ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره حرفه ای کنکور تجربی 1403

مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی کنکور تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همه ما می دانیم که افراد زیادی متقاضی شرکت در کنکور گروه علوم تجربی می باشند. به همین دلیل، کسب رتبه قبولی در این آزمون نسبت به سایر گروه ها دشوارتر است. افراد متقاضی برای قبول شدن در این کنکور باید برنامه ای اصولی و منسجم داشته باشند. این افراد باید در هنگام طراحی برنامه خود، علاوه بر مطالعه دروس، زمانی را برای استراحت و تفریح نیز در نظر داشته باشند. آن ها برای این که بتوانند برنامه ای اصولی و مناسب شرایط خود را طراحی کنند، بهتر است که از مشاوران کمک بگیرند. مشاوره حرفه ای کنکور تجربی، علاوه بر طراحی برنامه ای اصولی، افراد را پشتیبانی کرده و تا زمان قبولی، آن ها را راهنمایی می کنند. 

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در کنکور تجربی قبول شوید، به یاد داشته باشید که حتما از مشاور حرفه ای کنکور تجربی، کمک بگیرید. این مشوران باید ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند شما عزیزان را به طور کامل و صحیح راهنمایی کنند. مشاوران ما در ایران تحصیل، با داشتن تمامی این ویژگی ها می توانند به طور حرفه ای شما عزیزان را یاری کنند. برای دریافت مشاوره حرفه ای کنکور تجربی، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 آکادمی ایران تحصیل با همکاری بهترین مشاوران ایران و با بهره گیری از جدیدترین متدهای مشاوره، به صورت 24 ساعته شما داوطلبان عزیز را پشتیبانی کرده و قبولی شما را به صورت 100 درصدی تضمین می کنند. برای دریافت مشاوره مشاوره حرفه ای کنکور تجربی کافی است بر روی لینک زیر کلیک کرده و فرم مشاوره را پر نمایید. 

مشاوره حرفه ای کنکور تجربی

 

ویژگی های مشاوره حرفه ای کنکور تجربی

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، یک مشاور حرفه ای باید دارای ویژگی هایی باشد. در واقع، این ویژگی ها هستند که سبب می شوند تا این مشاوران بتوانند شما داوطلبان عزیز و گرامی را به خوبی راهنمایی کنند. برخی از مهم ترین ویژگی های مشاوره حرفه ای کنکور تجربی، شامل موارد زیر می باشند: 

 

با تمامی منابع کنکور به خوبی آشنا است

یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان دارند، خرید تمامی کتاب ها از یک انتشارات می باشد. یکی از ویژگی های مشاوره حرفه ای کنکور تجربی این است که از تمامی منابع مهم و مناسب در هر درس اطلاع دقیق دارد و به همین دلیل می تواند بهترین منابع کنکور تجربی را به شما معرفی نماید. همانطور که می دانید، نقش و اهمیت مطالعه منابع کنکور در سال های اخیر نسبت به سال های گذشته بسیار پررنگ تر شده است. برای آشنایی با تمامی منابع کنکور گروه تجربی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

جهت مطالعه مقاله منابع کنکور تجربی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

 

در هنگام برنامه ریزی به بودجه بندی توجه می کند

میزان یادگیری هر یک از داوطلبان با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد همین تفاوت موجب می شود در مشاوره و برنامه ریزی تفاوت هایی ایجاد شود. به عنوان مثال برای برنامه ریزی های داوطلبانی که به لحاظ درسی ضعیف می باشند، توصیه ما این است که با توجه به بودجه بندی اولویت بندی نماید. زیرا دروس مهم در هر درس می تواند تعیین کننده زیادی برای موفقیت شما عزیزان باشد.

 

 

ویژگی های مشاوره حرفه ای کنکور تجربی

 

 

روش صحیح مطالعه را آموزش می دهد

ممکن است شما نیز این جمله را شنیده و یا خودتان تکرار کرده باشید که من بسیار مطالعه می کنم و تلاش زیادی دارم. اما تا به حال نتیجه دلخواه را کسب نکرده ام. کسب نتیجه دلخواه برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. اما قطعا نحوه مطالعه شما تا حدود زیادی می تواند تعیین کننده موفقیت شما باشد. به همین دلیل آموزش روش صحیح درس خواندن کنکور می تواند یکی از خدماتی باشد که در مشاوره حرفه ای کنکور تجربی صورت می پذیرد. 

 

تکنیک های تست زنی را آموزش می دهد

به جرات می توان گفت قبولی و تلاش در کنکور را می توان به دو قسمت تقسیم نمود. در قسمت اول مربوط به تلاش داوطلبان برای برنامه ریزی و مطالعه و برنامه ریزی های یکساله می باشد. وهله دوم برای برنامه ریزی هر یک از متقاضیان را جلسه کنکور می تواند باشد. بدین معنا که تکنیک های تست زنی و استفاده و اطلاع از آن، می تواند به شما برای موفقیت کمک نماید.

 

 

برای کسب اطلاع و آشنایی با تکنیک های تست زنی، بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

تجربه بالایی دارند

یکی دیگر از مواردی که می توان از جمله ویژگی های مشاوره حرفه ای کنکور تجربی نام برد، تجربه بالا در مشاوره می باشد قطعا علم یکی از مواردی است که می تواند یک فرد متخصص را از سایرین متمایز نماید. اما تجربه نیز در کنار آن یکی از مواردی است که می تواند به مراجعه کمک شایانی نماید. زیرا پس از سال ها تجربه فرد می تواند خود به ارائه راه حل هایی بپردازد که بسیاری از میانبر ها را داشته باشد.

 

همیشه در دسترس است

داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز مشغول به تحصیل می باشند و برای اهداف خود در حال تلاش هستند. به همین دلیل ممکن است در هر زمانی نیاز به مشاوره کنکور آنلاین داشت باشد. مشاوره تحصیلی کنکور شبانه روزی یکی از ویژگی هایی مشاوره حرفه ای کنکور تجربی می باشد به همین دلیل هر کدام از داوطلبان می توانند در هر زمانی که نیازمند کسب راهنمایی باشند، از تمامی راهنمایی های لازم بهره مند شوند. مشاوران ما در ایران تحصیل به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به آن ها می باشند. 

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل برنامه ای را مناسب با شرایط شما طراحی کرده و شما عزیزان را به صورت 24 ساعته پشتیبانی می کنند. برای دریافت برنامه مناسب خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سامانه مشاوره شوید. 

ویژگی های مشاوره حرفه ای کنکور تجربی

 

 

سوالات آزمون ها را تحلیل می کند 

سوالات کنکور در تمامی سال ها با یک ساختار طراحی می شوند به همین دلیل تحلیل تمامی این سوالات بسیار مهم می باشد. زیرا با استفاده از این تحلیل می تواند هر داوطلب به خوبی بر سوالات تسلط کافی یابد. یکی از مواردی که در مشاوره حرفه ای کنکور تجربی منظور می شود، تحلیل سوالات خصوصا برای دروس تخصصی از اهمیت بسیار خاص و ویژه ای برخوردار می باشد.

 

تضمین قبولی در رشته پزشکی با مشاوره کنکور تجربی

تضمین قبولی پزشکی به چه معناست؟ هدف ما دروغ گفتن به داوطلبان کنکور تجربی نخواهد بود. به همین دلیل نمی خواهیم که در این مورد همانند برخی از موسسات که تنها به پول خود فکر می کنند بگوییم اگر به ما مراجعه کنید، حتما پذیرفته خواهید شود . بلکه می گوییم تمامی اقدامات ما در مشاوره حرفه ای کنکور تجربی به قبولی تضمینی شما کمک خواهد نمود. برخی از داوطلبان ممکن است مایل باشند تا از مشاوره حرفه ای کنکور تجربی استفاده نمایند و بسیار اصرار دارند که حتما این قول را از مشاوره بگیرند که تضمین قبولی پزشکی هستند و پاسخ ما به این دسته از داوطلبان این است که ما در مشاوره کمک می نماییم تا هیچ بهانه ای برای پذیرفته نشدن نداشته باشید و  به راحتی برای قبولی در آزمون آماده باشید.

برای استفاده از خدمات مشاوره حرفه ای کنکور تجربی و کسب مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی  با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، ماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا مشاورین ما در پاسخگویی به شما عزیزان آماده باشند.

 

 

تضمین قبولی در رشته پزشکی با مشاوره کنکور تجربی

 

آشنایی با زیر گروه های کنکور تجربی

برای خیلی از داوطلبان این سوال مطرح است که برای قبولی در کنکور پزشکی چه باید کرد ؟ رشته های دانشگاهی گروه تجربی بسیار متنوع هستند و بیشترین تنوع را در بین گروه های کنکور سراسری دارند. درست است که در کنکور تجربی رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی بیشترین خواهان را دارند، اما ظرفیت رشته پزشکی و داروسازی و دندانپزشکی محدود است. باید توجه داشته باشید که رشته های دانشگاهی کنکور تجربی تنها معطوف به همین رشته ها نمی شود و رشته های دیگر هم از نظر شغلی وضعیت مناسبی دارند. گروه رشته های پیراپزشکی تنوع گسترده ای دارند که از نظر شغلی هم شرایط خوبی دارند. همچنین سایر رشته ها که در جدول زیر به نمایش در آمده اند. در هنگام برنامه ریزی برای مطالعه حتماً از جدول زیر رشته های مورد نظر را بررسی و دروس با اهمیت تر را شناسایی نمایید.

 

ضرایب دروس زیرگروه های رشته علوم تجربی
زیرگروه / عناوین دروس زمین شناسی ریاضی زیست شناسی فیزیک شیمی
زیرگروه ۱ ۰ ۲ ۴ ۲ ۳
زیرگروه ۲ ۱ ۳ ۴ ۲ ۴
زیرگروه ۳ ۴ ۳ ۲ ۲ ۲
زیرگروه ۴ ۱ ۴ ۲ ۳ ۲
زیرگروه ۵ ۱ ۳ ۲ ۲ ۲

 

همچنین ضرایب دروس عمومی نیز در جدول زیر آورده شده است که نشان دهنده اهمیت ادبیات و دین و زندگی نسبت به زبان و عربی است.

 

ضرایب دروس عمومی در تمام زیرگروه ها
نام درس ادبیات عربی دینی زبان
ضریب ۴ ۲ ۳ ۲

 

 

رشته های پرطرفدار علوم تجربی

برخی از رشته های علوم تجربی نسبت به سایر آن ها دارای طرفداران بیشتری می باشد. در واقع، این رشته ها جز بهترین و تاپ ترین رشته های این گروه شناخته شده اند. برخی از پر طرفدارترین آن ها، شامل موارد زیر می باشند: 

  • پزشکی
  • دندان پزشکی
  • فیزیوتراپی
  • پرستاری
  • هوشبری
  • اتاق عمل
  • بینایی سنجی
  • شنوایی سنجی
  • کاردرمانی
  • رادیولوژی (پرتو شناسی)

 

عوامل موفقیت در کنکور تجربی 

برای موفقیت در کنکور تجربی شما عزیزان باید عواملی را بدانید و  آن ها را انجام دهید. در واقع، این عوامل کمک می کنند تا بتوانید خودتان را به خوبی برای کنکور آماده کرده و رتبه خوبی را بدست آورید. برخی از مهم ترین این عوامل، شامل موارد زیر می باشند: 

 

هدف خود را مشخص کنید

پیش از انجام هر اقدام دیگری، تمامی افرادی که در رشته پزشکی رتبه های خوبی را کسب نموده اند، هدف خود را مشخص کرده اند. در واقع، آن ها هدف خود یعنی رسیدن به رشته پزشکی را تعیین کرده و طبق علاقه خود به سمت آن حرکت کرده اند. به عبارتی دیگر می توان گفت که شما عزیزان باید بر اساس علاقه خود این رشته را انتخاب نموده و برای رسیدن به هدف خود یعنی پزشک شدن، تلاش کنید.

 

 

عوامل موفقیت در کنکور تجربی 

 

 

برنامه ریزی درستی داشته باشید

شما داوطلبان عزیز برای قبولی در رشته پزشکی باید یک برنامه درست و اصولی داشته باشید. در واقع، شما باید برنامه ای را طراحی کنید که هم بتوانید طبق آن تمامی دروس عمومی و اختصاصی را بخوانید، هم بتوانید تست بزنید. علاوه بر این، شما باید برنامه ای داشته باشید که  بتوانید به میزان کافی استراحت کرده و تفریح کنید. برای داشتن یک برنامه خوب، بهتر است که از مشاوران کمک بگیرید؛ زیرا، آن ها می توانند برنامه ای را طراحی کنند که حاوی تمامی موارد ذکر شده باشد.

 

منابع کنکور تجربی را شناسایی کنید

شما عزیزان باید حتما با منابع کنکور تجربی آشنا باشید و طبق آن ها، مطالعه را آغاز کنید. مشاوران به شما اطلاعات کاملی از تمامی منابع ارائه می دهند که باید پس از آشنایی با آن ها، کتاب های تست مربوط به آن منابع را تهیه کرده و تست زنی را آغاز کنید. فراموش نکنید که تست زدن یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای قبول شدن در رشته پزشکی انجام دهید. زیرا، شما عزیزان در هنگام تست زدن با نحوه طراحی سوالات کنکور به خوبی آشنا می شوید. 

 

امیدوار باشید و به طور مکرر تمرین کنید

ممکن است پس از آشنایی با منابع کنکور و آغاز مطالعه، ناامید شوید و بگویید: « داوطلبان زیادی می خواهند تا در رشته پزشکی قبول شوند، پس من نمی توانیم رتبه خوبی را بدست آورم. » این تفکر کاملا نادرست است؛ زیرا، شما می توانید با تلاش، پشتکار، تمرین های مکرر و برنامه ریزی دقیق و اصولی، با همه این افراد رقابت کرده و رتبه خوبی را بدست آورید.

یکی از رتبه های برتر انتخاب رشته تجربی، بیان کرده است: « برای قبولی در رشته پزشکی نه به حرف دیگران گوش کردم و نه ناامید شدم. بلکه با کمک مشاورم و تلاش های مکرر خودم توانستم بهترین رتبه را بدست آوردم. » لذا، شما عزیزان هم این نکته را در نظر گرفته و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

 

اطلاعات کاملی در رابطه با رشته و دانشگاه مد نظر خود به دست آورید

شما عزیزان باید اطلاعات کاملی در رابطه با دانشگاهی که می خواهید در آن قبول شوید، بدست آورید. زیرا، دانشگاه های سراسری برای پذیرش دانشجو از بین انتخاب رشته کنکور، ظرفیتی مشخص دارند و فقط برخی از رتبه ها را پذیرش می کنند. بنابراین، اگر می خواهید که در دانشگاه سراسری قبول شوید، باید بدانید که دانشگاه مد نظرتان، در آن سال چند دانشجو پذیرش می کند. علاوه بر این، باید اطلاعات کاملی در رابطه با آینده شغلی خود و چارت درسی رشته مد نظرتان نیز بدست آورید. مشاوران ما در ایران تحصیل اطلاعات کاملی را در رابطه با تمامی رشته ها و دانشگاه ها به شما داوطلبان عزیز ارائه می دهند. 

با ثبت نام در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، با دریافت مشاوره VIP می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با تمامی رشته ها و دانشگاه ها به دست آورید. برای ثبت نام در سامانه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین مشاوره حرفه ای کنکور تجربی

 

در آزمون های آمادگی دوره ای شرکت کنید

شما داوطلبان عزیز، می توانید برای آشنایی با سوالات کنکور، در آزمون های آمادگی دوره ای شرکت کنید. شما با شرکت در این آزمون ها علاوه بر آشنایی با سوالات، می توانید بدانید که در چه سطحی قرار دارید و خودتان را با رقبا مقایسه کنید. زیرا، چند روز پس از شرکت در این آزمون ها جواب آن از سمت سایت سنجش انتخاب رشته اعلام می شود و شما می توانید رتبه خود را مشاهده نمایید. 

 

عادات مطالعه خود را بررسی کرده و با علاقه درس بخوانید

شما داوطلبان گرامی برای این که بتوانید به درستی مطالعه کنید، باید عادات مطالعه خود را بررسی کنید. زیرا، برخی از عادات مطالعه ممکن است که نادرست باشند و سبب شوند تا شما به شیوه ای غلط مطالعه داشته باشید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که برای قبولی در این رشته پرطرفدار، باید با علاقه درس بخوانید.

در واقع، اگر به خاطر پدر و یا مادرتان این رشته را انتخاب کنید و بدون علاقه درس بخوانید، در جلسه کنکور نمی توانید به سوالات پاسخ صحیحی بدهید. زیرا، فقط آن ها را حفظ کرده اید و در جلسه کنکور نمی توانید آن ها را به یاد بیاورید. اما، اگر از سر علاقه خودتان دروس را مطالعه کرده باشید، تا چندین سال آینده نیز آن ها  را فراموش نخواهید کرد.

 

از مشاوران خوب کمک بگیرید

در نهایت، به یاد داشته باشید که برای این که بتوانید تمامی موارد را به خوبی انجام دهید، باید از یک مشاور با تجربه و ماهر کمک بگیرید. زیرا مشاوران می توانند به شما عزیزان کمک کنند تا برنامه ریزی درسی خوبی داشته باشید و بتوانید با روشی صحیح مطالعه کنید. علاوه بر این، شما را با تمامی منابع کنکور تجربی آشنا کرده و نکات قبولی را به شما خواهند گفت.

