ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تخمین رتبه کنکور زبان 1403 + {رتبه‌های قبولی} | ایران تحصیل

تخمین رتبه کنکور زبان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رتبه هر یک از داوطلبان پیش بینی کننده قوی برای قبولی محسوب می شود. تفاوتی ندارد در کدام یک از گروه های آزمایشی شرکت نموده باشید، مهم این است که برای قبولی نیازمند کسب رتبه لازم می باشید. تخمین رتبه کنکور زبان و مشاوره کنکور زبان  در دو مرحله برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد. در مرحله اول برای آن دسته از داوطلبانی که مایلند از وضعیت خود قبل از آزمون آگاه شوند و در مرحله دوم پس از آزمون سراسری می باشد که متقاضیان می توانند با استفاده از تخمین رتبه کنکور زبان از رتبه احتمالی خود آگاه شوند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را علاوه بر تخمین رتبه ، به رتبه های قبولی در کنکور زبان نیز خواهیم پرداخت. برای اطلاع از تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان

با توجه به اینکه کنکور زبان یکی از کنکور های آزمایشی شناور می باشد، بسیاری از داوطلبان ممکن است اینگونه تصور نمایند که پذیرش در آن به راحتی صورت خواهد پذیرفت. اما تخمین رتبه کنکور تا حدودی نشان می دهد که برای پذیرش در این رشته در هر یک از دانشگاه های معتبر ، نیازمند رتبه های بسیار پایین خواهید بود که علاوه بر آن ظرفیت هر یک از رشته ها تعیین کننده بسیار مهمی در این رابطه خواهند بود.

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان به دو صورت می باشد. در یکی از انواع آن می تواند به صورت الکترونیک و با استفاده از تخمین رتبه کنکور سراسری باشد که با استفاده از این مورد ، به صورت الکترونیک و بدون دخالت انسان ، شما می توانید به راحتی تنها با وارد نمودن درصدهای مورد نظر خود، از رتبه احتمالی با توجه به منطقه و سهمیه آگاه شوید.

نوع دوم تخمین رتبه کنکور زبان با استفاده از نرم افزارهایی اندروید و ios صورت می پذیرد. بدین معنا که شما با نصب این نرم افزار در تلفن همراه و یا تبلت خود، به راحتی با وارد نمودن هر یک از درصدها همانند وب سایت ها از حدود رتبه خود اطلاع دقیق یابید. این نوع از تخمین رتبه بسیار مورد استقبال داوطلبان قرار دارد زیرا می توانند همیشگی به آن دسترسی داشته باشند و در هر زمان بتوانند به انجام تخمین رتبه بپردازند.

بنر انتخاب رشته

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار تخمین رتبه کنکور وارد شوید.

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان

خوشبختانه نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان برای تمامی گوشی های اندروید و ios قابل دریافت می باشد و متناسب با تنظیمات نصب می توانید به راحتی به آنچه که مایل می باشید، دسترسی داشته باشید. یکی از نگرانی هایی که داوطلبان عزیز در رابطه با این نوع نرم افزار ها دارند مطابقت آن با سال جاری برای تعیین رتبه می باشد که در این رابطه لازم است آخرین نسخه نرم افزار را دانلود نمایید.

با توجه به اینکه کارنامه داوطلبان و رتبه های کسب شده آنان نقش بسیار مهمی در پذیرش خواهد داشت، به همین دلیل قبل از آزمون بهتر است در رابطه با قبولی تصمیم گیری نمایید. به عنوان مثال چنانچه قبل از آزمون متوجه شوید که با آنچه هدفتان است و دانشگاه مد نظر خود فاصله زیادی دارید، می توانید با استفاده از مطالعه و تمرین بیشتر ، این میزان فاصله را به حداقل ممکن کاهش دهید.

جهت دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما علاوه بر اینکه رتبه شما را با استفاده از درصدهای ارائه شده تعیین می نماید، می توانند علاوه بر آن به رتبه های قبولی در کنکور زبان دست یابند و همچنین از جمله موارد دیگری که می توان در این رابطه مفید به فایده برای شما خواهد بود، انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش  با توجه به رتبه مورد نظر شما می باشد.

اینفوگرافی عوامل موثر در تخمین کنکور زبان

اینفوگرافی عوامل موثر در تخمین کنکور زبان

جهت انجام انتخاب رشته زبان کلیک کنید.

