ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی

بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داشتن درصد بالا در درس فیزیک گروه تجربی و پیشرفت در این درس در گام اول نیاز به تهیه و مطالعه بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی آن هم منابع فیزیک رتبه های برتر دارد.

 

به دلیل اهمیت بالای درس فیزیک در کنکور علوم تجربی و ضعف شماری از داوطلبان در این درس انتخاب و خرید بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید و یا بهترین منابع فیزیک کنکور نظام قدیم برای داوطلبان بسیار مهم است.

 

البته عده زیادی از داوطلبان به دلیل حساسیت و اهمیت درس فیزیک به دنبال شناخت منابع فیزیک رتبه های برتر هستند. بدین ترتیب هم به تقویت خود در این درس و هم افزایش قدرت تست زنی خود کمک می کنند.

 

 

اگر به دنبال کسب اطلاع از بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی هستید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید

چه ویژگی هایی را می توان برای بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی برشمرد؟

از نظر مشاوران حرفه ای کنکور تجربی و رتبه برترهای کنکورهای سال های گذشته بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی کتابی است که داوطلب به کمک استفاده از آن بتواند معجزه ای ایجاد کند و درصد بالاتری را در مقایسه با سایر رقبای خود کسب نماید.

کتابی که موجب ارتقاء هر چه بیشتر سطح علمی دانش آموزان و داوطلبان کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی شود و مفاهیم درسی را به طور کامل و دقیق به فرد داوطلب کنکور ارائه کند.

از طرف دیگر، ارائه شیوه های اصولی و صحیح در تست زنی با پایه اثبات شده و علمی نیز از دیگر خصوصیات مهم و قابل توجه بهترین منابع فیزیک کنکور تجربی به شمار می رود.

 

 

با انتخاب بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی تجربه زدن درصد بالا را در این درس داشته باشید

 

ضرورت انتخاب بهترین کتاب فیزیک کنکور در چیست؟

از آن جایی که یک داوطلب قرار است در طول یک سال این کتاب را به عنوان بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی مورد مطالعه قرار دهد در صورت عدم انتخاب درست منابع کنکور سراسری در درس فیزیک می تواند ضربه بدی به داوطلب وارد شود.

زیرا هم داوطلب نتیجه و درصد خوبی را در فیزیک کسب نمی کند و هم زمان باارزش زیادی را از دست داده است.

بنا به این دلایل، داشتن نهایت توجه و دقت در گزینش بهترین منابع فیزیک کنکور نظام قدیم و یا بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید واقعاً مهم و ضروری به نظر می رسد.

 

 

 

منابع فیزیک رتبه های برتر

 

 

بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید کدام ها هستند؟

در این قسمت بنا به نیاز شما دوستان سعی در معرفی تعدادی از کتب به عنوان منابع فیزیک کنکور تجربی در دوره نظام جدید را بر طبق نظر مشاوران تحصیلی و داوطلبان کنکور برای شما داریم.

کتبی که ممکن است هر داوطلب و یا مشاور تحصیلی کنکور بر حسب خصوصیاتشان آن ها را جزء بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید می دانند.

 

 

کتاب فیزیک مهر و ماه

کتاب فیزیک مهر و ماه همچون کتاب های انتشارات گاج در 4 جلد انتشار یافته است. این کتاب دارای درسنامه هایی روان است و کتابی مناسب برای دانش آموزانی با پایه ضعیف به شمار می رود.

کتاب فیزیک مهر و ماه با داشتن آزمون های دو سطحی در آخر هر یک از این فصول شاید بتواند به عنوان بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی برای داوطلبان در دوران جمع بندی کنکور مورد استفاده قرار بگیرد.

در جلد دوم این کتاب می توانید پاسخ های تشریحی همراه با یادآوری های ویژه و نکات و راهبردهای مفید را ملاحظه بفرمایید.

 

 

کتاب فیزیک خوشخوان

کتاب فیزیک خوشخوان را می توان از جمله سنگین ترین و سخن ترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید برای داوطلبان دانست. شاید بعضی ها آن را به دلیل وجود تست ها و درسنامه های سطح بالایش جزء بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید بدانند.

 در این کتاب که همان طور که گفتیم شاید بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی باشد سوالاتی در سطح سوالات المپیادهای فیزیک را نیز می توانید پیدا کنید.

 

 

کتاب فیزیک نشر الگو

کتاب فیزیک نشر الگو شامل کتاب های تست پایه به پایه می شود و شامل ویژگی هایی از جمله آزمون هایی جهت سنجش توانایی ها و مرور مطالب فیزیک، پرسش های تألیفی چهارگزینه ای همراه با سؤالات کنکور سال های اخیر و درسنامه ای جامع اشاره کرد.

 

 

کتاب فیزیک خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز این کتاب را در چهار جلد برای داوطلبان انتشار داده است. از میان ویژگی های این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. تست های طبقه بندی شده

. درسنامه هایی با متنی صمیمی و روان همراه با تست های آموزشی

. پوشش تمامی تمرینات و مفاهیم فیزیک

. پاسخ های کاملاً تشریحی

 

 

بهترین منابع فیزیک کنکور نظام قدیم

بهترین منابع فیزیک کنکور نظام قدیم

در این قسمت شماری از کتب کمک آموزشی فیزیک که شاید براساس نظر و تجربه شماری از داوطلبان و رتبه های برتر جزء بهترین منابع فیزیک کنکور نظام قدیم باشند.

 

 

کتاب فیزیک میکرو گاج

کتاب میکرو گاج در دو جلد برای فیزیک پایه و پیش دانشگاهی انتشار یافته است. سوالات گنجانده شده در این کتاب سوالات کنکورهای خارج و داخل ایران و همین طور تست های تألیفی را شامل می شود.

تست های تألیفی کتاب میکرو گاج در سه دسته مکمل خلاقانه، مکمل محاسباتی و مکمل مفهومی دسته بندی می گردند. کلیه تست های کتاب فیزیک میکرو گاج در طبقه بندی آموزشی خوب و ایده آلی در کنار هم چیده شده اند.

 

 

کتاب فیزیک آبی کانون

کتاب فیزیک آبی کانون در دو جلد و تحت عناوین کتاب 30 سال و 10 سال کنکور منتشر شده است. روند کلی کتاب فیزیک آبی کانون براساس سوال های آزمون سراسری ورودی دانشگاه هاست و در نتیجه اثری از تست های تألیفی در آن نمی بینید.

 

 

کتاب فار فیزیک

کتاب فار فیزیک که شاید عده ای آن را بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی بدانند از درس نامه جهت آموزش دروس و مفاهیم و تست هایی مربوط به فیزیک کنکور چند سال اخیر و سوالات تألیفی تشکیل شده است. پاسخ های تمامی این سوالات در قالب پاسخ هایی کاملاً تشریحی آورده شده اند.

 

 

خلاصه…

در متن بالا سعی کردیم چند کتاب فیزیک کنکور تجربی را که شاید از دید بعضی از داوطلبان و یا مشاوران کنکور سراسری بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید و یا بهترین منابع فیزیک نظام قدیم باشند را خدمت شما عزیزان داوطلب معرفی کردیم.

اما اگر به عنوان داوطلب گروه تجربی بسته به شرایط درسی خود به دنبال کسب اطلاع دقیقی از بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی هستید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

مشاوران ایران تحصیل با معرفی منابع فیزیک رتبه های برتر رؤیای شما را در زدن درصد بالا در درس فیزیک برآورده می سازند. البته اگر مشکلی با نحوه مطالعه صحیح این منابع نیز دارید مشاوران مجموعه می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

 

 

اگر در جستجوی شناخت بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی هستید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

دانلود سوالات فیزیک کنکور 10 سال اخیر با پاسخنامه تشریحی 

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور

بهترین کتاب تست ریاضی تجربی

 نحوه مطالعه فیزیک کنکور

بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه ویژگی هایی را می توان برای بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی در نظر گرفت؟ 

بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی شامل ویژگی هایی از جمله تست هایی جامع و کامل و ارائه توضیحات سطر به سطر کتاب درسی است.

به عنوان یک داوطلب کنکور تجربی بهترین منابع فیزیک کنکور نظام قدیم پیشنهادی به من چیست؟ 

در رابطه با معرفی بهترین منابع فیزیک کنکور نظام قدیم به شما در ابتدا باید از شرایط و وضعیت درسی شما اطلاع پیدا کرد. با مشاوران ما تماس بگیرید.

بهترین منابع فیزیک کنکور نظام جدید برای داوطلب دوره نظام جدید تجربی چه می تواند باشد؟ 

در این مورد نمی توانیم برای فرد داوطلب نظر قطعی را صادر کنیم. این موضوع بستگی مستقیمی به اوضاع و شرایط درسی فرد در درس فیزیک دارد.

منابع فیزیک رتبه های برتر چه خصوصیاتی دارند؟ 

معمولاً رتبه های برتر منابعی جامع و منطبق با آخرین تغییرات کتاب فیزیک را می خوانند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع کنکور سراسری

    منابع کنکور سراسری 1403 | بهترین منابع درسی کنکور سراسری

    پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور منابع کنکور سراسری 1403 اعلام گردید. کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه با توجه به منابع مطالعه کنکور باید نسبت به خرید کتب مورد نیاز اقدام نمایند....
  • بهترین منابع عربی کنکور

    بهترین منابع عربی کنکور ۱۴۰۳

    آیا تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده است که در صورت عدم انتخاب منبعی مناسب برای دروس مختلف کنکور از جمله درس عربی چه بلایی ممکن است بر سر رتبه شما در کنکور بیاید؟ چگونه می توان...
  • رشته کارگردانی

    رشته کارگردانی + بازار کار، دروس، رتبه و شهریه

    رشته کارگردانی، یکی از رشته‌های پرطرفدار سینما است که معمولاً افراد زیادی به آن علاقه دارند. در این رشته بازیگران و کلیه عوامل سینما را هدایت می‌کنند و نقش پررنگی در صنعت سینما ایران دارد. بازار کار رشته کارگردانی بسیار...
  • منابع کنکور هنر

    منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ + معرفی بهترین منبع سوالات

    لیست منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان مایل به شرکت در کنکور این گروه آزمایشی الزاماً باید اطلاعات لازم را در رابطه با کتاب های کنکور هنر بدست آورند و در ادامه اقدامات لازم را برای...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)