ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۰
انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی ۱۴۰۳

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در بندرانزلی

 

کلیه داوطلبان کنکور سراسری بندرانزلی می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی و استعدادیابی شغلی و تحصیلی و معرفی رشته های تحصیلی با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در بندرانزلی تماس حاصل نمایند

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 ( استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

جزئیات انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی ۱۴۰۳

انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی آغاز شد !

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری استان بندرانزلی که در آزمون سراسری سال تحصیلی شرکت کرده اند می رسانیم پیرو اطلاعیه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری کلیه داوطلبان بندرانزلی که در آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت نموده اند می توانند از امروز به مدت یکهفته از طریق سامانه سنجش اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی نمایند لذا کلیه داوطلبان کنکور توجه داشته باشند ، انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی صرفا از طریق سامانه اینترنتی سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد گرفت.

انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی همانند سنوات گذشته در زیر گروه های تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان گرامی بندرانزلی می بایست در زمان تعیین شده نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی اقدام نمایند و با آگاهی کامل از رشته های کنکور سراسری بندرانزلی و دیگر دانشگاه های کشور اقدام به انتخاب رشته کنکور نمایند.

انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی در 150 اولویت برای هر داوطلب انجام می گیرد که هر یک از داوطلبان محترم شهر بندرانزلی می بایست به ترتیب اولویت تا صد و پنجاه انتخاب داشته باشد که می بایست به طوری دقیق و برنامه ریزی شده اولویت بندی شوند در ضمن توصیه می شود حتما جهت انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی با مشاوران انتخاب رشته مرکز ایران تحصیل و یا دیگر افراد با تجربه دارای صلاحیت مشورت نمایید تا در این مسیر موفق باشید.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور بندرانزلی و کمبود مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در برخی نقاط و حومه به منظور تسهیل در امور انتخاب رشته داوطلبان کنکوری بندرانزلی و دیگر نقاط کشور که به هر دلیلی به مراکز مشاوره دسترسی ندارند جهت ارتباط داوطلبان از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور و رتبه های برتر کنکور بندرانزلی دو خط تلفن تعبیه شده که داوطلبان می توانند از ساعات 8 صبح الی 1 با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در بندرانزلی تماس بگیرند.

 

 

داوطلبانی که جهت ثبت نام کنکور سراسری اقدام کرده و در آزمون شرکت نکرده اند نیز می توانند جهت انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی اقدام نمایند

 

 

 

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری بندرانزلی می رسانیم مطابق مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هر یک از داوطلبان محترم می توانند پس از اعلام نتایج کنکور بندرانزلی و مشاهده کارنامه قبولی خود با توجه به مجاز به بودن به انتخاب رشته در دانشگاه ها سراسری و آزاد بندرانزلی در دوره های روزانه و شبانه نسبت به انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری بندرانزلی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور سراسری بندرانزلی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت نموده اند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور بندرانزلی با توجه به کارنامه کنکور سراسری با در نظر گرفتن شرایط مجاز شدن جهت انتخاب رشته در دوره های روزانه یا شبانه سراسری یا آزاد بندرانزلی نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور بندرانزلی اقدام نمایند ضمنا شایان ذکر است هر یک از داوطلبان محترم که در دو یا چند زیر گروه مجاز به انتخاب رشته شده باشند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی برای هر زیر گروه یک فرم جداگانه تکمیل نمایند و برای هر فرم 150 کدرشته از بین کد رشته های بندرانزلی و دیگر استان ها را به ترتیب اولویت پر کنند.

با توجه به قوانین و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی هر یک از داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده و در رشته های روزانه بندرانزلی پذیرفته شده اند با توجه به قوانین کنکور سراسری حتی اگر از رشته پذیرفته شده انصراف قطعی داده باشند حق انتخاب رشته در رشته های روزانه بندرانزلی را نخواهند داشت و در صورت انتخاب رشته های روزانه حتی در صورت پذیرفته شدن داوطلب قبولی وی ملغی خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور بندرانزلی قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور بندرانزلی می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری بندرانزلی را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری بندرانزلی یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور بندرانزلی از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید.

 

 

از جمله موارد تاثیر گذار در انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی تاثیر سهمیه در کنکور سراسری و پذیرش دانشجو می باشد

 

زمان انتخاب رشته آزمون سراسری بندرانزلی

انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی از شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز می گردد. لذا متقاضیان گرامی بندرانزلی می توانند حدودا پس از گذشت دو هفته از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور نسبت به ثبت انتخاب رشته خود در سامانه اقدام نمایند معمولا زمان انتخاب رشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام می گیرد. داوطلبان باید توجه داشته باشند که قبل از انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته بندرانزلی اقدام کنند.

داوطلبان گرامی بندرانزلی به منظور انجام انتخاب رشته می توانند با وارد کردن سریال ثبت نام و شماره شناسنامه / شماره پرونده و کدملی و سریال شناسنامه / شماره رهگیری ثبت نام کد ملی به صفحه انتخاب رشته خود وارد شده و امور مربوط به ثبت کد رشته ها را انجام دهند.

 

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی

با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتابج کنکور سراسری بندرانزلی ، زمان نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی همانند سال های گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت با توجه به اهمیت بالای انتخاب رشته کنکور بندرانزلی توصیه می کنیم حتما از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی یا خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری بهره مند گردید جهت استفاده ار خدمات مرکز مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل از بندرانزلی و سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم کنکور بندرانزلی در صورتی که پس از انتخاب رشته به هر دلیلی در رشته محل مورد نظر قبول نشوند می توانند در یکی از دانشگاه های بندرانزلی یا دیگر نقاط کشور وارد جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند و جهت ورود به دانشگاه بدون کنکور در بندرانزلی اقدام نمایند ضمنا لازم به ذکر است داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی موفق به قبولی در رشته محلی نشوند می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه بندرانزلی از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند در ضمن داوطلبان کنکور سراسری می توانند جهت اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بندرانزلی – رشته های بدون کنکور تجربی – دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری – دریافت سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری و اطلاع از زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بندرانزلی با مرکز تماس حاصل نمایند ضمنا آن دسته از داوطلبان کنکور که به هر دلیلی قصد شرکت مجدد در کنکور سراسری بندرانزلی را دارند می توانند جهت اطلاع از حذفیات کنکور بندرانزلی – تاثیر معدل بر کنکور و… با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در بندرانزلی حاصل نمایید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور بندرانزلی

داوطلبان پس از ثبت نام در کنکور سراسری و شرکت در آزمون ، میتوانند بصورت اینترنتی از نتایج آزمون مطلع شوند و در صورت کسب رتبه قبولی کنکور سراسری ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته کنکور بندرانزلی بسیار مهم و حائز اهمیت است و هر مقدار که رتبه شما بهتر باشد، انتخاب رشته شما حساس تر و مهم تر است. جهت انتخاب رشته کنکور بندرانزلی حتما باید از روش اصولی و درست استفاده کرد لذا توصیه می کنیم به منظور اخذ بهترین نتیجه با کمترین هزینه ممکن با رتبه های تک رقمی کنکور در مرکز مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ایران تحصیل بندرانزلی در ارتباط باشید.

داوطلبان گرامی حتما قبل از انتخاب رشته باید از زمان انتخاب رشته ،میزان تاثیر سهمیه ، میزان تاثیر بومی گزینی و نحوه صحیح انتخاب رشته اطلاعات لازم را کسب کنید. در این راستا همواره مشاوران انتخاب رشته ایران تحصیل ، آماده راهنمایی و خدمت رسانی به داوطلبان کنکور هستند.

 

کانال انتخاب رشته کنکور بندرانزلی 97

کانال انتخاب رشته کنکور بندرانزلی

 

 

کلیه داوطلبان کنکور سراسری بندرانزلی می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی و تست علاقه مندی به رشته تحصیلی داوطلبان کنکور با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در بندرانزلی تماس حاصل نمایند

9099075307 – 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

مطالب مرتبط :

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی چه زمانی است؟

انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی پس از گذشت دو هفته بعد از اعلام نتایج صورت میگیرد، معمولا زمان انتخاب رشته در نیمه دوم شهریور ماه است

انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی در چه سایتی صورت میگیرید ؟

همانطور که در مقاله اشاره کردیم، انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

برای انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی چگونه وارد صفحه انتخاب رشته شویم؟

ورود به صفحه انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی ، با وارد کردن سریال ثبت نام و شماره شناسنامه امکان پذیر است

آیا امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی وجود دارد؟

بله، داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری بندرانزلی موفق به قبولی در رشته محلی نشوند میتوانند از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کارت ورود به جلسه المپیاد۱

    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1403 | my.medu.ir

    اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1403 بسیار اهمیت دارد. المپیاد دانش آموزی در چند مرحله هر ساله برگزار شده و افرادی که برای آن ثبت نام می کنند لازم است به صورت غیر حضوری...
  • چگونه سردفتر شویم

    چگونه سردفتر شویم؟ مزایا، معایب و درآمد

    اگر به شغل سردفتری علاقه دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه سردفتر شویم؟ سردفتری چه مزایا و معایبی دارد؟ سردفتری به شغلی گفته می‌شود که فرد در دفاتر اسناد رسمی و یا دفاتر ازدواج...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز

    بهترین مشاور انتخاب رشته اهواز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    بسیاری از افراد در ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز سؤال دارند و می‌خواهند بدانند به کدام مراکز در این شهر مراجعه کنند. افرادی که در ارتباط با انتخاب رشته، مهارت‌های تحصیلی، روش‌های مطالعه منابع و آمادگی جهت شرکت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)