ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟

چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 

 

اهمیت دروس عمومی به صورتی است که نمی توان آن را نادیده انگاشت. به همین دلیل حتی در صورتی که شما بتوانید در دروس تحصصی خود درصد بالاتری را به دست آورید، اما انرژی کمتری برای دروس عمومی بگذارید، نخواهید توانست رتبه خود را بالا ببرید. یکی از سوالاتی که ممکن است برای داوطلبان به وجود آید این است که چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ و همچنین روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی چیست؟

درس دین و زندگی یکی از دروسی است که در سال های گذشته یکی از راحت ترین دروسی بود که داوطلبان می توانستند با تمرکز بر روی آن به درصد بالایی برسند و از این طریق بتوانند رتبه بالاتری را کسب نمایند. اما در سال های اخیر به دلیل دشواری در سوالات کنکور یکی از مهم ترین دغدغه های دروس عمومی کنکور، درس دین و زندگی می باشد. قطعا راه حل هایی وجود دارد که پس از اطلاع از اینکه چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟  می توانید شما نیز درصد کامل این درس را داشته باشید. آنچه در ادامه برای شما ارائه خواهد گردید، کمک می نماید تا بتوانید روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی را به راحتی آموزش ببینید.

 

در طول روز چه مدت زمان را باید به مطالعه درس دینی اختصاص دهم؟

بهترین کتب کمک آموزشی برای مطالعه درس دینی کدام است؟

آیا مطالعه کتاب به تنهایی و همچنین استفاده از کتاب های تست می تواند کمک نماید تا در این درس 100 را بزنم؟

کدام یک از کتاب های سه پایه دبیرستان از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

مهم ترین مباحث برای درس دینی در هر کتاب کدام است؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از اینکه چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ و آموزش روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل

 

 

پاسخ چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟

با توجه به اینکه در سال های اخیر دروسی همانند دین و زندگی بسیار سخت و همچنین مفهومی شده است، به همین دلیل یکی از مشکلاتی که ممکن است برای داوطلبان وجود داشته باشید، این است که روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری باید چگونه باشد تا بتوانیم به تسلط کافی در این مورد دست یابیم؟. با توجه به سیری که این درس در حال طی نمودن است، قصد داریم تا در رابطه با تمامی نکاتی که لازم است در رابطه با چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ داشته باشید ارائه نماییم.

 

 

 

 

چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ با روش های درست و همچنین باور به اینکه این کار نشدنی و سخت نیست می توانید به راحتی 100 درصد را در کنکور بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

سوالات سال های گذشته را تحلیل نمایید

 

سوالات سال های گذشته را تحلیل نمایید

سوالات سال های گذشته را تحلیل نمایید

 

یکی از معایبی که برای آزمون های عینی که نوعی از آن را می توان همین آزمون های چند گزینه ای دانست، این است که دانش آموزانی که این سوالات را زیاد مطالعه می نمایند، می توانند بر این آزمون ها تسلط یابند. متوجه شدید منظور ما از این مطلب چیست؟ می خواهیم بگوییم این یک امتیاز است که شما می توانید از آن استفاده نمایید. بیایید از این موضوع سو استفاده کنید تا از سایر رقیبان خود جلو بیوفتید.

در سال های گذشته اگر این سوال را که چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ را از مشاوران ما سوال می کردید، ما به شما می گفتیم که بیشتر بر روی متن کتاب تمرکز نمایید. زیرا متن کتاب از اهمیت بسیار یالاتری برخوردار بود. اما امروزه اگر این سوال را از ما بپرسید به شما پاسخ خواهیم داد که بیشترین تمرکز شما بر روی آیات باشد. همچنین به صورت مفهومی مطالب را مطالعه نمایید.

اگر سوالات کنکور سال های قبل را به خوبی مطالغه نمایید متوجه خواهید شد که روش خواندن آیات دین و زندگی کنکور به صورتی است که شما باید تقریبا توالی و تمام آیات را حفظ نمایید زیرا برخی از سوالات بدین صورت است که بعضی از آیات را ارائه می نمایند و از شما می خواهند تا ایام این آیه را به صورت دقیق ارائه نمایید. هنگام مطالعه سوالات حتما به تحلیل سوالات این آزمون بپردازید زیرا فرابند ذهنی طراحان سوالات از اهمیت ویژه ای برخودار می باشد.

 

 

جهت اطلاع از منابع درسی کنکور سراسری  کلیک کنید.

 

کتاب تست را به درستی انتخاب نمایید

قطعا ما هم قبول داریم که روش های نوین مطالعه کنکور می تونه به شما کمک کنه تا به پاسخ مناسبی برای چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ دست پیدا کنید. اما توی چه شرایطی؟ وقتی شما هنوز منبع خوبی واسه مطالعه ندارید، روش مطالعه شما چه اهمیتی می تونه داشته باشه؟ بهترین کتابی که واقعا توی این مورد معرفی کرد، همون کتاب گاج هستش که واقعا مطابق با شعارش به جای اینکه چندین کتاب را بخوانید کتاب های گاج رو باید چندین بار بخونید عمل میکنه.

