ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه ثبت نام ایران خودرو

راهنمای نحوه ثبت نام ایران خودرو
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ایران خودرو، در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، مرحله دوم پیش فروش خودرو های خود را آغاز کرده است. از این رو آشنایی با نحوه ثبت نام ایران خودرو، یکی از مواردی می باشد که باید به طور کامل با آن آشنا باشید. ثبت نام ماشین ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ 6 اردیبهشت ماه آغاز می شود. نام نویسی به مدت سه شبانه روز ادامه داشته و در نهایت در پایان روز پنج شنبه مورخ 8 اردیبهشت ۱۴۰۲، زمان ثبت نام ایران خودرو به اتمام خواهد رسید. در این مرحله از پیش فروش اینترنتی ایران خودرو، مشتریان این امکان را دارند تا در بین محصولات این شرکت خودرو ساز، 4 محصول را انتخاب کنند.

مرحله 36 ام شرایط فروش فوری ایران خودرو، در سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. این طرح از روز سه شنبه، 30 فروردین ماه آغاز می شود. فروش اینترنتی ایران خودرو به مدت 3 شبانه روز ادامه خواهد داشت و در نهایت همان طور که پیش تر گفته شد در روز پنج شنبه، اول اردیبهشت ماه، به اتمام می رسد. جهت آشنایی از نحوه ثبت نام ایران خودرو، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

نحوه ثبت نام ایران خودرو

به منظور ثبت نام در سایت ایران خودرو و دریافت خودرو های ارائه شده، لازم است در ابتدا به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس ESALE.IKCO.IR مراجعه کنید. سپس فرم ثبت نام برای وارد کردن کد ملی و پس از آن وارد کردن مشخصات و ثبت اطلاعات و در نهایت کد اعتبار سنجی به شماره موبایل مشتری و یا متقاضی ارسال شده و ثبت نام تکمیل می شود.

نکاتی برای نحوه ثبت نام ایران خودرو

 

آموزش تصویری نحوه ثبت نام ایران خودرو

لازم است توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام ایران خودرو، باید قوانین بازه ای که به منظور قرعه کشی در نظر گرفته شده اند را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید. در غیر این صورت با وجود موفق شدن در قرعه کشی، هیچ اتومبیلی به شما تعلق نخواهد گرفت. چرا که شاید شما یک بند از قوانین را رعایت نکرده اید. در ادامه راهنمای تصویری آموزش ثبت نام ایران خودرو را برای شما به صورت گام به گام درج کرده ایم:

در ابتدا باید وارد وب سایت رسمی ایران خودرو شوید و سپس از قسمت بالا، گزینه ورود کاربر را انتخاب نمایید.

 

 

برای ورود به سایت رسمی ایران خودرو، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

در این مرحله باید حساب کاربری که از پیش ساخته اید برای خود ساخته اید را وارد نمایید. باید دو کادر زیر یعنی کد ملی به همراه گذر واژه خود را در این بخش وارد کنید. سپس گزینه ورود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید، از قسمت زیرین، باید گزینه فراموشی رمز را انتخاب کنید.

 

آموزش نحوه ثبت نام ایران خودرو

 

هم اکنون شما وارد حساب کاربری خود در وب سایت رسمی ایران خودرو شده اید. از قسمت بالا می توانید گزینه فروش فوق العاده و یا پیش فروش ایران خودرو را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این دو گزینه همیشه برقرار و فعال نمی باشند و تنها در بازه هایی که توسط اطلاعیه های ایران خودرو اعلام می گردند، تعدادی خودرو در این دو بخش (با توجه به پیش فروش و یا فروش فوق العاده) اضافه خواهند شد. به همین خاطر از پیش فروش و یا فروش فوق العاده ایران خودرو اطلاعات کافی را به دست آورید و سپس گزینه مربوطه را انتخاب نمایید.

 

مراحل و نحوه ثبت نام ایران خودرو

 

بازه زمانی که در حال تهیه کردن این مطلب هستیم، پیش فروش ایران خودرو فعال بوده و به همین خاطر ما نیز همین گزینه را انتخاب کردیم. همان طور که مشاهده می کنید، با انتخاب این گزینه، خودرو هایی که در مشمول این طرح می شوند، در لیست زیر قرار دارند و شما می توانید با انتخاب محصول مورد نظر خود، آن را سفارش دهید.

 

نکاتی در مورد نحوه ثبت نام ایران خودرو

 

حال باید یک سری موارد را مطالعه کنید که در داخل کادر قرمز رنگ مشخص شده اند و در صورت موافقت باید تیک گزینه کناری را بزنید. اما در سمت چپ تصویر، اطلاعات اتومبیل را مشاهده می کنید که شامل آپشن ها، صورت حساب و تایید سفارش می باشد. در نهایت بعد از انتخاب گزینه های مشخص شده در تصویر باید کد امنیتی را وارد نمایید و سپس از قسمت پایین ثبت درخواست را انتخاب کنید تا سفارش شما در سایت ایران خودرو ثبت شود.

 

آموزش تصویری نحوه ثبت نام ایران خودرو

 

در نهایت، پس از طی نمودن مراحل بالا، سفارش شما با موفقیت ثبت شده و دقیقا در قسمت پایین تصویر ذیل، کد شما در قرعه کشی درج شده است که باید این کد را تا روز قرعه کشی به همراه داشته باشد. هم اکنون می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید.

 

آموزش گام به گام نحوه ثبت نام ایران خودرو

 

 

بررسی مراحل ثبت نام ایران خودرو

در این بخش از مطلب تصمیم داریم، 6 مرحله ثبت نام در سایت ایران خودرو را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید:

  1. ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی ikco.ir
  2. هدایت به فرم ثبت نام به منظور وارد کردن کد ملی
  3. وارد کردن مشخصات و ثبت اطلاعات
  4. ارسال کد اعتبار سنجی به شماره موبایل متقاضی
  5. انتخاب محصول و برنامه فروش
  6. دریافت کد رهگیری

 

شرایط ثبت نام ایران خودرو

توجه داشته باشید که متقاضیان و مشتریان عزیزی که می خواهند از طرح نام برده شده استفاده کنند و پس از آشنایی با نحوه ثبت نام ایران خودرو، خودرویی را دریافت کنند، باید واجد برخی از شرایط باشند که در این بخش از مطلب آن ها توضیح داده ایم:

  1. عدم ثبت نام و یا تحویل خودرو در طی 48 ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا
  2. دارا بودن گواهینامه و حداقل سن 18 سال
  3. پول ثبت نام حداکثر 3 روز پس از برنده شدن باید واریز شود.
  4. افراد دارای پلاک انتظامی فعال نمی توانند در این طرح ثبت نام کنند. (پلاک عمومی مانند تاکسی و خودرو های سنگین مستثنی می باشند)
  5. باید شماره موبایل ثبت شده در سایت فروش خودرو سازان به نام مشتری باشد.
  6. ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم کارکرد خودرو در طی 5 ماه
  7. عدم امکان صلح در تمامی شرایط فروش
  8. در زمان ثبت نام نیازی به پرداخت وجه نیست و پرداخت پس از اعلام نتیجه قرعه کشی انجام می پذیرد.

اطلاعیه:

شروع ثبت نام ایران خودرو از تاریخ 6 اردیبهشت ماه آغاز و تا تاریخ 8 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

ترفند ثبت نام ایران خودرو

در زمان ثبت نام اینترنتی ایران خودرو، به سیل عظیمی از کاربران مواجه خواهیم شد که تصمیم دارند در مدت زمان تعیین شده، تعداد محدودی از خودرو را خریداری کنند. به همین خاطر کاربرانی موفق به خرید خواهند شد که با نحوه ثبت نام سریع ایران خودرو آشنا باشند و سریع تر از دیگران وارد سامانه فروش شده و اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کنند و وارد درگاه های بانکی شوند. به همین خاطر ترفند های زیر می توانند به شما در انجام موفقیت‌آمیز فرآیند ثبت نام در سایت ایران خودرو یاری رسانند:

توجه داشته باشید که درگاه سامانه فروش ایران خودرو، با اعلام قبلی در ساعت 11 صبح باز می شود. این امر از طریق اطلاع رسانی صورت می پذیرد. زمان دقیق باز شدن درگاه فروش در هر نوبت مطابق با زمان اعلامی سامانه time.ir می باشد. از این رو به زمان اعلام شده سایت فروش در هر نوبت دقت کنید. باز نشانی یا همان refresh صفحه ورود در ثانیه های اولیه بازگشایی سایت، می تواند تاثیر بسیار زیادی بگذارد. به همین خاطر استفاده از کلید f5 را به شما توصیه می کنیم.

خودرو های محبوب تر مانند پژو 206، قطعا متقاضیان بیش تری دارند. به همین خاطر صف طولانی تری برای آن ها تشکیل خواهد شد. به شما توصیه می کنیم در صورت امکان با انتخاب سایر خودرو ها شانس خود را در این موفقیت افزایش دهید.

پس از طی نمودن مراحل ثبت نام و هدایت شما به صفحه انتخاب درگاه بانکی، با انتخاب نمودن یکی از درگاه ها به صف ورود به درگاه بانکی هدایت خواهید شد. در این مرحله به دلیل وجود محدودیت ورود کاربران به درگاه های بانکی و ظرفیت محدود خودرو های عرضه شده، این امکان وجود دارد که پس از انتخاب درگاه بانکی، شما به صفحه پرداخت وجه انتقال پیدا نکنید. بهتر است در این زمان حداکثر 20 دقیقه صبر کنید تا به درگاه بانکی متصل شوید. در صورت عدم ورود به درگاه، انصراف از خرید و انتخاب برنامه فروش دیگری برای شما امکان پذیر است.

اطلاعیه

برای ورود به سایت رسمی ایران خودرو، باید از آدرس ESALE.IKCO.IR استفاده کنید.

 

 

خلاصه مطلب

شما می توانید با آشنایی با نحوه ثبت نام ایران خودرو و با مراجعه به سایت رسمی ایران خودرو و بر اساس آموزش تصویری ثبت نام ایران خودرو، به راحتی مراحل را طی کنید و در نهایت کد قرعه کشی را نزد خود تا روز قرعه کشی نگه دارید. در صورتی که در انجام هر یک از مراحل گفته شده، با مشکل مواجه شدید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تحصیل شما را راهنمایی کنند.

 

 

برای دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

 

 

4.1/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام در سایت ایران خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

به منظور ثبت نام در سایت ایران خودرو، باید به آدرس esale.ikco.ir (سایت رسمی ایران خودرو) مراجعه کنید.

چه زمانی ثبت نام قرعه کشی سایت ایران خودرو آغاز می شود؟

برای استعلام زمان ثبت نام در سایت ایران خودرو، می توانید به سایت time.ir مراجعه نمایید.

در حال حاضر ایران خودرو کدام خودرو ها را به صورت قرعه کشی می فروشد؟

محصولات قابل ارائه از سوی ایران خودرو شامل پژو پارس TU5، پژو پارس سال XU7P، رانا پلاس و رانا پلاس پانوراما می شود.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «نحوه ثبت نام ایران خودرو»

  1. Avatar photo m گفت:

    آیا الان هم میشه ثبت نام کرد
    حساب وکالتی میخواد؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خیر

  2. Avatar photo حسین گفت:

    بعد 15و20سال گواهینامه رانندگی داشتن وبعد 10،20بارثبت نام در ایران خودرو موفق نشدیم یک خودرو از ایران خودرو خریداری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تغییر رشته در سال دهم متوسطه

    تغییر رشته در سال دهم متوسطه 1402 + شرایط و مراحل

    برخی از دانش آموزان با پس از ورود به مقطع دهم نسبت به رشته انتخابی خود دچار شک و تردید می‌شوند و نمی‌توانند دروس را به درستی فراگیرند. وزارت آموزش و پرورش برای این دسته از دانش آموزان امکان تغییر...
  • تغییر رشته از پرستاری به داروسازی

    تغییر رشته از پرستاری به داروسازی + بخشنامه 1402

    آیا تغییر رشته از پرستاری به داروسازی امکان‌پذیر است؟ چگونه می‌توان از رشته پرستاری به رشته‌های دیگر مانند داروسازی تغییر رشته داد؟ برای این تغییر رشته باید چه شرایطی داشت؟ آیا تغییر رشته در این زمینه تصمیم درستی است؟ در...
  • شرایط تغییر رشته دبیرستان

    شرایط تغییر رشته دبیرستان + بخشنامه جدید 1402 | ایران تحصیل

    اطلاع از شرایط تغییر رشته دبیرستان به دانش آموزان متوسطه مقطع دوم فرصت دوباره ای می دهد تا در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. گاهی پیش می آید برخی از دانش آموزان تصور خاصی از یک رشته تحصیلی داشته...
  • دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا

    دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا + راهنما تصویری | irantahsil

    در حال حاضر دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سیدا امکان‌پذیر است. سامانه سیدای دانش آموزی به نشانی sida.medu.ir که ابتدا به منظور ثبت نمرات و اطلاعات دانش آموزان ایجاد شد، اکنون امکانات متعددی از جمله دریافت کارنامه تحصیلی، نقل...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)