر به آن مسلط می باشید شروع به مطالعه نمایید.

 

 

برنامه ریزی 5 ماهه کنکور

اصول برنامه ریزی درست برای کنکور

برخی از داوطلبان هنگامی که خودشان به انجام برنامه ریزی دست می زنند ، ممکن است اینگونه تصور نمایند که تنها تمرکز من باید بر روی دروس تخصصی باشد.

شکی نیست که دروس تخصصی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار هستند. اما این بدان معنا نخواهد بود که شما انرژی کمتری را برای دروس عمومی بگذارید.

زیرا حتی اگر درصد بالایی در دروس تخصصی داشته باشید با بی توجهی به این امر به نتیجه دلخواه دست نخواهید یافت.

از جمله اهداف دیگری که شما در برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور باید داشته باشید، زمان جمع بندی انتهایی در زمان نزدیک برگزاری کنکور است.

بدین معنا که حدودا زمان یک ماهه قبل از کنکور شما نباید هیچ گونه مطلب جدید را برای آموختن آغاز نمایید. زیرا در این صورت دچار مشکل خواهیدشد.

ما حتی در مشاوره تحصیلی آنلاین این نکته بسیار مهم را به تمامی داوطلبان رشته های مختلف گوشزد می نماییم.

در برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور حتما زمانی را برای کارهای مورد علاقتان در نظر بگیرید.

زیرا با استفاده از این زمان انرژی شما بسیار بیشتر از گذشته خواهد بود و در نتیجه میزان موفقیت شما نیز برای مطالعه بالاتر می رود.

زمانی را برای دریافت و مطالعه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری  در نظر بگیرید تا با استفاده از این زمان بر موضوع های مورد علاقه خود تمرکز یابید.

 

 

جهت دریافت فهرست حذفیات کنکور سراسری 98 کلیک کنید.

 

 

چگونه می توانم برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور اصولی داشته باشم؟

برنامه ریزی اصولی برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل برای انجام برنامه ریزی  بهتر است ابتدا با توجه به شرایط خود اقدام نمایید.

به عنوان مثال یک برنامه اصولی برای دانش آموزانی که همزمان مشغول به تحصیل در مدرسه هستند به این صورت است که با توجه به تعداد ساعت های فراغت خود قبل و بعد از مدرسه برنامه ریزی نمایند.

اما با توجه به تجربه کم و همچنین نیاز به دارا بودن تخصص مشاوره ای در این زمینه ، همراه بودن یک مشاور در کنار شما می تواند موجب موفقیت روز افزون تان گردد.

 

 

آیا برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور می تواند برای موفقیت در کنکور کافی باشد؟

قبولی در کنکور برای هر یک از افراد نیازمند زمان متفاوتی است. به عنوان مثال، برای فردی که از پایه قوی برخوردار است نباید انتظاز اختصاص زمان زیادی برای مطالعه دروس را داشت.

همچنین، برای افرادی که در برخی از دروس ممکن است ضعیف باشند در ابتدا لازم است به بررسی اهمیت و ضرایب این دروس برای این دانش آموزان پرداخته شود و پس از آن بررسی شود که آیا عدم مطالعه این دروس می بتواند موجب عدم مؤفقیت شود یا خیر؟

 

 

چگونه می توانم به برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور آماده دسترسی یابم؟

نحوه برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه چگونه است؟

سه ماه مانده به کنکورمی تونم از الان شروع کنم ؟

اولین برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه با چه دروسی است؟

چه مقدار از زمان برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور را به تست زنی باید اختصاص دهیم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :  

برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

رتبه لازم برای رشته پرستاری

ترمیم معدل چیست؟

بودجه بندی کنکور 99

برنامه ریزی 5 ماهه برای کنکور

برنامه جمع بندی کنکور در پنج ماه

2/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا با داشتن برنامه ریزی 5 ماهه کنکور می توان به قبولی در زمان کوتاه امیدوار بود؟ 

بله. فقط کافیست اراده کنید و دروس خود را با جدیت تمام پیش ببرید.

چگونه می توان به برنامه ریزی 5‌ماه کنکور دسترسی پیدا کرد؟ 

شما دوست عزیز می توانید به کمک مشاوری آگاه و خبره در حوره تحصیلی این برنامه ریزی را دریافت کنید.

اصول درست برنامه ریزی 5 ماهه کنکور چیست؟ 

ریختن برنامه ریزی 5 ماهه کنکور اصولی دارد که باید رعایت شود. جهت اطلاع از اصول درست این برنامه ریزی از کمک مشاوری آٖگاه غافل نشوید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور