ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام کلاس کانون زبان ایران + راهنما ثبتنام اینترنتی ili.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام کلاس کانون زبان ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با زمانبندی کلاس‌ها و تعرفه کانون زبان ایران

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام کلاس کانون زبان ایران آغاز شد. کانون زبان ایران اخیرا از طریق سامانه‌های ili.ir و ilireg.ir اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام مراحل موجود در سامانه را انجام دهند.

همچنین داوطلبانی که قبل مهلت تعیین شده نتوانسته بودند در کلاس‌های کانون زبان ایران شرکت کنند، اکنون می‌توانند از طریق ثبت نام اینترنتی کانون زبان ایران، فرایند نام‌نویسی خود را به‌ راحتی انجام دهند.

علاوه بر این، زبان‌ آموزان در صورت نداشتن شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری، می‌توانند به‌صورت مجازی در کلاس‌های زبان ثبت نام کنند. همچنین اگر در اینباره کنجکاو هستید و می‌خواهید برای خود و یا فرزندتان ثبت نام ترم جدید کانون زبان ایران را انجام دهید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کلاس کانون زبان ایران

علاقه‌مندان به زبان انگلیسی می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران، به سایت ili.ir و ilireg.ir مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کلاس‌های زبان ترم زمستان کانون، از دی ماه آغاز می‌شود.

شروع ثبت نام غیر حضوری کانون زبان ایران، از تاریخ 1 تا 6 دی ماه است. پس از آن، ثبت‌نام کلاس‌های زبان انگلیسی به صورت حضوری؛ یعنی هفتم و هشتم دی ماه انجام می‌شود.

متقاضیان شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران باید بدانند که ثبت‌نام فقط در روزهای تعیین شده است. به طوری که اگر در این روزها از ثبت نام غافل شوند و تاخیر داشته باشند، امکان ثبت نام ترم جدید کانون زبان ایران وجود نخواهد داشت.

مهلت ثبت نام کلاس کانون زبان ایران

یکی از مهمترین دلایل اعتبار و کیفیت فوق‌العاده بالای کانون زبان ایران، پایبندی به قوانین آن است. به عنوان مثال زمان‌بندی ثبت‌نام در این کلاس‌ها منظم و بدون تاخیر می‌باشد. همچنین به هیچ عنوان بعد از زمان تعیین شده توسط مرکز آموزشی، امکان پذیرش وجود ندارد؛ زیرا تمام برنامه‌ریزی‌ها برای کلاس‌ها قبل از شروع ترم انجام شده‌ است. این امر برای جلوگیری از کاهش کیفیت تدریس هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

ثبت نام در کلاس‌ آنلاین کانون زبان ایران، حضوری و آنلاین است که زمان اسم نویسی هرکدام به صورت جداگانه می‌باشد. همچنین زبان آموزان پس از ثبت نام و پایان دوره کلاس‌ها می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون کانون زبان ایران، به سامانه‌های مذکور مراجعه کرده و نمره هر درس را دریافت کنند.

در ضمن این روزها ثبت نام اینترنتی کانون زبان ایران، روشی راحت‌ و سریع‌تر است. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر درباره روز ثبت نام کانون زبان، اطلاعات دقیقی را در جدول زیر آورده‌ایم تا با مراجعه به آن برای ثبت نام تاخیر نداشته باشید:

گروه سنی نوع ثبت نام شروع ثبت نام
کودکان اینترنتی دی ماه
نوجوانان اینترنتی دی ماه
بزرگسالان اینترنتی دی ماه
کلیه گروه‌های سنی حضوری و اینترنتی دی ماه

برای آشنایی با کانون زبان ایران کلیک کنید.

مزایای ثبت نام در کلاس کانون زبان ایران

در میان مراکز آموزشی موفق زبان انگلیسی کشور، کانون زبان ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد. از دیگر دلایل اعتبار بالای این مرکز، می‌توان به وجود اساتید حرفه‌ای و مجرب در زمینه تدریس زبان اشاره کرد.

همچنین کانون زبان ایران علاوه بر زبان انگلیسی، زبان‌های دیگری مانند ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و عربی را نیز با کیفیت بالا تدریس می‌کند. به همین دلیل افرادی که به زبان‌های دیگری غیر از زبان انگلیسی علاقه دارند، می‌توانند بدون نگرانی در کلاس‌های کانون زبان ایران شرکت کنند.

علاوه بر این، ثبت نام کلاس کانون زبان ایران برای همه رده‌های سنی در نظر گرفته شده است. در نتیجه، داوطلبان در هر سنی و با هر سطحی از زبان، از مبتدی گرفته تا پیشرفته، امکان شرکت در کلاس‌های سطح خود را دارند.

برخی قوانین مختص به این مرکز، اهمیت بسیار بالایی دارد. به عنوان مثال، روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران و همچنین نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران از مهمترین موضوعات  این مرکز است با مرکز دیگر آموزشی فرق دارد.

اهمیت ثبت نام در کلاس کانون زبان ایران

نحوه ثبت نام کلاس کانون زبان ایران

کانون زبان ایران دو وب‌ سایت اینترنتی دارد که در قسمت ابتدایی این مقاله نیز آن‌ها را نام بردیم. از این رو، هر متقاضی باید برای ثبت‌نام غیر حضوری در این مرکز، به یکی از این وب‌سایت‌ها مراجعه کند.

اگرچه ظاهر گرافیکی هر دوی این وب‌سایت‌ها کمی با یکدیگر متفاوت است، اما عملکرد مشابهی دارند. به این ترتیب قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام کلاس کانون زبان ایران آشنا کنیم:

👈 به این صورت که بعد از ورود به یکی از وب‌سایت‌های ili.ir یا ilireg.ir، باید وارد قسمت ثبت‌نام شوید. این گزینه را می‌توانید در صفحه ورود سایت مشاهده کنید. در وب‌سایت ili.ir کانون زبان ایران، این گزینه در گوشه سمت راست وجود دارد. این در حالی است که گزینه ثبت‌نام در ilireg.ir در قسمت پایین صفحه قرار گرفته است.

👈 بعد از ورود به صفحه ثبت‌نام، باید اطلاعات مورد نیاز مانند نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. اگر قبلا در وب سایت‌های کانون زبان ایران ثبت‌نام نکرده باشید، باید گزینه «پیش ثبت‌نام ورودی جدید» را انتخاب کنید.

👈 در صفحه پیش ثبت نام ورودی جدید، باید دو بخش را کامل نمایید. بخش اول، اطلاعات شخصی زبان‌آموز مانند نام و نام خانوادگی، محل تولد و سایر موارد این‌چنینی است. بخش دوم هم اطلاعاتی درباره سطح و میزان شناخت زبان انتخابی داوطلب می‌باشد. همچنین در این بخش باید رده سنی، نوع شعبه و نحوه آموزش خود را نیز وارد نمایید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

راهنمای تصویری ثبت نام در کانون زبان ایران

ثبت نام اینترنتی کانون زبان ایران نسبت به سال‌های قبل جا افتاده است. داوطلبان گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برای ثبت نام می‌بایست به یکی از دو سایت کانون زبان ایران مراجعه کرده و مراحل زیر را برای اسم‌نویسی، انجام دهند:

  • سایت کانون زبان ایران، به نشانی اینترنتی ili.ir را در مرورگر گوگل جستجو نمایید و وارد گزینه ثبت نام، پیش ثبت نام ورودی‌های جدید شوید.

صفحه اصلی کانون زبان ایران

  • در صفحه باز شده، گزینه پیش ثبت نام ورودی جدید را انتخاب کنید و وارد بخش اصلی شوید.

پیش ثبت نام ورودی جدید کانون زبان ایران

  • در صفحه باز شده اطلاعات فردی را وارد کرده و سپس بر روی دکمه ثبت پیش ثبت نام کلیک کنید.

درج اطلاعات فردی در ثبت نام کانون زبان ایران

  • کد رهگیری را دریافت کرده و سپس به صفحه اصلی بازگردید.

دریافت کد رهگیری در ثبت نام کانون زبان

  • به پنل کاربری خود وارد شده و شهریه لازم را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایید.
  • سپس وارد کلاس آنلاین خود شوید. (در صورتی که دوره به صورت غیرحضوری است).

پرداخت شهریه الکتریکی در کانون زبان ایران

  • کد زبان آموزی خود را در جایگاه مربوطه وارد کرده تا به کلاس دسترسی پیدا کنید.

ورود به کلاس با کد زبان آموزی

ثبت نام در انواع کلاس‌های کانون زبان ایران

ثبت نام کلاس کانون زبان ایران تنها مختص به زبان انگلیسی نیست. از این رو، علاقه‌مندان  می‌توانند در مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام با توجه به سطح و نوع رده سنی که دارند، اقدام نمایند. اما پیش از آن بهتر است درباره هر کدام از آن‌ها اطلاعات دقیقی به دست آورید و بعد نسبت به پرداخت شهریه کانون زبان ایران و ساعت برگزاری کلاس‌ها برای ثبت نام نهایی اقدام کنید.

زبان انگلیسی در کلاس‌های کانون زبان ایران

زبان انگلیسی یکی از رایج‌ترین زبان‌های تدریس شده در کانون زبان ایران است که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. تدریس زبان انگلیسی در این کانون، بیشتر ترکیبی از مکالمه به همراه قواعد است. علاقه‌مندان به زبان انگلیسی می‌توانند براساس سنی که دارند، در یکی از رده‎های سنی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان شرکت کنند.

نحوه برگزاری کلاس‌های زبان انگلیسی در این کانون به صورت حضوری و آنلاین است. همچنین در صورت لزوم، زبان‌آموزان می‌توانند در ترم‌های عادی، فشرده و نیمه فشرده شرکت کنند. بیشتر مواقع بزرگسالان برای تقویت زبان خود، در کلاس های مکالمه ثبت‌نام می‌کنند.

زبان آلمانی در کلاس‌های کانون زبان ایران

علاقه‌مندان به زبان آلمانی می‌توانند در کلاس‌های عادی، فشرده و یا ویژه کانون زبان ایران شرکت کنند. این زبان در این مرکز در رده‌های نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. همچنین این زبان نیز مانند زبان انگلیسی، بیشتر به شکل تعاملی و گفتگو محور تدریس می‌گردد.

البته مدرسین کانون زبان، کلیه قواعد را در هر ترم به زبان آموزان آموزش خواهند داد تا بتوانند علاوه بر صحبت کردن به زبان آلمانی، با جمله‌بندی‌ها و آرتیکل‌ها آشنا شوند.

زبان آلمانی در کلاس‌های کانون زبان ایران

زبان ایتالیایی در کلاس‌های کانون زبان ایران

زبان ایتالیایی برخلاف زبان آلمانی، رده‌بندی سنی ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند در هر سنی در این کلاس‌ها شرکت کنند. بنابراین سطح‌هایی که برای تدریس زبان ایتالیایی در کانون زبان ایران در نظر گرفته شده است، به صورت عادی یا ویژه انجام می‌شود. همچنین مانند مورد قبلی، بیشتر آموزش روی تعامل و گفتگو تمرکز دارد.

زبان اسپانیایی در کلاس‌های کانون زبان ایران

یکی دیگر از زبان‌های پرطرفدار در کانون زبان ایران، زبان اسپانیایی است که از نظر سنی محدودیتی ندارد. با این حال، اسپانیایی هم مانند سایر زبان‌ها دارای سطوح مختلفی است. در کلاس‌های زبان اسپانیایی، تمرکز زیادی روی چهار مهارت زبان آموزی می‌شود. علاقه‌مندان به زبان اسپانیایی می‌توانند به صورت عادی، ویژه یا فشرده برای آموزش این زبان اقدام کنند.

زبان فرانسوی در کلاس‌های کانون زبان ایران

ثبت نام در کلاس‌های کانون زبان ایران برای یادگیری زبان فرانسوی نیز ممکن است. زبان‌آموزان بسته به رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند برای ثبت نام در کانون زبان ایران اقدام کنند.

یکی از مهمترین نکات درباره آموزش زبان فرانسه این است که می‌توان برای آمادگی در آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه نیز در این مرکز ثبت‌نام کرد. به این صورت که روش‌های تدریس مدرسین، کاملا کاربردی است. از این رو زبان آموزان برای موفقیت در آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه می‌توانند در کانون زبان ایران ثبت نام کنند.

ثبت نام زبان فرانسه در کانون زبان ایران

زبان روسی در کلاس‌های کانون زبان ایران

برای ثبت‌نام و یادگیری زبان روسی در کانون زبان ایران، رده‌بندی سنی وجود ندارد. تنها زبان‌آموزان می‌توانند بر اساس سطح‌بندی پیش از ثبت نام، در این کلاس‌ها شرکت کنند. همچنین کانون زبان ایران، زبان روسی را تنها به شکل‌های عادی و ترمی برگزار می‌کند.

روش آموزش این زبان در این مرکز به صورت تعاملی و زبان محور است. علاقه‌مندان به زبان روسی می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی کانون زبان ایران، وارد سایت ili.ir شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

عربی در کلاس‌های کانون زبان ایران

از دیگر زبان‌های مهم و بین المللی در کانون زبان ایران، می‌توان به زبان عربی اشاره کرد. بنابراین این مرکز همانند بیشتر مراکز آموزشی، زبان عربی را در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

البته تدریس این زبان در هر یک از رده‌های سنی ذکر شده، متفاوت است. چرا که استادان برای آموزش عربی، روی چهار مهارت اصلی زبان تمرکز دارند. در ضمن، بیشترین تمرکز همه استادها در آموزش زبان عربی مثل سایر زبان‌های دیگر، مکالمه و گفتگو است.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

خلاصه مقاله ثبت نام کلاس کانون زبان ایران

در این مقاله از ایران تحصیل، به طور کامل با ثبت نام کلاس کانون زبان ایران آشنا شدید. لازم به ذکر است که نحوه ثبت نام کانون زبان ایران برای همه رده‌های سنی مشابه است. علاقه‌مندان به زبان‌های مختلف می‌توانند از طریق ثبت نام غیرحضوری کانون زبان ایران در این کلاس‌ها شرکت کنند.

همچنین، کانون زبان ایران یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در کشور است. علاوه بر این، کانون زبان ایران از نظر اعتبار نیز در سطح بالایی قرار دارد. علاقه‌مندان به زبان انگلیسی می‌توانند بعد از شرکت در کلاس‌های این مرکز، مدرک معتبری دریافت کنند.

همه زبان‌ها در هر ترم به مدت 20 جلسه و هر جلسه به مدت 90 دقیقه به طول می‌انجامد. از این رو شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ایران تحصیل، به صورت مفصل‌تر با ثبت نام اینترنتی کانون زبان ایران آشنا شوید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با زمانبندی کلاس‌ها و تعرفه کانون زبان ایران

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهلت ثبت نام غیرحضوری کانون زبان ایران چه تاریخی است؟

ثبت نام کلاس‌های کانون زبان ایران، قبل از هر ترم تابستانه یا زمستانه آغاز می‌شود.

در صورت به اتمام رسیدن مهلت تعیین شده، امکان ثبت‌نام وجود دارد؟

اگر مهلت ثبت‌نام به اتمام برسد، امکان ثبت نام در کلاس‌های همان ترم وجود ندارد.

کانون زبان ایران چه زبان‌هایی برای یادگیری دارد؟

علاقه‌مندان به زبان‌های انگلیسی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و غیره می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی کانون زبان اقدام کنند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام کلاس کانون زبان ایران + راهنما ثبتنام اینترنتی ili.ir»

  1. Avatar photo کیمیا گفت:

    هزینه ثبت نام کانون زبان ایران ارزونتره یا کانون پرورش فکری کودک

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      کانون پرورش

  2. Avatar photo Parsa گفت:

    من دو به شکم که کانون زبان ثبت نام کنم یا جای دیگه. برای مهاجرت به استرالیا کدومش بهتره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تفاوتی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پرداخت شهریه کانون زبان ایران

    پرداخت شهریه کانون زبان ایران 1403 + راهنما اینترنتی | irantahsil

    پرداخت شهریه کانون زبان ایران به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و زبان پژوهان می‌توانند با محاسبه شهریه هر ترم با توجه به فاکتورهایی از جمله نوع شعبه، گروه سنی، نوع و سطح زبان و نحوه برگزاری کلاس به صورت لحظه‌ای...
  • بهترین آموزشگاه های زبان پاسداران

    بهترین آموزشگاه زبان پاسداران سال 1403 + نظرات | irantahsil

    بهترین آموزشگاه زبان پاسداران با توجه به نظرات کاربران و معیارهای مختلفی از جمله شهریه و امکانات آن ها اعلام شد. در لیستی که در ادامه این مقاله از ایران تحصیل مشاهده خواهید کرد، همه نکاتی که کلاس زبان خوب...
  • بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

    بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه 1403 + امکانات، آدرس

    در حال حاضر در منطقه شمال تهران آموزشگاه های زیادی در حال فعالیت هستند. آموزشگاه های زبان حرفه‌ای اقدسیه دارای دفتر مرکزی نیز می‌باشند. اطلاع از بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه باعث می‌شود که راحت‌تر بتوانید موسسه زبانی که مورد...
  • 7 تا از بهترین آموزشگاه های زبان فرمانیه

    7 تا از بهترین آموزشگاه های زبان فرمانیه 1403 + امکانات، آدرس

    اگر ساکن شمال تهران هستید و به دنبال بهترین آموزشگاه های زبان فرمانیه می باشید، در این مقاله می توانید لیست این آموزشگاه زبان حرفه ای فرمانیه را مشاهده کنید. برای مشاهده امکانات آموزشگاه زبان، آیلتس و تافل مختلط فرمانیه...
تماس با مشاور