ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بانک سوالات کنکور زبان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بانک سوالات کنکور زبان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مطالعه و بررسی بانک سوالات کنکور زبان بسیار اهمیت دارد. بیشتر داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری به محض اینکه آزمون تمام می‌شود، به دنبال دریافت بانک سوالات کنکور زبان هستند تا با مقایسه پاسخ‌های خود و پاسخنامه منتشر شده حدود رتبه و تراز اکتسابی را تخمین بزنند تا ببینند در کدام دانشگاه شانس قبولی بیشتری دارند. 

فایل سوالات کنکور زبان سال‌های اخیر هم شامل سوالات کنکور نظام قدیم و هم نظام جدید می‌باشد. نحوه مطالعه تست‌های کنکور به نوبه خود بسیار مهم است. داوطلبان کنکور زبان سال آینده نیز مایلند با دریافت دفترچه سوالات و پاسخنامه سال‌های گذشته با شیوه طراحی سوالات آزمون آشنا شوند. چنانچه شما عزیزان نیازمند دریافت دفترچه سوالات کنکور زبان در نوبت دی و تیر هستید می‌توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل از طریق تماس با شماره ثابت 9099075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان راهنمایی کنند.

ضرورت داشتن بانک سوالات کنکور زبان 

👈هدف شما از  شرکت در کنکور زبان چیست؟ اگر هدف شما قبولی در کنکور و کسب رتبه مناسب است، قطعاً باید برای آن تلاش نمایند و اصولی را رعایت کنید. اگر بخواهیم یک مثال ساده برای فهم شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم باید بگوییم که شرکت در کنکور همانند هموار کردن مسیری ناهموار است. خواندن و مطالعه سوالات کنکور زبان سال‌های اخیر ضرورت دارد.

👈ضرورت بانک سوالات کنکور زبان زمانی می‌تواند برای شما تعیین کننده شود که بتوانید تمامی سوالات را بارها تست زنی کرده، تحلیل کنید و به اشتباهات خود پی ببرید. تحلیل سوالات، یخش اصلی کار شما خواهد بود. ضریب درس های کنکور زبان برای داوطلبان کنکور زبان بسیار مهم است. با توجه به اینکه کنکور زبان، جزو کنکورهای شناور می‌باشند و همچنین به دلیل اینکه هر یک از داوطلبان ممکن است چندین رشته دیگر را نیز در آزمون شرکت نمایند، به همین دلیل رقابت داوطلبان را می‌توان تقریباً بالا دانست.

👈شما به عنوان یک داوطلب کنکور تا زمانی که خود را برای آزمون محک نزنید، نمی توانید به نتیجه‌ای در رابطه با اینکه آیا می‌توانید در آزمون رتبه لازم را اخذ نمایید یا خیر برسید. برخی از داوطلبان ممکن است این مسئله را عنوان کنند که ما با وجود مطالعه بسیار اصولی، اما باز هم نتوانسته‌ایم موفقیت لازم را در آزمون کسب نماییم علت چیست؟ از این رو داشتن بانک سوالات کنکور زمان می تواند بسیار در آمادگی شما جهت شرکت در آزمون سراسری موثر باشد.

ضرورت داشتن بانک سوالات کنکور زبان 

دانلود بانک سوالات کنکور زبان

👈کنکور زبان مانند آزمون سراسری هنر یکی از رشته‌های آزمایشی شناور است و داوطلبان شرکت کننده در گروه‌های آزمایشی دیگر می‌توانند در این آزمون اسم نویسی کنند. کنکور ۱۴۰۳ در دو نوبت برگزار شد.

👈پس از برگزاری آزمون نوبت تیر، دفترچه سوالات چند ساعت بعد از طریق سایت رسمی سازمان سنجش منتشر شد و پاسخنامه آن نیز چند روز پس از برگزاری آزمون روی سایت قرار گرفت. برای سهولت دسترسی بانک سوالات آزمون زبان تیر ماه ۱۴۰۳ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

👈از سوی دیگر کنکور نوبت دی ماه نیز در سال ۱۴۰۱ برگزار شد که افراد می‌توانستند از طریق سایت سنجش به دفترچه و پاسخنامه سوالات دسترسی داشته باشند. با حذف درس‌های عمومی دفترچه سوالات شامل سوالات تخصصی انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی و ایتالیایی بود. در ادامه لینک سوالات و پاسخنامه کنکور زبان ۱۴۰۳ و سال‌های گذشته ارائه شده است.

بانک سوالات کنکور زبان

بانک سوالات کنکور زبان 1403 
سوالات کنکور زبان 1401 دفترچه عمومی
سوالات کنکور زبان 1401 دفترچه اختصاصی
سوالات کنکور زبان 1400 دفترچه عمومی
سوالات کنکور زبان 1400 دفترچه اختصاصی

جهت آشنایی با ثبت نام کلاس کانون زبان ایران کلیک کنید.

اعتراض به بانک سوالات کنکور زبان

👈چنانچه پس از آزمون زبان سراسری متوجه شدید که یک یا چند سؤال از سوالات آزمون منحصراً از منابع خارجی طرح شده یا دارای اشتباه هستند، می‌توانید برای ثبت درخواست خود مبنی بر رسیدگی به این موضوع از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنید.

👈اگر پس از بررسی کارشناسان مشخص شود که اعتراض شما صحیح بوده، سازمان سنجش سؤال را حذف خواهد کرد و جواب صحیح یا غلط داوطلب به آن سؤال هیچ گونه اثری در نتیجه آزمون نخواهد داشت. فرایند اعتراض به سوالات کنکور زبان معمولاً پس از انتشار دفترچه شروع می‌شود و سازمان سنجش سه روز فرصت می‌دهد تا داوطلبان برای ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

👈اعتراض به بانک سوالات کنکور زبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش است و افراد می‌توانند از طریق آدرس sanjesh.org از قسمت “پاسخگویی و ارتباط با سازمان” و ورود به بخش “سیستم پاسخگویی” اعتراض خود را ثبت نموده و منتظر نتیجه اعتراض خود باشند.

اطلاعیه

برای دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه تشریحی ۲۰ سال کنکور زبان هر یک از با شماره‌های 9099075307 از سراسر کشور تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه ایران تحصیل اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

اعتراض به بانک سوالات کنکور زبان

نحوه تحلیل بانک سوالات کنکور زبان سال‌های اخیر

👈پس از اینکه بانک سوالات کنکور زبان را دریافت کردید، به این موضوع دقت داشته باشید که هر یک از سوالاتی که به آن پاسخ می‌دهید را به صورت دقیق تحلیل نمایید. اگر عدم پاسخ به این سوالات به دلیل نحوه مطالعه شما است، این مشکلات عموماً به دو دلیل می‌باشد، شما مطالب را به درستی مطالعه ننموده‌اید و یا اینکه با بودجه بندی سوالات آشنا نیستید. در هر دو صورت شما باید بتوانید این مشکل را رفع کنید. بنابراین با پاسخ دادن به این سوالات تا حدودی با مطالب مهم آشنا خواهید شد.

👈اگر علت پاسخ ندادن شما به سوالات کنکور زبان سال‌های اخیر این است که تمام محتوای آن را مطالعه نموده‌اید، اما هنوز هم نمی‌توانید به سوالات پاسخ دهید، این احتمال بسیار زیاد می‌باشد که شما هنوز نتوانسته‌اید بر تست زنی و نکات مهم تست زنی تسلط یابید. بنابراین در هر دو صورت شما باید با یک مشاور برای برطرف نمودن این موضوع حتماً مشورت‌های لازم را دریافت نمایید. هرگز در صورتی که درصد کمی در پاسخ به سوالات داشتید، نگران نباشد و تنها تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات و ایرادات بکار گیرید.

مزایای استفاده از بانک سوالات کنکور زبان

👈علاوه بر افرادی که در آزمون سراسری شرکت می‌کنند، در اختیار داشتن سوالات و پاسخنامه آزمون‌های سراسری برای افرادی که در سال آینده مایل به شرکت در این آزمون سرنوشت ساز هستند بسیار اهمیت دارد. در مجموع مزایای استفاده از بانک سوالات آزمون زبان را کنکور زبان را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

آشنایی با شکل طراحی سؤال‌ها و عدم غافلگیری نسبت به سوالات آزمون اصلی

آشنا شدن با مباحث تست خیز کنکور

تخمین زدن رتبه خود با توجه به کارنامه‌های سال‌های قبل

آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در جلسه کنکور سراسری

مزایای استفاده از بانک سوالات کنکور زبان

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با بانک سوالات کنکور زبان به شما داوطلبان عزیز ارائه کنیم و همچنین در رابطه با نحوه دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه تشریحی ۲۰ سال کنکور زبان اطلاعات لازم را ارائه نمودیم. آشنایی با بانک سوالات کنکور زبان از این حیث اهمیت دارد که شرکت کنندگان آزمون سراسری می‌توانند با دریافت پاسخنامه منتشر شده، حدود رتبه و تراز احتمالی خود را قبل از اعلام نتایج حدس بزنند.

داوطلبان کنکور زبان که مایلند در سال آینده در آزمون سراسری شرکت کنند نیز با آشنایی با طراحی سوالات و مطالعه و بررسی این موارد راحت‌تر می‌توانند خود را برای آزمون سراسری آماده نمایند. برای دریافت بانک سوالات کنکور زبان – تحلیل هر یک از سوالات کنکور زبان، مشاوره نحوه مطالعه منابع و همچنین تحلیل آزمون‌ها با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

برای دانلود فایل pdf بانک سوالات کنکور زبان کلیک کنید.

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا بانک سوالات کنکور زبان  تنها برای داوطلبان نظام جدید می باشد؟

امکان دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه تشریحی ۲۰ سال کنکور زبان برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید وجود خواهد داشت. لذا با ورود به سایت می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نحوه پاسخ به سوالات کنکور زبان در فایل ایران تحصیل چگونه است؟

نمونه سوالات کنکور زبان با پاسخ تشریحی قرار داده شده اند که داوطلبان می توانند جهت آمادگی در کنکور تسلط لازم را داشته باشند.

سوالات کنکور زبان سال های اخیر را چگونه می توانیم دانلود نماییم؟

جهت دریافت فایل های مورد نظر با شماره های 9099075307 از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب  تماس حاصل نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور