ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۲
نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کانون زبان ایران با نظارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور به فعالیت می پردازد و مدارک آن از جمله معتبر ترین مدارک مراکز آموزشی زبان است. کلاس های این مرکز در سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته به صورت گروهی برگزار می شوند و در آن چهار مهارت اصلی زبان آموزان که شامل مهارت خواندن، مهارت شنیدن، مهارت مکالمه و مهارت نوشتن است، تقویت می گردد.

کلاس های کانون زبان ایران برای تمامی سنین برگزار می شوند و بیشتر افراد علاقه دارند تا دوره آموزش زبان خود را در کانون زبان ایران طی نمایند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان بندی انتخاب کلاس کانون زبان ایران، راهنمای تصویری ثبت نام و مراحل انتخاب کلاس این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

ثبت نام در کانون زبان ایران

به منظور ثبت نام در سایت کانون زبان ایران ابتدا باید به آدرس اینترنتی این سایت یعنی www.ili.ir وارد شوید و از بخش “ثبت نام کلاس های زبان” که در پایین صفحه وجود دارد اقدام نمایید.

ثبت نام کلاس های زبان

حال در این قسمت باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و در صورتی که قبلاً در این سامانه ثبت نام نکرده باشید می‌بایست گزینه “پیش ثبت نام ورودی جدید” را انتخاب نمایید.

سامانه جامع کانون زبان ایران

پس از انجام مراحل فوق لازم است اطلاعات خود را در فرم ثبت نام کانون زبان وارد کنید. نکته قابل توجه اینکه پس از پر کردن و تکمیل فرم ثبت نام در صورتی که تیک گزینه “مبتدی می باشید؟” را علامت نزنید باید هزینه تعیین سطح را بپردازید و تعیین سطح شوید اما در غیر اینصورت به عنوان یک زبان آموز مبتدی به حساب می آیید.

وارد کردن اطلاعات در ili.ir

پس از انجام این مراحل نیز حتما باید گزینه “ثبت پیش ثبت نام” را علامت بزنید. نکته قابل توجه اینکه چنانچه ثبت نام شما با موفقیت انجام شده باشد یک کد پیگیری دریافت خواهید کرد که می توانید از طریق آن به انتخاب کلاس کانون زبان ایران بپردازید.

ثبت پیش ثبت نام در کانون زبان

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد روش های یادگیری زبان انگلیسی کلیک کنید.

نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران

کانون زبان ایران با ارائه زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، چینی، عربی، ایتالیایی، روسی و فرانسوی در گروه‌های سنی مختلف به برگزاری کلاس آموزشی اقدام می‌نماید. کلاس های این مرکز به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شوند که نحوه تعیین کلاس‌های کلاس کانون زبان ایران از طریق سایت این کانون قابل انجام است.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین کانون زبان ایران با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. در ادامه مراحل انتخاب کلاس کانون زبان ایران را به صورت تصویری بیان می‌کنیم.

اطلاعیه

کلاس های مجازی کانون زبان ایران از طریق نرم‌افزار آدوبی کانکت برگزار می گردد.

راهنما تصویری مراحل انتخاب کلاس کانون زبان ایران

در خصوص نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران باید بگویم ابتدا زبان آموزان می بایست وارد سایت کانون زبان ایران شده و از طریق گزینه ” اطلاعات مراکز آموزش زبان، از مراکز این کانون در شهر خود مطلع شوند.
اطلاعات مراکز آموزش زبان
پس از آن زبان آموزان می توانند به وسیله گزینه جستجو و یا از طریق انتخاب زبان مورد علاقه خود، استان، شهر، انتخاب کلاس بر اساس جنسیت و گروه سنی از مراکز موجود در کشور با توجه به نیاز و علاقه ی خود آگاه شوند.
نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران
همانطور که مشاهده می کنید در این بخش تمامی مراکز کانون زبان با توجه به انتخاب های زبان آموز نمایش داده می شوند.

نمایش مراکز جستجو شده کانون زبان

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام رشته زبان انگلیسی بدون کنکور کلیک کنید.

زمان بندی کلاس های کانون زبان ایران

در خصوص زمان بندی انتخاب کلاس کانون زبان ایران باید بگوییم پس از آنکه تعداد زبان آموزان هر یک از مراکز کانون زبان ایران به حد نصاب برسند، این مراکز ترم تحصیلی خود را تشکیل می دهند. بنابراین زمان برگزاری ترم های هریک از مراکز کانون زبان ایران وابسته به تعداد زبان آموزان است.

اما به طور کلی ثبت نام کلاس های این کانون معمولاً ابتدای هر فصل انجام می شود و با توجه به سن زبان آموزان کلاس بندی صورت می گیرد. در مورد ساعت فعالیت این کانون نیز باید بگوییم که فعالیت کانون زبان ایران از ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و تا ۸ شب به صورت یکسره ادامه پیدا می کند.

البته گاهی ساعات شروع و پایان فعالیت برخی از مراکز استان ها اندکی تفاوت دارد و بهتر است پیش از ثبت نام از زمان فعالیت مرکز خود از طریق برقراری تماس تلفنی با همان مرکز اطلاع پیدا کنید یا از طریق سایت آن از جزئیات برگزاری کلاس ها و زمان آزمون ها مطلع شوید.

برای ثبت نام کلاس کانون زبان ایران کلیک کنید.

برای اطلاع شما عزیزان از تعداد جلسات برگزاری کلاس ها نیز باید بگوییم به طور معمول کلاس های زبان در تمامی موسسات (به غیر از دوره های فشرده)، دو جلسه در هفته برگزار می شوند که کانون زبان نیز از همین قانون پیروی می کند و شامل دو جلسه ی یک و نیم ساعته در هفته می‌باشد که زبان آموزان اجازه ی غیبت سه جلسه در طول ترم را خواهند داشت.

البته با توجه به تاثیر فعالیت کلاسی در نمره نهایی پیشنهاد می کنیم زبان آموزان گرامی تا حد ممکن از غیبت در کلاس ها پرهیز نمایند تا پس از کسب نمرات بالا در آزمون های میانترم و پایان ترم جزء نفرات برتر و به اصطلاح تاپ های کلاس خود محسوب شوند و در هنگام ثبت نام در کانون زبان ایران و پرداخت شهریه ترم بعد خود تخفیف دریافت کنند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد راهنما جامع انتخاب رشته کنکور زبان کلیک کنید.

اخبار پیرامون نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران

اخذ مجوز چهار آزمون بین المللی و پیگیری برای دو آزمون زبان ترکی

رئیس کانون زبان ایران درباره آزمون های بین المللی گفته است که مجوز چهار آزمون بین المللی زبان های فرانسه، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی را اخذ کرده ایم و مجوز دو آزمون YOS و SAT زبان ترکی در حال پیگیری هستند.

آغاز ثبت نام آزمون زبان ایتالیایی CELI سال ۱۴۰۳

آزمون بین‌ المللی زبان ایتالیایی CELI در تاریخ ۱ آذرماه ۱۴۰۳ در کانون زبان ایران برگزار می‌ گردد و به پذیرفته‌ شدگان در این آزمون، مدرک بین‌ المللی از دانشگاه پروجای ایتالیا ارائه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، آزمون چلی دانشگاه پروجای ایتالیا (Università per Stranieri di Perugia) برای سنجش استاندارد سطح زبان ایتالیایی و‌ صدور مدرک‌ بین‌ المللی زبان ایتالیایی طراحی شده است.
گفتنی‌ است که داشتن مدرک زبان ایتالیایی در سطح B2 شرط لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا برای ادامه تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی از سفارت ایتالیا در تهران است.
کانون زبان ایران طی توافق‌ نامه‌ ای که با «مرکز ارزیابی و گواهینامه‌ های‌ زبان‌ ایتالیایی دانشگاه پروجای ایتالیا» (CVCL) امضا کرده است، آزمون چلی را در ۶ سطح A1 , A2 , B1 , B2 , C1 , C2 ، در دو بخش کتبی و شفاهی به صورت حضوری هر سال در سه نوبت برگزار می‌ نماید.

ثبت نام زبان آموزان جدید کانون زبان با تخفیف ۲۰ درصدی

زبان آموزان جدید کانون زبان ایران چنانچه به صورت همزمان با هفته ملی کودک ثبت نام نمایند شامل تخفیف ۲۰ درصدی خواهد شد. این تخفیف مختص فراگیران کودک و نوجوان در زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، چینی، ایتالیایی، آلمانی و ترکی استانبولی است.

اطلاعیه

برای بهره مندی از تخفیف بیست درصدی، ثبت نام می بایست تا پایان هفته کودک انجام شود.

ثبت نام زبان آموزان جدید کانون زبان با تخفیف ۲۰ درصدی

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد بانک سوالات کنکور زبان کلیک کنید.

خلاصه مقاله نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران

در این مقاله به بررسی نحوه تعیین کلاس کانون زبان ایران پرداختیم و ثبت‌نام در این کانون را بررسی کردیم که از طریق سایت کانون زبان ایران انجام می شود. همچنین نحوه انتخاب کلاس کانون زبان ایران را به صورت تصویری برای مشاهده بهتر شما عزیزان بیان نمودیم.

علاوه بر این در مورد زمان بندی کلاس های کانون زبان ایران صحبت کردیم و گفتیم این کلاس ها معمولاً به صورت دو جلسه یک و نیم ساعت در هفته تشکیل می شوند و زمان شروع هر ترم به طور معمول ابتدای هر فصل است.

همچنین در مورد ساعت فعالیت کانون زبان ایران بیان کردیم که این کانون از ۹ صبح تا ۸ شب به صورت یکسره فعالیت های خود را ادامه می دهد اما در برخی از مراکز در ساعات فعالیت اندکی تفاوت وجود دارد که برای اطلاع از آن ها می‌توان از سایت آن مرکز یا از طریق برقراری تماس تلفنی اطلاعات لازم را به دست آورد.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد اما در صورت داشتن هرگونه نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

برای دریافت فایل pdf مقاله کلیک کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس اینترنتی سایت کانون زبان ایران چیست؟

آدرس این سایت www.ili.ir می باشد که برای ورود به آن می بایست این آدرس را در مرورگر خود وارد کنید.

کلاس های مجازی کانون زبان ایران از طریق چه نرم افزاری برگزار می شود؟

کلاس های مجازی کانون زبان ایران از طریق نرم‌افزار آدوبی کانکت برگزار می گردد.

ثبت نام کلاس های کانون زبان در چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام کلاس های کانون زبان معمولا ابتدای هر فصل انجام می شود و با توجه به سن زبان آموزان کلاس بندی صورت می گیرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تغییر رشته در سال دهم متوسطه

    تغییر رشته در سال دهم متوسطه 1403 + شرایط و مراحل

    برخی از دانش آموزان با پس از ورود به مقطع دهم نسبت به رشته انتخابی خود دچار شک و تردید می‌شوند و نمی‌توانند دروس را به درستی فراگیرند. وزارت آموزش و پرورش برای این دسته از دانش آموزان امکان تغییر...
  • تغییر رشته از پرستاری به داروسازی

    تغییر رشته از پرستاری به داروسازی + بخشنامه 1403

    آیا تغییر رشته از پرستاری به داروسازی امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توان از رشته پرستاری به رشته‌های دیگر مانند داروسازی تغییر رشته داد؟ برای این تغییر رشته باید چه شرایطی داشت؟ آیا تغییر رشته در این زمینه تصمیم درستی است؟ در...
  • شرایط تغییر رشته دبیرستان

    شرایط تغییر رشته دبیرستان + بخشنامه جدید 1403 | ایران تحصیل

    اطلاع از شرایط تغییر رشته دبیرستان به دانش آموزان متوسطه مقطع دوم فرصت دوباره ای می دهد تا در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. گاهی پیش می آید برخی از دانش آموزان تصور خاصی از یک رشته تحصیلی داشته...
  • دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا

    دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا + راهنما تصویری | irantahsil

    در حال حاضر دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا امکان‌پذیر است. سامانه سیدای دانش آموزی به نشانی sida.medu.ir که ابتدا به منظور ثبت نمرات و اطلاعات دانش آموزان ایجاد شد، اکنون امکانات متعددی از جمله دریافت کارنامه تحصیلی، نقل...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)