اصلا ناامید نشید وقتی بار اول همه تست ها رو اشتباه زدید. یادمه وقتی خودم سال اول کنکور دادم هیچ کتاب تستی نداشتم و فکر می کردم این کتاب ها زیاد اهمیتی ندارن. وقتی قبول نشدم متوجه اهمیتشون شدم. سال اول با وجود اینکه من دین و زندگی رو خیلی خوب خونده بودم تونستم فقط به 30 درصد به تست ها جواب بدم. اما سال بعد همه تست های گاج  رو اشتباه میزدم. با نکته برداری و تحلیلی که روی سوالات داشتم… من تونستم درصد دین و زندگیمو به درصد نفر اول کنکور همون سال که 80 درصد بود  برسونم.

اگر می خواید با این مطلب که چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ به بهترین شکل عمل کنید، باید حتما اون سوالاتی رو که بلد نیستید رو جلوش علامت بزنید و شروع کنید به دوباره خوندن اون مباحث و حتما سعی کنید به دقت تحلیل سوالات رو بدونید و اون تنوع مطالعه رو توی کتاب ها رعایت کنید. سعی کنید با توجه به روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی کم کم فکر افزایش سرعت تست زنی کنکور باشید چون سرعت عمل حرف اول رو میزنه حتی اگر تمام مطالب رو بلد باشید.

 

 

برای برقراری ارتباط با مشاوره حرفه ای کنکور تجربی کلیک کنید.

 

بسیار تکرار کنید.

 

بسیار تکرار کنید.

بسیار تکرار کنید.

 

واقعا تمرین و تکرار توی هر درسی میتونه بهترین نتیجه رو به بار بیاره. شاید الان با خودتون دارید فکر می کنید اون کسایی که 100 درصد میزنن خیلی باهوشن و اینا همش حرفه. خیلی خب! ما میگیم شما درست میگید حالا می خواید چیکار کنید؟ دست از تلاش بردارید؟ یا نکنه می خواید شاکی بشید به خدا که چرا به شما هوش خوبی نداده که حالا توی کنکور به دردتون بخوره؟ اگر منطقی فکر کنید، بهتره روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی رو یاد بگیرید.

حتی اگر فرض ما درست باشه و  پاسخ سوال چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ نیاز به هوشبهر بالایی داشته باشه، شما فقط یک راه دارید، اونم اینکه اینقدر تلاش کنید تا سطح هوشتون رو با تلاش و تمرین و تکرار به این افراد برسونید. اینو مطمئن باشید که هیچ چیزی توی این دنیا نشد نداره و این امکان وجود داره که شما هم قبول بشید. فقط باید تلاش کنید و تمرین و تکرار کنید که این مسیر ناهموار رو هموار کنید.

یکی از اشتباهاتی که بعضی از دانش آموزان و داوطلبان دارن اینکه تصور می کنند که نباید قبل از آزمون و کنکور سراسری حتی یک تست رو اشتباه بزنند. اما اصلا این موضوع صحت نداره. ما قراره از اشتباهاتمون درس بگیریم و کم کم یاد بگیریم که چطور تست ها رو یزنیم و این یعنی جواب چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ . پس ذره ذره باید از این تجربیات و اشتباهاتتون درس بگیرید و تکنیک های مطالعه رو هم زمان آموزش ببینید و این اشتباهات رو تلاش کنید تا از بین ببرید.

 

حهت اطلاع از فنون تست زنی بدون معلومات کلیک کنید.

 

روی آیات کتاب تمرکز ویژه ای داشته باشید

همونطور که اشاره کردیم، آیات دین و زندگی از اهمیت خیلی زیادی برخورداره. اول به خوبی تمام آیات کتاب رو مطالعه کنید و بعد از اون آیات رو مرتبط کنید با متونی که توی کتاب هست. شما بدون مطالعه دقیق آیات نمی تونید به پاسخ چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ دست پیدا کنید. روش خواندن آیات دین و زندگی کنکور به نوبه خودش از اهمیت خیلی زیادی برخورداره. بعضی از آیات که در مورد عالم برزخ و قضا و قدر و همچنین در رابطه با انواع توحید هستند خیلی اهمیت زیادی دارن و باید به خوبی یادشون بگیرید.

سعی کنید آیات رو به همراه معنانیشون حفظ کنید و این یکی از روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی هست. چون برخی از سوالات کنکور به این صورت هست که نصف یک آیه رو به شما میدن و برای ادامه از شما می خوان که بگید که پیام این آیه چیه و یا اینکه ممکنه مابقی آیات رو از شما بخوان که بگید مثلا این آیه خطاب یه چه افرادی هست؟ حتی گاهی ممکنه تفاوت ها در رابطه با «لم» و یا «ما» تفاوت در پیام آیات ایجاد کنه.

 

برای ارتباط با مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی کلیک کنید.