 

 

از مشاوران خوب کمک بگیرید

 

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور تجربی

۴۵۰ متخلف در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ شناسایی شد

عبدالرسول پورعباس با اشاره به برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ در امروز جمعه ۱۰ تیرماه با بیشترین تعداد شرکت کننده در میان گروه‌های آزمایشی، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده با استفاده از دستگاه آشکارساز بیش از ۴۵۰ داوطلب متخلف در این آزمون که ابزار الکترونیک به همراه داشتند شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

از رقابت کنکور گروه تجربی تا هشدار سازمان جهانی بهداشت به کشورهای اروپایی درباره همه گیری کرونا

داوطلبان تجربی با بالاترین سهم متقاضی به رقابت با هم می‌پردازند. کنکور رشته تجربی هم اکنون با شرکت ۵۷۴ هزار و ۷۲۱ داوطلب در حال برگزاری است.

کنکور علوم تجربی در استان قم برگزار شد

۲۲ هزار و ۸۸ داوطلب استان قم در آزمون سراسری امسال ورودی دانشگاه ها با هم رقابت می کنند.

بهترین مشاوره حرفه ای کنکور تجربی در تهران
خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما داوطلبان عزیز را به طور کامل و مفصل با ویژگی های مشاور حرفه ای کنکور تجربی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای موفقیت در کنکور تجربی و قبول شدن در رشته دلخواه خود، باید با داشتن برنامه ای اصولی، روزانه 8 الی 12 ساعت مطالعه مفید داشته باشید. علاوه بر این، فراموش نکنید که حتما از یک مشاور خوب و با تجربه کمک بگیرید تا بتواند شما را در تمامی مراحل ذکر شده راهنمایی کند. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه درخشان و راهنمایی رتبه های برتر، می توانند به شما عزیزان نیز یاری رسانند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافی است تا با شماره های درج شده در مقاله تماس بگیرید و یا در زیر این مقاله کامنت بگذارید. 

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

4.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای موفقیت در کنکور باید چند ساعت مطالعه داشته باشیم؟

ساعت مطالعه برای هر فرد متغیر است اما، به طور میانگین باید 8 الی 12 ساعت مطالعه داشته باشید.

آیا کنار گذاشتن یک درس که در آن ضعیف هستیم و حذف آن در کنکور کار منطقی است؟ 

خیر . اگر در درسی ضعیف هستید هرگز آن را کنار نگذارید بلکه چند مبحث آسان و تست خیز آن درس را با توجه به سوالات کنکور انتخاب و به خوبی مطالعه کنید. 

بهترین زمان تست زنی برای دروس عمومی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای تست زدن، حدود به 24 ساعت پس از مطالعه است.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حرفه ای کنکور تجربی 1403»

  1. Avatar photo امین منصوری گفت:

    سلام لطفا با من تماس بگیرید به مشاوره خیلی نیاز دارم
    ۰۹۳۹۵۷۴۴۸۳۸

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکانش نیست برای مشاوره تماس بگیرین

  2. Avatar photo Farzam گفت:

    سلام
    من فوق دیپلم الکترونیک دارم آیا میتوانم در کنکور تجربی شرکت کنم یا باید پیش دانشگاهی تجربی بگیرم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام میتونی با داشتن دیپلم و کاردانی در کنکور تجربی شرکت کنید

  3. Avatar photo elnaz گفت:

    سلام
    من تلفن ثابت ندارم چطور ميتونم با مركز مشاوره ارتباط برقرار كنم؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام برای دریافت مشاوره حرفه ای کنکور تجربی اگر تلفن ثابت ندارید شماره تلفن‌ذکر کنید‌تا مشاوران مجموعه ایران تحصیل با شما تماس بگیرند.

  4. Avatar photo romina گفت:

    سلام با دیپلم کار و دانش میشه کنکور تجربی داد

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام در صورتی که نظام جدید 6-3-3 باشین میتونین ثبت نام کنید

  5. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من سال۹۴ دیپلم تصویرسازی رایانه گرفتم وبه خاطرعدم علاقه ادامه ندادم والان چون۲۵ سالمه وسنم رفته بالا میشه من سال بعد کنکور تجربی بدم امکانش هست

    1. Avatar photo drnaqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای شرکت در کنکور تجربی باید پیش دانشگاهی تجربی داشته باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور