ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین کتاب تست ریاضی تجربی

بهترین کتاب تست ریاضی تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اولین قدم برای تقویت درس ریاضی کنکور تجربی و زدن درصد بالایی در آن در اختیار داشتن بهترین کتاب تست ریاضی تجربی و مطالعه دقیق مطالب و تست های گنجانده شده در آن است.

 

از جمله چالش های داوطلبان تجربی داشتن درصد های منفی و حتی صفر در این درس و سردرگمی در انتخاب بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام جدید و یا بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام جدید برای تقویت آن است.

 

البته این قبیل از داوطلبان باید در جستجوی بهترین کتاب ریاضی کنکور برای افراد ضعیف باشند. کتابی بسیار جامع که تمامی مباحث را به کمک توضیحات هر درس و تست های چهارگزینه ای آموزش دهد.

 

 

اگر به دنبال شناخت بهترین کتاب تست ریاضی تجربی هستید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

بهترین کتاب تست ریاضی تجربی چه ویژگی هایی دارد؟

در صورتی می توان عنوان بهترین منبع مطالعه کنکور را به یک کتاب تست ریاضی کنکور تجربی داد که از ویژگی های خاص و منحصربه فردی برخوردار باشد.

 

 از میان این ویژگی ها می توان به منطبق بودن با آخرین تغییرات کتاب درسی، جامع و مانع بودن و بیان مطالب به صورت ساده در کنار ارائه تست ها اشاره کرد.

 

اگر به دنبال شناخت ویژگی های بیشتری از کتاب تست ریاضی تجربی هستید با مشاوران تحصیلی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

با شناخت بهترین کتاب تست ریاضی تجربی به داشتن درصد بالا در این درس امیدوار باشید. 

 

آیا تعدد بهترین کتاب تست ریاضی تجربی خوب است؟

باید عرض کنیم که تعدد کتب تست ریاضی کنکور تجربی موجود در بازار همیشه هم خوب نیست و می تواند داوطلب را در انتخاب سردرگم کند.

در صورت در اختیار داشتن چند کتاب تست در این درس حتی اگر بهترین کتاب تست ریاضی تجربی هم باشند فرد مدام با این استرس مواجه است که نکند فرصت زدن تمامی تست های این کتاب ها و مطالعه توضیحات و نکات آن ها را نداشته باشد.

حتی دیده شده که بعضی از داوطلبان به محض شنیدن این که فلان رتبه برتر فلان کتاب تست ریاضی را مطالعه کرده است و یا فلان مشاور کنکور سراسری فلان کتاب را پیشنهاد کرده سریعاً برای خرید آن اقدام می کنند.

اما متأسفانه فرصت مطالعه آن ها را پیدا نمی کنند و فقط کتاب ها روی هم انبار می شوند. توجه داشته باشید که در صورت خرید چند کتاب تست ریاضی به هیچ وجه فرصت مطالعه آن ها را تا پایان سال پیدا نمی کنید.

در نتیجه، توصیه اکید ما این است که فقط از یکی یا نهایتاً دو کتاب تست ریاضی تجربی استفاده کنید.

 

 

 

بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام قدیم

بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام قدیم کدام است؟

در این قسمت از نوشته حاضر قصد معرفی شماری از کتب تست تجربی متداول را برای شما داریم. کتبی که از نظر هر فرد داوطلب و یا مشاور وی می تواند عنوان بهترین کتاب تست ریاضی تجربی را به خود اختصاص دهد.

 

 

ریاضی مهر و ماه 

یکی از منابع تست برای درس ریاضی تجربی کتاب ریاضیات مهر و ماه است که شاید به خاطر ویژگی های آن برخی آن را بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام  قدیم می دانند.

کتابی تک جلدی که کلیه مباحث مورد نیاز برای یک داوطلب در درس ریاضی در آن گنجانده شده است. نحوه نگارش این کتاب به این صورت است که در آغاز هر یک از فصول شاهد تدریس تمامی مطالب در قالب درسنامه همراه با مثال هستیم.

آموزش مطالب و نکات هر درس تست های چهارگزینه ای به شکل ایستگاه به ایستگاه دیده می شوند.

از دیگر ویژگی های این کتاب آزمون جامع موجود در انتهای هر یک از فصول است که زدن تست های این بخش می تواند دقت و سرعت عمل شما را به میزان زیادی بالا ببرد. بعلاوه، یک فصل از این کتاب تنها حاوی آزمون های جامع است.

آزمون هایی که کاملاً مشابه آزمون سراسری هستند و آمادگی لازم را در داوطلب برای کنکور ایجاد می کنند. کتاب ریاضی مهر و ماه را می توان کتابی مناسب برای دانش آموزان با پایه ضعیف در درس ریاضیات دانست.

 

 

کتاب ریاضی آبی کانون 

باید عرض کنیم که کلیه کتب آبی کانون فرهنگی آموزش براساس سوالات آزمون های سراسری سال های گذشته به رشته تحریر در می آیند.

فرآیند کلی نگارش این کتب برای تمامی دروس از جمله درس ریاضی تجربی به این صورت است که در ابتدا درسنامه ای برای هر کدام از فصول آورده می شود و بعد برای خط به خط هر کدام از فصل ها سوالات کنکور به شکل طبقه بندی شده ارائه می گردند.

کتاب ریاضی آبی کانون که شاید از دیدگاه برخی از داوطلبان بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام قدیم نامیده شود تحت عنوان کتاب های 30 سال کنکور و یا 10 سال کنکور مشهور هستند.

مورد دیگر این که، هر یک از این کتب در دو جلد تألیف و انتشار می یابند. نخستین جلد به تست های طبقه بندی شده و درسنامه ها اختصاص دارد و در دومین جلد پاسخ نامه های تشریحی سوالات درج شده اند.

اگر به دلیل داشتن ضعف در درس ریاضی در جستجوی بهترین کتاب ریاضی برای افراد ضعیف هستید شاید بتوان گفت که این کتاب برای شما منبع درسی کنکور مفیدی است.

 

 

ریاضی  IQ گاج 

کتاب ریاضیات تجربی IQ گاج به عنوان کتابی جامع کلیه مباحث ریاضی دوران دبیرستان را در خود جای داده است. در این کتاب، به جز تست های تألیفی می توانید به سوالات کنکورهای خارج و داخل کشور نیز پاسخ بدهید.

از این رو، می توان گفت که منبع کاملی از تست های ریاضی تجربی در کتاب ریاضیات IQ گاج به چشم می خورد. در صورت نداشتن وقت کافی می توانید با بررسی تست های نکته دار و مهم این کتاب به نکات هرفصل از ریاضی احاطه پیدا کنید.

 

 

کتاب ریاضی جامع خیلی سبز     

کتاب ریاضی جامع خیلی سبز به عنوان یکی از منابع نظام قدیم تجربی 99 کتابی است که شاید بعضی از متقاضیان ورود به دانشگاه و یا رتبه های برتر سال های گذشته آن را به عنوان بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام قدیم معرفی کنند.

روند کلی نگارش کتاب به این صورت است که کلیه مباحث یک فصل در کادرهای آموزشی برای شما توضیح داده شده اند. پس از ارائه توضیحات، تست های مرتبط با مباحث مطرح شده در کادرها آورده شده است.

نکته دیگر این که، پاسخ نامه تشریحی هر یک از تست ها را می توانید در پایان هر فصل مشاهده کنید. البته ویرایش اخیر این کتاب تمرینات کتاب درسی، تست های کنکور سراسری، سنجش و تألیفی را شامل می شود.

در رابطه با این که آیا این کتاب می تواند با توجه به شرایطتان به عنوان بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام قدیم مورد استفاده شما قرار بگیرد بهتر است از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

 

 

بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام جدید

 

 

 

بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام جدید کدام است؟

در این بخش سعی در معرفی مختصر شماری از کتب ریاضی تجربی که شاید برخی از افراد با توجه به شرایط درسی خود آن ها را بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام جدید بنامند را برای شما داریم.

 

 

کتاب میکرو انتشارات گاج

کتاب میکرو کتابی دو جلدی از انتشارات گاج است. از جمله ویژگی ها و مشخصات این کتاب می توان به آموزش نکته های کاربردی، بخش درسنامه و کادرهای جمع بندی در پایان هر فصل اشاره کرد.

 علاوه بر این، تست های تألیفی و کنکور سراسری موجود در این کتاب نیز از دیگر مشخصات آن است. مورد دیگر این که، پاسخ های تشریحی این سوالات در جلد دوم این کتاب (جلد مکمل) آورده شده اند.

 

 

کتاب ریاضیات تجربی تخته سیاه

کتاب ریاضیات تجربی تخته سیاه از جمله کتبی است که با توجه به نحوه تألیف شاید مشاوران بتوانند آن را جزء بهترین کتاب ریاضی کنکور برای افراد ضعیف قرار دهند. 

در این مورد و جهت شناخت بیشتر و بهتر این کتاب می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. تست های کتاب ریاضی تجربی تخته سیاه تست های کنکور، آزمون های آزمایشی و همینطور تألیفی را پوشش می دهند.

 

 

کتاب آبی کانون فرهنگی آموزش

کتاب آبی کانون فرهنگی آموزش در سه جلد تألیف شده است که یک جلد مختص ریاضی سال دوازدهم و دو جلد دیگر به ریاضیات پایه اختصاص دارد.

تست های گنجانده شده در این کتاب هم سوالات کنکورهای سال های قبل و سوالات طرح شده به وسیله مؤلف را شامل می شود.

 

 

خلاصه…

در این نوشته در رابطه با بهترین کتاب تست ریاضی تجربی برای شما صحبت کردیم و مشخصات شماری از کتاب ها را گفتیم. حال این که بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام قدیم و یا بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام جدید برای شما چیست و یا بهترین کتاب ریاضی کنکور برای افراد ضعیف چه می تواند باشد را باید از مشاور حرفه ای کنکور خود بخواهید.

 

 

برای یافتن پاسخ این سوال که بهترین کتاب تست ریاضی تجربی چیست از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

 

 

 

مطالب مرتبط

20 نکته طلایی برای برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی

مشاوره رایگان کنکور تجربی 99

مشاوره کنکور آنلاین

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه یک کتاب تست ریاضی را می توان بهترین کتاب تست ریاضی تجربی نامید؟ 

یک کتاب تست ریاضی تجربی در صورتی بهترین کتاب تست ریاضی تجربی است که ویژگی هایی همچون جامع بودن و بیان مباحث به طور ساده را داشته باشد.

به عنوان یک داوطلب نظام قدیم تجربی بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام قدیم برای من چیست؟ 

در این مورد نمی توان نظر قطعی داد. این موضوع بستگی به شرایط درسی شما دارد. با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی نظام جدید برای افراد ضعیف چه کتابی می تواند باشد؟ 

کتاب های زیادی در بازار می توانند بهترین کتاب ریاضی کنکور برای افراد ضعیف دوره نظام جدید باشند. برای مشاوره با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع کنکور سراسری

    منابع کنکور سراسری 1403 | بهترین منابع درسی کنکور سراسری

    پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور منابع کنکور سراسری 1403 اعلام گردید. کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه با توجه به منابع مطالعه کنکور باید نسبت به خرید کتب مورد نیاز اقدام نمایند....
  • بهترین منابع عربی کنکور

    بهترین منابع عربی کنکور ۱۴۰۲

    آیا تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده است که در صورت عدم انتخاب منبعی مناسب برای دروس مختلف کنکور از جمله درس عربی چه بلایی ممکن است بر سر رتبه شما در کنکور بیاید؟ چگونه می توان...
  • رشته کارگردانی

    رشته کارگردانی + بازار کار، دروس، رتبه و شهریه

    رشته کارگردانی، یکی از رشته‌های پرطرفدار سینما است که معمولاً افراد زیادی به آن علاقه دارند. در این رشته بازیگران و کلیه عوامل سینما را هدایت می‌کنند و نقش پررنگی در صنعت سینما ایران دارد. بازار کار رشته کارگردانی بسیار...
  • منابع کنکور هنر

    منابع کنکور هنر ۱۴۰۲ + معرفی بهترین منبع سوالات

    لیست منابع کنکور هنر ۱۴۰۲ اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان مایل به شرکت در کنکور این گروه آزمایشی الزاماً باید اطلاعات لازم را در رابطه با کتاب های کنکور هنر بدست آورند و در ادامه اقدامات لازم را برای...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)