 

بر مباحث پر تکرار تسلط یابید

توی هر کدوم از کتاب ها بعضی از مطالب خیلی مهمن و هر ساله ازشون سوال طرح میشه و هر سال حداقل در هر درس یک سوال طرح میشه. مثلا داوطلبایی که به دنبال سوال چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ هستند متوجه میشن که به عنوان مثال از مبحث امربه معروف و نهی از منکر همیشه سوال طرح میشه و خیلی از سوالات هم به صورت مفهومی می باشند. به همین دلیل باید برای این مبحث خیلی مطالعه کنید و همچنین تست های مربوط به اون رو خیلی تکرار کنید تا ملکه ذهنتون بشن.

یکی از مباحث پرتکرار برای داوطلبای نظام قدیم در درس دین و زندگی سال سوم مربوط به مبحث ممنوعیت احادیث و یا علت ختم نبوت و … هست که حتما هر ساله یک سوال از این مباحث طرح میشه. بودجه بندی سوالات کنکور خیلی به شما در این زمنیه کمک میکنه تا بتونید در رابطه با این موضوع به اطلاع دقیق برسید که چطور میتونید به اطلاع دقیق در این رابطه برسید.

 

برای انجام برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور کلیک کنید.

 

روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی

 

روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی

روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی

 

اگر از افراد و رتبه های برتر کنکور انسانی سوال کنید که روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی چیه؟ حتما به شما میگن که برای درس دین و زندگی سعی کنید که آیه های اندیشه و تحقیق را به خوبی مطالعه کنید و یه بهترین وجه اونا را یاد بگیرید. چون اگه سوالای خود سازمان سنجش و سوالات کنکور رو مطابعه کنید متوجه میشید که روی این آیه ها سرمایه گذاری زیادی کرده و بخشی از سوالاتش از همین اندیشه و تحقیق طرح میشه.

یک نکته دیگه که در رابطه با روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی باید بدونید اینکه حتی پاورقی ها و شاید در برخی موارد برای مطالعه بیشتر هم بسیار مهم باشن. بنابراین هیچ وقت افرادی که به دنبال چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟  باشد، به راحتی از هیج مطلبی نمی گذرن و همیشه سعی می کنند از همه نکات به سادگی نمی گذرن و همیشه به همه نکات توجه می کنند.

برای اطلاع از اینکه روش مطالعه رتبه 2 کنکور انسانی برای درس دینی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟  می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه؛ حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده باشند.

 

من درس دین و زندگی رو سال گذشته اصلا مطالعه نکردم آیا می تونم با توجه به این مقاله که در رابطه با چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ تهیه کردید امسال 100 درصد دین و زندگی رو بزنم؟

با آرزوی موفقیت برای شما داوطلب عزیز به نکته مهم توجه داشته باشید که تمام مواردی که در هر سایتی مطالعه می کنید زمانی میتونه مفید باشه که بهشون عمل بشه. با توجه به اینکه شما سال گذشته این درس رو اصلا مطالعه نکردید به همین دلیل باید زمان بیشتری رو برای مطالعه احتصاص بدید. قطعا نحوه مطالعه شما برای این درس نیز به توچه خودش خیلی با اهمیته چون هر کدوم ار دروس از نحوه و روش متفاوتی برای درس خوندن برخوردارند که باید بلد باشید و در جواب میتونیم بگیم اگر تمام موارد لازم رو رعایت کنید، بله حتما می تونید این کار رو بکنید.

آیا لازمه برای اینکه درصد دین و زندگی رو بالا ببریم از چندتا کتاب تست استفاده کنیم؟

کتاب های تست زنی هر کدوم به نحوی طراحی شدن که بعضی از اونها خیلی به سوالای کنکور شباهت دارن و بعضی دیگه خیلی شباهتی به کنکور ندارن. ما این کار رو توصیه نمی کنیم چون باعث خستگی ذهنی شما داوطلب عزیز میشه و از طرفی هم باعث میشه که از بقیه درس های دیگه عقب بمونید به همین دلیل این کار رو بهتره انجام ندید و یک کتاب تست مناسب رو تهیه کنید و تمامی نکات اون رو رعایت کنید.

حداقل درصد درس دین و زندگی برای قبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران چند درصد می باشد؟

برای فردی که اصلا این درس را مطالعه نکرده باید چند ساعت از روز رو برای این درس اختصاص بده؟

ضریب درس عمومی برای رشته پزشکی چند است؟

آیا مطالب جانبی برای درصد کامل درس دین و زندگی لازمه است؟

حداقل درصد لازم برای قبولی در رشته حقوق دانشگاه تهران چند است؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟ و همچنین دریافت پاسخ سوالات با مشاوران ما به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

روش های نوین مطالعه کنکور

دینی را چگونه بخونبم؟

چگونه آیات دینی را حفظ کنیم؟

منابع کنکور هنر رشته طراحی صنعتی

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید !

شرایط شرکت در کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

چگونه دینی کنکور را 100% بزنیم ؟

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)