ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

جزوه دین و زندگی کنکور

جزوه دین و زندگی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سوالات کنکور هر ساله سخت تر و مفهومی تر از گذشته می شوند. به همین دلیل با مطالعه جزوه دین و زندگی کنکور می توانید مرور و جمع بندی بهتری داشته باشید. پس از دانلود جزوه خلاصه ای جامع جمع بندی دینی می توانید بر مباحث مهم آن تسلط یابید. برای دانلود جزوه دینی یازدهم می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. اما اینکه جزوه خلاصه دین و زندگی کنکور ایران تحصیل چه ویژگی هایی دارد؟ موضوعی است که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور را رتبه های برتر ما فراهم نموده اند.

 

 

برای دریافت جزوه دین و زندگی کنکور – اطلاع از جزئیات دیگر این جزوات و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با نحوه مطالعه با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

جزوه دین و زندگی کنکور ایران تحصیل چه ویژگی هایی دارد؟

 

جزوه دین و زندگی کنکور ایران تحصیل چه ویژگی هایی دارد؟

جزوه دین و زندگی کنکور ایران تحصیل چه ویژگی هایی دارد؟

 

تعریف دقیق و اصولی جزوه این است که خلاصه از درس که می تواند حاوی مهم ترین مطالب کتاب باشد. روش خواندن آیات دین و زندگی کنکور در سال های اخیر نسبت به سال های گذشته کاملا متفاوت شده است و اگر شما از این روش ها اطلاعی نداشته باشید، قطعا نخواهید توانست درصد بالایی در کنکور داشته باشید. برای روزهای پایانی آزمون، یکی از موارد بسیار هم این است که شما بتوانید جمع بندی مناسبی داشته باشید. اما با تمام این تفاسیر، این جزوه جاوی چه نکاتی می باشد؟

اولا جزوه ایران تحصیل را رتبه های برتر کنکور تهیه و نگاشته شده است. به همین دلیل تمام نکات مهمی که باید شما برای آزمون سراسری درس دین و زندگی آن را رعایت نمایید، در این جزوه جای داده شده است. نکته دوم در این رابطه این است که برخی از موارد مفهومی که در مطالعه درس دین و زندگی ضروری می باشد، در جزوه دین و زندگی کنکور این است که به صورت دقیق گردآوری شده باشد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید با تمامی جزئیات آن آشنا شوید و در کنکور درصد بالایی در این درس داشته باشید.

نوعی از جزوه تهیه شده توسط رتبه های برتر کنکور ، جزوه خلاصه دین و زندگی کنکور می باشد که مختص به داوطلبانی است که در روزهای پایانی کنکور قرار دارند. برای دریافت هر یک از این جزوات می توانید با شماره های 9099075307 (سراسر کشور) و 9099075307 (استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

چگونه درس دین و زندگی را برای درصد بالا بخوانم؟

بنده به عنوان یک مشاور که موفق به داشتن درصد بالا در درس دین و زندگی شده است، همیشه این توصیه را به داوطلبان می نمایم که شما برای داشتن 20 درصد و 30 درصد در کنکور ، حتی با یک روخوانی و آماده شدن برای امتحانات پایان ترم، می توانید این درصدها را به دست آورید. اما زمانی می توانید به درصد 50 و یا 60 برسید که علاوه بر مطالعه دقیق کتاب های خود، تست زنی را هرگز فراموش نکنید، نکات مهم را یادداشت نمایید، خلاصه برداری کنید و… اما رسیدن به درصد های 70 تا 100 تکنیک هایی را می طلبد که شاید هر داوطلبی نمی تواند به شخصه به آن دست یابد.

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از داوطلبان کنکور دارند، بی توجهی به پیام آیات می باشد. به عنوان مثال شاید اینگونه تصور می نمایند که مطالعه متن به تنهایی کفایت می کند و به همین دلیل شاید می توانند با مطالعه این متن، حداقل 50 درصد را داشته باشند. اما چند نکته مهم را باید در این خصوص ارائه نماییم. اولا : متن و آیه های قرآنی در بسیاری از سوالات کنکور در هم تنیده شده است بنابراین تسلط بر تنها یکی از این موراد، مشکل آفرین خواهد بود و شما نخواهید توانست به سوالات آن در کنکور پاسخ دهید.

نکته دومی که ذکر آن ضروری است، اطلاع از سطح بندی سوالات کنکور می باشد. حتی اگر ما این فرض شما را درست بدانیم باز هم از کجا می توانیم اطمینان داشته باشید که از 50 درصد در نظر گرفته شده شما حداقل 20 درصد از سوالات در سطح بسیار دشوار نمی باشد؟؟ چقدر می توان اطمینان داشت که شما 50 درصد فرضی را به صورت درست پاسخ خواهید داد؟ این فرض شبیه این است که شما این اطمینان را داشته باشید که در کنکور به 100 درصد سوالات پاسخ خواهید داد.

برای خرید جزوه دین و زندگی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئبات جزوه تهیه شده با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور ) و 9099075307 (از استان تهران) تماس حاصل نمایید.

 

 

آیا مطالعه جزوه خلاصه دین و زندگی کنکوربه تنهایی کافی می باشد؟

 

دانلود جزوه دینی یازدهم

دانلود جزوه دینی یازدهم

 

تلاش ما، کمک به داوطلبان است و نه تبلیغ جزوه دین و زندگی کنکور و یا خدمات خودمان. تمام مشاوران بر این موضوع اتفاق نظر دارند که برای هر آزمونی، کتاب های درسی، بهترین منبع می باشند. اما تجربه سال های اخیر این موضوع را ثابت نموده است که مطالعه کتب درسی به تنهایی نمی تواند تعیین کننده موفقیت شما باشد. بنابراین اگر بخواهید بدانید که چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ باید بدانید که کتب درسی را به خوبی و به صورت دقیق مطالعه نمایید، تست زنی کنید و جزوه خلاصه دین و زندگی کنکور را که موجب تثبیت ذهنی شما خواهد شد را مطالعه نمایید.

اگر بخواهید حجم کتاب های سه سال دبیرستان را به همراه کتاب گاج بر روی هم بگذارید مجموعا حدود چند صفحه می شود؟؟ آیا می توانید این ادعا را داشته باشید که شما این حجم را می توانید در یک روز و یا یک هفته به صورت کامل و دقیق مطالعه نمایید و در عین حال بر آن کاملا مسلط شوید؟؟ پاسخ منطقی آن قطعا خیر خواهد بود. حتی در صورتی که خلاصه برداری نموده اید، چقدر اطمینان دارید که خلاصه های شما می تواند نماینده تمام متن مورد نظر باشد؟؟ به خاطر تمامی همین دلایل است که مشاوره و برنامه ریزی درسی کنکور ما، توصیه به مطالعه جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور می نماید.

پاورقی هایی که در درس دین و زندگی وجود دارد، به نوبه خود از مهم ترین مباحثی است که در کنکور حائز اهمیت می باشد. هر ساله سوالاتی از این مباحث طرح می شود. این پاورقی ها را در تمامی این جزوات قرار داده ایم همچنین پیام های آیه های قرآنی را نیز بدان ربط داده ایم.

 

 

جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور

همانطور که ذکر گردید، برای دوران پایانی کنکور، جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور را تهیه نموده ایم. داوطلبانی که در هفته های پایانی کنکور قرار دارند، می توانند پس از مطالعه دقیق این منابع، خود را برای آزمون آماده نمایند. تمامی نکات مهمی که در کتب سه سال دبیرستان در رابطه با درس دین و زندگی وجود دارد را ما در این جزوه فراهم نموده ایم. هرچقدر هم که شما مطالعه خوبی در رابطه با درس دین و زندگی داشته باشید، اما نتوانید جمع بندی درستی داشته باشید، در هنگام تست زنی، دو به شک خواهید بود و نمی توانید تست ها را به درستی پاسخ دهید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با جزوه دین و زندگی کنکور به شما داطولبان عزیز ارائه نماییم. برای دانلود جزوه خلاصه ای جامع جمع بندی دینی می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. پس از دانلود جزوه دینی یازدهم در صورتی که سوالی در رابطه با این موارد دارید، می توانید از مشاوران ما سوالات خود را بپرسید. لتزم به ذکر است که جزوه جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور برای دانش آموزان مشغول به تحصیل که زمان بیشتری دارند، متفاوت می باشد. داوطلبانی که در زمان پایانی هستند، می توانند خلاصه دین و زندگی کنکور را خریداری نمایند.

 

 

مطالب مرتبط

تکنیک های تندخوانی کنکور

بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی

دانلود جزوه دینی یازدهم

3.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جزوه دین و زندگی کنکور شامل چه مباحثی می شود؟

پس از دانلود جزوه خلاصه ای جامع جمع بندی دینی کتابی جامع و خلاصه که شامل مهم ترین مباحث محتوایی دروس ، آیات دین و زندگی به همراه پیام های آن و همچنین تکات پر تکرار می باشد دسترسی خواهید داشت.

 

آیا جزوه خلاصه دین و زندگی کنکور تنها مختص به داوطلبان نظام جدید می باشد؟

جزوه جمع بندی دین و زندگی کنکور هم برای داوطلبان نظام قدیم و هم نظام جدید تهیه شده است.

 

چگونه می توانم برای دانلود جزوه دینی یازدهم اقدام نمایم؟

برای خرید جزوات آموزشی می توانید با شماره های 9099075307 (سراسر کشور) و 9099075307 (استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور