ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کلاس آنلاین کانون زبان ایران {لینک ورود آموزش مجازی ili.ir}

کلاس آنلاین کانون زبان ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با کلاس آنلاین کانون زبان ایران

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
کانون زبان ایران از قدیمی ترین آموزشگاه های زبان می‌باشد. در حال حاضر، خدمات آنلاین کانون از طریق سامانه اینترنتی e-ili.ir کلاس آنلاین کانون زبان ارائه می گردد. کلاس آنلاین کانون زبان ایران از جمله امکانات این آموزشگاه می باشد که به کمک آن، زبان آموزان می توانند به صورت مجازی و مستقیم با اساتید خود ارتباط برقرار کنند.
از جمله مزایای کلاس مجازی کانون زبان ایران می توان به تمرین هایی اشاره کرد که پس از اتمام هر ترم برای زبان آموزان در سامانه قرار می گیرد. برای اطلاع از تمامی خدمات ارائه شده در این سامانه و مشاهده نحوه شرکت و ورود به کلاس آنلاین کانون زبان ایران، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
زبان آموزان گرامی چنانچه در زمان ورود به سامانه e-ili.ir کلاس آنلاین کانون زبان با خطا و یا مشکلی مواجه شدید، می توانید از طریق شماره گیری تلفن 9099075307 با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل ارتباط برقرار کرده و از روش رفع خطای ایجاد شده مطلع شوید.

شرکت در کلاس آنلاین کانون زبان ایران

برای شرکت در کلاس آنلاین کانون زبان ایران ابتدا باید گروه سنی خود را مشخص کنید. دسته بندی سنی در کلاس آنلاین کانون زبان ایران به این سه صورت است: دسته کودک، نوجوان و یا بزرگسالان.

برای ورود به کلاس آنلاین کانون زبان ایران واحد کودک و نوجوان باید وارد نشانی اینترنتی e-ili.ir و برای شرکت در کلاس آنلاین کانون زبان ایران واحد بزرگسالان باید به وب سایت eili.ir مراجعه کنید. این جدا سازی به نظم یافتن هر چه بیشتر کلاس ها کمک می کند.

شرکت در کلاس آنلاین کانون زبان ایران

برنامه مورد استفاده در کلاس مجازی کانون زبان ایران ادوبی کانکت است. این برنامه قدرت بالایی دارد و اکثر کشورها برای آموزش های آنلاین خود از این برنامه استفاده می کنند. این برنامه علاوه بر انتقال صدا و تصویر امکاناتی نظیر دخیره سازی کلاس، انتقال فایل های متنی، صوتی و تصویری را دارا می باشد.

همچنین ادوبی کانکت بر روی تمامی سیستم عامل های مک، ویندوز، لینوکس و اندروید و IOS قابل اجرا می باشد. در ادامه لینک دانلود برنامه ادوبی کانکت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

لینک ادوبی کانکت
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل ویندوز
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل مک
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل اندروید
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل ios

برای ورود به لینک ورود آموزش مجازی ili.ir کلیک کنید.

امکانات کلاس مجازی کانون زبان ایران

سامانه شرکت در کلاس های آنلاین، تنها برای ارتباط استاد با زبان آموز نمی باشد و دارای امکانات دیگری نیز است که به صورت کامل آن را برای شما در جدول زیر بیان می کنیم. این امکانات عبارتند از:

امکانات کلاس آنلاین کانون زبان ایران
برگزاری کلاس های آنلاین
امکان دریافت جزوه
امکان ارسال تکالیف
بررسی برنامه کلاسی
امکان مشاهده کلاس های گذشته
برقراری ارتباط با استاد به صورت صوتی و تصویری

نحوه ورود به کلاس آنلاین کانون زبان

نحوه ورود به کلاس آنلاین کانون زبان به این صورت می باشد که زبان آموز ابتدا با توجه به رده سنی خود یکی از دو سایت بیان شده را انتخاب کرده و بر روی مرورگر خود باز می کند. برای اینکه بتواند وارد ناحیه کاربری خود شود باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشد. توجه کنید که نام کاربری همان کد زبان آموزی می باشد.

🔰 نحوه ورود به کلاس آنلاین کانون زبان به صورت زیر می باشد:

1- ابتدا وارد سامانه eili.ir و یا e-ili.ir بر اساس رده سنی خود شوید.

2- پس از ورود به سامانه اگر کد کاربری و رمز عبور را داشته باشید، می توانید وارد ناحیه کاربری خود شوید. در غیر این صورت گزینه پیش ثبت نام ورودی جدید را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

ورود به کلاس آنلاین کانون زبان

پس از اینکه تمامی اطلاعات شخصی خود را به طور دقیق و کامل در بخش پیش ثبت نام ورودی جدید وارد کردید، باید به صورت حضوری به یکی از شعب کانون زبان مراجعه کرده و کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید.

پس از ورود به ناحیه کاربری خود به کمک رمز و کد کاربری دیگر شما می توانید در بخش های مختلف مانند سامانه جامع، آزمون آنلاین و شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران و .. شرکت کنید.

اطلاعیه: توجه کنید که پس از دریافت رمز عبور و ورود به ناحیه کاربری امکان ویرایش رمز وجود دارد و می توانید رمز دلخواه خود را وارد کنید.

شرکت در آزمون های آنلاین کانون زبان ایران

آزمون های آنلاین یکی دیگر از امکانات سامانه کانون زبان ایران می باشد. برای شرکت در آزمون و مشاهده نمرات خود مراحل زیر را طی کنید:

✅ ابتدا وارد سامانه اصلی کانون زبان ایران به نشانی اینترنتی ili.ir شوید.

✅ سپس از سمت چپ صفحه گزینه «آزمون های آنلاین» را انتخاب کنید.

مرحله اول نحوه شرکت در آزمون های آنلاین کانون زبان ایران

✅ در صفحه جدیدی که به روی شما باز می شود باید تمامی اطلاعات درج شده را به دقت بخوانید تا درخصوص شرکت در جلسه آزمون اطلاعات بیشتری را کسب کنید. سپس می توانید با وارد کردن کد زبان آموزی، وارد صفحه آزمون شده و سوالات طرح شده را پاسخ دهید.

مرحله دوم نحوه شرکت در آزمون های آنلاین کانون زبان ایران

شرکت در آزمون های بین المللی

آزمون های بین المللی برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند و باید در آزمون های بین المللی مانند تافل و آیلتس نمره مناسبی بگیرند. در کلاس مجازی کانون زبان ایران این امکان فراهم آمده است که افراد به راحتی بتوانند در این نوع آزمون ها نیز شرکت کنند.

✅ برای شرکت در آزمون های بین المللی ابتدا باید وارد سامانه ilireg.ir شوید.

✅ پس از ورود باکس آبی رنگ دوم به نام آزمون ها را مشاهده کرده و آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آن ثبت نام کنید.

✅ از جمله آزمون های که در این مرکز برگزار می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  آزمون های تافل (انگلیسی)
  • دِله (اسپانیایی)
  • دِلف و دَلف (فرانسه)
  • تورفل (روسی)

اطلاعیه

در کانون زبان ایران کتاب های The ILI English Course برای رده بزرگسال تدریس می شود.

پشتیبانی کلاس آنلاین کانون زبان ایران

گاهی مواقع ممکن است کاربران در سایت دچار مشکلات فنی بشوند، به طور مثال در زمان ثبت نام با خطا مواجه شوند و یا سرعت سایت کاهش پیدا کند. برای چنین حالت هایی کانون زبان ایران سیستم پشتیبانی قوی ایجاد کرده است تا با گزارش کاربران این مشکلات را برطرف کند.

پشتیبانی کلاس آنلاین کانون زبان ایران

برای ارسال پیام به سامانه این پشتیبانی باید گزینه ارتباط با کانون زبان مرکز را انتخاب کرده و مشکل خود را بنویسید. همچنین راه های ارتباطی دیگری مانند تلفن و فکس نیز در اختیار مخاطبین قرار گرفته که ما اطلاعات آن را برای شما شرح می دهیم:

راه های ارتباطی سامانه کانون زبان ایران
آدرس تهران – خیابان استاد مطهری – خیابان فجر – شماره 33
تلفن 02188308032-4
فکس 02188844486
کد پستی  1589793413

برای ثبت نام کلاس کانون زبان ایران کلیک کنید.

اخبار پیرامون کلاس آنلاین کانون زبان ایران

ثبت‌ نام ترم زمستان 1403 کانون زبان ایران آغاز شد

براساس اطلاعیه سامانه کانون زبان ایران ثبت‌ نام ترم زمستان 1403 برای شرکت در کلاس‌ های حضوری و آنلاین این مجموعۀ آموزشی از روز چهارشنبه 29 آذر ماه به صورت اینترنتی شروع می‌ شود و تا روز یکشنبه 10 دی ماه بر اساس جدول زمان بندی ارائه شده، ادامه می‌ یابد. توجه داشته باشید که کلاس های آموزشی این مجموعه به دو صورت حضوری و آنلاین از تاریخ 11 دی ماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل کانون زبان ایران، ثبت‌ نام اینترنتی گروه سنی کودکان از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 29 آذر ماه، برای گروه سنی نوجوانان از ساعت 7 صبح پنجشنبه 30 آذر ماه و برای گروه سنی بزرگسالان از ساعت 7 صبح روز جمعه 1 دی ماه آغاز خواهد شد و تا ساعت 20 روز یکشنبه 10 دی ماه ادامه خواهد یافت.

بر همین اساس نام‌ نویسی حضوری و اینترنتی همه گروه‌ های سنی نیز از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 6 دی ماه آغاز می‌ شود. زبان‌ آموزان جدیدالورود و علاقه‌‌ مندان به فراگیری زبان‌ های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، چینی، ایتالیایی و ترکی استانبولی می‌ توانند با مراجعه به سامانه جامع کانون زبان، فرآیند پیش ثبت‌ نام خود را تکمیل نموده و سپس با هماهنگی مرکز آموزشی مربوطه نسبت به پرداخت اینترنتی شهریه و سپس نام‌ نویسی اقدام کنند.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران


خلاصه مقاله کلاس آنلاین کانون زبان ایران

با امکان ثبت نام در کلاس آنلاین کانون زبان ایران سامانه ili.ir یا e-ili.ir، حتی افرادی که در شهرشان شعبه ای از این آموزشگاه نیست نیز می توانند برای یادگیری یکی از 8 زبانی که در این آموزشگاه آموزش داده می شود، اقدام کنند. برای راهنمایی شما متقاضیان گرامی در مقاله فوق نحوه ورود به کلاس آنلاین کانون زبان ایران ارائه شده است.

پس از مطالعه مقاله فوق در صورت داشتن سوال بیشتر و یا نیاز به راهنمایی برای شرکت در کلاس مجازی کانون زبان ایران می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید. مشاوران مرکز ایران تحصیل در تمامی ایام هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب به خوبی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه نیز نوشته و برای ما ارسال کنید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای آشنایی با کلاس آنلاین کانون زبان ایران

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آموزش آنلاین کانون زبان ایران از چه طریقی انجام می شود؟

تمامی آموزش ها از طریق سامانه آموزش مجازی کانون زبان ایران به نشانی ili.ir انجام می شود.

برای ورود به سامانه آموزش مجازی کانون زبان ایران چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

داوطلبان برای ورود به این سامانه نیاز به کد زبان آموزی / کد مدرسی دارند. برای اطلاع از روش دریافت این کد می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

امکانات سایت کانون زبان ایران  ili.ir چیست؟

از جمله امکانات این سامانه می توان به مواردی چون: ثبت نام در کلاس ها و دوره های آموزشی، شرکت در آزمون های آنلاین و مشاهده نمرات، شرکت در آزمون های بین المللی، اطلاع از تقویم های آموزشی و ... اشاره کرد.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «کلاس آنلاین کانون زبان ایران {لینک ورود آموزش مجازی ili.ir}»

  1. Avatar photo Reza گفت:

    در قسمت ورود به کلاس آنلاین هم متاسفانه مشکل دارم و هرکار میکنم میزنه نام کاربری اشتباه

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      دستگاه را یک بار خاموش و روشن کنید

  2. Avatar photo Reza گفت:

    سلام من هنگام ورود به سایت قسمت اول که نام کاربری و رمز عبور رو میخواد به مشکل بر میخورم و میزنه رمز عبور اشتباه یا یوزر غیر فعال است در صورتی که رمز عبور رو درست وارد می کنم و اینکه من در تهیه کتاب زبان از سایت به مشکل خوردم و نتوانستم کتاب رو سفارش بدم لطفاً کمکم کنید

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام با پشتیبانی مستقیم سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)