رتبه های قبولی در کنکور زبان

رتبه های قبولی در کنکور زبان در هر سال و به نسبت هر یک از دانشگاه ها می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال چنانچه شما مایل به تحصیل در هر یک از دانشگاه های تهران باشید، لازم است از رتبه های بسیار پایین برخوردار باشید. اما چنانچه هدف شما تنها قبولی در این رشته باشد، شاید بتوان گفت تا رتبه های 1500 امکان قبولی و پذیرش شما وجود خواهد داشت.

از جمله عوامل بسیار مهم بر رتبه های قبولی در کنکور زبان بسیار تاثیر گذار خواهد بود، در رابطه با درصدهای زده شده در دروس عمومی و اختصاصی می باشد. یه همین دلیل در سال گذشته ممکن است شما با میانگین درصدهای 50 درصد می توانستید در دانشگاه های معتبر مشغول به تحصیل شوید. اما در سال بعد با میانگین 30 درصد بتوانید رتبه مورد نظر را کسب نمایید.

از عوامل تاثیر گذار بعدی که می تواند رتبه های قبولی در کنکور زبان را تحت تاثیر خود قرار دهد، در رابطه با ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها می باشد. به عنوان مثال می توان گفت هر چه میزان ظرفیت پذیرش در هر یک از دانشگاه ها پایین تر باشد، شما شانس کمتری را برای پذیرش در آن سال خواهید داشت. همچنین از دیگر عوامل نحوه پذیرش جنسیتی است که شانس شما را برای قبولی می تواند تحت شعاع خود قرار دهد.

برای مشاهده لیست رشته های کنکور زبان روی لینک بزنید.

رتبه های قبولی در کنکور زبان در منطقه اول 

دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات انگلیسی رتبه 34
دانشگاه علامه طباطبایی در رشته زبان و ادبیات اسپانیایی رتبه  1073
دانشگاه شهید بهشتی در رشته زبان و ادبیات فرانسه رتبه  579
دانشگاه اصفهان در رشته زبان و ادبیات فرانسه رتبه  4156
دانشگاه شیراز در رشته زبان و ادبیات فرانسه رتبه  4879
دانشگاه علامه طباطبایی در رشته مترجمی زبان انگلیسی رتبه  918
دانشگاه علامه طباطبایی در رشته مترجمی زبان فرانسه رتبه  2567
دانشگاه فردوسی – مشهد در رشته مترجمی زبان فرانسه رتبه  6465
دانشگاه شهید بهشتی در رشته زبان روسی رتبه  3082
دانشگاه اصفهان در رشته زبان روسی رتبه 5230
دانشگاه گیلان – رشت در رشته زبان روسی رتبه  10684

جهت آشنایی با ثبت نام کلاس کانون زبان ایران کلیک کنید.

رتبه های قبولی در کنکور زبان در منطقه دوم

دانشگاه تهران در زبان چینی رتبه 2169
دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات انگلیسی رتبه 10
دانشگاه رازی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی رتبه 5773
دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات اردو رتبه  12101
دانشگاه اصفهان در رشته زبان و ادبیات ارمنی رتبه 5371
دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات اسپانیایی رتبه 1799
دانشگاه علامه طباطبایی در رشته زبان و ادبیات اسپانیایی رتبه 1894
دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات اسپانیایی رتبه 2537
دانشگاه علامه طباطبایی در رشته زبان و ادبیات ترکی استانبولی رتبه 6724
دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات ژاپنی رتبه 265
دانشگاه اصفهان در رشته زبان و ادبیات فرانسه رتبه 3030
دانشگاه بوعلی سینا در رشته زبان و ادبیات فرانسه رتبه 5961
دانشگاه شهید چمران در رشته زبان و ادبیات فرانسه رتبه 11259
دانشگاه حکیم سبزواری در رشته زبان و ادبیات فرانسه رتبه 11253
دانشگاه بوعلی سینا در رشته مترجمی زبان انگلیسی رتبه 4036

بنر انتخاب رشته کنکور

برای دریافت کارنامه رتبه های قبولی در کنکور زبان و همچنین تخمین رتبه کنکور زبان می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید، مشاورین ماه همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره  9099075307 تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود و شما می توانید به راحتی تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان خود را دریافت نمایید.

برای آشنایی نحوه تخمین رشته قبولی با رتبه روی لینک کلیک کنید. 

رتبه های قبولی در کنکور زبان

موفقیت در  کنکور زبان 

برای موفقیت در کنکور زبان شما بهتر است ابتدا تسلط کافی بر روی لغات و گرامر داشته باشدو بتوانید به خوبی مطالب را درک نمایید. با توجه به سوابق و تجربیات می توانیم بگوییم که با شرکت در کلاس های زبان حتی تعداد ساعت محدود مانند 3 ساعت در هفته می تواند شانس شما را در قبولی افزایش دهد. 

قابل ذکر است برای قبولی در این کنکور بهترین روش حل کردن تست های سال های گذشته می باشد که با این کار شما تسلط بهتری به سوالات پیدا کرده و به کمک فهمیدن شمل سوالات شانس قبولی خود را بسیار بالا می برید.

نکته مهم دیگر آن است که در زمان کنکور به همه سوالات نیاز نیست پاسخ دهید و سوالاتی که زمان بسیاری از شما می گیرند را صرف نظر کنید و اگر در انتهای زمان فرصت اضافه آوردید برای پاسخ به این سوالات بگذارید. برای مشاوره و راهنمایی در خصوص کنکور زبان می توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از فنون تست زنی بدون معلومات کلیک کنید.

تعداد شرکت کنندگان کنکور زبان

هر ساله بسیاری از دانش آموزان و فارغ التحصیلان شانس خود را برای پذیرش در برترین رشته ها و دانشگاه های کشور امتحان می کنند. در هر دوره از کنکور سراسری با توجه به افزایش داوطلبان، رقابت نیز سنگین تر می شود، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در کنکور سراسری 1403، بیش یک میلیون و 119 هزار نفر با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. در سال گذشته سهم گروه زبان از تعداد کل داوطلبان، حدود 59 هزار نفر بود. رتبه های مورد نیاز برای قبولی در کنکور زبان به تفکیک منطقه، در این مطلب عنوان شد. اما توجه کنید که این اعداد ثابت نیستند و به نسبت سختی آزمون در سال های مختلف، متغیر می باشند. شما می توانید برای اطلاع از نحوه چینش صحیح فرم انتخاب رشته، از نرم افزار تخمین رتیه زبان، استفاده کنید. توجه کنید که استفاده زیاد از این نرم افزار در زمان مطالعه دروس برای کنکور، پیشنهاد نمی شود. برای ارتباط با رتبه های برتر سال های گذشته کنکور زبان و دریافت مشاوره انتخاب رشته، با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید. مشاوران ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عریزان هستند.

برای تخمین رتبه کنکور سراسری روی لینک بزنید.

 

اخبار پیرامون کنکور زبان

چه تعداد داوطلب کنکور در نوبت دوم آزمون سال 1403 شرکت کردند؟

​مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۶۲۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نوبت دوم کنکور زبان سال 1403

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۳ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی » برگزار خواهد شد.گروه زبان نیز شامل ۷۰ پرسش تخصصی است که داوطلبان این گروه آزمایشی در مدت ۱۰۵ دقیقه به سؤالات پاسخ می‌دهند.

برای آشنایی با زیرگروه های کنکور زبان روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

تخمین رتبه کنکور زبان، یکی از روش هایی می باشد که داوطلبین می توانند رتبه خود را تخمین زده و برای انتخاب رشته خود برنامه ریزی نمایند. اگر نیاز به تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان دارید و می خواهید در خصوص رتبه های قبولی در کنکور زبان اطلاعاتی داشته باشید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307  تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

برای دریافت و مطالعه پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

4.2/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان به چه صورت می باشد؟

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان به دو صورت است که در طول مقاله توضیح داده شده است.

شانس قبولی ارائه شده توسط نرم افزار تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه بدون خطاست؟  

با وجود اینکه تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه از اطلاعات کارنامه های سال گذشته طراحی شده، خطای نرم افزار تقریبا کمتر از 5 درصد می باشد که در متن مقاله جزئیات آن گفته شده است.  

نرم افزار تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه در چه مواقعی مورد استفاده است؟  

 داوطلبان می توانند در دو بازه زمانی قبل و بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از نرم افزار تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه هیوا استفاده نمایند که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله شرح داده شده است.

نظرات

116 دیدگاه دربارهٔ «تخمین رتبه کنکور زبان 1403 + {رتبه‌های قبولی} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo هلیا گفت:

    سلام با رتبه ۹۰۰ منطقه ۱ میتونم دانشگاه های دولتی تهران زبان انگلیسی جه روزانه و چه شبانه قبول شم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شانس قبولی را دارید

  2. Avatar photo A گفت:

    سلام با تراز ۶۵۳۰ و رتبه ۱۰۶۱۲ منطقه دو آیا شانس قبولی آموزش زبان دارم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا سوال خود را کامل کنید منظورتان قبولی در چه دانشگاهی می باشد

  3. Avatar photo ابی گفت:

    رشته زبان با تراز 6609ورتبه 5501منطقه سه دانشگاه ایلام روزانه مد نظرم هست امکان قبولی دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام برای رشته زبان ظرفیت دانشگاه ها کمی پایینه اما شانس قبولی دارید

  4. Avatar photo ابی گفت:

    با رتبه 5501وتراز 6609امکان قبولی روزانه ایلام را دارم منطقه 3هستم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      چه رشته ای رو انتخاب کرده اید؟

  5. Avatar photo آرین گفت:

    ممنون میشم اگه جواب بدین با تراز 6609ورتبه 5501زبان منطقه سه شانس قبولی دانشگاه روزانه ایلام را دارم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام بله از کنکور زبان شانس خوبی برای قبولی دارید

  6. Avatar photo آرین گفت:

    با تراز
    6600و رتبه 5501منطقه سه شانس قبولی زبان دانشگاه ایلام را دارم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام شانس تون کم است

  7. Avatar photo تینا گفت:

    سلام با رتبه چند هزار میتونم فرهنگیان قبول بشم تو رشته زبان،

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      پذیرش فرهنگیان بر اساس تراز و با توجه به امتیاز مصاحبه انجام می شود.

  8. Avatar photo اتنا گفت:

    سلام وقت بخیر من با رتبه ۴۲۰۰ در سهمیه ۵ درصد و تراز ۴۸۰۰ امکان قبولی در‌دانشگاه کردستان و ملایر و کرمانشاه و شهید مدنی تبریز دارم؟از شهرستان های کردستانم و بومی اون منطقم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر شانس قبولیتون متوسطه

  9. Avatar photo هانی گفت:

    سلام خسته نباشید
    آیا با تراز 7300 و رتبه 5400 آیا میتونم آموزش زبان دانشگاه رازی کرمانشاه قبول بشم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله شانس قبولی را دارید.

  10. Avatar photo خرمی گفت:

    با تراز ۸۲۰۰ و رتبه ۲۲۰۰ ، میتونم یکی از دانشگاه های تهران ، شهید بهشتی ، علامه ، خوارزمی تو یکی از رشته های انگلیسی ، فرانسه ، ایتالیا و اسپانیایی یا مترجمی رو فقط روزانه میتونن قبول بسم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تخمین رتبه با تاثیر معدل

    تخمین رتبه با تاثیر معدل 1403 + تحلیل سوابق تحصیلی | ایران تحصیل

    پس از شرکت در کنکور سراسری و تا زمان اعلام نتایج، ممکن است داوطلبان بخواهند تا از حدود رتبه خود در این آزمون مطلع شوند و بدانند که در چه رشته هایی شانس قبولی دارند و برای انتخاب رشته خود...
  • تخمین رشته قبولی با رتبه

    تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور 1403 + ورود سامانه | ایران تحصیل

    کلیه داوطلبان آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بعد از اتمام کنکور و اعلام نتایج اولیه امکان تخمین رشته قبولی با رتبه را دارند. این کار با توجه به درصدها و رتبه های داوطلبان کنکورهای سال های...
  • تخمین رتبه کنکور سراسری

    تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ + سامانه مجازی | sanjesh.org

    تخمین رتبه کنکور سراسری برای همه داوطلبین مهم است. بعد از کنکور معمولاً داوطلبین با دیدن دفترچه شروع به محاسبه درصدهای خود می‌نمایند تا بتوانند حدس بزنند که چه درصدهایی را داشته‌اند و چه رتبه‌ای را خواهند آورد؟ در سایت...
  • رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

    رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

    رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی جهت آموزش و مشاوره رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی با شماره های زیر تماس بگیرید 9099075307 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل رتبه لازم برای قبولی در رشته...
تماس با مشاور